ja, dat was toenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef leonieke het volgende:
Mja heeft phille ook al voorgesteld, maar tijdens mijn hysterische jankbui van vorige week woensdag heb ik hem gezegd dat ik helemaal geen zin heb om een weekend weg te gaan![]()
Oh wij waren gewoon hier hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Ik zie het nu ja. Ik kan weer rustig ademhalen.quote:
Ondanks je karaktertrek toch weg gaan, dan regel jij het als verrassing voor hemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef leonieke het volgende:
Mja heeft phille ook al voorgesteld, maar tijdens mijn hysterische jankbui van vorige week woensdag heb ik hem gezegd dat ik helemaal geen zin heb om een weekend weg te gaan![]()
Je collega's hebben fouten gemaakt die jij nu weer mooi mag oplossen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Collega's
Hoe stom kan je ******* zijn, hoeveel mensen die volledig over de rode gaan door fouten daarvan moet ik nog aan de telefoon krijgen
Omdat hersenschuddingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik las copuleren. Waarom?
Ik herken het wel een béétje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef leonieke het volgende:
Ah, het ligt gewoon aan mijn geslacht... Eigenlijk kan ik er niets aandoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |