De bende van 4 zit al klaar:quote:Op maandag 30 juli 2007 18:24 schreef SIRA het volgende:
over 20 minuten verzamelen op de bank ..
filmpje Natas ?
Het blijkt een videoboodschap van de zus van Dennis te zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef itsme het volgende:
d: zou het een stemming zijn
A: als het een paar dagen naar Dubai is dan gaan ik en Nadia.
Stemming voor een uitje denk ik niet eerlijk gezegd.
Krijg je weer dat de sponsoren plat worden gebeld.![]()
Meteen weer die hamsterbekquote:Op maandag 30 juli 2007 18:48 schreef itsme het volgende:
zus vind nadia niets voor dennix. beetje vreemd ze praat om zijn rug en is niet oprecht (haar woorden)
Nadia was al gelijk pissed off![]()
Kelly, vorige week stond haar site hier: http://www.alphen.nu/?p=profiel&pid=19021quote:Op maandag 30 juli 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
Hoe heet die zus?
Laat maar. Die lelijkerd is niet interessant.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee serieus, volgens mij is haar naam geen een keer gevallen.
Kelly Baxquote:Op maandag 30 juli 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee serieus, volgens mij is haar naam geen een keer gevallen.
nou nou nou, zij is echt niet lelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat maar. Die lelijkerd is niet interessant.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kelly Bax
http://www.alphen.nu/?p=profiel&pid=19021
En terecht. Er zijn al genoeg weggooierts in de kooi.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:00 schreef Meganog het volgende:
Huub houdt de stemming voor Dennis tegen.
Dat zeg ikquote:Op maandag 30 juli 2007 18:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kelly Bax
http://www.alphen.nu/?p=profiel&pid=19021
Bedreiging. EXIT Dennixquote:Op maandag 30 juli 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
dennis wordt heel kwaad en zou als huub buiten was hem neergeknald hebben
Dat hij het verbaal niet aankan en gaat dreigen met dingen die je niet waar kan maken, goed hoor!quote:
Vind ik ook laag. Nare uitspraak van Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die zus uit gaan schelden vind ik ook weer erg laag , maar dat hij het blokt snap ik helemaal.
ja vond ik ook grofquote:Op maandag 30 juli 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook laag. Nare uitspraak van Huub.
preciesquote:Op maandag 30 juli 2007 19:06 schreef Maria44 het volgende:
Jaap tegen Huub: waarom gebruik jij zulke woorden tegen Dennis?
Waarom niks over tyfuslijer wat Dennis zegt?
Jaap hou je schmoel.
Hahahahahahahquote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
Zo, nu is ook voor jullie duidelijk dat Dennis verbaal VELE MALEN
sterker is !! Hij verslaat Huub met zijn handen in zijn zakken !!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
Takketiekquote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom geeft Huub zomaar die 50 punten aan Brian, slaat nergens op. Hij heeft zijn moeder al vaak genoeg gebeld.
Wat, over annorexia beginnen? Het is geen ziekte, het is psychisch, je doet het jezelf aan, je moet er echt emotioneel triest in elkaar voor zitten.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef Starlie het volgende:
Ik ben geen Dennix fan maar wat Huub net zei gaat me echt tever dat slaat werkelijk nergens op!!
Denk dat Huub echt moet oppassen als hij uit de kooi gaat!
En wat amanda op haar hoofd heeft slaat ook nergens op maar daar was iedereen het al over eens..
Omdat het dan des te harder aankomt dat hij ze niét aan Dennis gaf.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom geeft Huub zomaar die 50 punten aan Brian, slaat nergens op. Hij heeft zijn moeder al vaak genoeg gebeld.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het dan des te harder aankomt dat hij ze niét aan Dennis gaf.![]()
En wat ik nog stommer vind is dat Huub geen punten geeft aan Jaap , hij moet er eerst iets voor doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik doel meer op het woordje sterfbed etc. Maar dat is jou waarschijnlijk ontgaan...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wat, over annorexia beginnen? Het is geen ziekte, het is psychisch, je doet het jezelf aan, je moet er echt emotioneel triest in elkaar voor zitten.
duh. Jaap wilde ze voor m&m'squote:Op maandag 30 juli 2007 19:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En wat ik nog stommer vind is dat Huub geen punten geeft aan Jaap , hij moet er eerst iets voor doen.
?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
en daarmee laat Huub zien dat dit een spel is en geen optocht in een praalwagen...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:12 schreef Darklight het volgende:
Huub zei het alleen maar om Dennix uit te lokken, en dat lukte aardig
Je praat tegen een kloon. Ik vermoed Peter6000quote:Op maandag 30 juli 2007 19:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
?
hij komt niet verder dan kikker en pussy, en Huub komt met de ene harde punchline na de andere
hij verdient ook wat; naar huis toe te gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 19:13 schreef Leandra het volgende:
Mooi... Dennis wil een keer wat en wordt geblokt.... hij doet normaal ook nix, dus nou hij wel een keer wat wil (doen) gaat het niet door.
Laat het hem eerst maar verdienen![]()
ik ook!!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Je praat tegen een kloon. Ik vermoed Peter6000![]()
.
Eensquote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt het walgelijk dat Huub Denniks familie gebeurtenissen bij haalt.
Toen Denniks over Huub's zus begon vondt ik dat ook walgelijk.
Maar het blijft wel dat ik het niet erg vindt hoe Huub Denniks verbaal aanpakt.
Maar doe het op een andere manier. Laat familie erbuiten.
Lijkt me duidelijk, het is een statement naar Nix, om zijn blokkade nog ff extra in te wrijven: Kijk, het ligt niet aan mij (Huub) want ik gun Brian wel 50 punten, maar jou (Nix) gun ik psies wat je bent: nix.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
LOL... dat idee had ik ook alquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Je praat tegen een kloon. Ik vermoed Peter6000![]()
.
ach Nix was het zelf weer van plan om over Huub zijn zus te beginnen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef wolferl het volgende:
Ik vindt het walgelijk dat Huub Denniks familie gebeurtenissen bij haalt.
Toen Denniks over Huub's zus begon vondt ik dat ook walgelijk.
Maar het blijft wel dat ik het niet erg vindt hoe Huub Denniks verbaal aanpakt.
Maar doe het op een andere manier. Laat familie erbuiten.
Je zit pas echt emotioneel triest inelkaar als je zo n opmerking maakt!!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wat, over annorexia beginnen? Het is geen ziekte, het is psychisch, je doet het jezelf aan, je moet er echt emotioneel triest in elkaar voor zitten.
nee morgen 100 %quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Darklight het volgende:
Hey, Dennix gaat huub doodziek maken
Wanneer? Straks?![]()
redactie, om te vragen of hij die "vernietigende" info die hij weet over de zus van Huub nu mag gebruikenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef tony38 het volgende:
waar belt tie naar!!!!!!!!!!!!
Ook walgelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
ach Nix was het zelf weer van plan om over Huub zijn zus te beginnen.
Wat een beloften toch steeds weer.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Meganog het volgende:
Dennis belooft Huub dat hij hem doodziek gaat maken de komende weken.
Gelukkig is hij er al overheen.
Alsof dat wat nieuws is.... ze gunden Lieke nog niets als ze het zelf voorgesteld en gemaakt had.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef Maria44 het volgende:
En Nadia gunt Lieke ook niks meer net als Amanda.
En Nadia gaat Amanda ook al nadoen met het dansje in de chill.
Maar Nadia moet dan ook wel net als Amanda gaan eten, anders klopt de imitatie niet Nada![]()
Dat is wel duidelijk jaquote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Meganog het volgende:
Dennis belooft Huub dat hij hem doodziek gaat maken de komende weken.
Gelukkig is hij er al overheen.
Dit was wel weer een dieptepuntje. Amanda krijgt wel 15 puntjes van Lieke. Lieke krijgt andersom niet 20 puntenjes van snolliequote:Op maandag 30 juli 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof dat wat nieuws is.... ze gunden Lieke nog niets als ze het zelf voorgesteld en gemaakt had.
Thanx ik ga zo ff luisteren ik viel iets te laat inquote:Op maandag 30 juli 2007 19:18 schreef dgk_fan het volgende:
Voor de nietstreamers die niet hebben kunnen meeGENIETEN: (audio van de clash) :
http://evilshare.com/0db42a48-9011-102a-847b-00a0c993e9d6
Eens. En doet gewoon Amanda na, terwijl Dennis vast denkt dat ze blokt omdat ze hem steunt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof dat wat nieuws is.... ze gunden Lieke nog niets als ze het zelf voorgesteld en gemaakt had.
Dennis betrekt haar er steeds bij.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
Lieke moet d'r klep houden. Zij is echt een stoorzender nu.
Precies. Ik vind huub zijn woorden grof maar sorry deze gozer verdient hetquote:Op maandag 30 juli 2007 19:20 schreef Tissik het volgende:
Tsja zo is die minkukel van een Nix. Hij denkt dat Lieke zich moet schamen omdat ze op haar 16e jaar de handen uit de zakken haalde om zelf wat geld te verdienen in een snackbar, en net zo goed denkt hij dat Huub zich moet schamen omdat zijn zus ooit door een hufter is mishandeld.
Nix, is niet zo goed in staat om te zien welke mensen zich werkelijk moeten schamen voor hun gedrag, met name zijn eigen gedrag.
Naar ventje, die achterbax!
Morgen al?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Mokum020 het volgende:
D: Ik maak je doodziek de komende weken...
en de weken daarna...en daarna...en daarna....100%
morgen gaat het beginnen![]()
Huub trekt naar Brian toe maar andersom niet..Brian haat Huub en wil hem er zo snel mogelijk uit..Huub is soms wat naief in die dingen..Huub zegt weinig slechts nog over Brian maar andersom maakt Brain Huub af in gesprekken met de anderen..vergis je niet in sneaky Brian..die maakt alleen maar gebruik van die naiviteit van Huub..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:15 schreef Tissik het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, het is een statement naar Nix, om zijn blokkade nog ff extra in te wrijven: Kijk, het ligt niet aan mij (Huub) want ik gun Brian wel 50 punten, maar jou (Nix) gun ik psies wat je bent: nix.
Huub speelt het sterk!
Overigens is het opvallend hoe Huub en Brian naar elkaar toetrekken, nu Nasty eruitgeschopt is.![]()
doodziekquote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Suikeroom het volgende:
whaha weer een punchline vanHuub!
maar nu ontkent hij dat weerquote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef Leandra het volgende:
H: jij komt binnen en zegt: ik ga je van de troon afstoten
Daarmee maak je de aanname dat ik op een troon zit en dat je mij er af kunt stoten...
Ik denk, dat Brian een grotere hekel aan Nix heeft dan aan Huubquote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub trekt naar Brian toe maar andersom niet..Brian haat Huub en wil hem er zo snel mogelijk uit..Huub is soms wat naief in die dingen..Huub zegt weinig slechts nog over Brian maar andersom maakt Brain Huub af in gesprekken met de anderen..vergis je niet in sneaky Brian..die maakt alleen maar gebruik van die naieviteit van Huub..
6000 was het toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Vergeet vooral mij niet, en peter600
Hij doet niks anders....quote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
dennis verliest deze woordenwisseling met Huub al weer![]()
maar vergis je niet Brain is van nature erg sneakyquote:Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat Brian een grotere hekel aan Nix heeft dan aan HuubEn juist die gemeenschappelijke afkeer van Nix, is wat de beide heren nu naar elkaar toedrijft. De toenadering komt niet van alleen Huub, het komt van beide kanten.
met z'n drieen 1 persoon.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon klonen van DGK-fan!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Dennix heeft nog helemaal nix gewonnen sinds die in de kooi is, en buiten de kooi heb ik ook mijn twijfels overquote:
quote:
Ik ben alleen ik (Steven) op Fok! hoor... Hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben ?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
met z'n drieen 1 persoon.
moeilijk voor te stellen he dat er ook mensen zijn die geen Huungroupie zijn!!! komt wel hoor!!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon klonen van DGK-fan!
![]()
Oh, ik dacht dat die een kloon van mij wasquote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon klonen van DGK-fan!
![]()
nee maar deze fan van dennis is zo grappig (ja een unicum I know)quote:Op maandag 30 juli 2007 19:28 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
moeilijk voor te stellen he dat er ook mensen zijn die geen Huungroupie zijn!!! komt wel hoor!!
Ik vind Huun ook helemaal nixquote:Op maandag 30 juli 2007 19:28 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
moeilijk voor te stellen he dat er ook mensen zijn die geen Huungroupie zijn!!! komt wel hoor!!
Als mensen hun huiswerk doen kunnen ze WETEN dat jij Peter6000 niet bentquote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef dgk_fan het volgende:
Ik ben alleen ik (Steven) op Fok! hoor... Hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben ?
Ik wil wel helpenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Maarre.....Dennis zou HEEL FOK! uitnodigen hoor ! Zo'n klassejongen is het ook wel weer)
[..]
Ik ben alleen ik (Steven) op Fok! hoor... Hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben ?
Nou ik heb wel hongerquote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
We eten vandaag Gebraden Jaap...snij jij de borst alvast aan?
Ik vind het wel leuk dat die zus dat mocht zeggen: spelinformatiequote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef Meganog het volgende:
En dan moet Dennis ook nog in de slag met Nadia later over de opmerkingen van zijn zus.
Arme stakker.
Huiswerkquote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als mensen hun huiswerk doen kunnen ze WETEN dat jij Peter6000 niet bent![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
Lieke moet nu ook nog ff geen eten maken voor Dennis dan wordt het helemaal lachen.
Hilarisch was datquote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef Meganog het volgende:
H: "Dus je gaat me hier doodziek maken"
D: "Dat vul je zelf zo in"
H: "Dat zijn je eigen woorden!!! Geef nou eens antwoord op een vraag"
D: "Ja!!"!
Ja hoor dat mag jij !!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
Ik ben gewoon tegen o.a. Lieke![]()
Mag ik hier wel blijven posten![]()
![]()
Van mij wel hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
![]()
Veeg me op!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis doet 'leuk' tegen Jaap
[afbeelding]
van mij wel hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
![]()
Dat mag toch niet meer, mensen uitsluiten van het eten?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
Lieke moet nu ook nog ff geen eten maken voor Dennis dan wordt het helemaal lachen.
Eugene is n u ECHT boosquote:
en brian valt Huub weer afquote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
nada tegen brian dat ze nooit lelijke dingen over dennix zegt![]()
Ze zal wel redeneren dat het ok is als je voor jezelf opkomt. 'Ik ben helemaal klaar met hem', dat soort onzin.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
nada tegen brian dat ze nooit lelijke dingen over dennix zegt![]()
Wow! TWEE handen uit zijn zakken, tegelijk! Kijk eens mam, wat ik kan!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis doet 'leuk' tegen Jaap
[afbeelding]
Ik ben ook een beetje onzeker over de rust, al snap ik het wel..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Bjina kwart voor acht en nog geen butler.....
die zus van Dennix ziet het wel scherp .......jammer dat ze niet komt had ik wel leuk gevonden.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal wel redeneren dat het ok is als je voor jezelf opkomt. 'Ik ben helemaal klaar met hem', dat soort onzin.
Niets ranzigs is de bewoners vreemd...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
Lekker fris, doen ze hun nagels nu aan de eettafel?
nee natuurlijk niet. What else is newquote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Meganog het volgende:
Vreemd dat Nadia haar vriendje niet steunt, maar met Brian over de opmerkingen van Huub praten.
(Overigens gaat het niet over de opmerkingen van Dennis richting de moeder van Huub).
Ja, nu je het zegt... Jammer dat Huub dat dan weer even niet kon bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die zus van Dennix ziet het wel scherp .......jammer dat ze niet komt had ik wel leuk gevonden.![]()
Valt best mee, F6, je weet wel, naast de veel gebrukte F5.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wow! TWEE handen uit zijn zakken, tegelijk! Kijk eens mam, wat ik kan!
Goed gecapt zeg, dan moet je toch wel in de startblokken zitten, voor een dergelijk plaatje!![]()
Daar heb ik ze nooit over gehoord. Ook niet wat ze zei tegen Huub of Sylviaquote:Op maandag 30 juli 2007 19:40 schreef rooie3 het volgende:
Wat hebben die lui toch gauw hun mening klaar.Alles wat Huub zegt is fout.Als andere het zeggen hoor je ze nooit.Denk aan wat Natas riep tegen Eric.
NEEquote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
![]()
Domme Dennis..hoezo zou Huub hem contactpunten moeten gunnen..en dan nog kwaad worden ook..belachelijk..quote:
Die komt pas vrijdag weer, was de afspraak.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:43 schreef noltje het volgende:
Komt butler Kim vandaag nog ?
Het is de slechtse butler ter wereld maar het oog wil ook wat.![]()
Dan maken ze toch lekker zelf wat!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
die kutwijven willen niet wat lieke maakt. ik zie nadia fluisteren tegen amanda waar Lieke bij is
nee vanaf morgenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
D: Ik wilde eigenlijk heel boos en dreigend overkomen...ik weet niet wat er nog mag...
ja hij wilde van alles..en gaat nog van alles doen...elke dag...vanaf nu!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Dennis maakt zich weer een beetje druk. Net als toen met Brian. Wat een kind is het ook.
Nada moet zo en zo geen etenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:48 schreef ericahysterica het volgende:
nada hoeft het eten van lieke niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |