In nederland ook, niet vanwege geloof, maar vanwege wetgeving.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Noway666 het volgende:
Ligt eraan soms hangen de darmen in de bomen en dat is niet makkelijk met zo'n bovenleiding vlakbij om dat op te ruimen.
Meestal worden de grote brokken in vuilniszakken gedaan en vervoert, de rest wordt weggespoten.
Kijk voor lol eens naar een documentaire over bom aanslagen in israel, daar rapen ze uit geloofsovertuiging elk schraapsel van een lijk op, ook zijn dat 1001 + stukjes.
Dat wordt wat met de dichtgelaste koplopersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef znarch het volgende:
Volgens mij is het trouwens niet zo dat de machinist het laken over het lichaam doet. Voor zover ik het weet mag een machinist niet eens gaan kijken (trauma's enezo) en moet hij aan de achterkant het treinstel verlaten.
Zat ik ook naar te zoeken, wil 'm graag zien...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:53 schreef ILCILA het volgende:
weet iemand of die serie van paar dagen terug over zelfmoord nog terug te vinden is op internet? uitzendinggemist kan ik hem niet vinden...
"Dag Mams" het iej
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5177384&md5=4754a635744b81d43b8a06e7e592a8a9
die?
quote:De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
Deze website, inclusief de gepubliceerde informatie valt onder het auteurs- en databankenrecht van de Publieke Omroep. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de Publieke Omroep niet toegestaan (© Publieke Omroep, 2006).
Is dat niet ook omdat de grond langs het spoor relatief goedkoop is?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dat te maken heeft met logistieke redenen. Vaak zijn die psychiatrische inrichtingen heel oud en hadden ze vroeger de trein nodig om het een en ander te vervoeren. Daarom grenzen veel psychiatrische inrichtingen aan een spoorlijn.
Ik weet wel een verhaal van een meisje die ietwat jong ongewenst moeder was geworden, en er een eind aan maakte na dr bevalling, waarbij het hoofd van de baby intact uit dat ding is gevist...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat niet ook omdat de grond langs het spoor relatief goedkoop is?
Gezondheidszorg; budget enzo...
Ik las ook ooit ergens dat regelmatig ook mensen gespiest worden aan de voorkant van de trein.
Sommige typen trein hebben aan kop een nl. scherp uitsteeksel.
Geen idee, dit was het enige dat ik vondt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Oh, het was niet die docu zelf die op TV was maar een item in Nova?
verleden tijd is nooit dtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee, dit was het enige dat ik vondt.
En, en, en, enquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef vosss het volgende:
Ik zal het vanavond met kaarten eens aan 2 vrienden van mij vragen. Die hebben een paar weken terug nog eentje van het spoor moeten plukken.
En de rest van het lichaam van de baby?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet wel een verhaal van een meisje die ietwat jong ongewenst moeder was geworden, en er een eind aan maakte na dr bevalling, waarbij het hoofd van de baby intact uit dat ding is gevist...![]()
Ja. dit heb ik ooit geleerd bij Aardrijkskunde vroeger:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is dat niet ook omdat de grond langs het spoor relatief goedkoop is?
Gezondheidszorg; budget enzo...
Dit is wat Nova aanbiedt bij de zoekterm, en hoewel het oinderdaad staat aangekondigd, komt het hele item niet voorbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee, dit was het enige dat ik vondt.
Tussen Beverwijk en Uitgeest ook alquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:47 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
(29 juni).
Altijd leuk zulke mensen..
? Volgens het 'gedeelde smart is halve smart' principe?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:29 schreef Klinger het volgende:
Voor wat betreft het afdekken na een aanrijding, dat is in principe voor de conducteur. De machinist heeft immers de klap al gezien/gevoeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |