Lekker schuim!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een bakkie, und arbeiten. Weil arbeit macht frei!!!!!!!!!!!!
![]()
Deventer - Zwolle andere kant van de dijk is ook wel mooi, en dan terug via de andere kant.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Marledijk richting deventer, vooral het begin is mooi. Daarna ga ik dr vaak weer af, en een beetje binnendoor jakkeren enzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Snelwagen het volgende:
Nee is een oud foto'tje. Mn vader heeft hem kapot laten vallen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.Dus hebben ze me bandjes wat op mij aangepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dacht ik ja.quote:Ahhh, dunlop? goed merk? weljavering werkt nog prima, PRIMA RIJSTIJL
![]()
![]()
![]()
, belading wat lichtig!
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!quote:EHMZ...DUSSSSSSSSSS ja. in mijn szr boekje staat..
JAWOHL, DAS IS DEUTSHCH!! haha nicht gut neinNN!!
Nee/JA, spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.quote:iets vannehh... voor 2.0, achter 2.2.
Dus zou geen kwaad kunnen als ik dat er in heb op die motorbandjes!? van genoemde getallen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.Dus hebben ze me bandjes wat op mij aangepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dacht ik ja.quote:Ahhh, dunlop? goed merk? weljavering werkt nog prima, PRIMA RIJSTIJL
![]()
![]()
![]()
, belading wat lichtig!
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!quote:EHMZ...DUSSSSSSSSSS ja. in mijn szr boekje staat..
JAWOHL, DAS IS DEUTSHCH!! haha nicht gut neinNN!!
Nee(JA), spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.quote:iets vannehh... voor 2.0, achter 2.2.
Dus zou geen kwaad kunnen als ik dat er in heb op die motorbandjes!? van genoemde getallen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrij rijden is vanaf 17.30 geloof ik. Verder weet ik nog noppes. Maar SMS maar, goud medium.![]()
![]()
quote:
watquote:
hmm ze gaan het verbeteren om de veiligheid van motorrijders te kunnen garanderenquote:
thx op zich denkzquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef fs180 het volgende:
opzich is opm zn brommert best ok als je dr wat minder doorheen kon kijken
Wat zei jij....zal ik er luxaflex voor hangen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx op zich denkz![]()
neef vroeg vandaag of die kont ook wat lager konvond ie eigenlijk niet zo mooi zo
![]()
boeienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
Ik wil wel!!!!!!!!
maar aan de ander ekant heb ik echt van: Dikke sjaak.![]()
Dadelijk tig km rijden, kom ik daar. Gaan we samen rijdne.
jullie gelijk allemaal dot gassss erop !!![]()
adiooooooo![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Wat zei jij....zal ik er luxaflex voor hangen ?![]()
Wanneer ga je trouwens dat kontje spuitenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn reactie was meer iets van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx op zich denkz![]()
neef vroeg vandaag of die kont ook wat lager konvond ie eigenlijk niet zo mooi zo
![]()
Op de sloop shoppen, multimeter meenemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
Zo, probleem met de motor is ook helemaal duidelijk
Spanningsregelaar geeft 22 volt . [afbeelding]
En dat is niet goed voor veel onderdelen op de motor de accu in het bijzonder
Nieuwe lijst van onderdelen
Spannings regelaar á 200 euro![]()
accu á 100 euro![]()
Start motor, verlichting, zekeringen en arbeids tijd leveren een plaatje op dat rond de 350 euro zal komen.![]()
![]()
[afbeelding]
na mijn vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
Wanneer ga je trouwens dat kontje spuiten![]()
het begint toch aardig te vorderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopen
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopen
scootersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboy![]()
Slaot um op zun bakkesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboy![]()
He will be punishedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
He needs to be punished![/Flappie]
[..]
![]()
[..]
Ja en dacht ik ja.![]()
[..]
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!![]()
![]()
[..]
Nee/JA, spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekjes afwezigheid ontrafeldDacht het voor mij stil te houden
Ik kom naar je toe malle
![]()
Bedoel je in totaal 350 euro of in totaal 650 euroquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
Zo, probleem met de motor is ook helemaal duidelijk
Spanningsregelaar geeft 22 volt . [afbeelding]
En dat is niet goed voor veel onderdelen op de motor de accu in het bijzonder
Nieuwe lijst van onderdelen
Spannings regelaar á 200 euro![]()
accu á 100 euro![]()
Start motor, verlichting, zekeringen en arbeids tijd leveren een plaatje op dat rond de 350 euro zal komen.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
WTF heeft daar Hattem te staan danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekjes afwezigheid ontrafeldDacht het voor mij stil te houden
Ik kom naar je toe malle
![]()
Hattem ligt helemaal niet in de polderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF heeft daar Hattem te staan dan![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hattem ligt helemaal niet in de polderdie IOH ook hè
Die is vast verbonden met IOHquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Er staat wel zon pijl op hattem
![]()
Jah via aardstralenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die is vast verbonden met IOHoff again [afbeelding]
Jaaa owke dat is waar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeien![]()
als nodig wachten we gewoon ff
![]()
en niet iedereen is een geboren Rossi dus de meeste doen het wat rustiger aan in den beginne
neef probeerde beetje bij te benen @ dijkjes hiero..zei achteraf dat ie blij was dat ie nog leefde
--> gaat missch ook zaterdag overigens.
Als't een x in Utrecht is ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaa owke dat is waar!nouja als ik jullie kwijt ben verschijn ik vanzelf wel weer op fok
![]()
Maar dus veel bochtenwerk weinig snelweg?![]()
Im iN!!!!!!!!!!!!!
YES YES:
Hoelaat, waar wanneer.
Niet te ver héH? beetje centraal jes jes jessssssssss
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hattem ligt helemaal niet in de polderdie IOH ook hè
Maaruh waar woon jij ergens danquote:
En dan kom je regelmatig door Hattem rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Geerd het volgende:
Lochem de gekste net als koffiekoekje
Ligt ook aan je vraagstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
FAKKKKKKKKKK nu weet ik het heel niet meerHEHEHE.
Als hij zaterdag komt zullen we allemaal vragen of zijn kont niet wat hoger kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx op zich denkz![]()
![]()
208 km maarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als't een x in Utrecht is ofzo![]()
. Maarja kent iemand de omgeving daar een beetje?
Veel beters/korters is er ook niet in de buurt dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan kom je regelmatig door Hattem rijden. Zo mooi is die dijk nou ook weer niet
![]()
![]()
Je zei iets centraalsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |