quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens paardenlul, maar ik ben geen paardenrascist
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
[..]
![]()
ligt eraan hoe je het zegt kan ook jaloezie zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:54 schreef Varen het volgende:
[..]
![]()
In jouw geval wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef mahe het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het zegt kan ook jaloezie zijn
Ja dat begrijp ik wel, net als kankerhoer niet tegen mensen is gericht die kanker hebben. Ik vind alleen dat hij te vaak van die ongelukkige uitspraken doet terwijl hij die helemaal niet nodig heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub vond zijn uitspraken zelf ook niet erg gelukkig.
Hij en Lieke hadden het er gisteravond over. Het was puur om Dennis uit de tent te lokken en over the top te krijgen. En niet tegen het zusje van Dennis gericht of tegen alle mensen die een eetstoornis of ergere dingen hebben.
Zonder enige aanleiding opkomen van agressie bij alcoholist huppeltje veroorzaakt door ontwenningsverschijnselen, zijn Napoleon complex en megalomanie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef wolferl het volgende:
Waar hadden Huub en Lieke nou ruzie om vannacht?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef riri het volgende:
Alle akties in dat huis komen van Huub....de rest doet NIKS en kan NIKS
Mee eens hoor, maar helaas is niemand volmaakt (ik ook niet)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, net als kankerhoer niet tegen mensen is gericht die kanker hebben. Ik vind alleen dat hij te vaak van die ongelukkige uitspraken doet terwijl hij die helemaal niet nodig heeft.
Het zou hem sieren als hij zijn ongelukkige woordkeuze ook tegen Dennis zou kunnen toegeven. Het heeft imho niets met een spel te maken, eerder met een stukje karakter.
brian kan natuurlijk niets doen ,anders is niet sneaky meer en gaat het tegen zijn natuur inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef riri het volgende:
Alle akties in dat huis komen van Huub....de rest doet NIKS en kan NIKS
Als bepaalde uitspraken zogenaamd niet sociaal wenselijk zijn betekend niet dat je een racist bent. Je zou eens wat minder moeten luisteren naar Brian en nix...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub IS een rascist, dat heeft hij al vaker bewezen.
Dat is het verschil![]()
Ik denk dat Lieke het er wel naar gemaakt zal hebben. Waar twee kijven hebben in ieder geval twee schuld. Jullie denken dat Lieke een engeltje is, ik denk dat ze een zeer irritant zuigertje is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik vind dit niet terrecht. Het geeft juist aan dat ze blij zijn dat Palma tegen Huub en Lieke is. Eigenlijk is het schandalig dat de redaktie deze partijdigheid toestaan. En dat ook dat gescheld van Palma tegen Lieke ik vind dat een personeelslid dit niet kan maken.
Volkomen mee eens! Ze mag van mij wel weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het er wel naar gemaakt zal hebben. Waar twee kijven hebben in ieder geval twee schuld. Jullie denken dat Lieke een engeltje is, ik denk dat ze een zeer irritant zuigertje is.
Heftig mag, is niet erg. Betrokkenheid is wel grappig, zolang het maar niet persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:03 schreef Varen het volgende:
Leuk, de verschillende meningen van verschillende fans van de bewoners, al vind ik sommige een beetje erg heftig![]()
Hé broer Koebatsj, leer spellenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub IS een rascist, dat heeft hij al vaker bewezen.
Dat is het verschil![]()
Klopt ook. Kijk, politiek correct zoals Lieke zijn we tenslotte niet allemaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar helaas is niemand volmaakt (ik ook niet)![]()
Ik zou wensen dat het waar zou zijn. Maar ik zie het niet terug op de fora......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ventje wordt meer en meer ontmaskerd als een onmogelijk huftertje.![]()
Ik ben het helemaal eens met deze uitspraak. Helaas is Huub, Huub die doet vaker uitspraken die zeer laakbaar zijn en eigenlijk niet door de beugel kunnen. Het is buitengewoon jammer dat deze jongeman geen gebruik maakt van kwaliteiten die ik hem mogelijk wel toedicht. Kortom ik ben geen Huub hater maar zolang hij gebruik maakt van dit soort ongenuanceerde uitspraken zal hij mijn voorkeur niet krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel, net als kankerhoer niet tegen mensen is gericht die kanker hebben. Ik vind alleen dat hij te vaak van die ongelukkige uitspraken doet terwijl hij die helemaal niet nodig heeft.
Het zou hem sieren als hij zijn ongelukkige woordkeuze ook tegen Dennis zou kunnen toegeven. Het heeft imho niets met een spel te maken, eerder met een stukje karakter.
De beelden van de afgelopen maanden spreken voor zichquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Als bepaalde uitspraken zogenaamd niet sociaal wenselijk zijn betekend niet dat je een racist bent. Je zou eens wat minder moeten luisteren naar Brian en nix...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |