Ik vind het wel leuk dat die zus dat mocht zeggen: spelinformatiequote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef Meganog het volgende:
En dan moet Dennis ook nog in de slag met Nadia later over de opmerkingen van zijn zus.
Arme stakker.
Huiswerkquote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als mensen hun huiswerk doen kunnen ze WETEN dat jij Peter6000 niet bent![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
Lieke moet nu ook nog ff geen eten maken voor Dennis dan wordt het helemaal lachen.
Hilarisch was datquote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef Meganog het volgende:
H: "Dus je gaat me hier doodziek maken"
D: "Dat vul je zelf zo in"
H: "Dat zijn je eigen woorden!!! Geef nou eens antwoord op een vraag"
D: "Ja!!"!
Ja hoor dat mag jij !!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
Ik ben gewoon tegen o.a. Lieke![]()
Mag ik hier wel blijven posten![]()
![]()
Van mij wel hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
![]()
Veeg me op!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis doet 'leuk' tegen Jaap
[afbeelding]
van mij wel hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen favorieten
![]()
Dat mag toch niet meer, mensen uitsluiten van het eten?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
Lieke moet nu ook nog ff geen eten maken voor Dennis dan wordt het helemaal lachen.
Eugene is n u ECHT boosquote:
en brian valt Huub weer afquote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
nada tegen brian dat ze nooit lelijke dingen over dennix zegt![]()
Ze zal wel redeneren dat het ok is als je voor jezelf opkomt. 'Ik ben helemaal klaar met hem', dat soort onzin.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
nada tegen brian dat ze nooit lelijke dingen over dennix zegt![]()
Wow! TWEE handen uit zijn zakken, tegelijk! Kijk eens mam, wat ik kan!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis doet 'leuk' tegen Jaap
[afbeelding]
Ik ben ook een beetje onzeker over de rust, al snap ik het wel..quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef Nostalgist het volgende:
Bjina kwart voor acht en nog geen butler.....
die zus van Dennix ziet het wel scherp .......jammer dat ze niet komt had ik wel leuk gevonden.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal wel redeneren dat het ok is als je voor jezelf opkomt. 'Ik ben helemaal klaar met hem', dat soort onzin.
Niets ranzigs is de bewoners vreemd...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
Lekker fris, doen ze hun nagels nu aan de eettafel?
nee natuurlijk niet. What else is newquote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Meganog het volgende:
Vreemd dat Nadia haar vriendje niet steunt, maar met Brian over de opmerkingen van Huub praten.
(Overigens gaat het niet over de opmerkingen van Dennis richting de moeder van Huub).
Ja, nu je het zegt... Jammer dat Huub dat dan weer even niet kon bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die zus van Dennix ziet het wel scherp .......jammer dat ze niet komt had ik wel leuk gevonden.![]()
Valt best mee, F6, je weet wel, naast de veel gebrukte F5.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wow! TWEE handen uit zijn zakken, tegelijk! Kijk eens mam, wat ik kan!
Goed gecapt zeg, dan moet je toch wel in de startblokken zitten, voor een dergelijk plaatje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |