Ik zie tquote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef sjimz het volgende:
en weer thuis!
En volgens mij kijk jíj niet zo snel over Bluezz heen!quote:
Eerder andersom inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En volgens mij kijk jíj niet zo snel over Bluezz heen!
Waag 't eens om die in de CD-speler te stoppen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
bier en tieten jalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hee dat doet me denken aan Carnaval
oke..... ik zet wel een Carnavals LP opzettenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waag 't eens om die in de CD-speler te stoppen.
Mooi geluid, kapotkletterende carnavals LP's.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke..... ik zet wel een Carnavals LP opzetten
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi geluid, kapotkletterende carnavals LP's.
Geen vla maar wel gebakquote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Klopt.
Misschien dat golfer nog wat Beatles LP's heeft, is beter dan de carnavalsmuziek in elk gevla.
Ik heb al vla gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Grulez het volgende:
Heb wel zin in vla.
bah.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef rubbereend het volgende:
ik heb wel zin in een vlaai
Geen koeienvlaai zoals jij als Groningse boerenjongen dat denkt, maar bijvoorbeeld een Limburgse vlaai.quote:
Tot na een paar seconden na thuiskomst dusquote:Op maandag 30 juli 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ben naar een verjaardag. Meestal zuip ik dan en kan beter niet meer posten. Dus tot morgen luitjes
en gewonnen?quote:
en de brief de deur uitquote:
hoe lang moet je zitten?quote:
Volgens mij zijn de gevangenisstraffen in TUnesie nog al langquote:
Ik dacht dat PM'en ook konquote:
in dit geval beter denk ikquote:
Oefquote:
quote:
Dat meen je nietquote:
je wil niet weten hoeveelquote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
al zin in lowlands rubbereend?
enormquote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveelveel te veel voorpret!
jij ook al zin?
alles al in huis? Ik wel, bier, rubberboot. Maar mn tent is nog ff in de uiteen met mn zusje die hem mee heeft naar Haldern.quote:
Nu ga je er blind van uit dat Boogerd geen doping gebruikt... Achja, het is toch al een zooitje. Mayo kon er wel bij.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Nog even en dan wint Michael Boogerd de tour omdat hij als enigste overblijft bovenin omdat de anderen allemaal doping hebben gebruikt.
En waarom neem je doping? Ze kunnen het toch heel snel zien en je wordt altijd gecontroleerd toch?
Mijn Tour, wat doe je.
euhm nee niks in huisquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles al in huis? Ik wel, bier, rubberboot. Maar mn tent is nog ff in de uiteen met mn zusje die hem mee heeft naar Haldern.
Krijg opeens trek in een patatje mayo.quote:
vooral niet teveel meenemen, dat is een kwaal van alle Lowlands maagdenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm nee niks in huistent wordt geregeld en verder kijk ik wel wat ik mee zeul
Ach, dat extra kwakje kan er wel bij, toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg opeens trek in een patatje mayo.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was eignelijk van plan, bijna niks mee te zeulen, ja geld
hij stond stil.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:43 schreef rubbereend het volgende:
en hoe deed Hans Klok het?
Wij kwamen destijds niet door die film heen. 3x geprobeerd te bekijken, nooit afgekeken.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
Net the illusionist gekeken.
en Pamela?quote:
Ik had er lage verwachtingen van, dus het viel mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kwamen destijds niet door die film heen. 3x geprobeerd te bekijken, nooit afgekeken.
Slavia Praag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is die ene van Aanvoerder?
Ben je hem nu expres aan het beledigen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slavia Praag, geloof ik.
Ik ben niet echt wakker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je hem nu expres aan het beledigen?
Zie zijn ondertitel![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, die ondertitels van iedereen let ik eigenlijk nooit op. (ik had wel beter op de foto kunnen kijken)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen doet veel moeite om daar iets leuks van te maken en jij negeert het gewoon
Hebben ze er al TDK shirt opgezet uit voorzorg (met ABN enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Praag was vet! 2 SCC'tjes binnen afgelopen week!
[afbeelding]
Mooi was die tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben ze er al TDK shirt opgezet uit voorzorg (met ABN enzo)?
Toen jullie titels niet op de laatste dag verspeelden?quote:
in de weken daarvoor alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toen jullie titels niet op de laatste dag verspeelden?![]()
Blablabla denk ik dan. En ik ga er nu ook nog niet op letten hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen doet veel moeite om daar iets leuks van te maken en jij negeert het gewoon
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is dat je het zegt, ik heb die van Eend nu ook gelezen. Die kan dus ook weer aangepast worden.
ja die erelijst van je ben ik nu wel zatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gek eigenlijk, zit ik te pimpen in m'n sig, kijk ik nooit naar die van anderen.
We gaan er voor zorgen dat ie volgend jaar een stuk korter is, iig die Serie A kroon moet af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die erelijst van je ben ik nu wel zat
maakt dat ritme zoveel geluid?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:05 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. Al vanaf 6 uur wakker door mn buurvrouw dr ochtendritme...
Ik werd wakker en kon daarna niet meer slapen van dr bass (haar stereo stond nieteens bijzonder hard). FF langsgeweest, maar kon daarna niet meer slapen.quote:
Stoot je je hoofd niet tegen die laaghangende takken?quote:
Groningen is niet voor niets zo groen.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gek eigenlijk, zit ik te pimpen in m'n sig, kijk ik nooit naar die van anderen.
De gemiddelde snelweg?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Weet iemand nog een leuke camping in Zuid-frankrijk?
Ja idd.. waarom denk je dat ik op zoek ben naar een camping in Zuid-frankrijk..quote:
Ja, het wordt warmer en zonniger... rest van de week werken, dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Morgen wordt het anders 24° en zonnig!
Zegt men.
is nogal een ruim begrip he, Zuid Frankrijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het wordt warmer en zonniger... rest van de week werken, dus dat komt goed uit
Ja iddquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
is nogal een ruim begrip he, Zuid Frankrijk
ik heb een compleet huis aan een rivier als uitvalsbasis in het zuiden, dus daar heb ik nooit vaak op campings gezetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja iddmaar als het maar mooi weer is.. en een zwembad... en een beetje een leuke omgeving
Waar zat jij ergens?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb een compleet huis aan een rivier als uitvalsbasis in het zuiden, dus daar heb ik nooit vaak op campings gezeten
De campinggids van de ANWB heeft vaak wel goede beschrijvingen/beoordelingen van campings. Misschien kan je daar wat in vinden?
Zorgverzekeringquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Hoezo gatje?
Mijn grootste probleem destijds was eigenlijk gewoon het vinden van woonruimtequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zorgverzekering
Zorgtoeslag
Inboedelverzekering
OV-jaarkaart
Vloerbedekking
Gordijnen
Kasten
Een bed
Een bureau
Een printer
Verf
Pedaalemmers
Koelkast
Handdoeken
Servies
Glazen
Bestek
Enzovoorts
Idd en dan kwam de rest vanzelf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem destijds was eigenlijk gewoon het vinden van woonruimte
ja, dat was ook een beetje een uitdaging in het beginquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef tong80 het volgende:
Mijn grootste probleem was dat ik plots voor mezelf moest koken.
Was bij mij in 2 dagen gepiept. De rest is ook niet zo heel moeilijk hoor, maar gewoon gedoequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem destijds was eigenlijk gewoon het vinden van woonruimte
En dat is nog steeds niet opgelost hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef tong80 het volgende:
Mijn grootste probleem was dat ik plots voor mezelf moest koken.
Ik ben pas net begonnen! Pas op 3 september moet ik weer werken, al is de vrijdag daarvoor wel een teamvergadering gepland.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:51 schreef lookinforyou het volgende:
mm wanneer zit jouw vakantie er weer op?
Oh ok, ik dacht dat jullie vroeg waren, maar jullie waren dus het laatstquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen! Pas op 3 september moet ik weer werken, al is de vrijdag daarvoor wel een teamvergadering gepland.
Nou ja, je hebt wel het meeste kans in elk geval.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:12 schreef methodmich het volgende:
Wij waren de laatste regio dit jaar inderdaad. Lijkt dat we dan ook nog eens het beste weer krijgen, al is dat afwachten.
Foutje... Bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef tong80 het volgende:
De gearresteerde pijltjesschutters in Amsterdam kozen als laatste het verkeerde slachtoffer uit. Was Raymond Buljaksi de K-1 Thaibox kampioen.
Die hebben vast Apeldoorn gebeldquote:
Beetje strakquote:
Beter te vroeg dan te laatquote:
gezellig met Robbie en DG?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:
Tong is naar NIVO Sparta - FC den Bosch. Laters.
Niemand. Maar vanavond blijkt of Qwae idd verkeerd gequote is in der userinterview, of niet. Ook spannendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:oi
nog iemand positief bevonden uit de Tour vandaag?
Sorry, maar van K1 heb je geen kaas gegetenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef tong80 het volgende:
De gearresteerde pijltjesschutters in Amsterdam kozen als laatste het verkeerde slachtoffer uit. Was Raymond Buljaksi de K-1 Thaibox kampioen.
In Carpentras wel eens op een leuke, kleinschalige camping gestaan, niet ver van het leuke centrum vandaan. Geen idee van de naam, maar zou er zo nog blind naartoe kunnen sturen. Lag iets aan de Zuid-west kant van het centrum.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Waaro?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb een compleet huis aan een rivier als uitvalsbasis in het zuiden
Vergeet je paraplu niet!quote:
In het kader van "een ouwe lullen dag?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:23 schreef golfer het volgende:
Zo weer een werkdagje overleefd.
Morgen lekker weer een dagje vrij.
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:05 schreef duncannn het volgende:
Is dit zo die VBL SC?
jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:05 schreef duncannn het volgende:
Is dit zo die VBL SC?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:05 schreef duncannn het volgende:
Is dit zo die VBL SC?
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:59 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik vraag als dit de voetbal slowchat is schat.![]()
Waren DG enzo er ook?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
4-0 voor den Bosch. Maar eerste drie doelpunten vielen in 4 minuten tijd. Zeker duizend man langs de lijn. Veel oude bekenden gezien. En veel gele rakkers naar binnen gegooid. Den Bosch zal geen kampioen worden schat ik zo in.
Hebben niet gemeet. Niet alles moet van mij afhangen.Maar hij noemde Bommelaars schoppers dus zal ie er wel geweest zijn.quote:
dat idee had ik sowieso alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
4-0 voor den Bosch. Maar eerste drie doelpunten vielen in 4 minuten tijd. Zeker duizend man langs de lijn. Veel oude bekenden gezien. En veel gele rakkers naar binnen gegooid. Den Bosch zal geen kampioen worden schat ik zo in.
Goede tip!quote:
Okee vooruit de mannen mogen een pilsje pakken op mijn kostenquote:
Blind typen dus?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Duncannn! Ook vakantie neem ik aan?
Ik heb me vandaag vermaakt, typische vakantiedag. Twaalf uur je hol uitzeilen, vervolgens van 1 tot 3 voetballen, vervolgens bier inslaan, pokeren en drinken, avondeten, voetballen en pokeren. En nu zit ik op de computer.
Dat is toch niet zo moeilijk. Dat doe ik ook meestal.quote:
Een stoel van al m'n oude computers, zit heerlijk. En dan nog blind typen en ik ben de man.quote:
Paar biertjes, een voetbal en pokerkaarten erbij en je bent god natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een stoel van al m'n oude computers, zit heerlijk. En dan nog blind typen en ik ben de man.
Shit, kattenluikje stond nog open.quote:
Helaas was het kattenluikje niet bevestigd aan de onderkant van de deur, moest ik gvd nog klimmenquote:
Meer dan dat, ben ik op dit moment van mening.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Paar biertjes, een voetbal en pokerkaarten erbij en je bent god natuurlijk
Een trappetje gemaakt van eierkartonnen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas was het kattenluikje niet bevestigd aan de onderkant van de deur, moest ik gvd nog klimmen![]()
Nieuwe aanvragen en een week wachten. Chill toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
erg leuk zo'n DigiD. Je gebruikt 'm een half jaar niet en God mag weten waar ik m'n gebruikersnaam met paswoord heb gelaten. Enige wat ik kan vinden is de activeringscode. Schijtoverheid.
Kinderen die vragenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog 48 dagen tot 18/09/2007
Gaan jullie me wel feliciteren?
Dan ben ik geen kind meerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kinderen die vragen
Nieuwe album van Prince binnen. Lekker
Tip: even ergens noteren in een schriftje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
erg leuk zo'n DigiD. Je gebruikt 'm een half jaar niet en God mag weten waar ik m'n gebruikersnaam met paswoord heb gelaten. Enige wat ik kan vinden is de activeringscode. Schijtoverheid.
een tolk por favor!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Un cerveza por favor!
Je bent een beetje laat, nu is de tap al leeg.quote:
quote:
Ik mag een kwartiertje later dan jijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:38 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens maffen, wekker staat op scherp voor 6 uur
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:41 schreef golfer het volgende:
Heerlijk straks zo'n 'Pappa-dag' zoals mijn collegaatjes mijn midweekse vrije dag hebben genoemd.
weten zij veel dat het eigenlijk een 'Opa-dag' is.![]()
ik zal aan je denkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mag een kwartiertje later dan jij
Zoiets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:42 schreef rubbereend het volgende:ze denken allemaal dat je met je zoontje van 13 gaat voetballen?
Ik help je even:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:22 schreef tong80 het volgende:
Beetje vroeg om een plasplaatje te posten. Maar man wat moest ik zeiken
Dank u verder kom ik effe m'n nest uit wegens niet kunnen slapenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor, lekker. Wel raar zo vroeg opstaan. Maar de open dag van Feyenoord wacht, een geheel nieuwe ervaring.
Daarom zijn er straks 16.4 miljoen Nederlanders en >100 miljoen DigiD gebruikers(namen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je maar niet direct je rijbewijs gaat halenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Trusten Golfert ik kom er juist effe uit wegens gronische slapeloosheidBioritmestoornis
Het is hier in de regio Rijnmond kraakhelder kan ik je meldenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het wel eens erg druk kan worden, het weer zit in ieder geval niet tegen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:11 schreef Againzender het volgende:
Het is inderdaad gruwelijk helder buiten , heerlijk
Zo maar eens naar kantoor fietsen.
het is wel fris trouwensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]Heerlijk strak blauwe lucht.. dat is al weer een tijdje geleden dat ik die gezien heb..
Heerlijk om zo naar je werk te fietsen
Als je maar hard genoeg fiets heb je er geen last vanquote:
Waarf in Frankrijk stond (staat) die tent?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:11 schreef Againzender het volgende:
Het is inderdaad gruwelijk helder buiten , heerlijk
Zo maar eens naar kantoor fietsen.
Ik had even de verwarming aan in de auto vanochtend om half 7quote:
Hier ook.. is echt geen reet te doen... omdat iedereen weg is..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had even de verwarming aan in de auto vanochtend om half 7
Het is zooooooooo stil in het zkh, echt niet normaal
Is het huis van mijn schoonouders, in de Herault aan de rivier de Orb.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarf in Frankrijk stond (staat) die tent?
Ik kom hier niet meer terug, dus ik maak nu allerlei afspraken en andere dingen voor als ik weg ben.... zo'n zin om lekker te klotenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:47 schreef appelsientje het volgende:
Hier ook.. is echt geen reet te doen... omdat iedereen weg is..
Maar mijn agenda staat al wel weer vol als ik terug kom van vakantie
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Bijna lunchpauze en jij druppelt je bedje uit?
Doe S. de groetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
Ja, dalijk naar mijn broer toe op visite.
Bedanktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef Suijk het volgende:
Zo sneu dat er dan niemand iets terug zegt tegen je he.
Bij deze!
Oe, dat deed ik gisterenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag.
9 uur wakker worden en tot 11:20 in je bed blijven liggen
ze willen je in happy meals uitbetalen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef DarkShine het volgende:
Anders gaat de Mac nu moeilijk doen met mijn loon...
Was ik niet van plan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je maar niet direct je rijbewijs gaat halen![]()
Ben je verbrand?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef appelsientje het volgende:
Net heerlijk buiten wezen eten...alleen een beetje lang buiten gezeten![]()
Echt, hoe doe je dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
9 uur wakker worden en tot 11:20 in je bed blijven liggen
Makkelijk hoor.quote:
Nee gelukkig nietquote:
Als ik wakker ben wil ik eruit ook.... (of ik moet een goed boek hebben om te lezen.. maar dan nog verplaats ik mezelf naar de bank)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo moeilijk is dat niet, nee
Ik was ook niet helemaal wakker... Maar half ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als ik wakker ben wil ik eruit ook.... (of ik moet een goed boek hebben om te lezen.. maar dan nog verplaats ik mezelf naar de bank)
Heerlijk he.. zo'n vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik was ook niet helemaal wakker... Maar half ofzo
quote:
Vrouw des huizes aan het werk.quote:
Als je erzelf maar afblijft.quote:
je baas kwam je halen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef appelsientje het volgende:
Net heerlijk buiten wezen eten...alleen een beetje lang buiten gezeten![]()
Daarom heb jij dus geen fotoboek?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef Slaughter het volgende:
[..]
Als je erzelf maar afblijft.
Jeetje, wat zijn dikke wijven toch lelijk. Dat ze je toch niet in je fotoboek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |