Oeeh traktaties maken is echt heel leuk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:48 schreef chacama het volgende:super lois. Jij was snel
En jaze gaat naar de kleuterschool
nu nog 1 week vakantie. Dan d'r verjaardag vieren op zondag en maandag meteen naar school. Dinsdag echt jarig. Dus dan trakteren. Wat zal ik eens doen....hmmmmmmm
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef chacama het volgende:
spam, maar oooooh zo leuk. Al zeg ik het zelf
Er zit gemiddeld 3 maanden tussen elke foto...
Er zijn best voedingsmiddelen zonder gluten te vinden... Maar volgens mij is het wel goed zoeken. Verder geen ervaring mee, maar het lijkt mij ook heel moeilijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:32 schreef Stout het volgende:
Tjee een koe ? dat is nog wel heel erg mild........![]()
Knap van je dat je niet helemaal uit je vel springt, dat zou ik dus rustig wel doen he...![]()
en ik bereid mijn kind ook voor op een prik.. verstandelijk beperkt of niet, voorbereiden llijkt me niet alleen nodig maar ook nog eens een stuk prettiger werken voor iedereen. dat het bij Eva drama wordt is bekend maar ze weet nu in elk geval dat er iets minder prettigs aankomt.
We hebben trouwens net te horen gekregen dat onze oppas coeliakie heeft (glutenintollerantie) dat is echt heel lastig. Iemand ervaring mee ?
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef livelink het volgende:
Damon, ook al zo'n goede start op school. Leuk hoor, maar stiekem ben ik wel blij dat Katja nog even vakantie heeft. Ik ben nog niet aan school toe, geloof ik.
hahaaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef moussy het volgende:
(Nou noemen we hem al anticasseptie.... maar ik ben al lang blij als ik een nacht kan slapen, en hij zal vast niet meer tussen ons in liggen als hij 18 is)
Zou ik ook gedaan hebben. Weet hoe verschrikkelijk het is om gepest te worden. Dat is ook een van mijn grootste angsten voor de kinderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef moussy het volgende:
Zo ver René laat merken heeft ze er geen problemen mee, ze heeft iig wel een fijne start gehad.... Gepest door een klasgenootje wat naar gr 5 is gegaan, maar 2x over 4 heeft gedaan. Ik heb René dat even ingefluisterd
Cas viel gister om 16 uur in slaap, toen ik hem wakker maakte om 17 uur vroeg hij alleen maar of ie niet nog een keer naar school moestVanmorgen had ie niet veel puf, maar hij ging toch
Wat fijn dat hij nu graag gaat, moussy.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef moussy het volgende:
Cas gaat naar school alsof ie al jaren gaatOke, het scheelt misschien dat ie vaak met mij gewoon mee ging als ik weer eens wat te doen had daar, dus komt ie er ook al jaren
![]()
De juffen doen het eten en drinken terug in de tas, zodat wij als ouders kunnen wát er is gegeten en gedronken. alleen denkt Cas nu iedere keer als er weer wat terug in gegaan is dat ie over moet blijven. En vandaag bleef ie ook zelfs zitten ipv dat ie met de rest naar buiten gingJuf dacht even van je zoekt het maar even uit, ik zie je zo nog wel, maar toen was René er al om hem uit de klas te plukken. Ook zo pittig. Als ze naar huis mogen loopt ze altijd via de gang met de kleuterklassen om dr broertje op te pikken. Terwijl het thuis water en vuur is op het moment
Ha ha, klinkt bekend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:41 schreef moussy het volgende:
Alle leerkrachten zijn ook helemaal verzot op hem; Tis zooooo'n knuffel!! Ja ehm heb je het wel over mijn Cas dan? Thuis 'probeert hij René de baas te zijn en als je niet voor René opkomt is ie dat ook
z'n nichtjes zijn bang van hemquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, klinkt bekend.
Een pittig menneke dus![]()
Is het alleen met René of heeft hij het met andere kinderen ook dat hij graag de leiding heeft?
Zijn ze bang voor hem?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:53 schreef moussy het volgende:
[..]
z'n nichtjes zijn bang van hemhet gekke is dat hij het op school (nog?) niet schijnt te doen. Hij heeft het ook nooit op de psz gedaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:41 schreef moussy het volgende:
Alle leerkrachten zijn ook helemaal verzot op hem; Tis zooooo'n knuffel!! Ja ehm heb je het wel over mijn Cas dan? Thuis 'probeert hij René de baas te zijn en als je niet voor René opkomt is ie dat ook
schreeuwen, slaan, knijpen als ie zn zin niet krijgt, of als er iemand aan zn spullen komt waar hij mee bezig is. Tis echt een etterbakkie hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn ze bang voor hem?!
Wat doet hij dan dat ze bang van hem worden?
en hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:20 schreef Noli. het volgende:
Sorry Stout, ik weet ook geen tips..Morgen Vandaag.. VANDAAG! Wilyan's eerste zwemles!
![]()
Om 14.30 moet ie aan de rand van het bad staan.![]()
Elke eerste van de maand is het kijkdag dus we vallen meteen met de neus in de boter.(Ik zal proberen flink veel foto's te maken!
)
Ik ben benieuwd!
Ik heb 'm al helemaal voorbereid dat ie zonder vleugeltjes het water in moet. Normaal doet ie dat dus écht niet. Dat vind meneer "gevaarlijk" en "eng" (Oké daar heeft hij een punt, maar op zwemles moet ie juist leren zonder die dingen te zwemmen)
Hoe bedoel je dat precies lady-wrb, dat hij dan er met zijn gedachten niet bij is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef lady-wrb het volgende:
mij gaat het meer om hoe hij functioneert in de groep.
op kickboksen zie je hem regelmatig "verdwijnen"
maandag maar eens vragen aan de juf.
[knippie]
hij heeft pdd-nos (een aan autisme verwante stoornis).quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:55 schreef Noli. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies lady-wrb, dat hij dan er met zijn gedachten niet bij is?
Bij het zwemmen had ie het ook een paar keer en ik heb het eindelijk een keer een beetje goed op foto weten vast te leggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef Noli. het volgende:
Hier ging het lekker.
Wilyan was op tijd wakker, op tijd in de kleren, had er helemaal zin in en was nog op tijd op school ook!
Toen ie binnen was waren het toch wel veel prikkels in één keer dus liep ie daar weer ongeveer zo ->rond.
(grote ogen, mondje iets open, blik op oneindig en verstand op nul)
Meneer zit in het zelfde lokaal als eerst maar heeft wel een nieuwe juf en ik kon merken dat ie dat wel iets apart vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |