Je hebt helemaal gelijk, maar laat ons ook even dromen!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
Ach mensen laten we even met beide benen op de grond blijven staan. Het verhaal is gewoon dat Safaa wordt gebruikt door Lieke en Huub om Palma op te naaien. Dat lijkt wel aardig te lukken.![]()
![]()
Vervolgens stookt Palma Herma en Sharon tegen Safaa op dat lukt ook nog wel.
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk zullen ze als ze Palma willen vervangen Palma er unaniem uit moeten stemmen, dat gaat niet lukken, Dennix blokt vanaf gisteren alle acties van Huub, hetgeen ik mij voor kan stellen.![]()
![]()
![]()
Amanda stemt Palma er ook niet uit, simpelweg omdat Lieke medeverantwoordelijk is voor deze actie.![]()
![]()
Kortom Palma blijft gewoon waar ze zit als HH namelijk in DGK.
![]()
![]()
![]()
![]()
dan vind ik(wie ben ik in deze) toch dat de redaktie eens een ernstig funktionerings gesprek met Jose moet hebben, laten ze eens beginnen met dat acherbaxe gefluister en gestookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
Ach mensen laten we even met beide benen op de grond blijven staan. Het verhaal is gewoon dat Safaa wordt gebruikt door Lieke en Huub om Palma op te naaien. Dat lijkt wel aardig te lukken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk zullen ze als ze Palma willen vervangen Palma er unaniem uit moeten stemmen, dat gaat niet lukken, Dennix blokt vanaf gisteren alle acties van Huub, hetgeen ik mij voor kan stellen.![]()
![]()
![]()
Amanda stemt Palma er ook niet uit, simpelweg omdat Lieke medeverantwoordelijk is voor deze actie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers : Zie http://www.youtube.com/watch?v=Lxfbmv_RsAIquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:38 schreef mspoez het volgende:
Grinnik:
"Heb je die uitzending gezien", zegt Palma, "met haar en mij? Zo ordinair dat kind, echt niet te geloven, van de ratten besnuffeld."
Het is nog geen 1 uur , dus gewoon 2 streams. Die productie mensen willen ook ff etenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef mspoez het volgende:
Poort in beeld?
zou ik niet zo zeker van zijn....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub IS een rascist, dat heeft hij al vaker bewezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:45 schreef riri het volgende:
Palma noemt saffa..."Dat inteelt"
en dat noemt Huub een racist
Huub vond zijn uitspraken zelf ook niet erg gelukkig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:41 schreef Inukshuk het volgende:
Net het filmpje terug gezien; stemming van gister. Alleen al de CP niet geven was voldoende geweest, die uitspraken daarna waren helemaal niet nodig. Bijzonder laag niveau van Huub!
verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Huub IS een rascist, dat heeft hij al vaker bewezen.
Dat is het verschil![]()
Verbaasde me, gezien de eerdere 4. Da's al.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is nog geen 1 uur , dus gewoon 2 streams. Die productie mensen willen ook ff eten
Dan heb je gisteren het gesprekje van Huub met Nadia, Amanda en Saffaa aan de keukentafel NIET gehoord?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Drs, kunnen we dat beschouwen als de laatste stuiptrekking ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:46 schreef DrsH het volgende:
Wat wel een grappig neveneffect is ik heb Palma nog nooit zo hard zien werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Please let it bequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Drs, kunnen we dat beschouwen als de laatste stuiptrekking ?
Voor de goede orde .....het is geen rascist maar racistquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat is het verschil![]()
Ik zeg ook vaak klote turk, terwijl ik heel veel turkse vriendinnen heb en naar turkije op vakantie ga. Ben ik nu ook racist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:51 schreef riri het volgende:
[..]
Vor de goede orde .....het is geen rascist maar racist
En als Huub iets niet is is het dat wel
Ik denk eerder dat dit het maskeren van haar gebruikelijke non verbale gedrag isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Drs, kunnen we dat beschouwen als de laatste stuiptrekking ?
Om de goedmaaksex!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef wolferl het volgende:
Waar hadden Huub en Lieke nou ruzie om vannacht?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak klote turk, terwijl ik heel veel turkse vriendinnen heb en naar turkije op vakantie ga. Ben ik nu ook racist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |