abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52028212
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb serieus aan het jurkje zitten denken in de auto toen ik naar mijn werk reed gisteren. 1 seconde gedacht 'kan hij niet toch...' Nee hoor...
Ik vond het echt zo'n lief gebaar van jou (en LB trouwens, die heeft hem ook bewaard).
Mijn ma zei onlangs toen mijn zus weer een nieuw broekje had gekregen voor Emiel: "pfff weeral een broek!" Ze had door wat ze gezegd had toen ze net uitgesproken was
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:33:08 #252
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_52028366
IIk ben zojuist voor de eerste keer in me leven oom geworden mag ik dan ook hier posten haha ben zo blij

woensdag 1 augustus 2007 @ 21:33:32 #253
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52028386
Dank je wel Karin!!!

*rent/waggelt naar baby-kamer, grijpt jasje en sokjes uit de kast en gooit deze op maxi-cosi*

Op to-do-lijstje voor morgen: wegwerpcamera met flits kopen

Pruk, misschien kan je je partner laten luisteren als je denkt dat je de baby voelt bewegen. Toen ik in het begin dacht de baby te voelen, kon PR het vruchtwater horen klotsen. Als ik niets voelde, hoorde PR ook niets klotsen. Dus dat was ook wel soort "bewijs" dat ik echt wat voelde.

Wel leuk als je al zo vroeg iets voelt. Is ook geruststellend, vond ik.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:37:57 #254
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_52028521
BE en Stinkie.. nog van harte met de aantocht van een zoon!

NeoGenic van harte met de kleine.. meer details natuurlijk..
Hier kun je ook je trots delen: Trotse Ooms en Tantes - Deel 7
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_52028625
Neo, wat een dotje!!

Pruk, dan heb je misschien gewoon geluk.. Als het vaker terug komt, dan zal het inderdaad je baby zijn. Geniet er maar lekker van!

pi_52029260
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb serieus aan het jurkje zitten denken in de auto toen ik naar mijn werk reed gisteren. 1 seconde gedacht 'kan hij niet toch...' Nee hoor...
Ik vond het echt zo'n lief gebaar van jou (en LB trouwens, die heeft hem ook bewaard).
We bewaren 'm sowieso, misschien krijg ik hierna nog wel een meid En als jij er ooit nog es 1 krijgt issie voor jou meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:02:33 #257
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52029349
BE een jongetje!!En je voelt hem, leuk!!

Faja, jullie ook een knul

DesiredBard, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:08:04 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52029515
Gefeliciteerd NeoGenic1982!

Enneh Fuente

Hier komt net onze rooie met een *mauw* binnenwandelen. Pfew... ik hoop dat die van jullie ook snel weer terugkeert Spookje!
pi_52029576
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef klein_spookje het volgende:
Hoe denken jullie over kind(eren) bij de bevalling?
Mijn oudste was er van begin tot eind bij toen zijn broertje geboren werd. Het ging zo snel dat er geen tijd meer was om hem elders onder te brengen maar ik vond het ideaal! Hij scharrelde wat rond in de kamer, af en toe loerde hij om een hoekje en toen zijn broertje geboren was kwam hij met een lego-kinderwagentje naar me toe 'nu kunnen we met de baby gaan wandelen he mama?' Ik moest zo janken op dat moment!
Ondanks dat ik flink geschreeuwd heb, heeft hij het niet als beangstigend ervaren. Ik zou het zó weer zo doen
Saartje
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:10:47 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52029597
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef NeoGenic1982 het volgende:
IIk ben zojuist voor de eerste keer in me leven oom geworden mag ik dan ook hier posten haha ben zo blij

[afbeelding]
Wat lief van harte gefeliciteerd, wat een schatje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52029822
BE wat leuk dat je jullie ventje voelt schoppen!!
Ennuhh ik vond een thuis bevalling ook heeerlijk. Heb niets gemerkt van de rotzooi. Vond het vooral fijn dat ik gewoon in mijn blootje door mijn eigen huis kon lopen. Kon gaan en staan waar ik wilde. Ben geloof ik wel 5x onder de douche gegaan, heb op de wc gezeten, op mijn bed gezeten.. volgende keer weer thuis..

DB, gefeliciteerd met Brian!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52030641
Neo van harte .

Mijn lief vind bevallen in het ziekenhuis ook een prettiger idee (maar als ik thuis had willen bevallen had hij zich daar ook wel in kunnen vinden denk ik hoor). Overigens heeft hij tijdens zn co-schappen ook een aantal bevallingen gedaan en ookal is dat al een tijdje geleden, ik vind het wel een prettig idee eigenlijk.
Tijdens de eerste keer zwangerschapsgym had onze "pufjuf" het erover dat het ook wel eens voorkwam dat de VK niet op tijd was en dat de man t kindje op moest vangen zeg maar. Ineens waren de dames behoorlijk stil en het enige wat ik kon denken was: oh gelukkig heeft die van mij al een paar keer een bevalling meegemaakt (al zal het bij een eigen kind toch heel anders zijn).
Fake it till you make it...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:01:34 #263
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52036294
neo wat lief en o wat duurt het wachten dan nog lang tot wij ook zo een wurm hebben om te knuffelen.

Maneki.neko: bedankt voor je verhaaltje over de bevalling hoe oud was je de oudste bij de geboorte van de jongste?

Fuente en be ik word nu wel nieusgierig hoor. Hoe en wat over dat jurkje is het een speciaal jurkje of vond jij BE het gewoon mooi. Ja weet het ben te nieusgierig.

BE, Vannacht tussen 1 en half 2 stond oscar te miauwen voor de deur. We vermoeden dat hij bij iemand binnen heeft gezeten hij was zo lekker warm. Wel was hij erg blij dat hij thuis was. Kwam meteen aangerend toen man lief de deur opendeed (altijd zo een grote mond maar nu kneep ie hem ook wel) en heeft heerlijk bij me gelegen.

Hier alles ok alle kleertjes uitgezocht wat is dat toch een heerlijk klusje en samen met Mara alles bekeken en verteld wat van haar was geweest enz. Dat vond ze allemaal maar erg lachewekkend. En gister vroeg ze of ze niet twee zusjes mocht. Eh nou nee liever niet. 1 is genoeg.

Er zijn trouwens al 2 mensen die zo uit het niet zeggen dat de baby op de 13e komt. hmmm 1 er van was Mara die zei de baby komt op 13 he mam en mijn schoonzusje die zei het zelfde alleen wat beter zinsopbouw hihi.

Zijn er nog meer meningen en ervaringen over een bevallingen met kinderen erbij.
doei
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:23:55 #264
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52036436
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef klein_spookje het volgende:
Hoe denken jullie over kind(eren) bij de bevalling?
Jessai (5) wil er graag bij zijn, daar heeft hij het nu al steeds over, maar ik moet er niet aan denken. Sowieso wil ik zo min mogelijk mensen aan mijn bed.
Vriendin van me heeft het wel gedaan, haar kinderen hebben er geen trauma aan over gehouden, maar wel enige angstige vragen gesteld naderhand.

Als ik thuis beval en de kinderen slapen ga ik geen oppas regelen, en als ze dan per ongeluk binnen wandelen terwijl niemand het doorheeft (lijkt me sterk, maar oké ) dan is het pech, ik ga er geen drama van maken als ze wel iets zien. Ze kunnen beter meekijken dan meeluisteren (het is erg gehorig), niet dat ik veel lawaai maak, maar dat gepuf en gekreun klinkt denk ik erger als je niet mee kunt kijken.

@Neo, gefeliciteerd!
pi_52036450
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef cattie het volgende:
Tja, het ligt er in het ziekenhuis inderdaad net aan wie er dienst heeft. Ik had toevallig een hele ervaren arts-assistent. En de gynaecologe moest ook nog langs komen, die is ook heel ervaren (maar als je in het ziekenhuis bevalt kun je beter niet hebben dat er een gynaecoloog komt, dat is meestal geen goed teken). Mij is in het ziekenhuis bevallen heel goed bevallen. Helemaal niet veel mensen aan mijn bed, goede sfeer, goede hulpverleners, daadkrachtig ingrijpen. En ik vond het lekker om de bevalling en de gevoelens daarom heen in het ziekenhuis "achter te kunnen laten" en thuis te komen in een huis waar ik niet die pijn heb gevoeld. En achteraf gezien is het heel goed geweest dat ik in het ziekenhuis was, want anders had het nog wel eens heel anders kunnen aflopen.
De keus blijft uiteindelijk heel persoonlijk.
Zeg... waarom schrijf jij onze tekst op?
Nee, echt, dit hadden wij ook zo kunnen opschrijven. In het ziekenhuis ('medische noodzaak' i.v.m. verhoogde bloeddruk) bevallen en dat was echt heel relaxed. Na afloop heeft ze nog in het ziekenhuis kunnen slapen, ik thuis en de kleine eerst naast haar bed en daarna in de babykamer, dus toch nog een goede nachtrust gehad allemaal.
De volgende ochtend naar huis en verder uitrusten (nou ja, m'n vrouw dan he... )
pi_52036645
Ik zag Bright hier posten en ik had zoiets van

Is het alleen maar een bevalverhaaltje
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:47:16 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52036669
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 08:01 schreef klein_spookje het volgende:
Fuente en be ik word nu wel nieusgierig hoor. Hoe en wat over dat jurkje is het een speciaal jurkje of vond jij BE het gewoon mooi. Ja weet het ben te nieusgierig.
Het is niet eens zo'n heel speciaal jurkje, het is als ik het goed onthouden heb ribstof en dan allemaal verschillende stroken in verschillende tinten roze met bloemetjes erop. Een beetje een holly-hobby jurkje. Echt superlief.
Ik werd daar echt op slag verliefd op (ook omdat 2 van mijn favoriete meisjes erin liepen, Jolie en Sara).
Fuente, en ook LB, vertelden me later dat ze het jurkje voor me bewaard hadden voor het geval ik ooit een meisje zou krijgen.
quote:
BE, Vannacht tussen 1 en half 2 stond oscar te miauwen voor de deur. We vermoeden dat hij bij iemand binnen heeft gezeten hij was zo lekker warm. Wel was hij erg blij dat hij thuis was. Kwam meteen aangerend toen man lief de deur opendeed (altijd zo een grote mond maar nu kneep ie hem ook wel) en heeft heerlijk bij me gelegen.
Gelukkig maar!
pi_52037087
Fijn dat Oscar weer lekker thuis is, klein spookje .
pi_52037456
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 08:01 schreef klein_spookje het volgende:

Maneki.neko: bedankt voor je verhaaltje over de bevalling hoe oud was je de oudste bij de geboorte van de jongste?
Hij was bijna 3. Ik had van te voren bedacht dat we hem bij de buurvrouw zouden brengen, of `s nachts gewoon door zouden laten slapen maar het begon gewoon tjidens de avondmaaltijd en ging razendsnel. Hij wilde nog bij me in bad klimmen toen ik weeen op lag te vangen maar dat heb ik maar niet gedaan, hij zat in het babybadje naast het grote bad
Saartje
pi_52037513
Ik wil echt Priscil er niet bij hebben hoor. Ik vind het al niets dat lief er bij is. Het liefst doe ik het gewoon alleen. Anders krijg ik toch die flauwe grapjes hoe ik eruit zie als ik moet persen....
pi_52037552
Je hebt er wel moed op hè Ticootje
Saartje
pi_52037615
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je hebt er wel moed op hè Ticootje
pi_52037705
Laat ik het zo zeggen, je bent zelf te druk bezig met bevallen om er ook maar aandacht aan te besteden hoe je er uit ziet en wie dat dan ziet, en je wederhelft is zo onder de indruk van het geheel, die haalt het niet in zijn hoofd om grapjes te maken. En als je er geen kind bij wil kan dat toch, tis niet verplicht ofzo.
Saartje
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:45:13 #274
82727 klein_spookje
pi_52037733
Ticootje, je maakt toch wel een grapje he dat ze flauwe grapjes maken over hoe je er uit ziet?

Maneki.neko Pff wat een naam zeg ben blij dat ik hem zo over kan schrijven.
Mara is net 4 als haar zusje komt. En eigelijk wil ik haar gewoon thuis hebben maar of dat een goed idee is geen idee. Ik ga het zeker nog even met de vk bespreken neem aan dat ze daar wel ervaring mee hebben en me er wat over kunnen vertellen.
pi_52037734
En anders stuur je hem op pad om je vieze onderbroeken te wassen omdat je geen vluchtkoffer hebt staan, dat houdt hem ook wel even zoet
Saartje
pi_52037787
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Laat ik het zo zeggen, je bent zelf te druk bezig met bevallen om er ook maar aandacht aan te besteden hoe je er uit ziet en wie dat dan ziet, en je wederhelft is zo onder de indruk van het geheel, die haalt het niet in zijn hoofd om grapjes te maken. En als je er geen kind bij wil kan dat toch, tis niet verplicht ofzo.
Dan ken jij mijn wederhelft nog niet Maar als hij slim is dan houd ie gewoon zn mond, anders sta ik niet voor mezelf in.

Ik voel me echt al een dag of 3 helemaal niet lekker. Op mn buik slapen wordt steeds moeilijker, ik wordt toch nog steeds wakker. En ik heb een heel vol gevoel in mn maag. Alsof er druk op staat. Dat alles zorgt er gewoon voor dat ik flink moe ben. Ik ben gewoon zo toe aan vakantie!!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:50:18 #277
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52037861
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Ticootje het volgende:
Dan ken jij mijn wederhelft nog niet Maar als hij slim is dan houd ie gewoon zn mond, anders sta ik niet voor mezelf in.
Aanstaande vaders kunnen je nog aardig verrassen bij een bevalling. De meest stoere bikkel kan onderuit gaan, terwijl de grootste softy als een rots overeind blijft.

Jij bent niet de enige die daar ligt te bevallen en van alles voelt en meemaakt. Ook hij 'bevalt' en zit in een rollercoaster van emoties en kan niet veel meer dan aan de zijlijn staan. Onderschat hem nou niet.

(geen idee wat hier aan vooraf is gegaan qua uitleg over aanstaande vader in dit geval, ik reageer alleen ff op dit stukje.)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_52037996
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Ireth het volgende:

[..]

Aanstaande vaders kunnen je nog aardig verrassen bij een bevalling. De meest stoere bikkel kan onderuit gaan, terwijl de grootste softy als een rots overeind blijft.

Jij bent niet de enige die daar ligt te bevallen en van alles voelt en meemaakt. Ook hij 'bevalt' en zit in een rollercoaster van emoties en kan niet veel meer dan aan de zijlijn staan. Onderschat hem nou niet.

(geen idee wat hier aan vooraf is gegaan qua uitleg over aanstaande vader in dit geval, ik reageer alleen ff op dit stukje.)
Ach, het zal allemaal wel meevallen... ik moet m iets meer crediet geven denk ik.

Maar bijdehante opmerkingen daar maak ik me wel echt zorgen over...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:01:37 #279
82727 klein_spookje
pi_52038131
Ik kan het me ook wel voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Denk dat iedereen wel punten heeft waar je zorgen om maakt. Ik vond het vreselijk het idee dat ik tijdens de bevalling ontlasting zou hebben. Pff wat kon ik me daar druk om maken.
Maar toen het zover was kon het me geen bal meer schelen. Mijn eigen vk was er niet alleen twee verpleegsters en die vroegen of ze de gyn mochten halen die dienst had om de bevalling te doen. En ach het maakte me werkelijk waar niets uit wie me hielp dat kind er uit te krijgen, hoe ik er bij lag, wat voor geluid ik maakte en wat nog meer.

Daarna had ik wel enige schaamte want ik heb de video nooit terug gekeken die mijn moeder gemaakt heeft.

Dus probeer het van je af te zetten eht duurt nog even en kan je er met hem niet gewoon over praten voor de bevalling. Dat je daar niet van gediend bent, zijn kind draagt en krijgt en dat je wel wat respect wil hoe en wat je ook doet, er uitziet en zegt?
pi_52038186
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef klein_spookje het volgende:
Ik kan het me ook wel voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Denk dat iedereen wel punten heeft waar je zorgen om maakt. Ik vond het vreselijk het idee dat ik tijdens de bevalling ontlasting zou hebben. Pff wat kon ik me daar druk om maken.Maar toen het zover was kon het me geen bal meer schelen. Mijn eigen vk was er niet alleen twee verpleegsters en die vroegen of ze de gyn mochten halen die dienst had om de bevalling te doen. En ach het maakte me werkelijk waar niets uit wie me hielp dat kind er uit te krijgen, hoe ik er bij lag, wat voor geluid ik maakte en wat nog meer.

Daarna had ik wel enige schaamte want ik heb de video nooit terug gekeken die mijn moeder gemaakt heeft.

Dus probeer het van je af te zetten eht duurt nog even en kan je er met hem niet gewoon over praten voor de bevalling. Dat je daar niet van gediend bent, zijn kind draagt en krijgt en dat je wel wat respect wil hoe en wat je ook doet, er uitziet en zegt?
Nieuw puntje waar ik me druk om kan maken.

Oh en een video, no way. Foto's NA de bevalling! Ach en het duurt allemaal nog bijna 6 maanden, heerlijk he lekker druk maken om niets
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:03:59 #281
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52038193
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef klein_spookje het volgende:
Hier dus geen video en/of foto's van tijdens de bevalling! De laatste foto was dat ik in mijn kamer geinstalleerd was en de eerstdaaropvolgende was toen Suus 2 seconden op mijn buik lag.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_52038212
Daar zitten we dan.. zo'n 35 weken na de 2 blauwe steepjes op de test. Een dikke buik van 40 weken zwangerschap..
Maar geen baby.
Zou de kleine wel weten dat hij/zij er nog uit moet?

Bij de VK zonet bleek dat de kleine nog steeds niet was ingedaald. En zolang ik me goed voel, en de kleine goed beweegd (en dat doet hij/zij), hoef ik me ook geen zorgen te maken. Nou deed ik dat ook niet. Maar wel fijn dat zij ook vertrouwen heeft..
Misschien volgende week donderdag inwendig onderzoek, eventueel ook strippen, maar dat wil ik dan eigenlijk nog afhouden. Als het nog net zo goed gaat als nu, dan mag de kleine nog wel blijven zitten..

Mijn moeder heeft ook allemaal truucjes geprobeerd na de 40 weken, maar ik bleef koppig zitten tot 17 dagen erna.. Dus verwacht niet dat dit hummeltje in die truucjes gaat trappen.

Het grote hoofdje was ook geen punt van zorg, het was niet te groot en met mijn bouw verwachten ze geen problemen om de kleine eruit te krijgen..
pi_52038315
Deepfreeze, die kleine heeft het blijkbaar erg naar zijn/haar zin in mama's buik. Of is gewoon net zo eigenwijs als mama .
Fijn dat je je nog wel goed voelt!

Freezebeebje, kom je al bijna buiten spelen???
pi_52038720
Deepfreeze je kan toch proberen vanavond pannekoeken te maken....
pi_52038779
Ja, pannenkoeken met ananashart erin en tonic erbij drinken en vanavond vroeg naar bed
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:29:29 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52038819
Oh ja, het is idd jouw datum vandaag! Jammer nou dat de baby nog even geen zin heeft om eruit te komen...

Ik zit erover te denken om het statief van mijn vader te lenen en dan de videocamera daarop te zetten maar dan op een punt net boven het gebeuren te richten, en dan dat de camera naast mijn hoofd staat. Dus zeg maar op het gezicht van de vk gericht ongeveer, of net erboven en geen open dozen of expliciete nare details, maar het lijkt me wel heel fijn om evt. later nog een keer terug te luisteren wat er allemaal gebeurd is. En als ons BEebje er dan eindelijk uit is, dan kan hij natuurlijk mooi omhoog gehouden worden richting de camera.
En die video zou dan uiteraard geheel en al privé blijven.
Ik dacht hieraan nav een aantal verhalen in het verhalentopic. Ik kan me zo voorstellen dat je echt even van de kaart bent dus dat het dan mss wel fijn is om het nog eens terug te kijken/luisteren.
pi_52038825
hmm, eigenlijk stonden er burito's op het menu voor vanavond.. Maar dat zijn ook van die platte dingen. Zou dat ook helpen?
pi_52038872
BE, en wanneer zou je 'm dan aanzetten? een bevalling kan soms wel wat langer duren dan een paar uur... of bedoel je alleen tijdens 't persen?
pi_52038895
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Deepfreeze het volgende:
hmm, eigenlijk stonden er burito's op het menu voor vanavond.. Maar dat zijn ook van die platte dingen. Zou dat ook helpen?
Ik weet niet of die kleine daar in trapt..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:37:03 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52038993
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:32 schreef bixister het volgende:
BE, en wanneer zou je 'm dan aanzetten? een bevalling kan soms wel wat langer duren dan een paar uur... of bedoel je alleen tijdens 't persen?
Ja, dat bedacht ik me net ook, ergens bij het persen idd, het laatste stuk. En mss wel af en toe eens tussendoor.
stinkie doet veel aan onderwaterfilmen, mss kan hij nog wel wat met het vruchtwater of zo.
pi_52039187
onze camera stond ook op een statief in de hoek van de kamer. Michel heeft op het moment zelf nog gevraagd of ie m aan moest zetten en toen zei ik heel hard NEE!!
Heb er nu toch wel spijt van... dussuhh bij de 2e gaan we denk ik wel de bevalling filmen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:44:35 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52039195
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Brighteyes het volgende:

stinkie doet veel aan onderwaterfilmen, mss kan hij nog wel wat met het vruchtwater of zo.
*Mental image heeft van stinkie die met duikbril en zwemvliezen naast het bed staat* !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:46:35 #293
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52039236
Volgens mijn voorspelling wordt frutseltje aanstaande zaterdag geboren. Dus morgen moet ik dan maar pannekoeken gaan bakken als deepfreeze daar ook zin in heeft.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:53:43 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52039406
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

*Mental image heeft van stinkie die met duikbril en zwemvliezen naast het bed staat* !
Uhuh, ik zie het helemaal voor me! Zijn droogpak aan tegen alle rotzooi!

Vicky, dat was idd wat ik ook in gedachte had. Gewoon een registratie van wat er gebeurd, niet per sé om alles er perfect op te krijgen.
Nu maar hopen dat ik gewoon ja zeg.

_Flash_, ik hoop dat je gelijk gaat krijgen!
pi_52039752
Hier niet gefilmd tijdens de ween Michel mocht 1 foto maken in de trant van: "dan zien mensen iig dat ik ween had" van de rest wilde ik ook echt geen foto's.
De foto's van de keizersnede zijn gemaakt door een verpleegkundige dat mag je partner niet doen.
Filmcamera hadden we wel bij maar heb er niet eens aan gedacht en in de ok mocht er volgens mij niet gefilmd worden. Ik vond de foto's al boekdelen spreken en ben blij niet alle geluiden weer te hoeven horen
Mama van Isa en Ties
pi_52039812
Oooh hier trouwens de avond voor mijn vliezen braken, bitterlemon gedronken en mijn kerel lief aangekeken en om 7.30 was het bed nat.
Maar of dit echt de oorzaak is geweest van de gebroken vliezen ??
Mama van Isa en Ties
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:12:10 #297
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52039941
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef marlieske het volgende:
Oooh hier trouwens de avond voor mijn vliezen braken, bitterlemon gedronken en mijn kerel lief aangekeken en om 7.30 was het bed nat.
Maar of dit echt de oorzaak is geweest van de gebroken vliezen ??
Dat weet je natuurlijk nooit.. Maar misschien moet ik naast de pannenkoeken morgen maar meer uit de kast trekken zoals een fles bitter lemon en daarna ook vroeg naar bed
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_52040140
sowee wat een spannende dagen voor jullie deepfreeze
suc6 voor als t ineens zover is
ik zat ff te lezen over filmen en foto's maken , dat hebben wij bij de 1e 2 niet gedaan en nog vind ik t jammer hoor
er zijn zoveel dingen die wegzakken en wel onwijs leuk zijn om terug te halen dat t toch wel een aanrader is om alles zoveel mogelijk vast te leggen
al is t maar alleen voor jullie zelf , sommige foto's zijn dan toch te prive (tenminste voor mij dan)
@ BE wat gaaf dat je m gevoeld hebt!!!
tof he
ik ben trouwens bij boyd (5jaar) in het ziekenhuis bevallen en dat "beviel" wel aardig maar het was spitsuur daar er waren 3 bevallingen bezig dus moest af en toe ook maar ff zien hoe ik t deed
van liam (3jaar) ben ik thuis bevallen en echt ik moet zeggen
dat is echt helemaal super, op een gegeven moment ging ze het vruchtwater doorprikken en toen dacht ik daar gaaaaaat mn slaapkamer echt een golf joh
bloedtoestanden er natuurlijk bij maar toen ie eenmaal geboren was duurde het 5 minuten en toen was alles schoon
terwijl ik bij boyd een half uur in de troep lag nog na de bevalling
als ik het voor het kiezen heb ga ik weer thuis bevallen
pi_52041505
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mijn man is een stoere beroepsmilitair die weinig emoties laat zien altijd maar dat hartje van hem is zo klein. Ik moest bevallen en hij was niet bij me weg te slaan (alleen af en toe sigaret roken tegen stress) en dan belde hij met zijn mams, mijn ouders of zijn beste vriend. Even zijn hart luchten. Toen de knip werd gezet trok hij wit weg (ooit een witte neger gezien?? ) en daarna toen alles goed was met onze dochter en hij iedereen mocht gaan bellen schijnt hij huilend aan de telefoon te hebben gehangen met vrienden die weer aan mijn kraambed stonden te vertellen dat ze het heel vertederend vonden zo een emotionele vader aan de andere kant van de lijn.
pi_52041933
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:09 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Mijn man is een stoere beroepsmilitair die weinig emoties laat zien altijd maar dat hartje van hem is zo klein. Ik moest bevallen en hij was niet bij me weg te slaan (alleen af en toe sigaret roken tegen stress) en dan belde hij met zijn mams, mijn ouders of zijn beste vriend. Even zijn hart luchten. Toen de knip werd gezet trok hij wit weg (ooit een witte neger gezien?? ) en daarna toen alles goed was met onze dochter en hij iedereen mocht gaan bellen schijnt hij huilend aan de telefoon te hebben gehangen met vrienden die weer aan mijn kraambed stonden te vertellen dat ze het heel vertederend vonden zo een emotionele vader aan de andere kant van de lijn.
ja tof he
mijn man ook hoor,normaal zo tough en tijdens de bevalling,,softie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')