Ik zie tquote:Op maandag 30 juli 2007 17:28 schreef sjimz het volgende:
en weer thuis!
En volgens mij kijk jíj niet zo snel over Bluezz heen!quote:
Eerder andersom inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2007 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En volgens mij kijk jíj niet zo snel over Bluezz heen!
Waag 't eens om die in de CD-speler te stoppen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:25 schreef rubbereend het volgende:
bier en tieten jalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hee dat doet me denken aan Carnaval
oke..... ik zet wel een Carnavals LP opzettenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waag 't eens om die in de CD-speler te stoppen.
Mooi geluid, kapotkletterende carnavals LP's.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke..... ik zet wel een Carnavals LP opzetten
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi geluid, kapotkletterende carnavals LP's.
Geen vla maar wel gebakquote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Klopt.
Misschien dat golfer nog wat Beatles LP's heeft, is beter dan de carnavalsmuziek in elk gevla.
Ik heb al vla gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Grulez het volgende:
Heb wel zin in vla.
bah.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef rubbereend het volgende:
ik heb wel zin in een vlaai
Geen koeienvlaai zoals jij als Groningse boerenjongen dat denkt, maar bijvoorbeeld een Limburgse vlaai.quote:
Tot na een paar seconden na thuiskomst dusquote:Op maandag 30 juli 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ben naar een verjaardag. Meestal zuip ik dan en kan beter niet meer posten. Dus tot morgen luitjes
en gewonnen?quote:
en de brief de deur uitquote:
hoe lang moet je zitten?quote:
Volgens mij zijn de gevangenisstraffen in TUnesie nog al langquote:
Ik dacht dat PM'en ook konquote:
in dit geval beter denk ikquote:
Oefquote:
quote:
Dat meen je nietquote:
je wil niet weten hoeveelquote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
al zin in lowlands rubbereend?
enormquote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveelveel te veel voorpret!
jij ook al zin?
alles al in huis? Ik wel, bier, rubberboot. Maar mn tent is nog ff in de uiteen met mn zusje die hem mee heeft naar Haldern.quote:
Nu ga je er blind van uit dat Boogerd geen doping gebruikt... Achja, het is toch al een zooitje. Mayo kon er wel bij.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Nog even en dan wint Michael Boogerd de tour omdat hij als enigste overblijft bovenin omdat de anderen allemaal doping hebben gebruikt.
En waarom neem je doping? Ze kunnen het toch heel snel zien en je wordt altijd gecontroleerd toch?
Mijn Tour, wat doe je.
euhm nee niks in huisquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles al in huis? Ik wel, bier, rubberboot. Maar mn tent is nog ff in de uiteen met mn zusje die hem mee heeft naar Haldern.
Krijg opeens trek in een patatje mayo.quote:
vooral niet teveel meenemen, dat is een kwaal van alle Lowlands maagdenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm nee niks in huistent wordt geregeld en verder kijk ik wel wat ik mee zeul
Ach, dat extra kwakje kan er wel bij, toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Krijg opeens trek in een patatje mayo.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was eignelijk van plan, bijna niks mee te zeulen, ja geld
hij stond stil.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:43 schreef rubbereend het volgende:
en hoe deed Hans Klok het?
Wij kwamen destijds niet door die film heen. 3x geprobeerd te bekijken, nooit afgekeken.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
Net the illusionist gekeken.
en Pamela?quote:
Ik had er lage verwachtingen van, dus het viel mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kwamen destijds niet door die film heen. 3x geprobeerd te bekijken, nooit afgekeken.
Slavia Praag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is die ene van Aanvoerder?
Ben je hem nu expres aan het beledigen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Slavia Praag, geloof ik.
Ik ben niet echt wakker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben je hem nu expres aan het beledigen?
Zie zijn ondertitel![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, die ondertitels van iedereen let ik eigenlijk nooit op. (ik had wel beter op de foto kunnen kijken)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen doet veel moeite om daar iets leuks van te maken en jij negeert het gewoon
Hebben ze er al TDK shirt opgezet uit voorzorg (met ABN enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Praag was vet! 2 SCC'tjes binnen afgelopen week!
[afbeelding]
Mooi was die tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben ze er al TDK shirt opgezet uit voorzorg (met ABN enzo)?
Toen jullie titels niet op de laatste dag verspeelden?quote:
in de weken daarvoor alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toen jullie titels niet op de laatste dag verspeelden?![]()
Blablabla denk ik dan. En ik ga er nu ook nog niet op letten hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]iedereen doet veel moeite om daar iets leuks van te maken en jij negeert het gewoon
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is dat je het zegt, ik heb die van Eend nu ook gelezen. Die kan dus ook weer aangepast worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |