Het wachten is op de Smaakpolitie....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke geeft aan dat Natasia 'een spanning met zich meedroeg', en dat het goed te merken is dat ze weg is.
Het lijkt nu meer op een studentenflat in DGK.
?? Waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Lieke: Laat Dennis maar een beetje met rust.
Kan je wel doen maar het plannetje zal wel mislukken.Alles wat voor Huub is moet pleite.quote:
Huub denkt dus dat Nix klieren het ontslag van Palma in de weg zal staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:21 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Lieke: Laat Dennis maar een beetje met rust.
Is de tafel extraaa schoonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:20 schreef Clank het volgende:
Saffaa neemt de tafel af en Palma komt er achter aan en doet het nog een keer.
Ik geloof dat Brian en Amanda ook achter Palma staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub denkt dus dat Nix klieren het ontslag van Palma in de weg zal staan.![]()
ach de poging op zich is al primaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Brian en Amanda ook achter Palma staan.
Dus het plan om Palma weg te stemmen heeft niet zo`n grote slagingskans.
dat fluisteren moet echt verboden wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
De dames van de HH hebben voor de zoveelste keer vanmorgen een fluister overleg in het halletje beneden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
Ze vluchten via achteruitgang weg omdat ze het functioneringsgesprek met Saffa willen ontlopen.
kinderachtig gedoequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
Ze vluchten via achteruitgang weg omdat ze het functioneringsgesprek met Saffa willen ontlopen.
pauzequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Palma en volgelingen zijn vertrokken?
Dat is toch werkweigering?
Ontslag dus.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Ontslag dus.
Half 12 is voor de huishoud mutsen einde werktijd. Maar Saffa had aangegeven dat ze functioneringsgesprek wilde dus dat kan weer wel aangezien worden als werkweigering.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef blomst het volgende:
Ontslag dus.
Een beetje jammer voor Sharron (Olga). Haar gunde ik de baan best wel, ze is aardig. Voor Palma en Herma is het doek al wel gevallen, ze hebben alleen een 'act' nodig om uit de soap geschreven te worden ........quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
Dat denk ik ook. Maar ik vind dit niet terrecht. Het geeft juist aan dat ze blij zijn dat Palma tegen Huub en Lieke is. Eigenlijk is het schandalig dat de redaktie deze partijdigheid toestaan. En dat ook dat gescheld van Palma tegen Lieke ik vind dat een personeelslid dit niet kan maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet blind, maar ze bereiken speltechnisch precies het tegenovergestelde van wat ze wensen. De rest zal Palma niet weg stemmen om Huub en Lieke dwars te zitten. En terecht overigens.
Dat kind is ook niet onpartijdig, dus die mag ook opzouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een beetje jammer voor Sharron (Olga). Haar gunde ik de baan best wel, ze is aardig. Voor Palma en Herma is het doek al wel gevallen, ze hebben alleen een 'act' nodig om uit de soap geschreven te worden ........
hier is al zoveel over geschreven maar het nivo van de redaktie schijnt zo laag te zijn dat dit als normaal wordt ervaren door deze dames en herenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind dit niet terrecht. Het geeft juist aan dat ze blij zijn dat Palma tegen Huub en Lieke is. Eigenlijk is het schandalig dat de redaktie deze partijdigheid toestaan. En dat ook dat gescheld van Palma tegen Lieke ik vind dat een personeelslid dit niet kan maken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Lieke strontvervelend vind.
Hoi!! Je hebt niets gemist, behalve dat de Huishouding via achteruitgang zijn weg gesneakt omdat ze functioneringsgesprek wilde ontwijken.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
Oh ze moesten waarschijnlijk weer terug, want ze zijn weer in de villa
En zulke dingen heeft Huub nou niet door.Huub denkt dat iedereen zo doet voor het spel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef riri het volgende:
die sneakert van een brian zit er om alles af te horen en door te lullen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef mahe het volgende:
als je je zelf als vrouw/man van 48 door het huis ziet lopen fluisteren, moet je je toch normaliter de ogen uit je kop schamen
Je hebt helemaal gelijk, maar laat ons ook even dromen!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
Ach mensen laten we even met beide benen op de grond blijven staan. Het verhaal is gewoon dat Safaa wordt gebruikt door Lieke en Huub om Palma op te naaien. Dat lijkt wel aardig te lukken.![]()
![]()
Vervolgens stookt Palma Herma en Sharon tegen Safaa op dat lukt ook nog wel.
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk zullen ze als ze Palma willen vervangen Palma er unaniem uit moeten stemmen, dat gaat niet lukken, Dennix blokt vanaf gisteren alle acties van Huub, hetgeen ik mij voor kan stellen.![]()
![]()
![]()
Amanda stemt Palma er ook niet uit, simpelweg omdat Lieke medeverantwoordelijk is voor deze actie.![]()
![]()
Kortom Palma blijft gewoon waar ze zit als HH namelijk in DGK.
![]()
![]()
![]()
![]()
dan vind ik(wie ben ik in deze) toch dat de redaktie eens een ernstig funktionerings gesprek met Jose moet hebben, laten ze eens beginnen met dat acherbaxe gefluister en gestookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
Ach mensen laten we even met beide benen op de grond blijven staan. Het verhaal is gewoon dat Safaa wordt gebruikt door Lieke en Huub om Palma op te naaien. Dat lijkt wel aardig te lukken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk zullen ze als ze Palma willen vervangen Palma er unaniem uit moeten stemmen, dat gaat niet lukken, Dennix blokt vanaf gisteren alle acties van Huub, hetgeen ik mij voor kan stellen.![]()
![]()
![]()
Amanda stemt Palma er ook niet uit, simpelweg omdat Lieke medeverantwoordelijk is voor deze actie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers : Zie http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAIquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:38 schreef mspoez het volgende:
Grinnik:
"Heb je die uitzending gezien", zegt Palma, "met haar en mij? Zo ordinair dat kind, echt niet te geloven, van de ratten besnuffeld."
Het is nog geen 1 uur , dus gewoon 2 streams. Die productie mensen willen ook ff etenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef mspoez het volgende:
Poort in beeld?
zou ik niet zo zeker van zijn....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub IS een rascist, dat heeft hij al vaker bewezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:45 schreef riri het volgende:
Palma noemt saffa..."Dat inteelt"
en dat noemt Huub een racist
Huub vond zijn uitspraken zelf ook niet erg gelukkig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:41 schreef Inukshuk het volgende:
Net het filmpje terug gezien; stemming van gister. Alleen al de CP niet geven was voldoende geweest, die uitspraken daarna waren helemaal niet nodig. Bijzonder laag niveau van Huub!
verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub IS een rascist, dat heeft hij al vaker bewezen.
Dat is het verschil![]()
Verbaasde me, gezien de eerdere 4. Da's al.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is nog geen 1 uur , dus gewoon 2 streams. Die productie mensen willen ook ff eten
Dan heb je gisteren het gesprekje van Huub met Nadia, Amanda en Saffaa aan de keukentafel NIET gehoord?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Drs, kunnen we dat beschouwen als de laatste stuiptrekking ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef DrsH het volgende:
Wat wel een grappig neveneffect is ik heb Palma nog nooit zo hard zien werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Please let it bequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Drs, kunnen we dat beschouwen als de laatste stuiptrekking ?
Voor de goede orde .....het is geen rascist maar racistquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Ik zeg ook vaak klote turk, terwijl ik heel veel turkse vriendinnen heb en naar turkije op vakantie ga. Ben ik nu ook racist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:51 schreef riri het volgende:
[..]
Vor de goede orde .....het is geen rascist maar racist
En als Huub iets niet is is het dat wel
Ik denk eerder dat dit het maskeren van haar gebruikelijke non verbale gedrag isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Drs, kunnen we dat beschouwen als de laatste stuiptrekking ?
Om de goedmaaksex!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef wolferl het volgende:
Waar hadden Huub en Lieke nou ruzie om vannacht?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak klote turk, terwijl ik heel veel turkse vriendinnen heb en naar turkije op vakantie ga. Ben ik nu ook racist.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens paardenlul, maar ik ben geen paardenrascist
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
[..]
![]()
ligt eraan hoe je het zegt kan ook jaloezie zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
[..]
![]()
In jouw geval wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef mahe het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het zegt kan ook jaloezie zijn
Ja dat begrijp ik wel, net als kankerhoer niet tegen mensen is gericht die kanker hebben. Ik vind alleen dat hij te vaak van die ongelukkige uitspraken doet terwijl hij die helemaal niet nodig heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub vond zijn uitspraken zelf ook niet erg gelukkig.
Hij en Lieke hadden het er gisteravond over. Het was puur om Dennis uit de tent te lokken en over the top te krijgen. En niet tegen het zusje van Dennis gericht of tegen alle mensen die een eetstoornis of ergere dingen hebben.
Zonder enige aanleiding opkomen van agressie bij alcoholist huppeltje veroorzaakt door ontwenningsverschijnselen, zijn Napoleon complex en megalomanie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef wolferl het volgende:
Waar hadden Huub en Lieke nou ruzie om vannacht?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef riri het volgende:
Alle akties in dat huis komen van Huub....de rest doet NIKS en kan NIKS
Mee eens hoor, maar helaas is niemand volmaakt (ik ook niet)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, net als kankerhoer niet tegen mensen is gericht die kanker hebben. Ik vind alleen dat hij te vaak van die ongelukkige uitspraken doet terwijl hij die helemaal niet nodig heeft.
Het zou hem sieren als hij zijn ongelukkige woordkeuze ook tegen Dennis zou kunnen toegeven. Het heeft imho niets met een spel te maken, eerder met een stukje karakter.
brian kan natuurlijk niets doen ,anders is niet sneaky meer en gaat het tegen zijn natuur inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef riri het volgende:
Alle akties in dat huis komen van Huub....de rest doet NIKS en kan NIKS
Als bepaalde uitspraken zogenaamd niet sociaal wenselijk zijn betekend niet dat je een racist bent. Je zou eens wat minder moeten luisteren naar Brian en nix...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Ik denk dat Lieke het er wel naar gemaakt zal hebben. Waar twee kijven hebben in ieder geval twee schuld. Jullie denken dat Lieke een engeltje is, ik denk dat ze een zeer irritant zuigertje is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind dit niet terrecht. Het geeft juist aan dat ze blij zijn dat Palma tegen Huub en Lieke is. Eigenlijk is het schandalig dat de redaktie deze partijdigheid toestaan. En dat ook dat gescheld van Palma tegen Lieke ik vind dat een personeelslid dit niet kan maken.
Volkomen mee eens! Ze mag van mij wel weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het er wel naar gemaakt zal hebben. Waar twee kijven hebben in ieder geval twee schuld. Jullie denken dat Lieke een engeltje is, ik denk dat ze een zeer irritant zuigertje is.
Heftig mag, is niet erg. Betrokkenheid is wel grappig, zolang het maar niet persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:03 schreef Varen het volgende:
Leuk, de verschillende meningen van verschillende fans van de bewoners, al vind ik sommige een beetje erg heftig![]()
Hé broer Koebatsj, leer spellenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Klopt ook. Kijk, politiek correct zoals Lieke zijn we tenslotte niet allemaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar helaas is niemand volmaakt (ik ook niet)![]()
Ik zou wensen dat het waar zou zijn. Maar ik zie het niet terug op de fora......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ventje wordt meer en meer ontmaskerd als een onmogelijk huftertje.![]()
Ik ben het helemaal eens met deze uitspraak. Helaas is Huub, Huub die doet vaker uitspraken die zeer laakbaar zijn en eigenlijk niet door de beugel kunnen. Het is buitengewoon jammer dat deze jongeman geen gebruik maakt van kwaliteiten die ik hem mogelijk wel toedicht. Kortom ik ben geen Huub hater maar zolang hij gebruik maakt van dit soort ongenuanceerde uitspraken zal hij mijn voorkeur niet krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, net als kankerhoer niet tegen mensen is gericht die kanker hebben. Ik vind alleen dat hij te vaak van die ongelukkige uitspraken doet terwijl hij die helemaal niet nodig heeft.
Het zou hem sieren als hij zijn ongelukkige woordkeuze ook tegen Dennis zou kunnen toegeven. Het heeft imho niets met een spel te maken, eerder met een stukje karakter.
De beelden van de afgelopen maanden spreken voor zichquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Als bepaalde uitspraken zogenaamd niet sociaal wenselijk zijn betekend niet dat je een racist bent. Je zou eens wat minder moeten luisteren naar Brian en nix...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |