Mag ik je aanraken ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bent dan ook nooit in Tampere, Finland geweest zoals ik.
Nee man, heb daar niks te zoeken doe mij maar Zwedenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Artikel in Brabants Dagblad is regelrechte rip-off van het artikel in het Parool van afgelopen zaterdag!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
De titel moet dit jaar wel, afscheid van een generatie.
Mooi voor die hans nijland.quote:'Spoedarbitragezaak Suárez dient maandag'
FC Groningen-spits Luis Suárez besloot dinsdag na het afketsen van zijn transfer naar Ajax alsnog naar de arbitragecommisie te stappen. De zaak van de Uruguayaanse aanvaller dient maandag, zo weet de NOS.
Maandagmiddag werden de onderhandelingen tussen de Groningers en Amsterdammers afgebroken. Groningen wilde 9,5 miljoen euro, terwijl Ajax maar 6,5 bood. De partijen kwamen er niet uit en Suárez hield er een behoorlijke kater aan over.
Duidelijk aangeslagen verliet de jonge aanvaller dinsdag dan ook de training. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen had rekening gehouden met een nieuwe arbitragezaak. Aanvankelijk had Suárez zijn zaak, die maandag zou dienen, ingetrokken.
Laat Kopenhagen maar komen, die lusten we rauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:37 schreef Jnk18 het volgende:
Zolang we kopenhagen maar niet loten ben ik blij.
T ligt dan wel niet in t oostblok maar Tampere United lijkt me een zwakke schakel. Fins clubvoetbal stelt niet zo veel voor....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
Oostblok is altijd ruk om tegen te voetballen. Doe mij maar gewoon een ploegje uit Scandinavie of midden-europa.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
Geen 1 betaald voetbalteam is slecht, anders ben je geen betaald voetbalteam.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Badabingea het volgende:
Geen 1 team is slecht, anders speel je geen voorrondes
Het is beiden echt compleet debielquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap.
Maar goed, je ziet dat f'noord 17 miljoen vraagt voor Drenthe, is 9,5 dan zo gek voor Suarez?
Feyenoord en FC Groningen zijn wat mij betreft twee totaal verschillende grootheden. Daarnaast is Feyenoord volgens mij met niemand echt concreet in gesprek op dit moment.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap.
Maar goed, je ziet dat f'noord 17 miljoen vraagt voor Drenthe, is 9,5 dan zo gek voor Suarez?
Tot Drenthe dit jaar een klote seizoen draait en niet meer aan de verwachtingen kan voldoen. In dat geval is hij voor 2/3 milj weg volgend jaar en zal feyenoord balen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap.
Ik denk dat Drenthe beter rendeert als hij nog bij Feyenoord zou blijven dan dat hij bij Real Madrid zou voetballen. Dus hij doet er verstandig aan om te blijven, zeker nu die 'ervaren' krachten aan de selectie zijn toegevoegd. Maar ok, dit gaat niet over Feyenoord want daar heb ik het niet zo op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:32 schreef Fathom het volgende:
[..]
Tot Drenthe dit jaar een klote seizoen draait en niet meer aan de verwachtingen kan voldoen. In dat geval is hij voor 2/3 milj weg volgend jaar en zal feyenoord balen.
Jammer voor de Nederlandse competitie. Maar ik moest Suarez sowieso al niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef fuckbuddy het volgende:
En dan koopt Ajax in de tussentijd een andere spits en willen ze Suarez niet meer.
Dat lijkt me geweldig.
FC Groningen is ook klaar met hem dan, Suarez speelt een gevaarlijk spelletje denk ik zo.
Ik wil het nog allemaal wel eens zien hoe dit gaat lopen
Indeed. Dat is nu in de onderhandelingen ook een nadeel. Had Ajax maar 9 miljoen oid gehad dan was Groningen wel accoord met 6 miljoen gok ik zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als 17 miljoen voor Babel.
quote:Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
Feyenoord wil huuroptie, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Badabingea het volgende:
Drenthe voor 17 miljoen is toch echt teveel. Ik snap Feyenoord niet.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Topscoorder......
Als je dat voor Babel kan krijgen.... Chelsea en Real zijn gek genoeg om dat te betalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Badabingea het volgende:
Drenthe voor 17 miljoen is toch echt teveel. Ik snap Feyenoord niet.
quote:Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
Urbyquote:De geboorte van de kleine spruit heeft hem zorgzamer gemaakt. 'En niet alleen richting mijn kindje en familie, maar ook als het om anderen gaat', vertelt hij. 'Als ik voorheen een kind op straat zag vallen, deed me dat niet zo veel. Tenminste, als ze niet hard vallen. Nu loop ik er naartoe. Laatst zag ik hoe een moeder een kinderwagen even voor de deur van haar flat liet staan, want ze moest binnen wat pakken. Ik ben bij het kind gebleven tot ze terug was. Het is duidelijk dat de geboorte van Nashaira me heeft veranderd. Je merkt nu zelf hoe kwetsbaar kleine kinderen zijn, daarom wil ik dat hen niets overkomt.
Wie wel dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hij gaf niet om vallende kinderen! Wat een eikel!![]()
![]()
Quote van de dag.![]()
Onveilig vrijen he!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Longmen het volgende:
Wat krijgen die voetballers allemaal vroeg kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |