standaard 100 balletjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:33 schreef -XX- het volgende:
hoeveel balletjes heb je eigenlijk standaard met paintball???![]()
of moet je moet gewoon per balletjes meteen kopen?
dus 28 euro voor het rondrennen op de baan zonder ammo, en dan balletjes nog bijkopen?
![]()
Owwww, dat is toch mans zatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef Roderick2085 het volgende:verkoop topic
[..]
standaard 100 balletjes
die gaan we waarschijnlijk wel nodig hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwww, dat is toch mans zat![]()
Zuinig zijn met minutiealles om de ren skillz, schuilskillz, en gewoon goed mikken.
![]()
MAAREH.
IK KOM HOOR!
18de !!!!!!!!!!!!!!
Hoelaat, of weet men dat allemaal nog niet.![]()
we moeten over de 10 mensen komen toch?
En als het echt niet lukt.. 10 mensen van fok, dan maar een paar die niet op fok mc zitten toch?
weet ik altijd nog wel iemand die mee kan om het aantal te bereiken!, nouja iedereen wel denk.![]()
rijdbaar makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Roderick2085 het volgende:gebeurt meestal wel denk ik, zolang hij maar binnen budget rijdbaar en het liefst naked is
daarna zien we wel weer verder wat er nog gedaan gaat worden
Laat even weten als je het echt niet meer red met de 10.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die gaan we waarschijnlijk wel nodig hebben![]()
definitief wel:
-XX-
Roderick
Koffiekoekje
Rib-i
bvvt
Geerd
Nog geen bevestiging gehad (groen volgens de excel sheet):
Bazziek
MaartenGendel
WB (kon nog niet bevestingen)
hicham (kon nog niet bevestigen)
definitief niet:
Snelwagen
OPM (+intro)
Makster
ikookhier
Den_Haag
Fulcrum_Xmomenteel dus met 6 man zeker....
zo gek hoeft het niet voor mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
rijdbaar makendaar zitten dus vaak de onvoorziene kosten
en je kunt het zo gek maken als je wilt
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laat even weten als je het echt niet meer red met de 10.
Dan regel ik nog wat mensen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat is wel heeel wat andersquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:13 schreef bvvt het volgende:
[..]Ik zie hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een tourrrmotord!![]()
Why dat?
Sowieso schrijf je zo.
dyno-kitje, andere tandwielverhouding, snelgasquote:
denk dat ik daar voorlopig ook nog niet aan toe benquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dyno-kitje, andere tandwielverhouding, snelgasetc. gaat nog maar je kunt ook overdrijven idd
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:43 schreef Rib-i het volgende:
BWT gaat een ouwelullenmotor kopen![]()
Goh, leuk![]()
Subtielquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:43 schreef Rib-i het volgende:
BWT gaat een ouwelullenmotor kopen![]()
Goh, leuk![]()
hij zegt wat de rest denktquote:
ouwelulleh klup wordt het hieroquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:57 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i moet bekennen dat hij ook op een Pan-am heeft plaatsgenomen
Toen voelde ik me gelijk een jaartje of 38![]()
Ik moest het gewoon proberenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij zegt wat de rest denkten bvvt ws zelf ook zie link achter de '.'
[..]
ouwelulleh klup wordt het hiero
Fotoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
Om het vervolgens voor mezelf te willen houden
niemand kan de gevolgen van de tijd ontkennenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Rib-i het volgende:
Om het vervolgens voor mezelf te willen houden
quote:ouwelulleh klup wordt het hiero
quote:niemand kan de gevolgen van de tijd ontkennen
Ziet er goed uit héquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niemand kan de gevolgen van de tijd ontkennen
[..]dat is goed gelukt
rijden deze week
Hoe kan jij dat weten.quote:
BWT is de enige volwassene die de motor als hoofdvervoersmiddel heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef -XX- het volgende:
Ik zie hem!![]()
Het is een tourrrmotord!![]()
Why dat?
Zaterdag kan ik misschien ook wel meeten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kbh doen![]()
of kba een keer
of beide
we mailen nog wel ff enzow
Ben je er twintig vergeten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:57 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i moet bekennen dat hij ook op een Pan-am heeft plaatsgenomen
Toen voelde ik me gelijk een jaartje of 38![]()
GTI-sticker erop en je hebt 100 Pk meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef bvvt het volgende:
't is een motor die ik best goedkoop kan overnemen van een vriendin die al een paar jaar neit meer rijd.
die motor is van '99 en heeft tot op heden 8.000 op de teller staan
Ja, 't is niet de meest opwindende motor. maar wel zo handig als mijn dinnetje achterop mee wilt op vakantie of zo naar de bergen, ding heeft van zich zelf al voldoende bergruimte.
mijn huidige bike kan ze niet achterop als de zadeltassen er ook op liggen. Die hebben de voeten steunen in gebruik.
Met de 69 PK zit ie inderdaad lager dan de SV en ook met slechts 5 verscnellingen zal dat ook wel weer wennen worden.
maar ja, als de prijs mee valt ........
mijn bestedings ruimte is beperkt
HET buurmeisjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BWT is de enige volwassene die de motor als hoofdvervoersmiddel heeft.
Volwassen als in boven de 35.![]()
![]()
![]()
Okayquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kbh doen![]()
of kba een keer
of beide
we mailen nog wel ff enzow
Tja als je het zo stelt lijkt het me inderdaad wel duidelijk....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef bvvt het volgende:
't is een motor die ik best goedkoop kan overnemen van een vriendin die al een paar jaar neit meer rijd.
Ja, 't is niet de meest opwindende motor. maar wel zo handig als mijn dinnetje achterop mee wilt op vakantie of zo naar de bergen, ding heeft van zich zelf al voldoende bergruimte.
mijn huidige bike kan ze niet achterop als de zadeltassen er ook op liggen. Die hebben de voeten steunen in gebruik.
Met de 69 PK zit ie inderdaad lager dan de SV en ook met slechts 5 verscnellingen zal dat ook wel weer wennen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef Makster het volgende:
Puta´s
Ik ga weer naar verder met zweten![]()
Zaterdag een meetBeter stuurt iemand mij dan ff een email naar mijn hotmail. Dan check ik dat nog ff vrijdag nacht. Ben om 02:00 uur thuis hoop ik.
Adios Compadres, de Sagrada roept![]()
ps check dit
Ñ ¿ Ç ¨zonder gekke toetsen te gebruiken hee
Of daarna pasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef -XX- het volgende:
Ik kan zaterdag misschien ook meeten!!
Denk wel dat ik moet werken maar weet het pas 1 dag van te voren.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja als je het zo stelt lijkt het me inderdaad wel duidelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je kan nog fokken so what's the problem attention whorequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:01 schreef Snelwagen het volgende:
pff net wezen mtb'en, wil ik ff met mn voorwiel het achterwiel van iemand anders aantikke. Ging ik vol op mn bek, stuur of elleboog ofzo in mn lever. Allemaal sterrertjes om me heen draaien net als in de tekenfilm
, kon ook amper adem halen
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar je kan nog fokken so what's the problem attention whore
Ik wil nog wel gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om dat ding te kietelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
GTI-sticker erop en je hebt 100 Pk meer
/fs180
[..]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik wil nog wel gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om dat ding te kietelen
Anders kan ik net zo goed gelijk een PC800 of een PAN doen........ - dat word dan wel weer iets duurder......
Puta´s
Ik ga weer naar verder met zweten![]()
Zaterdag een meetBeter stuurt iemand mij dan ff een email naar mijn hotmail. Dan check ik dat nog ff vrijdag nacht. Ben om 02:00 uur thuis hoop ik.
Adios Compadres, de Sagrada roept![]()
ps check dit
Ñ ¿ Ç ¨zonder gekke toetsen te gebruiken hee
of je daar nou zo blij van moet wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
ennnnnnnn Visstaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Al dat plastic eraf, autoradio verwijderen, speakers eraf...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik wil nog wel gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om dat ding te kietelen
Anders kan ik net zo goed gelijk een PC800 of een PAN doen........ - dat word dan wel weer iets duurder......
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
of je daar nou zo blij van moet worden
+ cardan!! De enige goede aandrijving.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef bvvt het volgende:
Alleen is voor die prijs het noemen van de processor idd niks nuttig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
Weer 500 euro van mijn budget af voor een nieuwe motor
Ik heb wel weer een nieuwe laptop
120Gb
1024 Intern
etccc...
bladiebladieblowjob
Vroeger wel ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef Geerd het volgende:
Is dat nou een heg dwars door de hele tuin?
Groot raam ook.
![]()
Hmm, gixxer1100... is zo over te zetten op een B12 denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
rijdbaar makendaar zitten dus vaak de onvoorziene kosten
en je kunt het zo gek maken als je wilt
![]()
Deauvillequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef hicham het volgende:
Fuck you bvvt met je deauville en verborgen linkjes
U bent bij deze uitgeschreven (was je toch al)
[..]
Hmm, gixxer1100... is zo over te zetten op een B12 denk ik![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
IOH => vanavond NH meet bij de mac om 7.00![]()
Ik kijk nog wel ff of ik ook kom.![]()
Net therapie gehad en mag zo weer werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
IOH => vanavond NH meet bij de mac om 7.00![]()
Ik kijk nog wel ff of ik ook kom.![]()
ow verkeerdequote:
quote:
laptop #3, figuur ben je ook zegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
Weer 500 euro van mijn budget af voor een nieuwe motor
Ik heb wel weer een nieuwe laptop
120Gb
1024 Intern
etccc...
bladiebladieblowjob
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
Pimp my Triumph.![]()
[afbeelding]
En nu even wat serieuzer met de remblokken.![]()
Nogmaals bedankt WB. De Triumph is idd goedgekeurd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
Den_Haag [afbeelding]has left the building.![]()
De Triumph Trophy 1200 is goedgekeurd voor grotemotormuizen.
![]()
![]()
Foto'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt WB. De Triumph is idd goedgekeurd!
Ik ben 1.69... rij ook Trophy 1200... is dus ook geschikt voor kleine menschen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt WB. De Triumph is idd goedgekeurd!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Den_Haag het volgende:
Die zijn er naar mijn beste weten niet gemaakt. Tenzij WB dat stiekem heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De PB-meeting. Als die tenminste op zaterdag is
alsof ik scooter rij ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
GTI-sticker erop en je hebt 100 Pk meer
/fs180
[..]
HET buurmeisje![]()
Voor je gevoel of op foto's?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
Bijna kneeeees gemaaktdamn... het lukt nog net niet
![]()
![]()
![]()
Ik zal eens een keer een foto van een knie proberen te maken!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor je gevoel of op foto's?Zit een behoorlijk verschil tussen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja als je het zo stelt lijkt het me inderdaad wel duidelijk....misschien zie je dat verkeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin houden + gaan samen wonen = kosten beperking = meer geld over = leuke motorja ja, i knowquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
WTF n0000000000h, als het dan zoiets moet worden doe dan wel een pan en geen pc800![]()
Hmmmmquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef hicham het volgende:
Fuck you bvvt met je deauville en verborgen linkjes
U bent bij deze uitgeschreven (was je toch al)
[..]
Kom ik vanzelf achterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:37 schreef hicham het volgende:
Maar met een Deoderant ga je behoorlijk wat vermogen tekort komen in de bergen en vriendin achterop heur
Ja hoor, primaquote:![]()
[ Bericht 63% gewijzigd door bvvt op 01-08-2007 00:28:22 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Zaterdag maar een kwartiertje aandacht aan besteed.quote:
Trouwen, vriendin vermoorden = erfenis = leuke motor?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
misschien zie je dat verkeert.
Vriendin houden + gaan samen wonen = kosten beperking = meer geld over = leuke motor
Hoort hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwen, vriendin vermoorden = erfenis = leuke motor?![]()
![]()
Het is net als met het Amerikaanse leger, de grootste criminelen verzamelen zich centraal.quote:
quote:
blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
Zaterdag kan ik misschien ook wel meeten.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef -XX- het volgende:
Ik kan zaterdag misschien ook meeten!!
Dat wordt dus zaterdag tourenquote:
Zou je elkaar niet eerst wat beter leren kennen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef -XX- het volgende:
BAZZIE! wanneer gaan wij trouwen!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat wordt dus zaterdag tourenof gaan we als vanouds kb-en
-XX- Spears.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou je elkaar niet eerst wat beter leren kennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook met evt rookies die komen gaan we gewoon wat rondjes draaienquote:
moet lukken dus vóór zaterdagquote:Voorlopig nog een remklauw los hangen.
Dezelfde die zaterdag in een handomdraai gemonteerd was.![]()
Longing for 16.30.![]()
dat betekent een keer wat vroeger voor MC termenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:47 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i moet weer op tijd huiswaarts gaan maar verder is zaterdag
Zullen we zeggen 12:30 dan is de groep om 13:30 compleet en zijn we om 14:30 klaar om te rijden en dan rij ik naar Tilburgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat betekent een keer wat vroeger voor MC termenzo rond 12u
MOET vanavond zelfs, gepland om de achterremklauw te doen, wat elektra weer aansluiten, kappen en ruitje er weer op, EN olie verversen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
moet lukken dus vóór zaterdag![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:05 schreef Rib-i het volgende:
Zullen we zeggen 12:30 dan is de groep om 13:30 compleet en zijn we om 14:30 klaar om te rijden en dan rij ik naar Tilburg
owjah, jij hebt voor morgen een deadlinequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef Worldbeater het volgende:
MOET vanavond zelfs, gepland om de achterremklauw te doen, wat elektra weer aansluiten, kappen en ruitje er weer op, EN olie verversen.![]()
En als het even kan de hele motor in de commandant en autopoets voor metallic.![]()
![]()
Hangt wel af van hoe het donderdag allemaal gaat.quote:
yupquote:
niet te hard remmen morgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
Hangt wel af van hoe het donderdag allemaal gaat.
komt over 3 dagen welquote:Piccie gemaakt, maar vergeten te posten.![]()
Mede daardoor -en daarom- ook nieuwe remblokken, ongeacht de slijtage van die er op zaten.quote:
Idd, moest eigenlijk nog iets van -XX- quoten.quote:
Loon op Zand dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:52 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind het overal gezelligbehalve in Tilburg
Toch maar even op afhalen geklikt, kunnen ze het later verzenden.quote:Besteloverzicht ordernummer xxxxxxxx
Aantal Productnaam Omschrijving Stukprijs Totaalprijs
1 Vervangingsruit Standaard Triumph TROPHY 1200 (... t/m 1992) Kleur: Black smoke
100,00 100,00
SubTotaal (EUR) 100,00
Verzendkosten (EUR) 0,00
Totaal bedrag (EUR) 100,00
U hebt gekozen voor de volgende manier van betaling:
Afhalen; U kunt de bestelling komen afhalen in onze showroom/shop in xxxx, wij laten u weten wanneer het artikel klaar ligt. Natuurlijk is dit een mooie gelegenheid om in de showroom rond te neuzen en de nieuwste artikelen te bekijken. Ook is het mogelijk om een proefrit te maken met een vervangingsruit op uw eigen motor.
Shmquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
Toch maar even op afhalen geklikt, kunnen ze het later verzenden.
Anders was het al afgeschreven via Paypal.![]()
En wellicht is het helemaaaaal niet meer leverbaar.![]()
Makaakvandaar de opmerking ik zweet als een aap [/Makster]quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook best![]()
Makkakie gemaild dat we iets gaan doen zaterdag
Dat is dezelfde stap achteruit dan dat bvvt heeft gedaan qua motorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:02 schreef Rib-i het volgende:
ennnnnnnn Visstaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is dezelfde stap achteruit dan dat bvvt heeft gedaan qua motor
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
hoe gaarder hoe beterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:15 schreef Worldbeater het volgende:
Makaakvandaar de opmerking ik zweet als een aap [/Makster]kwam 3 van de 4 keer niet bij mooi weer.
En nu komt hij de halve dag er voor ook nog eens pas 2 uur s'nachts thuis.![]()
![]()
vorige week zaterdag 600+ km afgelegd incl. ddquote:Rondje Zeeland doen anders, verzamelen in Rotterdam.![]()
fietspadrijdenquote:Bij deze een waarschuwing voor een ieder die de inhoud van z'n portemonnaie lief is:
Jawel, ik reed weer eens over het fietspad. Op aandringen van zeurend volk dat in hetzelfde gebouw werkt en die dan vinden dat mijn motor in de weg staat (toch wel erg hoor ... zucht) zette ik mijn motor weg. Iemand anders zei dat ik hem het best in de garage kon zetten en zo geschiedde. Nou ben ik normaal op de fiets, dus wist niet precies waar de ingang was en moest even zoeken. Enfin de ingang bevind zich zo'n 75 meter vanaf de hoofdingang om de hoek.
Zo hobbelde ik een stukje over het fietspad en krijg nou wat, plietsies! Twee kinderen op scooters eigenlijk. Eentje zei gelijk dat ik een bekeuring kreeg, "maar natuurlijk, ik ben immers vreselijk bezig" antwoordde ik en vroeg me af of hun ouders wel wisten dat ze hier alleen op straat waren. Misschien waren ze wel aan het spijbelen!
Ook had ik geen helm op, en geen papieren bij me... Stom natuurlijk, maar zelfs op zo'n stukkie is het natuurlijk een halsmisdaad, waar zelfs Holleeder het angstzweet van krijgt.
Let op dat je alles voormekaar hebt, hoe knullig sommige dingen ook mogen lijken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
fietspadrijdendat doe je toch niet
![]()
![]()
![]()
Een fighter moet je wel goed testen of er geen schroefjes vanaf rollen. 600 km is best redelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vorige week zaterdag 600+ km afgelegd incl. ddwaarvan véél te véél
snelweg
was ik niet weer van plan dit weekend
quote:Passagiers Python aan dood ontsnapt
Uitgegeven: 1 augustus 2007 09:57
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2007 12:05
KAATSHEUVEL - Passagiers van achtbaan de Python in de Efteling zijn maandagavond aan de dood ontsnapt. De trein van de achtbaan van het themapark in Kaatsheuvel was op het hoogste punt vastgelopen maar rolde tijdens de evacuatie van de inzittenden plotseling verder.
Bekijk video
"De trein is tijdens de ontruiming door een inschattingsfout van een hulpverlener gaan rijden", bevestigde de Efteling woensdagochtend in een verklaring.
Geen van de passagiers raakte gewond. Een medewerker raakte lichtgewond toen de trein ging rijden, aldus de woordvoerder van het park.
Storing
De Efteling spreekt van een technische storing waardoor de karretjes bovenaan de helling kwamen stil te staan. De bedrijfshulpverlening kwam in actie om de 26 inzittenden te evacueren. Achttien mensen maakten de rit af toen het apparaat weer in beweging kwam.
Een medewerker die net op tijd uit het karretje wist te springen hield enkele schrammen, blauwe plekken en een lichte hersenschudding aan het moment over.
Rollen
Op weblog VKmag is dinsdag een filmpje verschenen waar te zien is wat er gebeurt. Het treintje van de achtbaan is stilgevallen op het hoogste punt (29 meter) en medewerkers van de Efteling zijn naar boven geklommen. Plotseling beginnen de karretjes te rollen en duiken de diepte in.
Beugel
Duidelijk is te zien dat de veiligheidsbeugels van de laatste ontruimde karretjes openstaan. Uit een nadere beschouwing blijkt dat een van de voorste passagiers nog net op tijd zijn eigen beugel kan dichttrekken.
De maker van het filmpje zegt dat het ergste niet is opgenomen. Een van de parkmedewerkers zou op grote hoogte zijn evenwicht hebben verloren en naar beneden zijn gevallen. Volgens de woordvoerder van de Efteling was dat niet het geval.
Dat wordt een traumaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een fighter moet je wel goed testen of er geen schroefjes vanaf rollen. 600 km is best redelijk.![]()
[..]
![]()
Inderdaad, snap niet dat mensen daar aan beginnen. Zelfs met stapvoets rijden le-vens-gevaarlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
fietspadrijdendat doe je toch niet
![]()
![]()
![]()
Ik kwam daar dus vaak. En toen Wb acht jaar was werd de Python als noviteit geintroduceerd.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef Den_Haag het volgende:
WB, vergeet je niet een normaal zadel te bestellen?
Elk kwartiertje bellen, worden ze gek.quote:Nog niks gehoord van de rijschool. Moeten de AVD-lessen nog plannen.
nu zo'n 5K erop zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
Een fighter moet je wel goed testen of er geen schroefjes vanaf rollen. 600 km is best redelijk.![]()
Beter knal je er met 120 overheen tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet dat mensen daar aan beginnen. Zelfs met stapvoets rijden le-vens-gevaarlijk.![]()
Bepaal jij dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd leuk. Ga vandaag lekker achterover hangen. Vind dat ik voor vandaag wel weer genoeg gedaan heb.
