Nou ja, die duikt steeds op in die DAM-achtige Zuid-Amerikanen lijstjes op Ajax Netwerk. Die neem ik meestal niet al te serieus, vandaar. Verder staat het nergens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Chivu het volgende:
[..]
Waarom is dat een grap, is die jongen onhaalbaar of veel te slecht?
HW haalde echter wel een goed punt aan. Volgend jaar verliezen we veel dragende spelers en jij kan mij niet vertellen dat we nu voor al die posities gelijkwaardige vervangers hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef denthemen het volgende:
Wat zit iedereen nou te pijpen over Van Geel? Volgens mij is het door de selectie dat we geen kampioen zijn geworden en geen cl voetbal speelden destijds, héél wat inkomsten.. was dit beide gebeurt hadden wij ook grotere aankopen kunnen doen, maar de meeste zijn sinds vorig seizoen verwend geraakt, maar toen móesten we ook wel inkopen, nu hebben we al een goed team, ondanks dat ik ook vind dat er nog wel 1 á 2 spelers bij moeten
Klinkt als Geert Bakker van SHO, alleen is die helaas niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:47 schreef Chivu het volgende:
En dan hoeft het niet eens een pure vleugelspeler te zijn met een loepzuivere hoge krullende voorzet, maar gewoon iemand met een actie die een bal met links voor kan trekken of gewoon knalhard met links een bal de netten in kan schieten.
Veel mensen hier vergeten dat Ajax van origine een club is die spelers opleidt. Waar kwamen Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Babel en zelfs Davids vandaan? De eigen opleiding. Het wordt gewoon tijd dat jongens als Sarpong, Anita, Van der Wiel en Donald de kans gaan krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef D1 het volgende:
[..]
HW haalde echter wel een goed punt aan. Volgend jaar verliezen we veel dragende spelers en jij kan mij niet vertellen dat we nu voor al die posities gelijkwaardige vervangers hebben.
Dat is een probleem wat Van Geel nog niet heeft aangepakt.![]()
SHOquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt als Geert Bakker van SHO, alleen is die helaas niet goed genoeg.
Heb je wel een punt mee, maar het feit blijft dat de afgelopen jaren ons heeft geleerd dat met alleen talentjes we het niet gaan redden... Ook toekomstige gelouterde spelers moeten acclimatiseren in het Ajax systeem, en daarvoor zou dit jaar perfect zijn. Dus voor de continuiteit van een kampioenselftal lijkt het me goed om nu spelers te halen die volgend jaar ook dragend kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel mensen hier vergeten dat Ajax van origine een club is die spelers opleidt. Waar kwamen Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Babel en zelfs Davids vandaan? De eigen opleiding. Het wordt gewoon tijd dat jongens als Sarpong, Anita, Van der Wiel en Donald de kans gaan krijgen.
Met Vermaelen, Heitinga, Vertonghen en Van der Wiel heb je natuurlijk lang geen Stam, maar jongens als Stam krijg je maar eens in de zoveel tijd. Je hoeft gewoon simpelweg niet te denken dat je zo iemand kan vervangen. Hetzelfde geldt voor Davids. Dan moet je maar een nieuwe Davids maken in de vorm van Emanuelson/Anita/Sarpong/Vertonghen.
Een grote aankoop is geweldig, op de plek waar hij nodig is en in de jeugd geen speler rond loopt. Maar je moet niet vergeten dat de jongens die nu al jaren talent hebben langzaam ook beginnen te rijpen en ervaring beginnen te krijgen.
Al lang. Waar ben jij geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nou jongens.. Sla je slag..quote:Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC
GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.
Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Ajax bood 6,5 miljoen euro, FC Groningen vroeg 9,5 miljoen.
De datum van de arbitragezaak in Zeist staat nog niet vast.
Voor 6 miljoen wil ik m alsnog wel hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef BB-boy het volgende:
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC Ouder bericht Geen nieuwer bericht
GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.
Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Ajax bood 6,5 miljoen euro, FC Groningen vroeg 9,5 miljoen.
De datum van de arbitragezaak in Zeist staat nog niet vast.
Ja, dikke lul. Nu is het te laat hoor. Sorry Luis, we zoeken wel iemand anders.
Als hij voor de voorronde komt wel ja, maar hoeveel dagen zaten er tussen de aankondiging en datum van de rechtzaak van gisteren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voor 6 miljoen wil ik m alsnog wel hoor![]()
Ja t verdient allemaal niet de schoonheidsprijs. Maar kan me herrineren dat HtC in een eerder stadium al zij niet te rekenen op Suarez bij de CL voorrondequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als hij voor de voorronde komt wel ja, maar hoeveel dagen zaten er tussen de aankondiging en datum van de rechtzaak van gisteren?
De vraag is natuurlijk wel of Ajax zin heeft om hier op te wachten ivm voorronde CLquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:06 schreef Roflbroek het volgende:
Ik benheel erg benieuwd hoe Ajax hierop gaat reageren.
De titel moet dit jaar wel, afscheid van een generatie.quote:Ook bij Heitinga begint het te kriebelen
In navolging van Jaap Stam, Edgar Davids, Henk ten Cate, Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar laat nu ook Johnny Heitinga doorschemeren dat hij wellicht aan zijn laatste seizoen bij Ajax begint. De verdediger maakt er geen geheim van dat hij in 2008 naar het buitenland wil, ook al staat hij tot 2011 onder contract.
"Ik heb de ambitie om een keer verder te kijken", zegt Heitinga in het Brabants Dagblad. "Ik begin mijn zevende seizoen bij Ajax, ik heb ook nog tien seizoenen in de jeugd gespeeld. Ik denk niet dat er nog veel spelers zijn die zo lang bij dezelfde club spelen." Dat Heitinga samen met zijn vriendin begint aan een cursus Spaans is naar eigen zeggen geen voorbode voor een mogelijk vertrek naar de Primera División. "Het is gewoon leuk om ernaast te doen."
Wel laat de publiekslieveling weten dat Spanje en Engeland tot zijn favoriete voetballanden behoren. Heitinga begint inmiddels het gevoel te krijgen dat hij een leidersrol op zich kan nemen. "Ik ben op jonge leeftijd doorgebroken bij Ajax. Daarna wordt veel van je verwacht. Ik had op mijn 21e de aanvoerdersband om mijn arm, maar het was niet reëel om te verwachten dat ik toen het elftal kon dragen. Ik ben nu 23 en ik ben nu zover dat ik kan zeggen dat het elftal van me op aan kan."
Tjah dat is toch altijd zo geweest.. is lastig om goede spelers te behouden. Meeste spelers willen naar hoger niveau.. sad but truequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef venomsnake het volgende:
Wow, dikke leegloop volgend jaar bij Ajax.
Ja, maar ze vertrekken allemaal in één keer. Zie dat maar eens op te vangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah dat is toch altijd zo geweest.. is lastig om goede spelers te behouden. Meeste spelers willen naar hoger niveau.. sad but true![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef Roflbroek het volgende:
Als ik prof was zou ik mijn hele carriere bij Ajax blijven. Wat is het nou het verschil tussen heel veel geld verdienen en heel erg veel geld verdienen.
Valt op te vangen, als je daar op tijd mee begint. Hopen op een succesjaar, dan is het minder erg om volgend jaar weer een hoop nieuwe spelers (en dan met name échte steunpilaren alla Stam, Davids) aan te trekken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar ze vertrekken allemaal in één keer. Zie dat maar eens op te vangen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef Roflbroek het volgende:
Als ik prof was zou ik mijn hele carriere bij Ajax blijven. Wat is het nou het verschil tussen heel veel geld verdienen en heel erg veel geld verdienen.
Ajax >>> ambitiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Ambitie en het beste uit jezelf willen halen zijn vreemde woorden zeker?
Klopt inderdaad, maar als en Stam en Heitinga weggaan, dan moet je opeens weer 2 centrale verdedigers aantrekken... Maar met Vermaelen en Vd Wiel in het centrum + 1 goede aankoop zou het opzich ook goed moeten kunnen gaan..?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:49 schreef stefmans het volgende:
Iedereen moet niet zo zeuren over Heitinga, hij is vervangbaar.
Zou hij eigenlijk ook moeten worden. Ik denk niet dat hij bij een grotere club dan Ajax een relevante rol kan krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:57 schreef Madine het volgende:
Ik hoopte een beetje dat Heitinga voor een mister Ajax titel ging![]()
Laatste 10 jaar anders weinig van gemerkt.quote:
Tijd zat noemt ie dat...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Doezelhaar het volgende:
De zaak Suarez dient volgende week maandag. Zat tijd dus.
FK Sarajevo. Wat een giller! Zou echt cool zijn. Tampere United zou ik ook nog ergens kunnen crashen, maar Finland is duur.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Op genk zou ik niet meer rekenen na vandaag.
Net of Genk zo'n hoogvlieger is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
FK Sarajevo. Wat een giller! Zou echt cool zijn. Tampere United zou ik ook nog ergens kunnen crashen, maar Finland is duur.
De zaak is pas 6 augustus en 14 augustus spelen we al CL. En als ie de zaak wint zal het nog een paar dagen duren voordat alles rond is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Mja, 1,5 week voor de CL begint. Dus dan heb je nog ff jammer genoeg.
Je bent dan ook nooit in Tampere, Finland geweest zoals ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Tampere United? WTf nooit van gehoord
Mag ik je aanraken ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bent dan ook nooit in Tampere, Finland geweest zoals ik.
Nee man, heb daar niks te zoeken doe mij maar Zwedenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Artikel in Brabants Dagblad is regelrechte rip-off van het artikel in het Parool van afgelopen zaterdag!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
De titel moet dit jaar wel, afscheid van een generatie.
Mooi voor die hans nijland.quote:'Spoedarbitragezaak Suárez dient maandag'
FC Groningen-spits Luis Suárez besloot dinsdag na het afketsen van zijn transfer naar Ajax alsnog naar de arbitragecommisie te stappen. De zaak van de Uruguayaanse aanvaller dient maandag, zo weet de NOS.
Maandagmiddag werden de onderhandelingen tussen de Groningers en Amsterdammers afgebroken. Groningen wilde 9,5 miljoen euro, terwijl Ajax maar 6,5 bood. De partijen kwamen er niet uit en Suárez hield er een behoorlijke kater aan over.
Duidelijk aangeslagen verliet de jonge aanvaller dinsdag dan ook de training. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen had rekening gehouden met een nieuwe arbitragezaak. Aanvankelijk had Suárez zijn zaak, die maandag zou dienen, ingetrokken.
Laat Kopenhagen maar komen, die lusten we rauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:37 schreef Jnk18 het volgende:
Zolang we kopenhagen maar niet loten ben ik blij.
T ligt dan wel niet in t oostblok maar Tampere United lijkt me een zwakke schakel. Fins clubvoetbal stelt niet zo veel voor....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
Oostblok is altijd ruk om tegen te voetballen. Doe mij maar gewoon een ploegje uit Scandinavie of midden-europa.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
Geen 1 betaald voetbalteam is slecht, anders ben je geen betaald voetbalteam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Badabingea het volgende:
Geen 1 team is slecht, anders speel je geen voorrondes
Het is beiden echt compleet debielquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap.
Maar goed, je ziet dat f'noord 17 miljoen vraagt voor Drenthe, is 9,5 dan zo gek voor Suarez?
Feyenoord en FC Groningen zijn wat mij betreft twee totaal verschillende grootheden. Daarnaast is Feyenoord volgens mij met niemand echt concreet in gesprek op dit moment.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap.
Maar goed, je ziet dat f'noord 17 miljoen vraagt voor Drenthe, is 9,5 dan zo gek voor Suarez?
Tot Drenthe dit jaar een klote seizoen draait en niet meer aan de verwachtingen kan voldoen. In dat geval is hij voor 2/3 milj weg volgend jaar en zal feyenoord balen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap.
Ik denk dat Drenthe beter rendeert als hij nog bij Feyenoord zou blijven dan dat hij bij Real Madrid zou voetballen. Dus hij doet er verstandig aan om te blijven, zeker nu die 'ervaren' krachten aan de selectie zijn toegevoegd. Maar ok, dit gaat niet over Feyenoord want daar heb ik het niet zo op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:32 schreef Fathom het volgende:
[..]
Tot Drenthe dit jaar een klote seizoen draait en niet meer aan de verwachtingen kan voldoen. In dat geval is hij voor 2/3 milj weg volgend jaar en zal feyenoord balen.
Jammer voor de Nederlandse competitie. Maar ik moest Suarez sowieso al niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef fuckbuddy het volgende:
En dan koopt Ajax in de tussentijd een andere spits en willen ze Suarez niet meer.
Dat lijkt me geweldig.
FC Groningen is ook klaar met hem dan, Suarez speelt een gevaarlijk spelletje denk ik zo.
Ik wil het nog allemaal wel eens zien hoe dit gaat lopen
Indeed. Dat is nu in de onderhandelingen ook een nadeel. Had Ajax maar 9 miljoen oid gehad dan was Groningen wel accoord met 6 miljoen gok ik zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als 17 miljoen voor Babel.
quote:Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
Feyenoord wil huuroptie, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Badabingea het volgende:
Drenthe voor 17 miljoen is toch echt teveel. Ik snap Feyenoord niet.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Topscoorder......
Als je dat voor Babel kan krijgen.... Chelsea en Real zijn gek genoeg om dat te betalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Badabingea het volgende:
Drenthe voor 17 miljoen is toch echt teveel. Ik snap Feyenoord niet.
quote:Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
Urbyquote:De geboorte van de kleine spruit heeft hem zorgzamer gemaakt. 'En niet alleen richting mijn kindje en familie, maar ook als het om anderen gaat', vertelt hij. 'Als ik voorheen een kind op straat zag vallen, deed me dat niet zo veel. Tenminste, als ze niet hard vallen. Nu loop ik er naartoe. Laatst zag ik hoe een moeder een kinderwagen even voor de deur van haar flat liet staan, want ze moest binnen wat pakken. Ik ben bij het kind gebleven tot ze terug was. Het is duidelijk dat de geboorte van Nashaira me heeft veranderd. Je merkt nu zelf hoe kwetsbaar kleine kinderen zijn, daarom wil ik dat hen niets overkomt.
Wie wel dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hij gaf niet om vallende kinderen! Wat een eikel!![]()
![]()
Quote van de dag.![]()
Onveilig vrijen he!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Longmen het volgende:
Wat krijgen die voetballers allemaal vroeg kinderen.
quote:
Urby legt uit:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Longmen het volgende:
Wat krijgen die voetballers allemaal vroeg kinderen.
quote:'Voetballers komen nu eenmaal vaak op jonge leeftijd in een groep volwassenen terecht en worden vervolgens ook als volwassene bekeken. Dn ga je vanzelf op een andere manier naar bepaalde dingen kijken. Daarnaast is het makkelijk een kind op de wereld te zetten als je het jezelf kan veroorloven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |