Leuke pta blundersquote:Motor: benzine-lijn, 4 cil., 4 kl./cil, multipoint injectie, cil.inh. 1332 cc, max. vermogen 70 kW/95 pk bij 5250 tpm, max. koppel 125 Nm bij 4000 tpm.
Onderstel: aandrijving voor, 5 v. hand, remmen voor gev. schijven, achter gev. schijven, ABS, banden 195/50R15, draaicirkel wielen 10,5 m.
Maten/gewichten: l/b/h 3,75/1,68/1,45 m, wielbasis 2,50 m, gewicht 945 kg, laadvermogen 510 kg, aanhangermassa geremd 750 kg, ongeremd 500 kg, kofferruimte 268 l, tankinh. 47 l.
Prestaties: Topsnelheid 180 km/h, acceleratie 0-100 km/u 10,6 s (10,8 s), 50-80 km/u in 3/4 6,3/8,3 s, 80-120 km/u in 4/5 10,8/15,9 s, testverbruik 10,1 l/100 km, (5,8 l/100km), geluid bij 100/120 km/u 68,6/69,9 dB.
Nieuwprijs:
¤ 17.495 (2004)
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Jeuj.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/124605/11/25#1431794.
En beterschap alvast Xtreem.
Nouja, ze hebben hier drie bazenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Paladijn het volgende:Anne, een beetje Bo koppelen aan alfa-fapsters
![]()
En heeft je baas geen vervanger?
Hey, het is FWNK!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef Fugie het volgende:
ik heb trouwens van die williams scheerolie gebruikt vandaag, dat kan ik echt wel aanradenEcht geniaal spul om mee te scheren
gast, waarom wil je daar uberhaupt over beginnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hey, het is FWNK!
oh, hoi fuug
en Anne, NIET die foto posten, ik zit op mijn werk....
Ik ben altijd beschikbaar voor een schone roodharigequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
Moet ik je ook nog ergens aan koppelen, Paladijn?.
PTA+Scheren = BMI.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
gast, waarom wil je daar uberhaupt over beginnen
laat maar, dat wil ik ook niet eens weten ook.
dat wordt lang zoeken in frieslandquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben altijd beschikbaar voor een schone roodharige
Maar nee, ik zoek zelf wel rustig verder tot ik weer een boeiend famke ontmoet
Daar kan ik niet op zoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben altijd beschikbaar voor een schone roodharige
Maar nee, ik zoek zelf wel rustig verder tot ik weer een boeiend famke ontmoet
Genoeg leuke dames hier, maar vaak alquote:
jep, bij schuim of geld krijg ik al snel irritatiej enzow. Dus ik denk laat ik die scheerolie zooi eens gebruiken en het werkte perfect. Nu had ik wel een paar dagen niets aan mijn baard gedaan dus dan zijn de haartjes over het algemeen wat zachter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
PTA+Scheren = BMI.
Wat is die scheerolie anyway, vervanging van schuim?
kwijlen nog welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
Middag
En Anne, door die link bovenin zit ze nu ook in mijn FB te kwijlen
Winstonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
Middag
En Anne, door die link bovenin zit ze nu ook in mijn FB te kwijlen
Zij wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, wel toen ik haar vertelde dat ik weer een alfa ga kopen, werd helemaal gek
boh swa, jij hebt die sma helemaal om je vienger gedraaid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, wel toen ik haar vertelde dat ik weer een alfa ga kopen, werd helemaal gek
Met dat soort zolen moet je ook gelijk ophouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zij wel ja.
Alhoewel. Ze fotoboekt ook al niet meer met BoJo.
Zeker, ze komt uit Canada, jeweetsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
boh swa, jij hebt die sma helemaal om je vienger gedraaid.
Ja halloquote:
Hij heeft ook een neus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik kwam ook per ongeluk in haar fotoboek. Ik heb precies hetzelfde als jullie
.
Enne:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Waar zijn de overeenkomsten?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeker, ze komt uit Canada, jeweets
ik zie er geen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik kwam ook per ongeluk in haar fotoboek. Ik heb precies hetzelfde als jullie
.
Enne:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Waar zijn de overeenkomsten?
Mooi! Welk bedrijf? In de buurt van jou weer of not?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef ook_gek het volgende:
zo gesprekje was zo achter de rug. Was erg gezellig en het ligt er aan of een andere gast daar de buitendienst in wil zo ja mag ik direct daar komen werken. Ze hoopte dat ik de buitendienst in wilde. Maar daar zie ik niks in. En anders gaat er toch gekeken worden om het op een andere manier op te lossen
Mijn zakdoekjes zijn ook al op. Zal ik het er maar af likken danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom jij m'n vinger even schoonmaken nu dan?
Top, de korstjes zijn het lekkerst hè.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn zakdoekjes zijn ook al op. Zal ik het er maar af likken dan?
Dat wordt likken én knagen dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Top, de korstjes zijn het lekkerst hè.
quote:Lijstje van lurkers:
Mister1977
Dejavu88
HanilAsco
Emma-K
JeMoeder
tomtttt
matjas
hansie403
fugie
noway666
lekker door nl crossen johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef ook_gek het volgende:
zo gesprekje was zo achter de rug. Was erg gezellig en het ligt er aan of een andere gast daar de buitendienst in wil zo ja mag ik direct daar komen werken. Ze hoopte dat ik de buitendienst in wilde. Maar daar zie ik niks in. En anders gaat er toch gekeken worden om het op een andere manier op te lossen
Sowieso, jij hebt toch ook zo'n spalkje achter je tanden? Blijven die korsten lekker inhangenquote:
Zo strak. Past er niet meer tussen hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso, jij hebt toch ook zo'n spalkje achter je tanden? Blijven die korsten lekker inhangen
ze was toch m'n type nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zij wel ja.
Alhoewel. Ze fotoboekt ook al niet meer met BoJo.
En een nuttelooslijstjesbijhouderwantzeheeftniksbeterstedoenmevrouw.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
echt zon pauper wijf; mbo, secretaresse, alfa. Ze voldoet aan alle eisen
dat kind is waarschijnlijk ook van de melkboer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En een nuttelooslijstjesbijhouderwantzeheeftniksbeterstedoenmevrouw.
Behalve neuken dan. Maar dan wel niet met haar man, want ze mag immers neuken met anderen.
Er zitten nog resten van anderen begrijp ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo strak. Past er niet meer tussen hoor.
Ja. Wil jij die er anders even uitpulkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zitten nog resten van anderen begrijp ik?
Bijna m'n lunch over m'n laptop gelegd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso, jij hebt toch ook zo'n spalkje achter je tanden? Blijven die korsten lekker inhangen
waarom zou je je lunch op je laptop leggen ? Hebben ze daar geen magnetron ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bijna m'n lunch over m'n laptop gelegd.
En dan hard laten worden, tussen je toetsen uit pulken en weer opetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bijna m'n lunch over m'n laptop gelegd.
Kotssexquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan hard laten worden, tussen je toetsen uit pulken en weer opeten.
2 bedrijfsrestaurantsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom zou je je lunch op je laptop leggen ? Hebben ze daar geen magnetron ofzo
Doe je je gebit dan ook even uit?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja. Wil jij die er anders even uitpulken? Ik trek mijn bek wel open voor je hoor.
Succes met typenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef Xtreem het volgende:
Check. Dat is de druppel.
Ik ga naar huis....
Jep is ongeveer 20min rijden over de snelweg waar bijna niet gecontroleerd word dus je kan lekker door knallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi! Welk bedrijf? In de buurt van jou weer of not?
Nee vind ik niks door NL knallenquote:
Doe jij 'm dan weer in?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je je gebit dan ook even uit?
snelweg bij den haag waar ze NIET controlerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jep is ongeveer 20min rijden over de snelweg waar bijna niet gecontroleerd word dus je kan lekker door knallen![]()
[..]
Nee vind ik niks door NL knallen![]()
Maar ja eerst even kijken hoe alles loopt. Want als die gast die nu binnendienst doet niet naar buiten wil kan het een moeilijk verhaal worden.
Ik zie wel hoe het loopt. Eerste indruk was van beiden kanten perfect![]()
jep geen probleemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
snelweg bij den haag waar ze NIET controlerenbestaat dat joh
Daar staat 24/7 filequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
snelweg bij den haag waar ze NIET controlerenbestaat dat joh
dat bedoel ik, den haag is toch wel 1 van de drama's van nederland. Dat is ook gelijk de enige reden waarom ik er niet wil wonen.quote:
Vanmorgen totaal geen last van kon zo met 170 door knallen. Trouwens ik heb een teller afweiking want volgens de tommie tommie ging ik 174 ipv 180quote:
die afwijking heeft iedereen en heel nederland heeft vakantie dus nu staat er nergens file, ik wil je over 2 maanden nog weleens zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vanmorgen totaal geen last van kon zo met 170 door knallen. Trouwens ik heb een teller afweiking want volgens de tommie tommie ging ik 174 ipv 180![]()
het zuigt dus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef BoJo het volgende:
Amsterdam hangt helemaal af waar je zit en heen moet![]()
Het eerste stuk rijd goed door en kom ik op een kruising die echt alle kanten op gaan daar is het altijd even druk maar het laatste stuk is volledig leeg qua snelwegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
die afwijking heeft iedereen en heel nederland heeft vakantie dus nu staat er nergens file, ik wil je over 2 maanden nog weleens zien
Noorden van Den Haag valt mee, hoewel ik afspraken daar ook liever na de spits plan (gezien ik via a'dam (quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, den haag is toch wel 1 van de drama's van nederland. Dat is ook gelijk de enige reden waarom ik er niet wil wonen.
Als het nou wat toegankelijker was zou ik er denk ik wel gaan wonen. Heb toch wel een voorkeur voor amsterdam of den haag. Maja bij beide is het 1 groot verkeersdrama
vast staan doe ik wel ja, maar om nou bewust op de drukste stukken van nl te gaan rondhangen vind ik niet erg logisch. En aangezien ik over het algemeen wel redelijk logisch mijn beslissingen probeer te redeneren is adam of den haag eigelijk niet echt een keuze. Utrecht ook niet echt en leiden tjah geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Noorden van Den Haag valt mee, hoewel ik afspraken daar ook liever na de spits plan (gezien ik via a'dam (![]()
![]()
) moet.
Waarom kijk je niet naar Leiden of Utrecht? Vast sta je toch wel in de randstad
in leiden wil je niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
vast staan doe ik wel ja, maar om nou bewust op de drukste stukken van nl te gaan rondhangen vind ik niet erg logisch. En aangezien ik over het algemeen wel redelijk logisch mijn beslissingen probeer te redeneren is adam of den haag eigelijk niet echt een keuze. Utrecht ook niet echt en leiden tjah geen idee
waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in leiden wil je niet dood gevonden worden![]()
Delft een optie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet nee![]()
liever ook in een grote stad of heel dichtbij één, is tenminste wat te beleven
Sint Lutjebroeckquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet nee![]()
liever ook in een grote stad of heel dichtbij één, is tenminste wat te beleven
SSST stil nouquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leiden afzeiken en Delft aanraden? In welke anus heb jij met die kippenkop van je gezeten?
2 mongooltjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Jij en je verkering #7
kijk eens wie ik tegen kom met zijn "slanke" vriendin![]()
![]()
![]()
Ik vind Leiden echt veel leuker dan Delft iigquote:
Wat een jostiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Jij en je verkering #7
kijk eens wie ik tegen kom met zijn "slanke" vriendin![]()
![]()
![]()
Date is kut verlopen?quote:
Wat Herm zegt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leiden afzeiken en Delft aanraden? In welke anus heb jij met die kippenkop van je gezeten?
De Utrechters willen hem niet hebben. D'oh.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat Herm zegt.
Waarom is Utrecht eigenlijk geen optie Fuug? Bevalt de stad je niet ofzo?
trouwen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Bo? Kom je zondag ook gewoon voor de fun?
Ej kutzeeuw, hou je smoel eens!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef Fugie het volgende:
Utreg me stadje stienkt.
en ik wil in de buurt van de kust blijven wonen
quote:
mwah misschien, m'n achter remmen moet eerst vervangen worden, kan er niet mee rijden nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wee wee wee punt vrijrijden punt en el.
Dan kom je met je andere gebakje. Om te kijken. En dan kunnen wij ook eens lachenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah misschien, m'n achter remmen moet eerst vervangen worden, kan er niet mee rijden nu.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ej kutzeeuw, hou je smoel eens!
no waiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kom je met je andere gebakje. Om te kijken. En dan kunnen wij ook eens lachen![]()
.
boerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:29 schreef Tjabbo het volgende:
eeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Als jij gaat ga ik ookquote:
Dat is het ook, maar Utrecht is nog leuker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
ijsselstein lijkt me wel lache joh !
naja ik mag van de baas morgen heeeeel de dag woonruimte moet gaan zoeken.
Krijg jij geen typtyfus van dat rare getyp gekke Oosterling?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:39 schreef riceboy het volgende:
eeeehhh wat een vet gafe ibiza heeft die keesie zech!
Officieel ben ik aangenomen in de regio zuidwest en ik zit nu niets te doen op kantoor in dordrecht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar Utrecht is nog leuker.
Waar wil je gaan wonen dan? Gewoon "randstad"? Want je werkt in Amersfoort toch? Dan is omg. Utrecht wel verstandiger natuurlijk... Anders moet je iedere dag langs Utrecht
eh bek houwe winstonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Krijg jij geen typtyfus van dat rare getyp gekke Oosterling?
Aha, ik dacht dat je full-time in Amersfoort zat... In Den Bosch kosten de huizen de helft als je het vergelijkt met de randstad, dus ik zou het wel weten als starter.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
Officieel ben ik aangenomen in de regio zuidwest en ik zit nu niets te doen op kantoor in dordrecht.
Het is ook wel de bedoeling dat ik hier blijf, dus buitenom het feit dat mijn voorkeur niet naar utrecht gaat is het ook niet geheel logisch om in utrect te gaan wonen als ik het grootste deel in regio rotterdam werk.
Aan de andere kant kan ik relatief gemakkelijk naar een andere vestiging overstappen (amersfoort of groningen). Maar uiteindelijk is het detachering dus ga ik uit van de regio en dan is het niet handig om boven de lijn leiden - den bosch te gaan wonen.
ik heb nog wel wat financiele backup in de familiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je full-time in Amersfoort zat... In Den Bosch kosten de huizen de helft als je het vergelijkt met de randstad, dus ik zou het wel weten als starter.
Utrecht![]()
Wel als ze vroeger blauw zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Laat jij je dat zo maar zeggen door zo'n halve ja?
Chill, als die een paar ton kunnen ophoesten kun je wel een appartementje kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat financiele backup in de familieDaarnaast hoef ik niet perse zo groot te wonen
Als starter zuigt het sowieso in nl en ik heb echt geen idee hoe het in de randstad isDaar ben ik veel te weinig geweest om iets zinnigs te kunnen zeggen over het feit of het me daar bevalt ja/nee
Maar ik morgen op huizenjacht van mijn baas, dus ik ga morgen eens lekker zoeken naar aantrekkelijke stulpjes![]()
yah ik hep me lekkah ikgelik bij de kroe totdat die kenkâhleijâh der uit staptequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel als ze vroeger blauw zijn geweest.
Daar zou ik eventueel wel enige hulp van kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Chill, als die een paar ton kunnen ophoesten kun je wel een appartementje kopen.
Ambitie hebben ze bij de bank weinig aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
Daar zou ik eventueel wel enige hulp van kunnen verwachten
Zelf heb ik ook wel een redelijk inkomen en zekerheid in mijn baan, dus financieen zijn niet eens echt het probleemBovendien heb ik genoeg ambitie om snel door te willen groeien
ik denk dat ik maar bij bo in de flat ga wonen
Ach, de een vond het jammer, anderen vierden feest.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef riceboy het volgende:
[..]
yah ik hep me lekkah ikgelik bij de kroe totdat die kenkâhleijâh der uit stapte
onbepaalde tijd bitch!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ambitie hebben ze bij de bank weinig aan. Het gaat gewoon om een vast contract, of een jaarcontract met intentieverklaring, anders krijg je geen cent.
Dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
onbepaalde tijd bitch!
moet ik wel eerst door mijn proeftijd komen
ja ik zit op de spreekwoordelijk bank, er is dus niet veel nuttigs te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
Zou je niet eens aan het werk gaan dan?![]()
ja lang leve de losbandigheidquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, de een vond het jammer, anderen vierden feest.
Dikke prima, alleen hopen dat er snel verandering in komt neem ik aan, anders wordt het saai...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ik zit op de spreekwoordelijk bank, er is dus niet veel nuttigs te doen
Zo gaat het al vanaf afgelopen woensdag ongeveergister thuis gewerkt en eigelijk me tijd al fokkend, auto naar de garage brengend, lunchend op de boulevard doorgebracht
Morgen dan ff op huizenjacht en de auto laten keuren, daarna maar naar het strand ofzo
trust me, i know.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och jongen, je moest eens weten.
Het is al saai, ik wil ook gewoon werken dus dit bevalt me niet echt. Aan de andere kant is het wel makkelijk veel geld verdienenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dikke prima, alleen hopen dat er snel verandering in komt neem ik aan, anders wordt het saai...
Zandvoort is het toch?quote:
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar moet ik me wanneer melden?
ja maar dit is dichter bij dan moffen landquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar moet ik me wanneer melden?
Dit is voor mij even ver. En ik kom waarschijnlijk ook, zeikerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:36 schreef ook_gek het volgende:
ja maar dit is dichter bij dan moffen land
Nee maar dat laatste had een andere reden. Ik moest zaterdag werken in de horeca tot 2uur. Dan lig ik pas rond 3uur in bed als ik niet op stap ga. En om dan om 5uur weer bij bo te moeten zijn is dat niet te doen helaas.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is voor mij even ver. En ik kom waarschijnlijk ook, zeikerd.
Daarnaast wilde Bo je meenemen, dus het kostte je ook nog eens geen fluit.
Woont die in Rijswijk danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef ook_gek het volgende:
Ah lipje geeft een BBQ
ja dat dus!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Genoeg leuke dames hier, maar vaak al![]()
![]()
En de mail werkt eindelijk weer, dus ik ben weer ff afk.
Mijn broertje jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zie net dat ik voor 5 augustiu niks heb staanMaar ik gok zomaar dat paal al een andere zoutzak heeft gevonden om zn auto in evenwicht te houden.
Voor andere mensen op't circuit of jezelf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, t is beter als ik niet kom.
Maak je wel wat foto's voor BB?
Je kan natuurlijk ook gewoon rondlopen en genieten van verbrand rubberquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor mezelf. Ik ga toch het circuit niet op met de Visa. Zeker niet een circuit dat ik niet ken.
Ik rij wel achter je aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:44 schreef Fugie het volgende:
de vectra over zandvoort sturen
ik heb nu toch bijna slicks eronder
Plaatjes embed ik welquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Plaatjes embed ik wel
[afbeelding]
ter compensatie :x
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:10 schreef vlad het volgende:
alleen jammer dat ze zo met haar armen moet knijpen, om d'r jetsers wat gunstiger uit te laten komen![]()
yoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zucht. Bel of sms je even als je wel gaat
?
zeg als elke vrouw die jetsers had was het een stuk beter toeven op de wereldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:10 schreef vlad het volgende:
alleen jammer dat ze zo met haar armen moet knijpen, om d'r jetsers wat gunstiger uit te laten komen![]()
klootzak, ga eens dood.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, minder. tel ze nog eens?
pssstquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zal je leren, te bliksemen! Vuige nep-Thor die je de bent.
welke camera heb jij gekocht dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor andere mensen op't circuit of jezelf?
En uiteraard... kan meteen mijn zoomlens testen
11-18mmquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welke camera heb jij gekocht dan.
ik ga morgen mijn nieuwe zoom lens bestellen
Sigma 70-300 APO DG 4.5-56
Nikon D40 met 18-55 kit en 55-200 AF-S VR als verrekijker, daar hoop ik voorlopig wel mee vooruit te kunnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
welke camera heb jij gekocht dan.
ik ga morgen mijn nieuwe zoom lens bestellen
Sigma 70-300 APO DG 4.5-56
het komt nog wel !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
zo werken zit er ook op, morgen nog laatste dingen regelen en dan richting zon![]()
hier in NL wordt het volgens mij niet meer wat met het weer![]()
EN DIE ECO MENSEN ZITTEN MAAR TE ZEUREN DAT DE AARDE WARMER WORDT!!!!!!![]()
![]()
morgen wel, dan werk ik thuisquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk je
in 2008 met een beetje mazzel![]()
![]()
nou ik begin persoonlijk dit regenweer al behoorlijk zat te wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
morgen wel, dan werk ik thuis
voor de rest kan het me weinig schelen. Als ik sneeuw wil ga ik wel naar de alpen/canada en als ik perse zon wil ga ik wel naar plek dichterbij de evenaar
ja jij bent zon verdwaalde italiaan en bovendien nog niet voldoende geintergreerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou ik begin persoonlijk dit regenweer al behoorlijk zat te worden![]()
liever een graadje 25/30![]()
integreren ben ik nog mee bezig, vandaar dat ik ook voor de hema werk, nederlandser dan dat kan het haast nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja jij bent zon verdwaalde italiaan en bovendien nog niet voldoende geintergreerd
nu nog wennen aan de regen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
integreren ben ik nog mee bezig, vandaar dat ik ook voor de hema werk, nederlandser dan dat kan het haast niet![]()
Dat weet ik nog niet precies, maar ik weet wel dat ik in nederland eigelijk me tijd zit te verdoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Waar ga je ooit heen dan?
op mijn eerste vakantiedagquote:
Ja, wat daar weer aan geld in moet kun je ook van op vakantie jaquote:
whehehee schoolquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef Xtreem het volgende:
Gister m'n scriptie laten afzeiken door m'n begeleider....
Kan m'n halve scriptie om gaan gooienGelukkig niet inhoudelijk, maar wel qua volgorde.... dat wordt dus VEEL herschrijven
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef Xtreem het volgende:
Gister m'n scriptie laten afzeiken door m'n begeleider....
Kan m'n halve scriptie om gaan gooienGelukkig niet inhoudelijk, maar wel qua volgorde.... dat wordt dus VEEL herschrijven
he joh, nog spannende verhalen over je date ?quote:
Ik ben al lang blij dat -ie inhoudelijk niet zo veel kritiek hadquote:
Uhm neuh viel wel mee, het was wel een gezellige avond geworden hoewel ik er tegenop zag in eerste instantie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:48 schreef Fugie het volgende:
he joh, nog spannende verhalen over je date ?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uhm neuh viel wel mee, het was wel een gezellige avond geworden hoewel ik er tegenop zag in eerste instantie.
Leuk voor een keer, laat ik het zo zeggen na zoveel tijd een keer flink kunnen bijpraten meer dan dat wil ik er ook niet meer van om eerlijk te zijnquote:
quote:
man dat is altijd. Je hebt er in het begin zin in maar hoe sneller de dag naderd hoe minder zin je krijgt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uhm neuh viel wel mee, het was wel een gezellige avond geworden hoewel ik er tegenop zag in eerste instantie.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn auto is van binnen, achter m'n stoel, weer helemaal nat.
Terwijl ik nu juist best wel goed oplet of ik de deur wel goed dicht doe. Dus ik denk toch dat het mijn achterklep is.
Mijn hele tas en alle zooi wat er in zat/zit (ik heb de helft maar weggegooid) is en was ook nat.
Nah, er zit een andere achterklep in. En standaard zijn daar de schroefgaten inderdaad met kit gevuld. En dat is bij deze dus nog niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Juist ja, maar ik neem aan dat je rubbers ergens niet meer goed zijn dan?
Jezus manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryHet is ook maar een maand hoor
![]()
hoe groot is die?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god wat is vrij zijn geweldig![]()
Volgende week alleen nog even naar m'n werk om deze op te halen![]()
[afbeelding]
Full HD Porn![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jezus man. En wat ga je de gehele maand doen dan?
quote:
42" Kabels weet ik nog niet, hij komt in tilburg aan een betonnen wand te hangen... geen idee of ik daar redelijk fatsoenlijk sleuven in kan maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe groot is die?
en ga je hem ophangen en kabels in de muur wegwerken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef Fugie het volgende:
toet, vectra mag weer een jaar de weg op
Relaxen, beetje hobbyen karten dat soort dingenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jezus man. En wat ga je de gehele maand doen dan?
Wat TF zegt dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Relaxen, beetje hobbyen karten dat soort dingen![]()
Het is een meeuw, geen sneeuwbalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Die staat bij het RDW en die lekt sneeuwballen.
Een alien-meeuwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is een meeuw, geen sneeuwbal
Nou, er gebeuren wel rare dingen hier... er loopt bijvoorbeeld een Lurch-look-a-like klusjesman rond die het eigen huis & tuin deuntje fluit.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nou, er gebeuren wel rare dingen hier... er loopt bijvoorbeeld een Lurch-look-a-like klusjesman rond die het eigen huis & tuin deuntje fluit.
Maar ik ben weer ff druk met werk, dus
Binnen dat team niet nee. Paauwer kartracing is de kart waarmee hij rijdt.quote:
Nou weet ik 't ook niet meerquote:volgens mij zit er geen kit bij de schroefgaten,ik zou het paneel loshalen langs het bankje 9 van de 10x zit er troep in die slang,en als je hem er toch uit hebt zou ik die (dop) zwart die in het chassis zit voor de afvoer ervan er gewoon uit halen,dan is het gat meteen 4x groter en nooit meer last van water.(slang even doorspuiten met hoge druk lucht)
als je scharnier lekt Anne dan is je dakhemel ook nat lijkt me.
Kun je niet met tuinslang gaan spuiten op bepaalde plekken?quote:
Nah, ik trek van het weekend gewoon alles los daarzo en doe wat meneer hierboven zegt én kit de schroefgaten gewoon even.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je niet met tuinslang gaan spuiten op bepaalde plekken?
Dan merk je vanzelf op welk punt het mis gaat?
Ja, vooral als ze daardoor onder je kont vandaan rottenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Betrapt: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/979391.html#comments
opeens niet meer neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Das niet de dame met ZX die een tijdje geleden bij mij was.
Je zou gaan sparen voor je hok. Weetjenogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Zo heb al weer een ander motorblok op het oog![]()
Voor dat geld erg interessant![]()
ja voor bara, tuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb op HD porno gezocht voor Baracuda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |