Ik dacht eigenlijk dat je vanochtend al was gaan kijken... je was hier zo snel weer weg....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker weten
Ik hoop dat het wat is, en dat de anderen het niet worden
Lijkt me chill als ik kan gaan verhuizen
Hier is het ook veel gezelligerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier lukt het je anders best [afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga niet. Ik ga naar Lowlands[afbeelding]
Tuurlijk wordt jij het! We zullen duimen voor je in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker weten
Ik hoop dat het wat is, en dat de anderen het niet worden
Lijkt me chill als ik kan gaan verhuizen
Ik gebruik Groupwise... kan ik ook niet aanbevelen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef Pheno het volgende:
gewoonweg outlook niet gebruiken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef Pheno het volgende:
gewoonweg outlook niet gebruiken
Ik kreeg een hele tijd geen reactie op mijn verlofaanvraag. Toen heb ik maar ff meegedeeld dat als ik binnen 3 dagen geen reactie kreeg ik er van uit ging dat het in orde was. Inmiddels zijn we weer twee maanden verder en heb ik DUS verlof voor mijn vakantie en mijn bezoek aan LLquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:11 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kon kaarten krijgen via mijn vader voor beide.
Mysteryland daar heb ik zelf geen behoefte aan, ik wilde wel naar LL maar kon geen vrij krijgen [afbeelding]
Whehequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef OA het volgende:
Ik heb zowaar wat te doen gehad net..
Nooit gedacht dat het zo rustig kon zijn met 3 taken...![]()
Was het maar zo'n feest...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Dat betekent dus dat je baas twee mensen kan ontslaan zonder dat de productiviteit in gevaar komt. Jij kan blijkbaar al dat werk verrichten in je normale diensturen![]()
Je baas bepaart dan 2 jaarsalarissen, en jouw salaris kan met minimaal 50% omhoog![]()
dank uquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef covie het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt jij het! We zullen duimen voor je in ieder geval [afbeelding]
Whehe....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...
Het is hier ook regelmatig een gekkenhuis, zo dat niemand zijn werk afkrijgt en elke dag de stapels hoger worden...![]()
Maar ja, met klanten die een zomerstop houden schiet je natuurlijk niets mee op...![]()
Ik zal het trouwens voorstellen: 2 man eruit en ik ¤5000/mnd erbij!![]()
Gevonden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe mijn baas reageert als ik dat zo tegen hem zou zeggen. [afbeelding]
"ik kan die cd even niet vinden, maar wat mij betreft hoef je outlook ook niet te gebruiken hoor."
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
nou, ik peer 'm.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga werken.
Tot vannacht of tot morgen![]()
Now it's only you and me!quote:
Vermaak alom.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef OA het volgende:
Schokkende Reportage: Kliekjes op FOK!
Whehe.... [afbeelding]
Hij zou je opslag moeten gevenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd hoe mijn baas reageert als ik dat zo tegen hem zou zeggen. [afbeelding]
"ik kan die cd even niet vinden, maar wat mij betreft hoef je outlook ook niet te gebruiken hoor."
BeFquote:
Op sterven na dood, is het niet?quote:
Mwhehehe. Hij's grappig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef OA het volgende:
Schandalige strip...![]()
[img=578xnull]http://www.explosm.net/db/files/Comics/guest5/guest-Joran.jpg[/img]
Ach, zoals altijd.quote:
Rek optie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer een minuut verstreken. Nu heb ik geen donder meer te doen. Ik had toch voor de rek-optie moeten gaan.
*vacature site checkt
mijn dagtaak zo lang rekken tot het een week duurt. Nu heb ik het in een dag gedaanquote:
Ohwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef Pheno het volgende:
mijn dagtaak zo lang rekken tot het een week duurt. Nu heb ik het in een dag gedaan
Fregglesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Doet me denken aan de Fraggle Rock.
Theequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:23 schreef Pheno het volgende:
Zullen we dit topic dan maar volgooien met koffie en thee?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:29 schreef Pheno het volgende:
Youtube is cool om al die oude series weer eens te zoeken
Ik heb zin om te gaan sporten, ik heb 3 uur geslapen en voel me zo brak als de tyfusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin om te fitnessen. Ik mag pas maandag weer.
/nutteloze mededeling.
Voor de rest zuigt het stiereballen, maar voor de oude intros is hhet wel grappig. Al die semi grappige home videos moeten ze afschietenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. Ware het niet dat ik verder een schijthekel heb aan YouTube
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |