Een beetje jammer voor Sharron (Olga). Haar gunde ik de baan best wel, ze is aardig. Voor Palma en Herma is het doek al wel gevallen, ze hebben alleen een 'act' nodig om uit de soap geschreven te worden ........quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
Ze vluchten via achteruitgang weg omdat ze het functioneringsgesprek met Saffa willen ontlopen.
Dat denk ik ook. Maar ik vind dit niet terrecht. Het geeft juist aan dat ze blij zijn dat Palma tegen Huub en Lieke is. Eigenlijk is het schandalig dat de redaktie deze partijdigheid toestaan. En dat ook dat gescheld van Palma tegen Lieke ik vind dat een personeelslid dit niet kan maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet blind, maar ze bereiken speltechnisch precies het tegenovergestelde van wat ze wensen. De rest zal Palma niet weg stemmen om Huub en Lieke dwars te zitten. En terecht overigens.
Dat kind is ook niet onpartijdig, dus die mag ook opzouten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een beetje jammer voor Sharron (Olga). Haar gunde ik de baan best wel, ze is aardig. Voor Palma en Herma is het doek al wel gevallen, ze hebben alleen een 'act' nodig om uit de soap geschreven te worden ........
hier is al zoveel over geschreven maar het nivo van de redaktie schijnt zo laag te zijn dat dit als normaal wordt ervaren door deze dames en herenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind dit niet terrecht. Het geeft juist aan dat ze blij zijn dat Palma tegen Huub en Lieke is. Eigenlijk is het schandalig dat de redaktie deze partijdigheid toestaan. En dat ook dat gescheld van Palma tegen Lieke ik vind dat een personeelslid dit niet kan maken.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:11 schreef petraa het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Lieke strontvervelend vind.
Hoi!! Je hebt niets gemist, behalve dat de Huishouding via achteruitgang zijn weg gesneakt omdat ze functioneringsgesprek wilde ontwijken.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef petraa het volgende:
Oh ze moesten waarschijnlijk weer terug, want ze zijn weer in de villa
En zulke dingen heeft Huub nou niet door.Huub denkt dat iedereen zo doet voor het spel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef riri het volgende:
die sneakert van een brian zit er om alles af te horen en door te lullen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef mahe het volgende:
als je je zelf als vrouw/man van 48 door het huis ziet lopen fluisteren, moet je je toch normaliter de ogen uit je kop schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |