abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:34:45 #101
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994496
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Uit Spanje dan Santiago Ezquerro en diverse grappenmakers (of niet?) noemen Diego Capel.
Waarom is dat een grap, is die jongen onhaalbaar of veel te slecht?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:39:58 #102
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994619
Zou onze grote vriend Urzaiz die Ezquerro niet over kunnen halen naar Amsterdam te komen? Die hebben een flink aantal jaren samen voorin bij Bilbao gespeeld geloof ik.
pi_51994677
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:34 schreef Chivu het volgende:

[..]

Waarom is dat een grap, is die jongen onhaalbaar of veel te slecht?
Nou ja, die duikt steeds op in die DAM-achtige Zuid-Amerikanen lijstjes op Ajax Netwerk. Die neem ik meestal niet al te serieus, vandaar. Verder staat het nergens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:46:32 #104
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51994765
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:57 schreef denthemen het volgende:
Wat zit iedereen nou te pijpen over Van Geel? Volgens mij is het door de selectie dat we geen kampioen zijn geworden en geen cl voetbal speelden destijds, héél wat inkomsten.. was dit beide gebeurt hadden wij ook grotere aankopen kunnen doen, maar de meeste zijn sinds vorig seizoen verwend geraakt, maar toen móesten we ook wel inkopen, nu hebben we al een goed team, ondanks dat ik ook vind dat er nog wel 1 á 2 spelers bij moeten
HW haalde echter wel een goed punt aan. Volgend jaar verliezen we veel dragende spelers en jij kan mij niet vertellen dat we nu voor al die posities gelijkwaardige vervangers hebben.

Dat is een probleem wat Van Geel nog niet heeft aangepakt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:47:57 #105
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994802
Tegen die Zuma hebben we nog gespeeld, de eerste keer tegen Kopenhagen. Maargoed, ik weet het niet hoor. Het lijken allemaal wel rechtsbenige spitsen die van links komen. Net als Babel natuurlijk, maar het lijkt me wel handig dat het echt een linkspoot is die komt.

En dan hoeft het niet eens een pure vleugelspeler te zijn met een loepzuivere hoge krullende voorzet, maar gewoon iemand met een actie die een bal met links voor kan trekken of gewoon knalhard met links een bal de netten in kan schieten.
pi_51994888
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:47 schreef Chivu het volgende:

En dan hoeft het niet eens een pure vleugelspeler te zijn met een loepzuivere hoge krullende voorzet, maar gewoon iemand met een actie die een bal met links voor kan trekken of gewoon knalhard met links een bal de netten in kan schieten.
Klinkt als Geert Bakker van SHO, alleen is die helaas niet goed genoeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:52:46 #107
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51994918
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:46 schreef D1 het volgende:

[..]

HW haalde echter wel een goed punt aan. Volgend jaar verliezen we veel dragende spelers en jij kan mij niet vertellen dat we nu voor al die posities gelijkwaardige vervangers hebben.

Dat is een probleem wat Van Geel nog niet heeft aangepakt.
Veel mensen hier vergeten dat Ajax van origine een club is die spelers opleidt. Waar kwamen Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Babel en zelfs Davids vandaan? De eigen opleiding. Het wordt gewoon tijd dat jongens als Sarpong, Anita, Van der Wiel en Donald de kans gaan krijgen.

Met Vermaelen, Heitinga, Vertonghen en Van der Wiel heb je natuurlijk lang geen Stam, maar jongens als Stam krijg je maar eens in de zoveel tijd. Je hoeft gewoon simpelweg niet te denken dat je zo iemand kan vervangen. Hetzelfde geldt voor Davids. Dan moet je maar een nieuwe Davids maken in de vorm van Emanuelson/Anita/Sarpong/Vertonghen.

Een grote aankoop is geweldig, op de plek waar hij nodig is en in de jeugd geen speler rond loopt. Maar je moet niet vergeten dat de jongens die nu al jaren talent hebben langzaam ook beginnen te rijpen en ervaring beginnen te krijgen.
pi_51994921
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klinkt als Geert Bakker van SHO, alleen is die helaas niet goed genoeg.
SHO
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:06:26 #109
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51995218
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:52 schreef Chivu het volgende:

[..]

Veel mensen hier vergeten dat Ajax van origine een club is die spelers opleidt. Waar kwamen Stekelenburg, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Babel en zelfs Davids vandaan? De eigen opleiding. Het wordt gewoon tijd dat jongens als Sarpong, Anita, Van der Wiel en Donald de kans gaan krijgen.

Met Vermaelen, Heitinga, Vertonghen en Van der Wiel heb je natuurlijk lang geen Stam, maar jongens als Stam krijg je maar eens in de zoveel tijd. Je hoeft gewoon simpelweg niet te denken dat je zo iemand kan vervangen. Hetzelfde geldt voor Davids. Dan moet je maar een nieuwe Davids maken in de vorm van Emanuelson/Anita/Sarpong/Vertonghen.

Een grote aankoop is geweldig, op de plek waar hij nodig is en in de jeugd geen speler rond loopt. Maar je moet niet vergeten dat de jongens die nu al jaren talent hebben langzaam ook beginnen te rijpen en ervaring beginnen te krijgen.
Heb je wel een punt mee, maar het feit blijft dat de afgelopen jaren ons heeft geleerd dat met alleen talentjes we het niet gaan redden... Ook toekomstige gelouterde spelers moeten acclimatiseren in het Ajax systeem, en daarvoor zou dit jaar perfect zijn. Dus voor de continuiteit van een kampioenselftal lijkt het me goed om nu spelers te halen die volgend jaar ook dragend kunnen zijn.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:22:24 #110
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51995589
Zulke spelers zijn gewoon heel schaars. Ajax heeft Stam en Davids tot hun beschikking, en 2 van zulke spelers moeten genoeg zijn. Zeker als je daarnaast nog redelijk ervaren PD-spelers als Gabri en Urzaiz hebt lopen en nog een aantal Ajax-talenten die al over de 100 wedstrijden hebben gespeeld.

Volgend jaar vallen een aantal van die jongens weg, maar een aantal anderen hebben dan ook weer 40 tot 50 extra wedstrijden ervaring in hun benen. Met heel wat geluk zou je een jongen als Seedorf vast kunnen leggen, maar je bent wat dat betreft gewoon afhankelijk van de historie van het Ajax van 10 jaar geleden. En dat Ajax was gewoon niet al te best, we hebben uit die generatie gewoon niemand om hoop uit te putten.

En spelers zonder verleden bij Ajax of in Nederland hebben meestal weinig trek om naar Amsterdam te komen. Veel meer dan proberen de 2e garnituur van de topclubs los te weken kun je dan niet doen, maar wanneer die niet haalbaar blijken (Motta, Ezquerro) dan houdt het gewoon best snel op.

Overigens heb ik nog wel een gevoel dat Davids nog niet klaar is met voetballen na dit seizoen, afhankelijk van de prestaties van dit jaar. Als hij nooit echt goed terug gaat komen van z'n beenbreuk, wat ik overigens niet verwacht, kan die gozer gewoon nog anderhalf tot twee jaar prima voetballen. Met scheenbeschermers aan, that is.
pi_51996698
Koevermans zoekt nog een club.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:23:46 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51997023
Zijn we al kampioen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:52:41 #113
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51997838
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn we al kampioen?
Al lang. Waar ben jij geweest?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51997923
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC Ouder bericht Geen nieuwer bericht

GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.

Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Ajax bood 6,5 miljoen euro, FC Groningen vroeg 9,5 miljoen.
De datum van de arbitragezaak in Zeist staat nog niet vast.

Ja, dikke lul. Nu is het te laat hoor. Sorry Luis, we zoeken wel iemand anders.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:55:48 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51997931
quote:
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC

GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez heeft bij de KNVB alsnog een arbitragezaak aangespannen tegen zijn club. De spits wil per sé vertrekken naar Ajax.

Eerder had Suárez een arbitragezaak ingetrokken in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over een afkoopsom van z'n contract.
Dat gebeurde niet.
Nou jongens.. Sla je slag..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51997960
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:55 schreef BB-boy het volgende:
Suarez spant toch arbitragezaak aan tegen FC Ouder bericht Geen nieuwer bericht

Dat gebeurde niet.

Ja, dikke lul. Nu is het te laat hoor. Sorry Luis, we zoeken wel iemand anders.
Voor 6 miljoen wil ik m alsnog wel hoor
pi_51997994
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Longmen het volgende:

[..]

Voor 6 miljoen wil ik m alsnog wel hoor
Als hij voor de voorronde komt wel ja, maar hoeveel dagen zaten er tussen de aankondiging en datum van de rechtzaak van gisteren?
pi_51998157
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als hij voor de voorronde komt wel ja, maar hoeveel dagen zaten er tussen de aankondiging en datum van de rechtzaak van gisteren?
Ja t verdient allemaal niet de schoonheidsprijs. Maar kan me herrineren dat HtC in een eerder stadium al zij niet te rekenen op Suarez bij de CL voorronde
pi_51998255
Zou hij dit met Ajax overlegt hebben? Wie weet hoever we met optie 2 en 3 zijn...
Ajax!!
pi_51998261
Was te verwachten. Wie is er nou slim.

Maar liever rot je een eind op lieve Luis...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:06:12 #121
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_51998292
Ik benheel erg benieuwd hoe Ajax hierop gaat reageren.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_51998441
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:06 schreef Roflbroek het volgende:
Ik benheel erg benieuwd hoe Ajax hierop gaat reageren.
De vraag is natuurlijk wel of Ajax zin heeft om hier op te wachten ivm voorronde CL
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51999519
Hij is nog steeds welkom, zeker tegen een laag prijsje.
pi_51999633
Ajax zou dit moeten weigeren. Er zijn afspraken gemaakt en nagekomen. Helaas voor die jongen is het afgeketst. Ik vind het zwaar asociaal om dan nu alsnog met een arbitragezaak aan te komen zetten. Dat soort gedrag moet je niet belonen.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:02:14 #125
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51999993
Suarez maakt zich lekker populair. Die hoef ik sowieso niet...
pi_52000052
Nou, ik heb het gevoel dat hij zich straks bij Groningen onmogelijk heeft gemaakt en dat Ajax zijn geld ergens anders aan spendeert en dat hij ergens anders heen gaat voor een laag bedrag.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:04:41 #127
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52000078
Misschien belt Groningen wel morgen dat 6.5 mln opeens wel goed is. Mooi afwijzen en lager bieden dan!
pi_52000103
Al die zaken zijn geen goede ontwikkeling lijkt mij.
pi_52000188
quote:
Ook bij Heitinga begint het te kriebelen

In navolging van Jaap Stam, Edgar Davids, Henk ten Cate, Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar laat nu ook Johnny Heitinga doorschemeren dat hij wellicht aan zijn laatste seizoen bij Ajax begint. De verdediger maakt er geen geheim van dat hij in 2008 naar het buitenland wil, ook al staat hij tot 2011 onder contract.

"Ik heb de ambitie om een keer verder te kijken", zegt Heitinga in het Brabants Dagblad. "Ik begin mijn zevende seizoen bij Ajax, ik heb ook nog tien seizoenen in de jeugd gespeeld. Ik denk niet dat er nog veel spelers zijn die zo lang bij dezelfde club spelen." Dat Heitinga samen met zijn vriendin begint aan een cursus Spaans is naar eigen zeggen geen voorbode voor een mogelijk vertrek naar de Primera División. "Het is gewoon leuk om ernaast te doen."

Wel laat de publiekslieveling weten dat Spanje en Engeland tot zijn favoriete voetballanden behoren. Heitinga begint inmiddels het gevoel te krijgen dat hij een leidersrol op zich kan nemen. "Ik ben op jonge leeftijd doorgebroken bij Ajax. Daarna wordt veel van je verwacht. Ik had op mijn 21e de aanvoerdersband om mijn arm, maar het was niet reëel om te verwachten dat ik toen het elftal kon dragen. Ik ben nu 23 en ik ben nu zover dat ik kan zeggen dat het elftal van me op aan kan."
De titel moet dit jaar wel, afscheid van een generatie.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:09:15 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_52000226
Wow, dikke leegloop volgend jaar bij Ajax.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:10:40 #131
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52000271
Nou laat Heitinga nog maar een paar seizoenen blijven.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:16:54 #132
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52000468
Heitinga Nee...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_52000597
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef venomsnake het volgende:
Wow, dikke leegloop volgend jaar bij Ajax.
Tjah dat is toch altijd zo geweest.. is lastig om goede spelers te behouden. Meeste spelers willen naar hoger niveau.. sad but true
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:25:19 #134
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52000698
Als ik prof was zou ik mijn hele carriere bij Ajax blijven. Wat is het nou het verschil tussen heel veel geld verdienen en heel erg veel geld verdienen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:49:39 #135
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52001503
Iedereen moet niet zo zeuren over Heitinga, hij is vervangbaar.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:00:04 #136
121310 venomsnake
El Saltador
pi_52001844
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Tjah dat is toch altijd zo geweest.. is lastig om goede spelers te behouden. Meeste spelers willen naar hoger niveau.. sad but true
Ja, maar ze vertrekken allemaal in één keer. Zie dat maar eens op te vangen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:04:26 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52002002
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef Roflbroek het volgende:
Als ik prof was zou ik mijn hele carriere bij Ajax blijven. Wat is het nou het verschil tussen heel veel geld verdienen en heel erg veel geld verdienen.
.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52002101
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja, maar ze vertrekken allemaal in één keer. Zie dat maar eens op te vangen.
Valt op te vangen, als je daar op tijd mee begint. Hopen op een succesjaar, dan is het minder erg om volgend jaar weer een hoop nieuwe spelers (en dan met name échte steunpilaren alla Stam, Davids) aan te trekken.
pi_52002178
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Longmen het volgende:

[..]
Kom maar naar Villa Park
pi_52002206
at Heitinga samen met zijn vriendin begint aan een cursus Spaans is naar eigen zeggen geen voorbode voor een mogelijk vertrek naar de Primera División. "Het is gewoon leuk om ernaast te doen."

geloof het zelf
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:44:01 #141
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_52003395
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:25 schreef Roflbroek het volgende:
Ambitie en het beste uit jezelf willen halen zijn vreemde woorden zeker?
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_52003531
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
AFC AJAX
pi_52003750
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

Ambitie en het beste uit jezelf willen halen zijn vreemde woorden zeker?
Ajax >>> ambitie
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:55:25 #144
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_52003846
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:49 schreef stefmans het volgende:
Iedereen moet niet zo zeuren over Heitinga, hij is vervangbaar.
Klopt inderdaad, maar als en Stam en Heitinga weggaan, dan moet je opeens weer 2 centrale verdedigers aantrekken... Maar met Vermaelen en Vd Wiel in het centrum + 1 goede aankoop zou het opzich ook goed moeten kunnen gaan..?

Maar ik geloof niet dat Ajax het toe gaat staan dat er zoveel spelers aan het einde van komend seizoen de club in 1x verlaten. Mochten Stam en Davids allebei stoppen, dan houdt het denk ik wel op bij de verkoop van Sneijder en evt. Huntelaar....en met dat geld moet je toch echt wel goede vervangers kunnen kopen, zeker als we CL spelen dit jaar.

Heitinga zie ik eigenlijk na dit seizoen er nog wel eentje spelen, tenzij er een enorm bod komt ofzo. Dat contract tot 2011 is ook niet verkeerd.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:56:29 #145
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_52003877
Ik hoop op Slavia, Sparta, Kopenhagen of Genk. En mocht Genk verliezen van FK Sarajevo, dan ook Sarajevo. Ken iemand die er die week zit, dus kan ik daar denk ik wel ff chrashen, whehehe.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52003925
Ik hoopte een beetje dat Heitinga voor een mister Ajax titel ging
pi_52004096
Op genk zou ik niet meer rekenen na vandaag.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:05:10 #148
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52004176
De zaak Suarez dient volgende week maandag. Zat tijd dus.
pi_52004274
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:57 schreef Madine het volgende:
Ik hoopte een beetje dat Heitinga voor een mister Ajax titel ging
Zou hij eigenlijk ook moeten worden. Ik denk niet dat hij bij een grotere club dan Ajax een relevante rol kan krijgen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:10:24 #150
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_52004382
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ajax >>> ambitie
Laatste 10 jaar anders weinig van gemerkt.

Magoed, ik ben niet zo negatief als de meeste hier...met nog een paar gerichte versterkingen (linksbuiten/linkshalf, een goede stand-in voor Sneijder (Bakki als 10 heb ik mijn twijfels), en wellicht een linksback (wie speelt daar als Emanuelson en Vermaelen geblesseerd/geschorst zouden zijn?)) hebben we een CL waardig team.
Zoals al vaker gezegd, we hebben het tegen de kleintjes laten liggen, en dat ligt vooral aan het moraal. Tegen de groten stonden we er, en dan kon je goed zien dat er voldoende kwaliteit aanwezig is als het team goed op elkaar ingespeeld is. Wat nu in Henks 2e seizoen met een ongewijzigde as toch wel het geval zou moet zijn...
pi_52004408
Dat is waar maar als hij zich erg goed blijft ontwikkelen weetje het maar nooit waar hij terecht kan komen. Maar mister Ajax ofzo is bijna niet meer van deze tijd, mensen willen gewoon meer verdienen en meer aanzien krijgen in het buitenland en het daar maken.
AFC AJAX
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:11:02 #152
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52004409
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Doezelhaar het volgende:
De zaak Suarez dient volgende week maandag. Zat tijd dus.
Tijd zat noemt ie dat...
Jawel, je keek.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:13:18 #153
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52004491
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef jna het volgende:

[..]

Tijd zat noemt ie dat...
Mja, 1,5 week voor de CL begint. Dus dan heb je nog ff jammer genoeg.
pi_52004503
I told u.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:17:42 #155
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_52004643
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Op genk zou ik niet meer rekenen na vandaag.
FK Sarajevo. Wat een giller! Zou echt cool zijn. Tampere United zou ik ook nog ergens kunnen crashen, maar Finland is duur.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:24:39 #156
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52004906
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

FK Sarajevo. Wat een giller! Zou echt cool zijn. Tampere United zou ik ook nog ergens kunnen crashen, maar Finland is duur.
Net of Genk zo'n hoogvlieger is.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:33:21 #157
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_52005183
Nee, doe toch maar Sparta of Slavia.
pi_52005227
Tampere United? WTf nooit van gehoord
AFC AJAX
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:37:41 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52005355
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:13 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Mja, 1,5 week voor de CL begint. Dus dan heb je nog ff jammer genoeg.
De zaak is pas 6 augustus en 14 augustus spelen we al CL. En als ie de zaak wint zal het nog een paar dagen duren voordat alles rond is.
Jawel, je keek.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:41:01 #160
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_52005452
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef BonJovi het volgende:
Tampere United? WTf nooit van gehoord
Je bent dan ook nooit in Tampere, Finland geweest zoals ik.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:43:29 #161
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_52005518
Beetje jammer dat die loting pas anderhalve week van tevoren is.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:54:07 #162
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52005847
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_52005924
quote:

[..]

Nee man, heb daar niks te zoeken doe mij maar Zweden
AFC AJAX
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:57:27 #164
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52005935
quote:

[..]

pi_52006603
Komkommertijd jongens. Het niveau daalt, jeweets.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:32:47 #166
164283 Luco
Buongiorno!
pi_52006832
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Longmen het volgende:

[..]

De titel moet dit jaar wel, afscheid van een generatie.
Artikel in Brabants Dagblad is regelrechte rip-off van het artikel in het Parool van afgelopen zaterdag!!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_52007729
quote:
'Spoedarbitragezaak Suárez dient maandag'

FC Groningen-spits Luis Suárez besloot dinsdag na het afketsen van zijn transfer naar Ajax alsnog naar de arbitragecommisie te stappen. De zaak van de Uruguayaanse aanvaller dient maandag, zo weet de NOS.

Maandagmiddag werden de onderhandelingen tussen de Groningers en Amsterdammers afgebroken. Groningen wilde 9,5 miljoen euro, terwijl Ajax maar 6,5 bood. De partijen kwamen er niet uit en Suárez hield er een behoorlijke kater aan over.

Duidelijk aangeslagen verliet de jonge aanvaller dinsdag dan ook de training. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen had rekening gehouden met een nieuwe arbitragezaak. Aanvankelijk had Suárez zijn zaak, die maandag zou dienen, ingetrokken.
Mooi voor die hans nijland.
lollig
pi_52008435
Slavia of Rode Ster! Kom maar op!

Misschien ook ff de commercie afstraffen door Slalzburg inmaken?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52009333
Zolang we kopenhagen maar niet loten ben ik blij.
pi_52009384
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 07:37 schreef Jnk18 het volgende:
Zolang we kopenhagen maar niet loten ben ik blij.
Laat Kopenhagen maar komen, die lusten we rauw!
pi_52009454
Neuh, liever een andere ploeg. Voor revanche is het wel geinig, maar ik zie graag andere tegenstanders.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52009859
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
pi_52009883
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Welke ploeg is statistisch gezien de slechtste? Ik weet echt totaal niks over die oostblok landen...
T ligt dan wel niet in t oostblok maar Tampere United lijkt me een zwakke schakel. Fins clubvoetbal stelt niet zo veel voor....
pi_52010228
Slim van Ajax om te zeggen dat ze het sowieso zouden gaan staken. Suarez zou toch nog wel terugkomen.

Laat dat jochie lekker bij ons alles Ajax spelen!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:17:38 #175
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010279
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:50 schreef Jnk18 het volgende:
Oostblok is altijd ruk om tegen te voetballen. Doe mij maar gewoon een ploegje uit Scandinavie of midden-europa.
pi_52010300
Geen 1 team is slecht, anders speel je geen voorrondes
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:20:33 #177
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010335
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Badabingea het volgende:
Geen 1 team is slecht, anders speel je geen voorrondes
Geen 1 betaald voetbalteam is slecht, anders ben je geen betaald voetbalteam.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:24:28 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52010402
Suarez soap .

Maar goed, je ziet dat f'noord 17 miljoen vraagt voor Drenthe, is 9,5 dan zo gek voor Suarez?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52010481
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Suarez soap .

Maar goed, je ziet dat f'noord 17 miljoen vraagt voor Drenthe, is 9,5 dan zo gek voor Suarez?
Het is beiden echt compleet debiel .
pi_52010484
Net als 17 miljoen voor Babel.
pi_52010496
quote:
Suarez soap .

Feyenoord en FC Groningen zijn wat mij betreft twee totaal verschillende grootheden. Daarnaast is Feyenoord volgens mij met niemand echt concreet in gesprek op dit moment.
  Redactie Games woensdag 1 augustus 2007 @ 09:32:53 #182
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52010562
quote:
Suarez soap .

Tot Drenthe dit jaar een klote seizoen draait en niet meer aan de verwachtingen kan voldoen. In dat geval is hij voor 2/3 milj weg volgend jaar en zal feyenoord balen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:33:58 #183
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010579
Mja, de laatste ontwikkeling op voetbalgebied zien we deze zomer. Clubs uit landen als Portugal en Nederland, toch Europese subtop helaas, gaan nu ook hoge bedragen vragen. Ze komen er nog mee weg ook. 17 miljoen voor Babel was veel maar die heeft zich al meer bewezen dan Suarez. Je moet niet vergeten dat Babel al caps achter zijn naam heeft staan voor Oranje. Nu zegt dat onder Van Basten niet zo heel veel maar dat weet Liverpool niet.
pi_52010591
En dan koopt Ajax in de tussentijd een andere spits en willen ze Suarez niet meer.
Dat lijkt me geweldig.

FC Groningen is ook klaar met hem dan, Suarez speelt een gevaarlijk spelletje denk ik zo.
Ik wil het nog allemaal wel eens zien hoe dit gaat lopen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:35:12 #185
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010602
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:32 schreef Fathom het volgende:

[..]

Tot Drenthe dit jaar een klote seizoen draait en niet meer aan de verwachtingen kan voldoen. In dat geval is hij voor 2/3 milj weg volgend jaar en zal feyenoord balen.
Ik denk dat Drenthe beter rendeert als hij nog bij Feyenoord zou blijven dan dat hij bij Real Madrid zou voetballen. Dus hij doet er verstandig aan om te blijven, zeker nu die 'ervaren' krachten aan de selectie zijn toegevoegd. Maar ok, dit gaat niet over Feyenoord want daar heb ik het niet zo op.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:35:51 #186
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010611
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef fuckbuddy het volgende:
En dan koopt Ajax in de tussentijd een andere spits en willen ze Suarez niet meer.
Dat lijkt me geweldig.

FC Groningen is ook klaar met hem dan, Suarez speelt een gevaarlijk spelletje denk ik zo.
Ik wil het nog allemaal wel eens zien hoe dit gaat lopen
Jammer voor de Nederlandse competitie. Maar ik moest Suarez sowieso al niet.
pi_52010683
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als 17 miljoen voor Babel.
Indeed. Dat is nu in de onderhandelingen ook een nadeel. Had Ajax maar 9 miljoen oid gehad dan was Groningen wel accoord met 6 miljoen gok ik zo.
pi_52010800
quote:
Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52010806
Drenthe voor 17 miljoen is toch echt teveel. Ik snap Feyenoord niet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_52010843
Topscoorder......
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:48:32 #191
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010876
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Badabingea het volgende:
Feyenoord wil huuroptie, dat snap ik wel.
pi_52010880
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Topscoorder......
Waar heb je het over?
pi_52010901
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Badabingea het volgende:
Als je dat voor Babel kan krijgen.... Chelsea en Real zijn gek genoeg om dat te betalen.
Ik snap feyenoord volkomen.
pi_52010921
quote:
Ajax scout John Steen Olsen heeft volgens de Zweedse krant Aftonbladet Marcus Berg bekeken. Deze twintigjarige aanvaller van IFK Göterburg was het afgelopen seizoen topscoorder in Zweden. Berg staat overigens in de belangstelling van Rennes, Marseille, Paris Saint-Germain en, volgens RTV Noord, FC Groningen. Berg zelf wil niet met journalisten over zijn toekomst praten. Dat Olsen Berg een keer goed heeft bekeken is niet zo vreemd, aangezien Berg een van de nieuwe helden van de Allsvenskan aan het worden is.
pi_52010965
Het dondert me eigenlijk geen flikker tegen wie we loten in de voorronde als we de CL maar halen. Vorig jaar deed het zeer. Dit jaar moet het gebeuren. Nadeel is alleen die klote JC schaal die er tussenin valt. Misschien beter om die met 2e elftal te spelen.
pi_52010966
quote:
De geboorte van de kleine spruit heeft hem zorgzamer gemaakt. 'En niet alleen richting mijn kindje en familie, maar ook als het om anderen gaat', vertelt hij. 'Als ik voorheen een kind op straat zag vallen, deed me dat niet zo veel. Tenminste, als ze niet hard vallen. Nu loop ik er naartoe. Laatst zag ik hoe een moeder een kinderwagen even voor de deur van haar flat liet staan, want ze moest binnen wat pakken. Ik ben bij het kind gebleven tot ze terug was. Het is duidelijk dat de geboorte van Nashaira me heeft veranderd. Je merkt nu zelf hoe kwetsbaar kleine kinderen zijn, daarom wil ik dat hen niets overkomt.
Urby
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:54:50 #197
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52011000
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Urby
Hij gaf niet om vallende kinderen! Wat een eikel!
Quote van de dag.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:58:18 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52011061
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:54 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Hij gaf niet om vallende kinderen! Wat een eikel!
Quote van de dag.
Wie wel dan? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52011084
Wat krijgen die voetballers allemaal vroeg kinderen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:00:40 #200
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52011101
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Longmen het volgende:
Wat krijgen die voetballers allemaal vroeg kinderen.
Onveilig vrijen he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')