abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52273433
Pilioten cirkelen niet om jou wat dingen te laten zien hoor....
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52273479
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Pilioten cirkelen niet om jou wat dingen te laten zien hoor....
Jawel er gingen vrienden in de cockpit man en dat ding ging focking schuin om de arena te laten zien een paar keer. Toen we recht vlogen zat er een wolkje voor.
pi_52273487
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Aha oke. Ik heb er overigens wel een bloedhekel aan als die piloten expres gaan circelen om dingen te laten zien man. Dat ding gaat soms zo schuin dat er alleen nog maar een windvlaag tegen de vleugels moet en je ligt op de grond. Ik snap niet wat die gasten er leuk aan vinden door 3 keer expres scherpe bochten te gaan maken. Bij de landing op Kreta lande dat ding zo schuin als een kameep op de baan we schomelden helemaal van links naar rechts vlak boven de zee. Ik begin steeds meer een hekel aan dat vliegen te krijgen.
Dat is een hold, dat doen de piloten zeker niet voor hun plezier, maar omdat het moet van de luchtverkeersleiding.
pi_52273625
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Aha oke. Ik heb er overigens wel een bloedhekel aan als die piloten expres gaan circelen om dingen te laten zien man. Dat ding gaat soms zo schuin dat er alleen nog maar een windvlaag tegen de vleugels moet en je ligt op de grond. Ik snap niet wat die gasten er leuk aan vinden door 3 keer expres scherpe bochten te gaan maken. Bij de landing op Kreta lande dat ding zo schuin als een kameep op de baan we schomelden helemaal van links naar rechts vlak boven de zee. Ik begin steeds meer een hekel aan dat vliegen te krijgen.


Aanvliegroutes zijn heel strikt, een piloot kan daar niet zomaar vanaf wijken. Overigens gaan vliegtuigen helemaal niet zo schuin, max 30 graden. Dat ie zo schommelde bij de landing is gewoon correctie, waren er toevallig windvlagen?
pi_52273682
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:02 schreef Schuifpui het volgende:

[..]



Aanvliegroutes zijn heel strikt, een piloot kan daar niet zomaar vanaf wijken. Overigens gaan vliegtuigen helemaal niet zo schuin, max 30 graden. Dat ie zo schommelde bij de landing is gewoon correctie, waren er toevallig windvlagen?
Jep het leek bij de landing net of ik in het schommelschit zat in de efteling alleen dan niet van voor naar achter maar van links naar rechts. Ik betaal volgende keer wel wat minder en ga met een rammelbak van een flutmaatschappij want deze landing op Kreta (heenreis) was ook niet echt normaal te noemen.
pi_52273761
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:04 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Jep het leek bij de landing net of ik in het schommelschit zat in de efteling alleen dan niet van voor naar achter maar van links naar rechts. Ik betaal volgende keer wel wat minder en ga met een rammelbak van een flutmaatschappij want deze landing op Kreta (heenreis) was ook niet echt normaal te noemen.
Volgens mij hebben al die vliegveldjes op de Griekse eilanden niet zo'n geweldig lange runway, dus je zal wel moeten zorgen dat je er precies goed voor hangt om veilig te kunnen landen.

Plus dat een zooi toeristen kunnen gaan klagen als je over hun hotel de landing inzet.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52273801
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:04 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Jep het leek bij de landing net of ik in het schommelschit zat in de efteling alleen dan niet van voor naar achter maar van links naar rechts. Ik betaal volgende keer wel wat minder en ga met een rammelbak van een flutmaatschappij want deze landing op Kreta (heenreis) was ook niet echt normaal te noemen.
Dat is echt onzin. Het ligt voornamelijk aan omstandigheden, zoals windrichting, windkracht en windvlagen. Als de wind precies loodrecht op de baan staat, dan moet de piloot schuin aanvliegen en op het laatst nog corrigeren. Als hij er recht op af zou vliegen, komt hij uiteindelijk niet goed uit. En binnen Europa maakt het qua veiligheid vrijwel niets uit, vliegen is gewoon veilig.
pi_52273922
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:10 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Het ligt voornamelijk aan omstandigheden, zoals windrichting, windkracht en windvlagen. Als de wind precies loodrecht op de baan staat, dan moet de piloot schuin aanvliegen en op het laatst nog corrigeren. Als hij er recht op af zou vliegen, komt hij uiteindelijk niet goed uit. En binnen Europa maakt het qua veiligheid vrijwel niets uit, vliegen is gewoon veilig.
Ja ik snap het wel maar er stond bij dat eiland op dat moment een dusdanige wind dat als niemand gordels om had ik bijvoorbeeld mijn buurvrouw op schoot had gekregen Ik ga volgende keer lekker met een rammelbak want qua landing is er toch niks anders aan. Jammer dat Transavia geen tupolovs voor goedkoop van russische maatschapijen haalt en daar goedkope vluchten mee gaat aanbieden.
pi_52274032
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Aha oke. Ik heb er overigens wel een bloedhekel aan als die piloten expres gaan circelen om dingen te laten zien man.
Noot noot.
pi_52274433
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef Adothehague het volgende:
Aha oke. Ik heb er overigens wel een bloedhekel aan als die piloten expres gaan circelen om dingen te laten zien man. Dat ding gaat soms zo schuin dat er alleen nog maar een windvlaag tegen de vleugels moet en je ligt op de grond. Ik snap niet wat die gasten er leuk aan vinden door 3 keer expres scherpe bochten te gaan maken. Bij de landing op Kreta lande dat ding zo schuin als een kameep op de baan we schomelden helemaal van links naar rechts vlak boven de zee. Ik begin steeds meer een hekel aan dat vliegen te krijgen.
Expres cirkelen
pi_52279218
Reden voor het uitschakelen van elektrische apparaten tijdens de landing en de start:

Mocht er iets misgaan, die kans is het grootst tijdens die twee vluchtfases, dan heb je niet je ipod op je knar en kun je je aandacht bij het evacueren houden. GSM's kunnen storing geven op de communicatie van het vliegtuig (houd 'm maar eens dicht bij speakers) en mogelijk, maar onwaarschijnlijk, ook op andere systemen in een vliegtuig.

Reden dat het licht uitgaat:

Dan ben je al gewend aan het donker, plus zijn de aanduidingen boven de uitgangen beter te zien in het geval van rook.

Over het expres cirkelen:

Dat gebeurt niet. Als er gecirkeld wordt, is dat omdat je in de "holding" zit (er wordt een cirkelpatroon gevlogen om je beurt af te wachten totdat het tijd is om te landen in geval van grote drukte). Extra vliegen betekent extra kosten (brandstof) en grote problemen voor andere vliegtuigen in de buurt. Luchtverkeersleiding zal dit dus nooit toestaan, tenzij het een rondvlucht is, maar dat heeft een andere status.
Verder zal een vliegtuig nimmer meer dan 30' overhellen. Omdat jij ook nog eens met een hoek uit je raamje kijkt, lijkt het veel steiler dan het is. Alleen als gevolg van turbulentie kan de hellingshoek groter worden, maar dat zal kortstondig zijn en zeer zelden een probleem vormen.


Turbulentie tijdens de landing kan een ander gevoel geven aan de landing dan je gewend zou zijn. Zeker bij extreme zijwind met veel turbulentie (eilanden in de Middellandse zee met bergen staan daar wel een beetje bekend om) is een rustige landing bijna uitgesloten. Tijdens de nadering stuiter je heen en weer, tijdens de landing maakt het vliegtuig vrij grote koerscorrecties om recht op de baan te komen.

Tupolevs zijn helemaal niet goedkoop. Ze zuipen brandstof en de extra kosten die ze moeten betalen om met hun lawaaibakken op Schiphol (of andere luchthavens) te landen, zijn hoger dan wat jij betaalt om met trans naar Kreta te vliegen..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52279323
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:19 schreef Fogel het volgende:

[..]

In de handbaggage mag je max 1 liter meenemen (en maximaal 100ml per item).
Niet helemaal. In je handbagage mag je flesjes van maximaal 100ml meenemen. Een fles van 250ml met een klein bodempje (dus minder dan 100ml vloeistof mag niet. Inhoud mag maximaal 100ml zijn, ongeacht wat er in zit. Alle vloeistoffen (in die flesjes/potten van max 100ml) moeten in een zak met een inhoud van 1 liter passen/zitten. In theorie mag je dus 10 flesjes van 100ml meenemen, maar dat zal nooit in die zak passen.
Dus in je handbagage mag je een zak van 1 liter meenemen, met daarin flesjes van max 100ml
quote:
In de ruimbaggage mag je meer dan 1 liter en ook verpakkingen groter dan 100ml...
Al stop je je hele koffer vol met anderhalf liter flessen cola, geen probleem inderdaad...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_52280364
Wil begin November graag op reis en ben nu aan het mailen met een vriend van me die al een tijdje in australie zit. Hij gaat in november dus voor een maandje naar thailand.

Ik wil graag een maandje met hem rondreizen in thailand (of iets langer) om vervolgens door te gaan naar australie voor zo'n 5 maanden. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om zoiets te doen in 1 ticket of moet ik dan 2 aparte tickets kopen? (lijkt mij dat 1 ticket goedkoper zou zijn)

Iemand ?
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_52280596
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:56 schreef Pr0-n00b het volgende:
Wil begin November graag op reis en ben nu aan het mailen met een vriend van me die al een tijdje in australie zit. Hij gaat in november dus voor een maandje naar thailand.

Ik wil graag een maandje met hem rondreizen in thailand (of iets langer) om vervolgens door te gaan naar australie voor zo'n 5 maanden. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is om zoiets te doen in 1 ticket of moet ik dan 2 aparte tickets kopen? (lijkt mij dat 1 ticket goedkoper zou zijn)

Iemand ?
Ja dat kan met 1 ticket. Op de heenreis heb je dan een zogenaamde 'stopover' in Thaliland. Je bent dan wel gebonden aan een luchtvaartmaatschappij of alliantie die via Thailand naar Australië vliegt. Dit soort tickets kun je soms op de site van luchtvaartmaatschappijen boeken (www.klm.nl) maar het makkelijkste is om even langs een reisbureau te gaan, zoals Killroy of vliegtarieven.
pi_52281236
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:05 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ja dat kan met 1 ticket. Op de heenreis heb je dan een zogenaamde 'stopover' in Thaliland. Je bent dan wel gebonden aan een luchtvaartmaatschappij of alliantie die via Thailand naar Australië vliegt. Dit soort tickets kun je soms op de site van luchtvaartmaatschappijen boeken (www.klm.nl) maar het makkelijkste is om even langs een reisbureau te gaan, zoals Killroy of vliegtarieven.
hmm ok, bedankt voor de info, zal daarmee wel ff verder zoeken
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_52281847
Ik ga volgende week op vakantie, heb mijn vakantie geboekt bij een ANVR , SGR.

Maar ik heb dus nog geen tickets ontvangen, dus had ik er heen gebeld, nu vertelden ze mij dat ze mijn tickets via email hebben gestuurd.
Kan ik er weer heen bellen want heb niks ontvangen in mn inbox.
Ik ga al 8 jaar op vakantie maar hier heb ik nog nooit van gehoord, heeft iemand ervaring mee hoe dat in zn werking gaat?
pi_52281866
Gewoon die mail uitprinten. Dat is je ticket om in te kunnen checken.

Mensen die 1 keer per jaar vliegen

!
pi_52281874
Je kunt ze inderdaad via je mail krijgen, je moet ze dan zelf uitprinten. Scheelt ook weer wat tijd met het inchecken geloof ik, waardoor je later van huis hoeft.


Wel vreemd dat je ze nog niet binnen hebt, inderdaad even bellen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:00:56 #69
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_52281881
Ja, de tickets worden via email gestuurd. Die print je dan gewoon uit en zijn geldig bij het inchecken.
In eerst instantie vond ik dat ook een beetje eh krom en onveilig, maar 't werkt wel.
Papieren tickets laten opsturen is alleen duurder .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_52281921
Ja.
Heb vele malen tickets en boardingpassen uitgeprint.
pi_52282072
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:59 schreef GambinoT het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie, heb mijn vakantie geboekt bij een ANVR , SGR.

Maar ik heb dus nog geen tickets ontvangen, dus had ik er heen gebeld, nu vertelden ze mij dat ze mijn tickets via email hebben gestuurd.
Kan ik er weer heen bellen want heb niks ontvangen in mn inbox.
Ik ga al 8 jaar op vakantie maar hier heb ik nog nooit van gehoord, heeft iemand ervaring mee hoe dat in zn werking gaat?
Zoiets heet een e-ticket. Erg handig, want je kunt hem niet kwijtraken en hij is goedkoper.
I feel kinda Locrian today
pi_52282710
Dat staat zelfs bij je boeking aangegeven man..
pi_52282767
Met een e-ticket kun je trouwens ook gewoon de boarding-pass met alleen je paspoort- en vluchtnummer op Schiphol uitprinten, zonder dat je verder iets nodig hebt. Bij de KLM in elk geval wel, bij die self-service zuilen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:51:21 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52282866
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:46 schreef nerd4sale het volgende:
Met een e-ticket kun je trouwens ook gewoon de boarding-pass met alleen je paspoort- en vluchtnummer op Schiphol uitprinten, zonder dat je verder iets nodig hebt. Bij de KLM in elk geval wel, bij die self-service zuilen.
Dat is eigenlijk bij iedere maatschappij zo. Maar bij de douane van het land waar je heengaat willen ze nog wel eens vragen om je e-ticket. In de VS en Canada bijvoorbeeld. Dus dan moet je dat wel bij je hebben.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:54:03 #75
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52282913
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:03 schreef OldJeller het volgende:
boardingpassen
dat lijkt me dan weer sterk..
pi_52282914
Grappig ja... ik vroeg ook waar m'n e-ticket bleef. Toe bleek het alleen maar 1 nummertje te zijn. KLM, I love it
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_52282927
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk bij iedere maatschappij zo. Maar bij de douane van het land waar je heengaat willen ze nog wel eens vragen om je e-ticket. In de VS en Canada bijvoorbeeld. Dus dan moet je dat wel bij je hebben.
Dat is me nog nooit gebeurd (VS, Canada ben ik nog nooit geweest).
Een e-ticket is eigenlijk niets meer dan een nummer van een reservering. Daar zijn geen 'officiele' papieren van, dus raar dat iemand daar om zou vragen. De boarding pass (waarop o.a. naam en paspoortnummer staan) is toch het bewijs dat je een ticket hebt?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:58:20 #78
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52283018
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:54 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Dat is me nog nooit gebeurd (VS, Canada ben ik nog nooit geweest).
Nou dan
Dan kun je wel ophouden met typen
quote:
Een e-ticket is eigenlijk niets meer dan een nummer van een reservering. Daar zijn geen 'officiele' papieren van, dus raar dat iemand daar om zou vragen. De boarding pass (waarop o.a. naam en paspoortnummer staan) is toch het bewijs dat je een ticket hebt?
Je boardingpass die je krijgt is slechts één kant op. Als je het land weer verlaat haal je weer je nieuwe boardingpasses op aan de hand van je e-ticket.

En je e-ticket is geen "officieel" document maar daar gaat het ze helemaal niet om. Ze kunnen dan gewoon zien dat je geplanned hebt om het land weer te verlaten en niet als en parasiet van de maatschappij gaat zuigen. Iemand die dat van plan is heeft dat nl gewoon niet bij zich

Daarbij vragen ze dan wanneer je teruggaat e.d. Dan kijken ze dat na op dat papiertje. Gewoon kleine checks die ze uitvoeren.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:58:32 #79
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52283026
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:54 schreef Bill_E het volgende:

[..]

dat lijkt me dan weer sterk..
Mij ook
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52283223
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:59 schreef GambinoT het volgende:
Ik ga al 8 jaar op vakantie maar hier heb ik nog nooit van gehoord, heeft iemand ervaring mee hoe dat in zn werking gaat?
Ja eh, zelfs vliegmaatschappijen gaan met hun tijd mee hè.
pi_52283296
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou dan
Dan kun je wel ophouden met typen
Ik had het misschien iets duidelijker moeten formuleren: dat is me in de VS nog nooit gebeurd; over Canada kan ik niks zeggen, want daar ben ik nog nooit geweest.
quote:
Je boardingpass die je krijgt is slechts één kant op. Als je het land weer verlaat haal je weer je nieuwe boardingpasses op aan de hand van je e-ticket.

En je e-ticket is geen "officieel" document maar daar gaat het ze helemaal niet om. Ze kunnen dan gewoon zien dat je geplanned hebt om het land weer te verlaten en niet als en parasiet van de maatschappij gaat zuigen. Iemand die dat van plan is heeft dat nl gewoon niet bij zich

Daarbij vragen ze dan wanneer je teruggaat e.d. Dan kijken ze dat na op dat papiertje. Gewoon kleine checks die ze uitvoeren.
Waarschijnlijk zie ik er zo betrouwbaar uit, dat ze me gewoon geloven zonder papieren.
pi_52283427
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:54 schreef Bill_E het volgende:

[..]

dat lijkt me dan weer sterk..
Niet via de mail, gewoon van de site van KLM. Trans-Atlantische vlucht.

Zó doen we dat.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:48:16 #83
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52284097
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:12 schreef nerd4sale het volgende:

[..]

Ik had het misschien iets duidelijker moeten formuleren: dat is me in de VS nog nooit gebeurd; over Canada kan ik niks zeggen, want daar ben ik nog nooit geweest.
[..]

Waarschijnlijk zie ik er zo betrouwbaar uit, dat ze me gewoon geloven zonder papieren.
Reis je alleen?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52286015
Duidelijk!
Noot noot.
pi_52288462
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk bij iedere maatschappij zo. Maar bij de douane van het land waar je heengaat willen ze nog wel eens vragen om je e-ticket. In de VS en Canada bijvoorbeeld. Dus dan moet je dat wel bij je hebben.
Bij inchecken op Schiphol bij de selfservice automaten krijg je automatische een bonnetje uit de automaat als je naar de VS reist, om te laten zien aan de immigration aldaar, zodat ze weten dat je ook het land weer van plan bent te verlaten.
Overigens moet je in de selfservice automaat ook meteen het adres opgeven waar je gaat overnachten in de VS.
pi_52288624
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:32 schreef Pr0-n00b het volgende:

[..]

hmm ok, bedankt voor de info, zal daarmee wel ff verder zoeken
Ik raad overigens China Airlines gaan, die hebben een tussenstop in Bangkok en Taipei voordat je verder vliegt naar Sydney, en je mag in totaal 4 stopovers maken.
Dus je zou op de heenweg Amsterdam - Bangkok (stopover) - Hong Kong (stopover) - Taipei (stopover) - Sydney en op de terugweg nog Sydney - Taipei - Bangkok (stopover) - Amsterdam kunnen doen.
Het grootste voordeel van China Airlines dat er geen (of hele lage) wijzigingskosten zjin, waardoor je heel flexibel je reis kunt plannen! (Dus je kan je vastegelegde data na vertrek wijzigen, naar gelang er plaats in het vliegtuig in jouw tariefklasse is, zeker als je een tijdje weg gaat is dat heel handig!

Let op, je kan volgens mij in Nederland niet de stopover in Hong Kong regelen, want dan zou het niet toegestaan zijn volgens het reisburo, in Thailand kon ik dit prima aanpassen, en ook op de terugweg hebben ze mij in plaats van 14 uur laten wachten in Taipei direct doorgestuurd naar Bangkok via Hong Kong (Maar dat kan alleen als er plaats is).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:56:19 #87
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52288655
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Bij inchecken op Schiphol bij de selfservice automaten krijg je automatische een bonnetje uit de automaat als je naar de VS reist, om te laten zien aan de immigration aldaar, zodat ze weten dat je ook het land weer van plan bent te verlaten.
Overigens moet je in de selfservice automaat ook meteen het adres opgeven waar je gaat overnachten in de VS.
Precies.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52310652
Even een simpel vraagje. Hoe zit het met je boarding pass als je een e-ticket hebt? Normaal gesproken heb je van die 'self-service' check-ins' waar je de boarding pass krijgt.

Maar wat nou als er op de terugweg geen self-service check in is? Waar krijg je dan je boarding pass? Bij het inchecken van je koffers? Of moet je naar de balie van je vliegmaatschappij toe?
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:02:45 #89
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_52311057
Je kunt gewoon naar de incheckbalie lopen en daar inchecken. Ze bekijken je reserveringsnummer en je paspoort. Daarna lever je je koffers in en krijg je je boardingpass. Maar de meeste luchthavens hebben inmiddels van die self service machines staan die je boardingpass uitprint. Je koffers breng je daarna naar zo'n drop off punt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_52311772
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je kunt gewoon naar de incheckbalie lopen en daar inchecken. Ze bekijken je reserveringsnummer en je paspoort. Daarna lever je je koffers in en krijg je je boardingpass. Maar de meeste luchthavens hebben inmiddels van die self service machines staan die je boardingpass uitprint. Je koffers breng je daarna naar zo'n drop off punt.
Dank je Ik vlieg terug via Washington Dulles... geen idee of ik daar kan self-servicen... Ze hebben wel iets als 'curbside self check' of zo... Misschien is dat hetzelfde?
pi_52312087
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:32 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dank je Ik vlieg terug via Washington Dulles... geen idee of ik daar kan self-servicen... Ze hebben wel iets als 'curbside self check' of zo... Misschien is dat hetzelfde?
Ja, kan (en moet) daar zelf inchecken. Je hebt daar ofwel een creditcard of een frequent-flyer card (en natuurlijk je 'machine-readable' paspoort) voor nodig. Als je die niet hebt, dan zul je een tijdje in de rij moeten staan, wat je overigens voor die self serice automaten in de VS toch ook al staat, omdat ze best ingewikkeld zijn daar (creditcard rechts door gleuf, paspoort door bovenste gleuf, eventueel nog vingerafdruk en webcam foto en nog een hele zooi gegevens invoeren en vragen beantwoorden)

Probeer op de site van de luchtvaartmaatschappij anders alvast voor de terugweg in te checken en zelf je boardingpass te printen. Dat kan bij de meeste Amerikaanse maatschappijen een 24 - 40 uur van te voren. Kun je ook zelf je plaats uitzoeken en boardingcard printen.
pi_52313819
Thanks DT... Ik heb gelukkig een CC en een machine readable paspoort ... nou ja, er zal vast wel iemand zijn die me daar kan helpen, mocht het nodig zijn.
pi_52313928
Ik had vanuit mn hotel gewoon 24 uur van te voren online ingechekt en de boardingpassen uitgeprint. Ging perfect. Hoefde op het vliegveld alleen maar koffers af te geven. Lijkt me idealer dan ter plekke nog moeten uitzoeken hoe zo'n apparaat werkt of in de rij staan bij de desk van je vliegmaatschappij.
pi_52321014
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef Palomar het volgende:
Ik had vanuit mn hotel gewoon 24 uur van te voren online ingechekt en de boardingpassen uitgeprint.
Neem jij je printer dan mee op vakantie ?
  Moderator maandag 13 augustus 2007 @ 10:20:14 #95
45833 crew  Fogel
pi_52323203
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 05:01 schreef jaco het volgende:

[..]

Neem jij je printer dan mee op vakantie ?
De meeste hotels hebben gewoon een PC met internet en een printer staan die vrij gebruikt mag worden...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_52435859
Sorry dat ik even Ontopic ga

Iemand ervaring met LTU van Dusseldorf naar JFK New York? Ze zijn namelijk redelijk goedkoop maar ik ben zelf wel bijna 2 meter groot, dus wil graag mijn benen aardig kwijt kunnen als ik een tijdje moet zitten.

Hetzelfde geldt eigelijk voor ervaringen met Avianca van datzelfde JFK via Bogota naar Sao Paulo.

Ik weet het, het klinkt een beetje als een omweg, maar het scheelde me 100 euro om het op deze manier te doen. Dus als iemand een goedkoper alternatief heeft om in Sao Paulo of Rio te komen hoor ik dat ook graag

Ach en zo kan ik nog even NYC erbij plakken.
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
pi_52451574
Toen ik laatst van Bogota naar Parijs vloog, maakten we vanwege een brandstof tekort een tussenlanding in Brest. komt dit veel voor? Ik vond het namelijk maar dubieus.
Life sucks
pi_52451685
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:03 schreef mr.marcus het volgende:
Toen ik laatst van Bogota naar Parijs vloog, maakten we vanwege een brandstof tekort een tussenlanding in Brest. komt dit veel voor? Ik vond het namelijk maar dubieus.
Komt wel eens voor bij sterke tegenwind. Er moet altijd nog een bepaalde hoeveelheid brandstof bij het landen aanwezig zijn om eventueel een doorstart te kunnen maken als er problemen zijn op de landingsbaan.

Zeker bij zo'n grote en drukke luchthaven als Parijs is dat natuurlijk van belang. Het is alleen maar om 110% zeker te zjin van de veiligheid.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:20:56 #99
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52458557
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:07 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Komt wel eens voor bij sterke tegenwind. Er moet altijd nog een bepaalde hoeveelheid brandstof bij het landen aanwezig zijn om eventueel een doorstart te kunnen maken als er problemen zijn op de landingsbaan.

Zeker bij zo'n grote en drukke luchthaven als Parijs is dat natuurlijk van belang. Het is alleen maar om 110% zeker te zjin van de veiligheid.
Sterker nog, naast dat ze voldoende brandstof moeten hebben om een doorstart te maken moeten ze ook de mogelijkheid hebben om de uitwijkluchthaven (welke altijd voor de vlucht wordt bepaald) te bereiken en deze veilig aan te vliegen. Indien in NL Schiphol niet kan worden aangedaan zal in de regel Eindhoven of een Duitse luchthaven worden gebruikt als uitwijkmogelijkheid, hoewel dit uiteraard niet heel vaak voorkomt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:37:09 #100
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53032434
Even een vraagje: Binnenkort vlieg ik naar de USA en ik het is me tijdens andere vluchten al opgevallen dat voor het boarden van de vluchten naar de USA de passagiers eerst door mensen van security geinterviewd worden. Mijn vraag is nu; wat moet ik me bij die vragen voorstellen? Wat willen ze precies van je weten? enz.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')