Mwoooah.. subframe was er vorige week toch nog of soooow.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu zo'n 5K erop zittengenoeg getest dacht ik zeauw
Die stap moet nog genomen wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
dat stelde niet veel voor..kon ik zelfsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
Mwoooah.. subframe was er vorige week toch nog of soooow.
addedquote:
Dat hangt er vanaf wat je de afgelopen acht maanden gedaan hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
50d euro binnen gehaald vanochtend voor in totaal 4 dagen werk. Mijn baas zal niet klagen
Die serie whyWomenLiveLongerquote:
deez gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man!![]()
![]()
Enig idee waarom Alexxxxx geen langharig tuig meer is?
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man!![]()
![]()
Enig idee waarom Alexxxxx geen langharig tuig meer is?
[afbeelding]
![]()
Ik wel in ieder gevalquote:
das nog wel ver wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaan er hier weer mensen 23 sep: MM 2e ED
Zag het netquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zal het de 24e laten wetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nooh, na 18 augustus.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:47 schreef Roderick2085 het volgende:
das nog wel ver wegmisschien wel... ben nog nooit op een MM geweest
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
das nog wel ver wegmisschien wel... ben nog nooit op een MM geweest
![]()
quote:
Gewoon voorzichtig rijdenquote:
Wat meer band op de weg in de bochten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I agree 100%.![]()
Vreemd voorbandje.![]()
[afbeelding]
Die bult is irl vrij hoog.![]()
![]()
Ja denk het wel vorige keer vonk wel mans.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Was jij erquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja denk het wel vorige keer vonk wel mans.
Alleen op het laatst![]()
![]()
Van zeer betrouwbare bron vernomenquote:
Nog gewheelied jij?quote:
Wat is het plan voor morgen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MOET vanavond zelfs, gepland om de achterremklauw te doen, wat elektra weer aansluiten, kappen en ruitje er weer op, EN olie verversen.![]()
En als het even kan de hele motor in de commandant en autopoets voor metallic.![]()
![]()
Is inremmen op een circuit dan wel een goed ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mede daardoor -en daarom- ook nieuwe remblokken, ongeacht de slijtage van die er op zaten.
Ik wil zeker weten dat ze niet verhard en/of verglaast zijn door veroudering en/of verhitting.![]()
Is er iets in het carcas gebroken of zo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I agree 100%.![]()
Vreemd voorbandje.![]()
[afbeelding]
![]()
Je was er echt nietquote:
Lijkt op een gevalletje nummer 7, maar ik kan het niet goed zien op de fotoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I agree 100%.![]()
Vreemd voorbandje.![]()
[afbeelding]
![]()
Geerd, Makster en Rib-i (+ Roderick?) zijn er dan ook nog heurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
Ik wil wel!!!!!!!!
maar aan de ander ekant heb ik echt van: Dikke sjaak.![]()
Dadelijk tig km rijden, kom ik daar. Gaan we samen rijdne.
jullie gelijk allemaal dot gassss erop !!![]()
adiooooooo![]()
![]()
IOH Komt misschien nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Geerd, Makster en Rib-i (+ Roderick?) zijn er dan ook nog heur
[afbeelding]
En je broertje? En jij? kom jij ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had het over de mensen die in de achterhoede blijven zodra er gas wordt gegevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
En je broertje? En jij? kom jij ook?![]()
Ik kom dan niet.![]()
hmm, ik weet nog niet of ik zaterdag kanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
hmm....quote:
... nee dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zie je veel gaan.![]()
Me ooms hebben die ook!![]()
Ik haak af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ey, laten we almere doenlekker allemaal alleen maar rechtdoor rijden
Staat dat er niet op?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel bar gaat er in een achterband van 140/70 - 17, mg 66 S
En hoeveel bar gaat er in een voorband van 110/70 - 17, mg 54 H
???
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
Lijkt op een gevalletje nummer 7, maar ik kan het niet goed zien op de foto
Vrij rijden is vanaf 17.30 geloof ik. Verder weet ik nog noppes. Maar SMS maar, goud medium.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:07 schreef hicham het volgende:
Wat is het plan voor morgen?
Geen zin om daar de hele avond te zijn als jij toch alleen maar op een baanpost gaat staan
Nee, want de remschijven zijn niet 100% vlak, en zelfs van het ritje zaterdag vertoonde 1 remblok al haarschuurtje aan de rand.quote:Is inremmen op een circuit dan wel een goed idee
Veul vermogen.quote:GSXR1100 Wiseco bookmarked
letjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef ikookhier het volgende:
lul
Goed plan over een week of 4quote:
Ach 2.3 voor 2.5 achterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee????
op de dunlop site ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betrouwbaar die Soesoeki's.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
Zo, probleem met de motor is ook helemaal duidelijk
Spanningsregelaar geeft 22 volt . [afbeelding]
En dat is niet goed voor veel onderdelen op de motor de accu in het bijzonder
Nieuwe lijst van onderdelen
Spannings regelaar á 200 euro![]()
accu á 100 euro![]()
Start motor, verlichting, zekeringen en arbeids tijd leveren een plaatje op dat rond de 350 euro zal komen.![]()
![]()
Ik gok dat hij ergens bij 15-20 bar pas knalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel bar gaat er in een achterband van 140/70 - 17, mg 66 S
En hoeveel bar gaat er in een voorband van 110/70 - 17, mg 54 H
???
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef Geerd het volgende:
LOL Hattem kom ik vaak door als ik ff dat dijkje pak
Gratis bij het bestellen van de 690 gehad?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een bakkie, und arbeiten. Weil arbeit macht frei!!!!!!!!!!!!
![]()
Neh ie iedereen zit daarquote:
Nee is een oud foto'tje. Mn vader heeft hem kapot laten vallenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gratis bij het bestellen van de 690 gehad?![]()
Mijn bakkie zit er in, ga alle kappen monteren, remdruk in orde brengen,
proefritje makenen olie verversen.
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ergens bij 15-20 bar pas knalt.![]()
Maar wat een rare bandenmaat achter, normaal is een wat vettere 150/60.
En de juiste spanning (niet hoeveel er in gaat) is afhankelijk van een hele hoop faktoren.
(banden, vering, rijstijl, maar ook gewicht motor en belading)
Voor de rijdster/motorcombinatie zou ik 2.0/2.2 aanhouden.
Michelin adviseerd 2.1/2.3 met die vettere achterband. Die dan ook op mijn SZR zat.![]()
En bij de rest van de wereld.
Lekker schuim!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een bakkie, und arbeiten. Weil arbeit macht frei!!!!!!!!!!!!
![]()
Deventer - Zwolle andere kant van de dijk is ook wel mooi, en dan terug via de andere kant.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Marledijk richting deventer, vooral het begin is mooi. Daarna ga ik dr vaak weer af, en een beetje binnendoor jakkeren enzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Snelwagen het volgende:
Nee is een oud foto'tje. Mn vader heeft hem kapot laten vallen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.Dus hebben ze me bandjes wat op mij aangepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dacht ik ja.quote:Ahhh, dunlop? goed merk? weljavering werkt nog prima, PRIMA RIJSTIJL
![]()
![]()
![]()
, belading wat lichtig!
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!quote:EHMZ...DUSSSSSSSSSS ja. in mijn szr boekje staat..
JAWOHL, DAS IS DEUTSHCH!! haha nicht gut neinNN!!
Nee/JA, spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.quote:iets vannehh... voor 2.0, achter 2.2.
Dus zou geen kwaad kunnen als ik dat er in heb op die motorbandjes!? van genoemde getallen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef -XX- het volgende:
Haha ja maar ik ben ook wat minder vet.Dus hebben ze me bandjes wat op mij aangepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dacht ik ja.quote:Ahhh, dunlop? goed merk? weljavering werkt nog prima, PRIMA RIJSTIJL
![]()
![]()
![]()
, belading wat lichtig!
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!quote:EHMZ...DUSSSSSSSSSS ja. in mijn szr boekje staat..
JAWOHL, DAS IS DEUTSHCH!! haha nicht gut neinNN!!
Nee(JA), spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.quote:iets vannehh... voor 2.0, achter 2.2.
Dus zou geen kwaad kunnen als ik dat er in heb op die motorbandjes!? van genoemde getallen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrij rijden is vanaf 17.30 geloof ik. Verder weet ik nog noppes. Maar SMS maar, goud medium.![]()
![]()
quote:
watquote:
hmm ze gaan het verbeteren om de veiligheid van motorrijders te kunnen garanderenquote:
thx op zich denkzquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef fs180 het volgende:
opzich is opm zn brommert best ok als je dr wat minder doorheen kon kijken
Wat zei jij....zal ik er luxaflex voor hangen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx op zich denkz![]()
neef vroeg vandaag of die kont ook wat lager konvond ie eigenlijk niet zo mooi zo
![]()
boeienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
Ik wil wel!!!!!!!!
maar aan de ander ekant heb ik echt van: Dikke sjaak.![]()
Dadelijk tig km rijden, kom ik daar. Gaan we samen rijdne.
jullie gelijk allemaal dot gassss erop !!![]()
adiooooooo![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef Gawaine het volgende:
Wat zei jij....zal ik er luxaflex voor hangen ?![]()
Wanneer ga je trouwens dat kontje spuitenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn reactie was meer iets van:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx op zich denkz![]()
neef vroeg vandaag of die kont ook wat lager konvond ie eigenlijk niet zo mooi zo
![]()
Op de sloop shoppen, multimeter meenemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
accu á 100 euro![]()
Start motor, verlichting, zekeringen en arbeids tijd leveren een plaatje op dat rond de 350 euro zal komen.![]()
![]()
[afbeelding]
na mijn vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
Wanneer ga je trouwens dat kontje spuiten![]()
het begint toch aardig te vorderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopen
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat stukje onder je undertail, zie je 2 buizen subframe lopen
scootersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboy![]()
Slaot um op zun bakkesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens je rijbewijs halen alvorens je hier weer eens te vertonen scooterboy![]()
He will be punishedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
He needs to be punished![/Flappie]
[..]
![]()
[..]
Ja en dacht ik ja.![]()
[..]
Wass im dem buch fur information? Jaja ich spreche sehr gut!![]()
![]()
[..]
Nee/JA, spanning aanpassen op belading, wat lichtig, ietsje minder, ietsje ouder, ietsjes hoger.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekjes afwezigheid ontrafeldDacht het voor mij stil te houden
Ik kom naar je toe malle
![]()
Bedoel je in totaal 350 euro of in totaal 650 euroquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:57 schreef bvvt het volgende:
accu á 100 euro![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
WTF heeft daar Hattem te staan danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef ikookhier het volgende:
Koffiekoekjes afwezigheid ontrafeldDacht het voor mij stil te houden
Ik kom naar je toe malle
![]()
Hattem ligt helemaal niet in de polderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF heeft daar Hattem te staan dan![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hattem ligt helemaal niet in de polderdie IOH ook hè
Die is vast verbonden met IOHquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Er staat wel zon pijl op hattem
![]()
Jah via aardstralenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die is vast verbonden met IOHoff again [afbeelding]
Jaaa owke dat is waar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeien![]()
als nodig wachten we gewoon ff
![]()
en niet iedereen is een geboren Rossi dus de meeste doen het wat rustiger aan in den beginne
neef probeerde beetje bij te benen @ dijkjes hiero..zei achteraf dat ie blij was dat ie nog leefde
--> gaat missch ook zaterdag overigens.
Als't een x in Utrecht is ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaa owke dat is waar!nouja als ik jullie kwijt ben verschijn ik vanzelf wel weer op fok
![]()
Maar dus veel bochtenwerk weinig snelweg?![]()
Im iN!!!!!!!!!!!!!
YES YES:
Hoelaat, waar wanneer.
Niet te ver héH? beetje centraal jes jes jessssssssss
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hattem ligt helemaal niet in de polderdie IOH ook hè
Maaruh waar woon jij ergens danquote:
En dan kom je regelmatig door Hattem rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Geerd het volgende:
Lochem de gekste net als koffiekoekje
Ligt ook aan je vraagstelling.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
FAKKKKKKKKKK nu weet ik het heel niet meerHEHEHE.
Als hij zaterdag komt zullen we allemaal vragen of zijn kont niet wat hoger kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx op zich denkz![]()
![]()
208 km maarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als't een x in Utrecht is ofzo![]()
. Maarja kent iemand de omgeving daar een beetje?
Veel beters/korters is er ook niet in de buurt dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En dan kom je regelmatig door Hattem rijden. Zo mooi is die dijk nou ook weer niet
![]()
![]()
Je zei iets centraalsquote:
Toch weer even Lars aka Hollander inschakelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |