Dat schiet al aardig opquote:
had hem eerst in een andere straat willen leggen, maar dat viel buiten het dorpquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:33 schreef SuperRembo het volgende:
Echt ver kan je er nooit naast zitten bij zo'n klein plaatsje.
Vanmiddag nog even wat gedaanquote:
Ik was gisteren ook even aan het vogelen geweest met Tyre en Google Earth. Deze zou op 1 of andere manier ook echt de route of de weg markeren. Maar ben er nog niet achter hoe precies. Krijg enkel nog rechte lijnen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog even wat gedaan
Maar kunnen andere het later ook bijhouden?
Of moet ik dat dan voortaan doen?![]()
Haquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook even aan het vogelen geweest met Tyre en Google Earth. Deze zou op 1 of andere manier ook echt de route of de weg markeren. Maar ben er nog niet achter hoe precies. Krijg enkel nog rechte lijnen...
Er stond wel iets in over Tom Tom, maar of je dat speciaal nodig hebt daarvoor?
In de OP is dat namelijk ook op die manier gedaan. Zelfs de afgelegde afstand is berekend. Dus dat moet wel iets met routeplanning te maken hebben. Echter, wie heeft die gemaakt en hoe?
Als ik naar mijn ouders ga, neem ik stokkie wel even mee!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
De Moer boven Tilburg,als ik een auto had zou ik het doen.![]()
en dat is wanneer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ouders ga, neem ik stokkie wel even mee!
Je kunt de markers in ieder geval wel exporteren naar .kml. Ik zie alleen niet zo snel hoe je ze in MyMaps weer zou kunnen importeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog even wat gedaan
Maar kunnen andere het later ook bijhouden?
Of moet ik dat dan voortaan doen?![]()
Ohja, mijn ouders zijn op vakantie .. dat kan nog wel even duren dusquote:
hij schiet wortel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
idd ....
dadelijk roest de stok nog vast ;p
mja klopt. was echt mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef Impry het volgende:
Overigens heb je inderdaad een mooi stuk gereden langs de Maas als je ook bij de windmolens van Waalwijk in de buurt bent geweest. Echt een mooie dijk daar met al die bomen.
Punt is dat ik het best druk heb op dit moment, anders was ik er wel naar toe gefietst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:28 schreef Antal het volgende:
Fietsen is gezond, koste mij ook 3 kwartier om de stok op te halen !![]()
hoezo ;pquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef Mathijz het volgende:
Als je kijkt naar de schauduw en tijdstip foto zou je toch al een eind moeten komen
oi...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:45 schreef Impry het volgende:
Zo'n fun was het niet... sleuteltje gevonden, maar stok is zo te zien weggehaald. Zal zo even wat foto's posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |