Daar zijn pispalen als fok voor uitgevondenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef crossover het volgende:
'Morgen. Ik moet zo werken tot 1830
(ik heb ook altijd wat te zeiken he)
Gewoon met een moker gaan slaan, dan is het zo weer terugquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Een ochtend zonder zware hoofdpijn, maar slechts lichte hoofdpijn. Vooruitgang.
quote:
Precies. En gelukkig smaakt mijn koffie goed deze ochtend. Ik ga m'n spullen zoeken en vertrekken! Zwaai.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn pispalen als fok voor uitgevonden
progressiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Precies. En gelukkig smaakt mijn koffie goed deze ochtend. Ik ga m'n spullen zoeken en vertrekken! Zwaai.
Toen ik gister koppijn (en buikpijn) had, was het spontaan over toeni k een hete douche nam. Misschien een tip..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb geen moker in de buurtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
Gewoon met een moker gaan slaan, dan is het zo weer terug
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef crossover het volgende:
En dat noemt zich klusser?quote:
lezen is ook een vakquote:
Ik neem vanmiddag een lekker warm bad.. Ik ga dadelijk eerst terug naar bed. M'n boek uitlezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef crossover het volgende:
Toen ik gister koppijn (en buikpijn) had, was het spontaan over toeni k een hete douche nam. Misschien een tip..
We hebben niets hoeven uitbreken dus een moker is dan ook niet nodig. Wellicht over 2 weken als de keuken komt. Althans, ik hoop dat 'ie dan komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
En dat noemt zich klusser?
Ik al om 3 uur 's nachtsquote:
Is het een IKEA keuken? Tel er dan 2 maanden bij opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben niets hoeven uitbreken dus een moker is dan ook niet nodig. Wellicht over 2 weken als de keuken komt. Althans, ik hoop dat 'ie dan komt.
Nee, één van de woningstichting. Deze huidige zit op zijn vervangingstermijn, dus op kosten van de woningstichting mochten we er bij hun, uit een etalage, een nieuwe uitkiezenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
Is het een IKEA keuken? Tel er dan 2 maanden bij op
Ah, dan komt het wel op tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, één van de woningstichting. Deze huidige zit op zijn vervangingstermijn, dus op kosten van de woningstichting mochten we er bij hun, uit een etalage, een nieuwe uitkiezen.
Mooi wit met antracietgrijs blad. Fancy deurgreepjes. Sjieke wasbak. Én nieuwe tegeltjes erachter.
IKEA is prima voor de kleine dingen, maar als eenmaal iets besteld moet worden....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Jahwel. Bovendien kopen we niets groots meer bij IKEA. Ons bestelde bed was destijds ook 3 x uitgesteld en uiteindelijk 4 maanden later gepland dan eerst. Toen hebben we dat bed maar gecancelled en zijn we met het geld naar Beter Bed gegaan. Dat bed kwam binnen 4 weken.
Whehe. Ik was even wezen tankenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wel 6 hele kilometers rijden...![]()
Wat gaat u daar doen?![]()
Zeikerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef crossover het volgende:
Thnx! ik had al een beetje honger, en moet eigenlijk nog wachten tot half 1.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef MPG het volgende:
*Grote zak met Duitse Brötchen en Berliner bollen op tafel slingert*
Ik ga nu ff koffie zetten. Neem vast een broodje, of een Berliner bol.
Poeh je mag wel wat cafeïne van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:53 schreef Versteendepeer het volgende:
Wat heb ik een caffeïne tekort.
Doe je niet verkeerdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:08 schreef covie het volgende:
[..]
Poeh je mag wel wat cafeïne van mij.
Heb al 3 grote bekers koffie op, per beker gaan er 2 koppen koffie in dus heb eigenlijk al 6 bakken koffie achter de kiezen.En dat om 10.00 al.
Hoeveel km is het echt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik was even wezen tanken. Tuut had dorst
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:12 schreef OA het volgende:
Oeh, mijn gewaerdeerde collega verjaart heute, dusch we hebben koffie met gebak!!![]()
![]()
7.9 km, van Tankstelle tot hier voor de deur.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel km is het echt?![]()
Hoe laat begin je vandaag? Weer om veertien .gif honderd uur?
Moggequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Oh, dus je lummelt hier nog wel even rond!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
7.9 km, van Tankstelle tot hier voor de deur.
Ik begin met werken om 14:30 uurDus 14 .gif uur de deur uit
![]()
Bien surquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dus je lummelt hier nog wel even rond!? [afbeelding]
Ik ben met mn eerste bezig.quote:
Nah, heb nog ruim een maand vakantie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben met mn eerste bezig.Net wakker en zo.
Hebben jullie al lekker gewerkt? [afbeelding]
MPG....quote:
mpg is de koffieplayerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef OA het volgende:
[..]
MPG.... [afbeelding]
Jij hobbelt ook vrij gemakkelijk van de één naar de ander hè?!![]()
Eerst JJ, toen Muck, toen MM en nu Covie... [afbeelding]
Je lijkt wel 13 (.gif) [afbeelding]
Goeimorgen vakantiemeisjequote:
Ik ga vanmiddag pas werkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:
quote:
Heb net mijn 4e op (dus eigenlijk 8equote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
leugens, je hebt gegoogled op dikke vrouwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:00 schreef covie het volgende:
[..]
*zucht* vooruit dan maar....
[afbeelding]
google afbeeldingen, daar stikt het er vanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:09 schreef Aarti het volgende:
jaaaaaa foto;s
shit betrapt..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
leugens, je hebt gegoogled op dikke vrouw
nu echte pics!
Heel goed meidquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:37 schreef covie het volgende:
[..]
shit betrapt..
Maar ik doe helaas niet aan pics![]()
Ben nu wel iets meer in de buurt gekomen van die dikke vrouw want er was gebak [afbeelding]
Ik ook alleen dan zonder fotoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:43 schreef Aarti het volgende:
ik heb een fobo.
Zoiets heb ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook alleen dan zonder foto [afbeelding]
Dus je hebt een bo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ook alleen dan zonder foto [afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Pheno het volgende:
En dan nog eens zonder reacties
Heerlijk die rustquote:
Hier lukt het je anders bestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:02 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar reacties, alleen ben ik slecht in terug reageren...
Had jij een Hyves?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef OA het volgende:
Zo.![]()
Net even m'n Hyvesaccountdefinitief verwijderd [afbeelding]
jij doet aan pics in overvloed, behalve pics waar jij opstaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed meid [afbeelding]
Ik doe ook niet aan pics! [afbeelding]
relaxete site vind ik hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had jij een Hyves?
[afbeelding] Hyves
Ik ga zo kijken of er nog kaarten voor Mysteryland te krijgen zij. [afbeelding] Gaat er nog iemand? (Behalve houniet)
Ik ga niet. Ik ga naar Lowlandsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had jij een Hyves?
[afbeelding] Hyves
Ik ga zo kijken of er nog kaarten voor Mysteryland te krijgen zij. [afbeelding] Gaat er nog iemand? (Behalve houniet)
Hardcore en gabber is voor jongetjes die niet kunnen dansen. Ik ga om te dansen en als ik de line-up daar zie ga ik vet uit mn dakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxete site vind ik het
't is ook niet meer zo hardcore als vroeger he, dat mysteryland...
papjéequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer! [afbeelding] [afbeelding]![]()
Cruesliquote:
ik vind daar ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hardcore en gabber is voor jongetjes die niet kunnen dansen. Ik ga om te dansen en als ik de line-up daar zie ga ik vet uit mn dak [afbeelding]
vanmiddag 15:00quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
Hé eer. Was jij niet naar een kamer kijken?![]()
Ah. Puick.quote:
Me too. [ik herhaalde mezelf]quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind daar ook geen reet aan.
heb wel aardig wat chille podia gezien op die site idd, ziet er goed uit
Techno vind ik wel leip, maar toch ben ik stiekem van de wat rustigere dancestijlen a la minimal, elektro, en gewoon dance
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had jij een Hyves?
[afbeelding] Hyves
Ah dan weet ik dat vast.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef OA het volgende:
Ja, ooit tijdens het schrijven van de scriptie aangemaakt toen we geen zin meer hadden...
![]()
Ik had in die 2,5 jaar tijd, wel 9 "vrienden" gekregen en ik vond dat het nu tijd werd om het op te heffen...![]()
De knoppen om je account te verwijderen zijn trouwens goed verstopt...![]()
Je komt er alleen via het FAQ menu en dan moet je 80x bevestigen, etc...![]()
zeker wetenquote:
"You can check out any time you like, but you can never leave..."quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ooit tijdens het schrijven van de scriptie aangemaakt toen we geen zin meer hadden...
![]()
Ik had in die 2,5 jaar tijd, wel 9 "vrienden" gekregen en ik vond dat het nu tijd werd om het op te heffen...![]()
De knoppen om je account te verwijderen zijn trouwens goed verstopt...![]()
Je komt er alleen via het FAQ menu en dan moet je 80x bevestigen, etc...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |