Gewoon voorzichtig rijdenquote:
Wat meer band op de weg in de bochten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I agree 100%.![]()
Vreemd voorbandje.![]()
[afbeelding]
Die bult is irl vrij hoog.![]()
![]()
Ja denk het wel vorige keer vonk wel mans.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaan er hier weer mensen 23 sep: MM 2e ED
Was jij erquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja denk het wel vorige keer vonk wel mans.
Alleen op het laatst![]()
![]()
Van zeer betrouwbare bron vernomenquote:
Nog gewheelied jij?quote:
Wat is het plan voor morgen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MOET vanavond zelfs, gepland om de achterremklauw te doen, wat elektra weer aansluiten, kappen en ruitje er weer op, EN olie verversen.![]()
En als het even kan de hele motor in de commandant en autopoets voor metallic.![]()
![]()
Is inremmen op een circuit dan wel een goed ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mede daardoor -en daarom- ook nieuwe remblokken, ongeacht de slijtage van die er op zaten.
Ik wil zeker weten dat ze niet verhard en/of verglaast zijn door veroudering en/of verhitting.![]()
Is er iets in het carcas gebroken of zo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I agree 100%.![]()
Vreemd voorbandje.![]()
[afbeelding]
![]()
Je was er echt nietquote:
Lijkt op een gevalletje nummer 7, maar ik kan het niet goed zien op de fotoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I agree 100%.![]()
Vreemd voorbandje.![]()
[afbeelding]
![]()
Geerd, Makster en Rib-i (+ Roderick?) zijn er dan ook nog heurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
Ik wil wel!!!!!!!!
maar aan de ander ekant heb ik echt van: Dikke sjaak.![]()
Dadelijk tig km rijden, kom ik daar. Gaan we samen rijdne.
jullie gelijk allemaal dot gassss erop !!![]()
adiooooooo![]()
![]()
IOH Komt misschien nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Geerd, Makster en Rib-i (+ Roderick?) zijn er dan ook nog heur
[afbeelding]
En je broertje? En jij? kom jij ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had het over de mensen die in de achterhoede blijven zodra er gas wordt gegevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
En je broertje? En jij? kom jij ook?![]()
Ik kom dan niet.![]()
hmm, ik weet nog niet of ik zaterdag kanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmm....quote:
... nee dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zie je veel gaan.![]()
Me ooms hebben die ook!![]()
Ik haak af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ey, laten we almere doenlekker allemaal alleen maar rechtdoor rijden
Staat dat er niet op?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel bar gaat er in een achterband van 140/70 - 17, mg 66 S
En hoeveel bar gaat er in een voorband van 110/70 - 17, mg 54 H
???
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
Lijkt op een gevalletje nummer 7, maar ik kan het niet goed zien op de foto
Vrij rijden is vanaf 17.30 geloof ik. Verder weet ik nog noppes. Maar SMS maar, goud medium.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:07 schreef hicham het volgende:
Wat is het plan voor morgen?
Geen zin om daar de hele avond te zijn als jij toch alleen maar op een baanpost gaat staan
Nee, want de remschijven zijn niet 100% vlak, en zelfs van het ritje zaterdag vertoonde 1 remblok al haarschuurtje aan de rand.quote:Is inremmen op een circuit dan wel een goed idee
Veul vermogen.quote:GSXR1100 Wiseco bookmarked
letjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef ikookhier het volgende:
lul
Goed plan over een week of 4quote:
Ach 2.3 voor 2.5 achterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee????
op de dunlop site ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betrouwbaar die Soesoeki's.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
Zo, probleem met de motor is ook helemaal duidelijk
Spanningsregelaar geeft 22 volt . [afbeelding]
En dat is niet goed voor veel onderdelen op de motor de accu in het bijzonder
Nieuwe lijst van onderdelen
Spannings regelaar á 200 euro![]()
accu á 100 euro![]()
Start motor, verlichting, zekeringen en arbeids tijd leveren een plaatje op dat rond de 350 euro zal komen.![]()
![]()
Ik gok dat hij ergens bij 15-20 bar pas knalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel bar gaat er in een achterband van 140/70 - 17, mg 66 S
En hoeveel bar gaat er in een voorband van 110/70 - 17, mg 54 H
???
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef Geerd het volgende:
LOL Hattem kom ik vaak door als ik ff dat dijkje pak
Gratis bij het bestellen van de 690 gehad?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een bakkie, und arbeiten. Weil arbeit macht frei!!!!!!!!!!!!
![]()
Neh ie iedereen zit daarquote:
Nee is een oud foto'tje. Mn vader heeft hem kapot laten vallenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gratis bij het bestellen van de 690 gehad?![]()
Mijn bakkie zit er in, ga alle kappen monteren, remdruk in orde brengen,
proefritje makenen olie verversen.
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ergens bij 15-20 bar pas knalt.![]()
Maar wat een rare bandenmaat achter, normaal is een wat vettere 150/60.
En de juiste spanning (niet hoeveel er in gaat) is afhankelijk van een hele hoop faktoren.
(banden, vering, rijstijl, maar ook gewicht motor en belading)
Voor de rijdster/motorcombinatie zou ik 2.0/2.2 aanhouden.
Michelin adviseerd 2.1/2.3 met die vettere achterband. Die dan ook op mijn SZR zat.![]()
En bij de rest van de wereld.
Lekker schuim!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een bakkie, und arbeiten. Weil arbeit macht frei!!!!!!!!!!!!
![]()
Deventer - Zwolle andere kant van de dijk is ook wel mooi, en dan terug via de andere kant.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Marledijk richting deventer, vooral het begin is mooi. Daarna ga ik dr vaak weer af, en een beetje binnendoor jakkeren enzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Snelwagen het volgende:
Nee is een oud foto'tje. Mn vader heeft hem kapot laten vallen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.Dus hebben ze me bandjes wat op mij aangepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dacht ik ja.quote:Ahhh, dunlop? goed merk? weljavering werkt nog prima, PRIMA RIJSTIJL
![]()
![]()
![]()
, belading wat lichtig!
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!quote:EHMZ...DUSSSSSSSSSS ja. in mijn szr boekje staat..
JAWOHL, DAS IS DEUTSHCH!! haha nicht gut neinNN!!
Nee/JA, spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.quote:iets vannehh... voor 2.0, achter 2.2.
Dus zou geen kwaad kunnen als ik dat er in heb op die motorbandjes!? van genoemde getallen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.Dus hebben ze me bandjes wat op mij aangepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dacht ik ja.quote:Ahhh, dunlop? goed merk? weljavering werkt nog prima, PRIMA RIJSTIJL
![]()
![]()
![]()
, belading wat lichtig!
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!quote:EHMZ...DUSSSSSSSSSS ja. in mijn szr boekje staat..
JAWOHL, DAS IS DEUTSHCH!! haha nicht gut neinNN!!
Nee(JA), spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.quote:iets vannehh... voor 2.0, achter 2.2.
Dus zou geen kwaad kunnen als ik dat er in heb op die motorbandjes!? van genoemde getallen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrij rijden is vanaf 17.30 geloof ik. Verder weet ik nog noppes. Maar SMS maar, goud medium.![]()
![]()
quote:
watquote:
hmm ze gaan het verbeteren om de veiligheid van motorrijders te kunnen garanderenquote:
thx op zich denkzquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef fs180 het volgende:
opzich is opm zn brommert best ok als je dr wat minder doorheen kon kijken
Wat zei jij....zal ik er luxaflex voor hangen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx op zich denkz![]()
neef vroeg vandaag of die kont ook wat lager konvond ie eigenlijk niet zo mooi zo
![]()
boeienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
Ik wil wel!!!!!!!!
maar aan de ander ekant heb ik echt van: Dikke sjaak.![]()
Dadelijk tig km rijden, kom ik daar. Gaan we samen rijdne.
jullie gelijk allemaal dot gassss erop !!![]()
adiooooooo![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Wat zei jij....zal ik er luxaflex voor hangen ?![]()
Wanneer ga je trouwens dat kontje spuitenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn reactie was meer iets van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx op zich denkz![]()
neef vroeg vandaag of die kont ook wat lager konvond ie eigenlijk niet zo mooi zo
![]()
Op de sloop shoppen, multimeter meenemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
accu á 100 euro![]()
Start motor, verlichting, zekeringen en arbeids tijd leveren een plaatje op dat rond de 350 euro zal komen.![]()
![]()
[afbeelding]
na mijn vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
Wanneer ga je trouwens dat kontje spuiten![]()
het begint toch aardig te vorderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopen
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopen
scootersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboy![]()
Slaot um op zun bakkesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboy![]()
He will be punishedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
He needs to be punished![/Flappie]
[..]
![]()
[..]
Ja en dacht ik ja.![]()
[..]
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!![]()
![]()
[..]
Nee/JA, spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekjes afwezigheid ontrafeldDacht het voor mij stil te houden
Ik kom naar je toe malle
![]()
Bedoel je in totaal 350 euro of in totaal 650 euroquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
accu á 100 euro![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
WTF heeft daar Hattem te staan danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekjes afwezigheid ontrafeldDacht het voor mij stil te houden
Ik kom naar je toe malle
![]()
Hattem ligt helemaal niet in de polderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF heeft daar Hattem te staan dan![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hattem ligt helemaal niet in de polderdie IOH ook hè
Die is vast verbonden met IOHquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Er staat wel zon pijl op hattem
![]()
Jah via aardstralenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die is vast verbonden met IOHoff again [afbeelding]
Jaaa owke dat is waar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeien![]()
als nodig wachten we gewoon ff
![]()
en niet iedereen is een geboren Rossi dus de meeste doen het wat rustiger aan in den beginne
neef probeerde beetje bij te benen @ dijkjes hiero..zei achteraf dat ie blij was dat ie nog leefde
--> gaat missch ook zaterdag overigens.
Als't een x in Utrecht is ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaa owke dat is waar!nouja als ik jullie kwijt ben verschijn ik vanzelf wel weer op fok
![]()
Maar dus veel bochtenwerk weinig snelweg?![]()
Im iN!!!!!!!!!!!!!
YES YES:
Hoelaat, waar wanneer.
Niet te ver héH? beetje centraal jes jes jessssssssss
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hattem ligt helemaal niet in de polderdie IOH ook hè
Maaruh waar woon jij ergens danquote:
En dan kom je regelmatig door Hattem rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Geerd het volgende:
Lochem de gekste net als koffiekoekje
Ligt ook aan je vraagstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
FAKKKKKKKKKK nu weet ik het heel niet meerHEHEHE.
Als hij zaterdag komt zullen we allemaal vragen of zijn kont niet wat hoger kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx op zich denkz![]()
![]()
208 km maarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als't een x in Utrecht is ofzo![]()
. Maarja kent iemand de omgeving daar een beetje?
Veel beters/korters is er ook niet in de buurt dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan kom je regelmatig door Hattem rijden. Zo mooi is die dijk nou ook weer niet
![]()
![]()
Je zei iets centraalsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |