Jullie zijn gewoon klonen van DGK-fan!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:25 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Vergeet vooral mij niet, en peter600
Dennix heeft nog helemaal nix gewonnen sinds die in de kooi is, en buiten de kooi heb ik ook mijn twijfels overquote:
quote:
Ik ben alleen ik (Steven) op Fok! hoor... Hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben ?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
met z'n drieen 1 persoon.
moeilijk voor te stellen he dat er ook mensen zijn die geen Huungroupie zijn!!! komt wel hoor!!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon klonen van DGK-fan!
![]()
Oh, ik dacht dat die een kloon van mij wasquote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon klonen van DGK-fan!
![]()
nee maar deze fan van dennis is zo grappig (ja een unicum I know)quote:Op maandag 30 juli 2007 19:28 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
moeilijk voor te stellen he dat er ook mensen zijn die geen Huungroupie zijn!!! komt wel hoor!!
Ik vind Huun ook helemaal nixquote:Op maandag 30 juli 2007 19:28 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
moeilijk voor te stellen he dat er ook mensen zijn die geen Huungroupie zijn!!! komt wel hoor!!
Als mensen hun huiswerk doen kunnen ze WETEN dat jij Peter6000 niet bentquote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef dgk_fan het volgende:
Ik ben alleen ik (Steven) op Fok! hoor... Hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben ?
Ik wil wel helpenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Maarre.....Dennis zou HEEL FOK! uitnodigen hoor ! Zo'n klassejongen is het ook wel weer)
[..]
Ik ben alleen ik (Steven) op Fok! hoor... Hoe kan ik bewijzen dat ik geen kloon ben ?
Nou ik heb wel hongerquote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
We eten vandaag Gebraden Jaap...snij jij de borst alvast aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |