Bedreiging. EXIT Dennixquote:Op maandag 30 juli 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
dennis wordt heel kwaad en zou als huub buiten was hem neergeknald hebben
Dat hij het verbaal niet aankan en gaat dreigen met dingen die je niet waar kan maken, goed hoor!quote:
Vind ik ook laag. Nare uitspraak van Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die zus uit gaan schelden vind ik ook weer erg laag , maar dat hij het blokt snap ik helemaal.
ja vond ik ook grofquote:Op maandag 30 juli 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook laag. Nare uitspraak van Huub.
preciesquote:Op maandag 30 juli 2007 19:06 schreef Maria44 het volgende:
Jaap tegen Huub: waarom gebruik jij zulke woorden tegen Dennis?
Waarom niks over tyfuslijer wat Dennis zegt?
Jaap hou je schmoel.
Hahahahahahahquote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
Zo, nu is ook voor jullie duidelijk dat Dennis verbaal VELE MALEN
sterker is !! Hij verslaat Huub met zijn handen in zijn zakken !!
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:07 schreef dgk_fan het volgende:
Takketiekquote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom geeft Huub zomaar die 50 punten aan Brian, slaat nergens op. Hij heeft zijn moeder al vaak genoeg gebeld.
Wat, over annorexia beginnen? Het is geen ziekte, het is psychisch, je doet het jezelf aan, je moet er echt emotioneel triest in elkaar voor zitten.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef Starlie het volgende:
Ik ben geen Dennix fan maar wat Huub net zei gaat me echt tever dat slaat werkelijk nergens op!!
Denk dat Huub echt moet oppassen als hij uit de kooi gaat!
En wat amanda op haar hoofd heeft slaat ook nergens op maar daar was iedereen het al over eens..
Omdat het dan des te harder aankomt dat hij ze niét aan Dennis gaf.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waarom geeft Huub zomaar die 50 punten aan Brian, slaat nergens op. Hij heeft zijn moeder al vaak genoeg gebeld.
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat het dan des te harder aankomt dat hij ze niét aan Dennis gaf.![]()
En wat ik nog stommer vind is dat Huub geen punten geeft aan Jaap , hij moet er eerst iets voor doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik doel meer op het woordje sterfbed etc. Maar dat is jou waarschijnlijk ontgaan...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wat, over annorexia beginnen? Het is geen ziekte, het is psychisch, je doet het jezelf aan, je moet er echt emotioneel triest in elkaar voor zitten.
duh. Jaap wilde ze voor m&m'squote:Op maandag 30 juli 2007 19:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En wat ik nog stommer vind is dat Huub geen punten geeft aan Jaap , hij moet er eerst iets voor doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |