Om maar weer aan te geven dat verpleegkundigen, verloskundigen en kraamverzorgsters (los van degene die ook officieel de titel lactatiekundige mogen dragen) vast brilliant zijn in het halen en verzorgen van kinderen maar niet de personen zijn om blind op te vertrouwen als het om borstvoeding gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:41 schreef Stiemie het volgende:
Ondanks dat kraamzorg, ziekenhuis, verloskundige en consultatiebureau zeiden dat er niks mis ging bij het voeden
Ben je bezopen! Je hebt een slechte begeleiding gehad. Niks mislukte moeder, hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:41 schreef Stiemie het volgende:
Voel me nu wel een erg mislukte moeder om er pas na een maand achter te komen dat je kleine meisje gewoon honger heeft![]()
![]()
![]()
Of de leidsters van de LLL en de contactpersonen van de VBN uiteraardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:01 schreef owlet het volgende:
Maar heb je problemen dan is een lactatiekundige degene die je moet hebben![]()
Ja, dat vind ik ook gek hoor. Zie mijn verhaal waarom ik denk dat ze het zo doet. Ik vraag me af of het een échte lactatiekundige (zonder de des) is. Heeft ze IBCLC achter haar naam?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Stiemie het volgende:
en waarom dan als ik gewoon genoeg melk heb...
Stiemie, wellicht betuttelend daarstraks ook al over het bakeren realiseer ik me nu...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:41 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben inderdaad ook na 1x al gestopt met zo'n lepeltje Dactarin want het is inderdaad wel erg veel. Nu gewoon een paar 'erwtjes' en de spruw is zo goed als weg!
Tsk! Zou je niet eens gaan stoppen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:14 schreef PM-girl het volgende:
Wij gaan vol vertrouwen richting het jaar!
Nee man, is toch nog geweldig, om mensen op stang te jagen midden in de Ikea, vliegtuig of op een fokmeetingquote:
Betekent dat dat je op het CB hebt gevoed?quote:Ook was een ritme nog erg ver te zoeken omdat ze steeds na de voeding eerst zo'n 1,5 tot 2 uur in bed lag te krijsen en dan pas in slaap viel. Ze sliep dus echt steeds maar hooguit een uur en dat was echt veel te weinig. Nu hebben we haar op het consultatiebureau laten wegen voor en na de voeding en het bleek dat ze maar 80 ml dronk in plaats van de 110 die ze mag hebben.
Mijn kind is ook pas bijna 11 maanden, dus dan mag het bestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef Jelief het volgende:
tsssk dat doe je toch niet, je kind van ouderdaneenjaar voeden in het openbaar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |