Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
Waarom wordt het tegenwoordig steeds erger? Dat heeft echt met leefpatronen te maken hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
En jij kan er zeker ook niks aan doen dat je te dik bent he? Zelfs je pizzaquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.
En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen![]()
Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht![]()
U is dokter en ontvangt dagelijks dit soort mensen?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:
dikke mensen zijn gezellig![]()
Alleen zo dik...![]()
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke mensen zijn lui en smerig.![]()
![]()
Slanke mensen zijn betere mensen.![]()
Gewoon laten lullen die kortzichtige kneuzen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
![]()
Ik ken ook ongezellige dikke mensen...quote:
Uit het land kalevateren en laten bevriezen op de noordpool natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is natuurlijk onzin. Je kunt rustig een keer van dat loze voer eten, maar als je het elke dag doet is het inderdaad wel de goden verzoeken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.
Dikke mensen![]()
ik zie juist altijd de slanke mensen bakken patat naar binnen werkenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef FootballPlayer het volgende:
In de trein zijn het ook altijd de dikke mensen die aan het vreten zijn.
Maar nee ze kunnen er niks aan doen natuurlijk_!
lolquote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
En jij hebt wilskracht?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.
Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:
Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Als dat dan niet werkt, dan blijft flink sporten over.
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.
Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:
[..]
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?
Beetje extreem of niet, laat die mensen met rust! Get a life oid!
Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Echt Nederlands dit, anderen afzeiken, schei toch uit man..
Ik maak me niet drukquote:Op maandag 30 juli 2007 00:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.
Jij bent ook een beetje dikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medegevoel voor vraatzucht? pleur toch een eind op.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:
Wat een stompzinnige reacties hier zeg!
Beetje sneu, om zo te denken en een vooroordeel te hebben, beetje medegevoel mag wel hoor.
Het ziet er vies uit, bederft het uitzicht. Vrolijk en gezellig is ook maar een mythe, dikke vrouwen zijn meestal van die schreeuwende viswijfen, en zo ruiken ze ook.quote:Ik ken ook verscheidene mensen die dik zijn wat is daar mis mee, vaak zijn ze wel vrolijk en gezellig
Ja echt he, die jeugd van tegenwoordig! Wat een doerakken!quote:en leeftijd speelt ook een rol, maar het schijnt dat de jongelieden tegenwoordig geen enkel vooruitziend besef nog heeft. En enkel denkt aan een NU zijn, en niet aan een later, op welke wijze dit dan ook zou kunnen voorkomen.
Familie, ouders, zus, broer, kind, partner...
Hoe bedoel je, "als dat niet werkt"? Tuurlijk werkt lijnen en sporten wel, als je tenminste enig zelfrespect of wilskracht hebt. Maarja, als ze dat hadden waren ze sowieso om te beginnen al niet dik geworden.quote:Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Als dat dan niet werkt, dan blijft flink sporten over.
Geloof je het zelf?quote:De keus is aan hen, misschien komt er ooit een tijd dat men weer walgt van magere scharminkels, maak dan je borst maar nat!
Met al die speedkoppies.
Ik kijk ook naar de persoon, bij dikke mensen zie ik over het algemeen vraatzucht en luiheid. Beide zeer onaantrekkelijke eigenschappen.quote:Ik veroordeel geen enkel mens, ik kijk naar de persoon, niet naar het uiterlijk ervoor.
Ja, het zijn slappe huilerige personen. Gadver wat kots ik daarvan.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:
[..]
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?
Als alle dikzakken hun extra porties eens zouden laten staan kunnen ze Afrika ermee voeden.quote:Beetje extreem of niet, laat die mensen met rust! Get a life oid!
Wat is er nou erger dan een dikzak in het openbaar vervoer? Vrij weinig dacht ik zo.quote:Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Mooi he, ik ben dan ook met trots een echte Nederlander.quote:Echt Nederlands dit, anderen afzeiken, schei toch uit man..
ik wist het toen ik op het topic kliktequote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje dik
En niet alleen dat schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Al 52 afgevallen, nog maar 8 te gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen!
Nu nog maar vier te gaan.![]()
Dat is gewoon macho.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:16 schreef Biogarde het volgende:
En als je een buik hebt door overmatig drankgebruik?
Ik heb het niet over de mensen met een medische achtergrond. Daarover hoeven we sowieso geen discussie te hebben. Ik heb het over mensen met een eetverslaving, ja je leest het goed VERSLAVING. Net als in drankVERSLAVING en drugsVERSLAVING. Deze mensen zeggen ook geen nee als ze een gratis lijntje coke word aangeboden. Daarbij is het juist vaak zo dat deze mensen op een verjaardag en in het openbaar tegen alles NEE zeggen omdat ze weten hoe er word gedacht. Als je als dik persoon een keer een patatje eet (en je kan er over discussieren of je dat dan wel of niet moet doen) krijg je meteen 100 blikken van 'zie je nou wel, die staat hier elke dag'.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef Nirak het volgende:
Voor sommige mensen is dik zijn inderdaad geen keuze en heeft het een medice achtergrond.
Een verslaving is gebrek aan wilskracht, zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.quote:
je kunt zeggen wat je wilt maar mensen met anorexia hebben wel wilskracht om af te vallenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Een verslaving is gebrek aan wilskracht, zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.
En als je merkt dat je je eetgedrag nier meer onder controle hebt, dan zoek je hulp. Dat gebeurt ook met Anorexia/Boulimia patienten. Het is niet zo dat je het zelf niet door hebt dat je fout zit. En als je dan merkt dat je fout zit, zoek je hulp. Doe je dat niet, heb je geen wilskracht en wil je niet beter worden.
Eigen schuld dus.
Dikke mensen![]()
Waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wilt maar mensen met anorexia hebben wel wilskracht om af te vallen![]()
in de laatste zinquote:Op maandag 30 juli 2007 14:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet zo is?![]()
Wauw, zelfs met mijn eigen beroerde interpretatie skills kan ik dat er niet uithalen.. Maar goed. Dat bedoel ik dus niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:38 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
in de laatste zin
waarschijnlijk bedoel je 't niet zo maar 't staat er wel
haha geniaalquote:Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef Logician het volgende:
Nog leuker, dames die in de kleine pauze een blikje slimfast drinken en in de lunch een bord patat met kroket nemen![]()
![]()
![]()
![]()
1. Geen wilskracht en smerig OF genetisch defecte mensenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel die generalisatie in dit topic:
Dikke mensen mogen niet snacken, ze hebben geen wilskracht en zijn vooral ontzettend smerig.
Misschien is het een idee om een politieke partij tegen dikke mensen op te richten, ze allemaal een symbool op de kleding te naaien, ze de toegang tot allerlei gelegenheden te verbieden en ze in kampen te stoppen.
Of is dat ouderwets?![]()
Nou, dan toch maar mijn idee. Kunnen we ze allemaal uitroeien.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1. Geen wilskracht en smerig OF genetisch defecte mensen
2. Symbool opnaaien? Jezus iedereen ziet dat ze vet zijn... maak je borst maar nat als de rokers niet meer bestaan zijn al die papzakken aan de beurt.
Ja we laten ze achter een worst aan rennen kunnen ze mooi een infarct krijgenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dan toch maar mijn idee. Kunnen we ze allemaal uitroeien.![]()
Het is ook wat anders om te zeggen dat je kanker krijgt dan dat je afstotelijk bent, zeg dan dat je er hartziektes van kan krijgen als je zo nodig wat wil zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef Ps2K het volgende:
Dikke mensen zijn smerig en het erge is dat je er niks van mag zeggen. Tegen een roker mag je gerust zeggen dat ie er kanker van krijgt maar tegen zo'n smerige vetzak in de Febo zeggen dat ik walg van zijn verschijning is blijkbaar not done.
Dikke mensen zijn walgelijk en afstotelijk.
Ik had vanaf mijn 6e jaar al hulp in de zin van diëtistes etc. Op mijn 17e heb ik een half jaar uit huis gewoont met 24 hr hulp (kinderarts, diétiste, psycholoog etc) en nog lukte het niet. De meeste dikke mensen zoeken hulp omdat types zoals jij geen enkel respect kunnen opbrengen. Achter die dikheid zit ook maar een mens hoor, mr perfect.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En als je merkt dat je je eetgedrag nier meer onder controle hebt, dan zoek je hulp.
Eigenlijk zou ik niet op je moeten reageren maar ik werk met kinderen en aan die kinderen kan jij nog een voorbeeld aan nemen. Die zeggen wel eens iets als er bijvoorbeeld een dik persoon langs loopt maar dat is om dat ze het vaststellen dat die persoon dik is en niet omdat ze die persoon finaal de grond in willen boren.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:36 schreef beelz het volgende:
Kleine kinderen zijn bang voor vetzakken als TS.
Als je op een gegeven moment het dubbele weegt van wat je hoort te wegen kan het inderdaad zo zijn dat je veel sporten niet meer kan door je enkels. En veel mensen hebben door vele lijnpogingen inderdaad een trage stofwisseling gekregen. Daarbij lijkt het me nogal logisch dat je mensen moet nemen zoals ze zijn. En zo niet, kijk je lekker de andere kant op of je loopt er voorbij.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Guncta het volgende:
Het probleem is niet dikke mensen, maar de stereotypering van dikke mensen.
"Ik heb zwakke enkels, dus ik kan niet sporten, maar wel eten."
"Ik heb een zeer trage stofwisseling."
Erg knap, serieus.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Gozert het volgende:
-story-
Hoofdzakelijk gewoonte, en het is immers 'vermoeiend' om de trap te nemen. Niet doorhebbende dat je door dat soort dingen juist energie gaat krijgen en je er vanzelf ook behoefte aan krijgt om dingen als de trap nemen te doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef Logician het volgende:
Tuurlijk zijn overal altijd excuses voor, wat ik alleen niet snap is dat:
Dikke mensen die:
met de scooter/auto gaan
de lift ipv de trap nemen
een kroket of patat in de lunchpauze nemen ipv een broodje gezond
thee/koffie met suiker drinken
etc etc
Bij mij op het werk vbijv. erbaas ik me hier telkens weer over .....
En dan lopen ze te zeuren dat ik alles kan eten met zo'n geirriteerde blik,
en bij het terug naar boven gaan dan verbaasd aan mij vragen waarom ik in godsnaam de trap neem!
mensen met een eetverslaving als boulimia hebben ook wilskracht om te kotsen en zeer intensief te sportenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
je kunt zeggen wat je wilt maar mensen met anorexia hebben wel wilskracht om af te vallen![]()
Wat is er zo moeilijk aan:quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik had vanaf mijn 6e jaar al hulp in de zin van diëtistes etc. Op mijn 17e heb ik een half jaar uit huis gewoont met 24 hr hulp (kinderarts, diétiste, psycholoog etc) en nog lukte het niet. De meeste dikke mensen zoeken hulp omdat types zoals jij geen enkel respect kunnen opbrengen. Achter die dikheid zit ook maar een mens hoor, mr perfect.
Het hebben van een eetverslaving is niet te vergelijken met andere vormen van verslaving. We kunnen namelijk niet zonder eten. Eetstoornissen zijn echte psychische stoornissen. Het is meer dan je zorgen maken over je gewicht en je figuur hoor..quote:Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.
Ja blijf jij je maar verschuilen achter termen als psychische stoornissen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het hebben van een eetverslaving is niet te vergelijken met andere vormen van verslaving. We kunnen namelijk niet zonder eten. Eetstoornissen zijn echte psychische stoornissen. Het is meer dan je zorgen maken over je gewicht en je figuur hoor..
Bedankt dat je je oordeel zo snel klaar heb. Zelfs op dat moment at ik waarschijnlijk op een dag al minder dan jij maar ik heb met slimfast en al die teringtroep mijn hele stofwisseling naar de klote geholpen dus als ik 1 kcal teveel at dan zag je het meteen terug op de weegschaal. Je weet blijkbaar echt niet waar je over praat anders zou je je oordeel niet zo snel klaar hebben. Ik heb niet voor mijn lol een half jaar uit huis gewoond in een andere stad als supersize girl een nieuwe middelbare school binnen gestapt. Hoe zie je het voor je dan? Dat ik iemand riep als ik wat wilde eten ofzo? Het was een woongroep met jongeren onder de 18 die veel en veel te zwaar waren. Hier werd een gezond eetpatroon aangeleerd voor zover je dat nog niet had maar het ging ook vooral om het kweken van zelfvertrouwen etc om überhaupt die sportschool weer in te durven! Kortzichtige aapquote:
Wat begin je tegen mij? Ik heb mijn eetpatroon en gewicht al lang op orde maar niet dankzij personen als jij.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Flashwin het volgende:
-bla-
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Guncta het volgende:
"Ik heb zwakke enkels, dus ik kan niet sporten, maar wel eten."
Uit je hele verhaal maak ik op dat een van de voornaamste redenen voor jou om af te vallen, was om -kort gezegd- sociaal geaccepteerd te worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wat begin je tegen mij? Ik heb mijn eetpatroon en gewicht al lang op orde maar niet dankzij personen als jij.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Uit je hele verhaal maak ik op dat een van de voornaamste redenen voor jou om af te vallen, was om -kort gezegd- sociaal geaccepteerd te worden.
Het is dus juist door personen als ik en anderen in dit topic dat je afgevallen bent. Immers, als mensen als wij medelevend ipv aanvallend hadden gedaan was je nu nog steeds een vetzak.
Dus denk eerst een dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft en bedank ons maar
Dus die collega's van die leuke baan en die leuke partner van je en alle mensen in je leuke leven zouden je ook hebben geaccepteerd indien je nog zo dik was?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Trusten het volgende:
[..]
Right
De voornaamste reden was mijn gezondheid en op de tweede plek sociale acceptatie inderdaad maar niet omdat kortzichtige personen zoals jij op een forum mij in de weg zitten maar omdat ik mezelf ook een leuke baan, leuke partner en leuk leven gun. Personen als jij hoef ik niet door geaccepteerd te worden.
Ik reageer defensief omdat het belachelijk is dat ik überhaupt mijn uiterlijk moest veranderen voor sociale acceptatie. En inderdaad accepteren collega's me ook wel als ik dik ben hoor en die andere collega's kunnen me gestolen worden. Alleen binnen komen is lastiger ivm gezondheidsklachten. En mijn partner had me ook geaccepteerd als ik nog dik was geweest. Ik heb hem ook een foto voorgelegd van mij toen ik nog 134 kilo woog bij 1 meter 65. Hij herkende me niet aangezien mijn hoofd er niet op stond maar er kwam niks negatiefs uit. Daarbij zou ik dat in het dagelijks leven ook moeten merken als hij er bekrompen gedachten op nahield over mensen met een afwijkend uiterlijk( of dat nou dik is, of zwart is etc). Er zijn zat mannen (en vrouwen) die verder kijken dan alleen de buitenkant.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dus die collega's van die leuke baan en die leuke partner van je en alle mensen in je leuke leven zouden je ook hebben geaccepteerd indien je nog zo dik was?
Daarom zeg ik, denk eerst dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft voordat je zo defensief reageert.![]()
En vreemd genoeg komt overgewicht in de ontwikkelingslanden evenveel voor. In ontwikkelde landen bij relatief lage sociaal-economische status(kunnen 'dure' gezonde producten niet betalen), in ontwikkelingslanden juist bij mensen met een relatief hoge sociaal-economische status(hebben geld voor luxe, ongezonde producten)quote:Op maandag 30 juli 2007 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
Ik vind dikke mensen erg want eigenlijk vermoorden zijn de negertjes in Afrika
Ja, ik heb het gemerkt en had het eigenlijk ook al wel verwacht (zie OP) maar ik kon het toch niet laten. Wie weet komt de boodschap bij 1 iemand toch aan....ik stop nu ook met lezen want ik verwacht niet veel nuttige reacties helaas!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
TS ik wil je adviseren dit soort topics hier niet meer te openen, je ziet het resultaat.Gooi het anders in een gedeelte waar geen vmbo kutjes en lulletjes zitten die het jottem en jofel vinden om alles maar af te kraken.
Hoe meer je afkraakt, de grotere man je word hier op fok.
Met zulke redenaties vraag je er ook om dikke.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
quote:
weet ik veelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef Geerd het volgende:
Wanneer ben je dik?
Wedden als jij iedere dag netjes de hele dag op de bank gaat zitten en 3000 calorieen eet, je over 3 jaar met worstevingertjes zit te fokken? Meer eten, gezonder eten en regelmatig eten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Haha, ik kan de hele dag eten en ik wordt niet dik!
Kan ook nog, maar dat bekt niet zo lekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nah, eerder hart- en vaatziekten denk ik.
Dikke mensen![]()
Bovendien, mensen met 'anorexia'quote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
Ik denk het niet vriend. Ik kom tenminste 5 keer per week met mn luie reet van de bank af om in vorm te blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:57 schreef TheWings het volgende:
[..]en antwoorde het orakel
u zult zelf dik worden over enkele jaren
omdat wat gij verafschuwt uzelf worden zal
![]()
Neehee, snap het nou. Dikke mensen zijn te dom en te vies om gevoel te hebben. Ze stinken naar zweet allemaal en ze zijn allemaal kortademig en ze kennen elke McDonalds en elke snackbar.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik had vanaf mijn 6e jaar al hulp in de zin van diëtistes etc. Op mijn 17e heb ik een half jaar uit huis gewoont met 24 hr hulp (kinderarts, diétiste, psycholoog etc) en nog lukte het niet. De meeste dikke mensen zoeken hulp omdat types zoals jij geen enkel respect kunnen opbrengen. Achter die dikheid zit ook maar een mens hoor, mr perfect.
Wat jij zegt daarentegen zal bergen verzetten inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef Jumparound het volgende:
Gatver, anders ga je jezelf even zielig vinden...
Mag ik dan in het hoekje... ik vind mezelf niet aantrekkelijk maar mensen doen altijd zo onaardig tegen lelijke mensen?
Nee!
Kom voorjezelf op en ga niet lopen janken in een of ander janktopic...
Vind je jezelf te dik? probeer er wat aan te doen.
Lukt het niet? accepteer het en move on,.
Je helpt andere dikke mensen echt niet met dit ziellige gedoe hoor
Tsjah, dat roepen die gezellige dikkerds dan ook over zich af. Wat overgewicht mag best, maar als je 130 kilo weegt en 1.65 bent dan is dat gewoon ranzig, puntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
roepen hoe walgelijk dikke mensen zijn staat wat mij betreft gelijk aan een ernstige vorm van domheid. Simpel geblaat.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Haha, ik kan de hele dag eten en ik wordt niet dik!
Een vriend van mij is op vakantie geweest, elke avond uit en bier en snacks de hele dag door en totaal 3kg afgevallen op vakantie, het is maar wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem, tevens met bier![]()
(60 kg, 1.75)
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Gozert het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar ik val zelf ook in de 'morbide obesitas' categorie. Gelukkig heb ik vorig jaar de knop kunnen omzetten en ben sindsdien een DIKKE 50kg (bad pun intended) afgevallen. Nog 30 en dan ben ik tevreden. Ik woog over de 200kg en daar was ik niet trots op.
Waar het aan ontbrak, was gewoon de wilskracht. En support van mensen om je heen. Nu doe ik nog steeds alles alleen, maar nu lukt het wel.
Ik laat alle producten met glucose-fructosestroop staan en snack heel af en toe nog. Veel water drinken, mag ook best een frisdankje zo nu en dan. En die producten waar "0% VET!!!" op staat, blijken dan vol met slechte suikers te zitten. Ook niks dus.
Voor de mensen die het willen weten, ik begin 's ochtends met een wandeling van een half uur of een uurtje basketballen op het lokale pleintje. 's Avonds volgt er dan nog een potje fitnessen van een kleine 2 uur. Eerst krachttraining om alvast wat calorieën te verbranden zodat tijdens de cardio, mijn vetreserves worden aangesproken. Ook niet onbelangrijk, na 18:00 niks meer eten, behalve wat fruit of groenten. Dit doe ik zo'n 5x per week.
En als ik een dag niet sport, voel ik me klote. Ik ben nu dus verslaafd aan sporten
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
erg knap ^_^
Ben zelf net ff snel op de weegschaal gesprongen, 113kg (met kleren aan) op 1.85m dus zo'n 20-25kg teveel
AND I DON'T GIVE A SHIT![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen, ga vooral door met anderen een minderwaardigheids complex aanpraten![]()
Als je je stoer en goed voelt door anderen de grond in te trappen, kudo's
Zolang je maar weet dat de grootste vadsigste dikzak meer persoonlijkheid heeft in z'n kleine pink dan 20 van die haatsmurfen bijmekaar.
Ah maar waar lees ik iets van jouw over de haat tegen dikke mensen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.
Er zijn altijd uitzonderingen ja, maar dik zijn heeft nergens iets mee te maken over het algemeen, behalve met een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen om er iets aan te doen.
Over het algemeen heb ik niks tegen dikke mensen, maar als ik dit zo weer lees met haat tegenover dunne mensen, wat echt compleet kinderachtig is, dan slaat die meer persoonlijkheid echt nergens meer op.
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt? Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah maar waar lees ik iets van jouw over de haat tegen dikke mensen?
Hate begets hate, ik heb niets tegen dunne mensen, ik heb iets tegen dunne mensen die zich superieur voelen tegenover dikke mensen.
En waarom is het een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen?
Moet iedereen maar conform de 'dunne' mens leven?
Wie zijn dunne mensen om mij te verplichten naar de sportschool te gaan, om mij te verbieden een patatje te eten?
Wie zijn hun om mij te verplichten dat ik naar hun maatstaven moet leven?
Fuck em..
Ik leef zoals ik wil leven, mijn overgewicht is niet van dien aard dat ik er medische problemen van krijg dus waar bemoeien ze zich mee?
Ik sport niet nee, maar doe alles op de fiets, ben 32quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:01 schreef McGilles het volgende:
1.85m lang en 113kg en niet sporten en zeggen dat dit niet slecht is voor je gezondheid? Misschien niet als je 30 bent nee maar wacht maar tot je 50 bent met dat gewicht, genoeg kans op serieuze problemen.
Maar het is wel positief dat je niet zit te zeiken over je gewicht. Ik hoor zo vaak van "ja ik kan echt niet afvallen hoor, blablabla over langzame stofwisseling ed"
Iedereen kan afvallen, maar of ze het willen en doen is een 2e...
Tjonge jonge zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
Gastquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef janspj het volgende:
Bij ons op het werk loopt ook zo'n dik wijf rond van al gauw 150kg..En ze stinkt ook nog naar zweet en pis..
Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sportenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik sport niet nee, maar doe alles op de fiets, ben 32
Met de ziekte van Crohn is sporten toch geen optie, en dieten om af te vallen word me afgeraden zonder intensieve begeleiding (die je dan zelf mag dokken)
Maar nee, ik klaag niet over m'n gewicht.
Ik ben zoals ik ben, was al zwaar toen ik geboren werd en ik zal zwaar zijn als ik m'n graf induik, so be it.
Kan er om gaan janken, maar het helpt toch niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sporten![]()
En het zal zeker in sommige gevallen zo zijn dat je er niets aan kunt doen, maar als je met je fat ass de bank niet afkomt, jezelf volfreet met junkfood, naar de macdonalds kunt sprinten, maar met de auto naar de sportschool te veel is.. dan ligt het toch echt aan jezelf
dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
![]()
Beide gaan over uiterlijk hč. Ik heb zo mijn mening over dit soort foto'squote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sporten![]()
En het zal zeker in sommige gevallen zo zijn dat je er niets aan kunt doen, maar als je met je fat ass de bank niet afkomt, jezelf volfreet met junkfood, naar de macdonalds kunt sprinten, maar met de auto naar de sportschool te veel is.. dan ligt het toch echt aan jezelf
dat magquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beide gaan over uiterlijk hč. Ik heb zo mijn mening over dit soort foto's![]()
Die jongen die je net probeerde te zieken hopelijk ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
dat magik zal er absoluut niet minder goed door slapen
Ga jij maar eens een uurtje spinning doen dan, dat is toch zeker wel sportquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, junkfood
En als je fietsen en sporten hetzelfde wilt noemen
Waarom zou ik x bedrag per maand moeten betalen om op een hometrainer te zitten als ik een goeie fiets in de schuur heb staan? kom je ook nog eens in de buitenlucht, is goed voor je.
Beweging is geen probleem, als ik het maar rustig aan doe, en een lekker stukje fietsen in de buitenlucht is rustig aan doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een uurtje spinning doen dan, dat is toch zeker wel sportMaar inderdaad in de buitenlucht kan het ook, wou alleen aangeven dat je dus wel kunt bewegen.
Aehaheahehaheha.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Beweging is geen probleem, als ik het maar rustig aan doe, en een lekker stukje fietsen in de buitenlucht is rustig aan doen.
Als ik ga 'sporten' is dat fysiek te zwaar voor me, als ik dat al een uur volhoud lig ik een dag helemaal voor pampus.
We zullen doorgaan, met de stootkracht van de milde krachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:28 schreef Judeljuud het volgende:
BasOne...lieverd...het heeft geen zin om jezelf te verdedigen. Sommige mensen zijn en blijven bullies.
Jij kan ook wel een bezoekje aan de gym gebruiken met je skinny assquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeftEn bovendien mogen mensen met zulke fotos ook hun mening geven
![]()
Klinkt niet goed.quote:
Crohn is voor ieder persoon verschillend, daarbij ligt mijn zwaarlijvigheid niet aan Crohn, en dat heb ik nooit beweert.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:35 schreef Devlinsect het volgende:
Nance & Annastacia de zangeressen hebben beide Crohn. En dik dat ze zijn.![]()
Nee echt waar als die naar de wc geweest is stinkt se gewoon naar pis. Anderen vrouwen klagen dan ook dat de wc zo smerig is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gastben je serieus?
Waar ik vroeger werkte was ook een ongelooflijk vet vadsig wijf, maar die kwam altijd met liters parfum op naar werk. Alsof haar viesheid zo minder zou opvallen
Liever keelkanker dan zo'n vuile gore luie vetklep zoals jij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Klinkt niet goed.
Heb je je al laten onderzoeken op keelkanker?
Nog veel leuker: dames die in de mac een big mac menu bestellen met cola LIGHT.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef Logician het volgende:
Nog leuker, dames die in de kleine pauze een blikje slimfast drinken en in de lunch een bord patat met kroket nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben sinds kort ook light patat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Nog veel leuker: dames die in de mac een big mac menu bestellen met cola LIGHT.x1000
ohnoezwtfbbqrly?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben sinds kort ook light patat.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Liever keelkanker dan zo'n vuile gore luie vetklep zoals jij.
Ongelooflijk, wat ben jij een hypocriete lul. Jet hele topic loop je af te geven op dikke mensen en dan is het andersom en is het ineens kinderachtig. Over kinderachtig gesproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.
Er zijn altijd uitzonderingen ja, maar dik zijn heeft nergens iets mee te maken over het algemeen, behalve met een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen om er iets aan te doen.
Over het algemeen heb ik niks tegen dikke mensen, maar als ik dit zo weer lees met haat tegenover dunne mensen, wat echt compleet kinderachtig is, dan slaat die meer persoonlijkheid echt nergens meer op.
In dat geval heb ik een vraag: wie rookt er hier???quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt? Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
Over geestelijk gehandicapt gesproken...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat ben jij een hypocriete lul. Jet hele topic loop je af te geven op dikke mensen en dan is het andersom en is het ineens kinderachtig. Over kinderachtig gesproken.![]()
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een vraag: wie rookt er hier???
Ook die mensen hebben een grotere kans op hart- en vaatziekten en dat geldt ook voor de gestresste mensen onder ons. Ik vind het allemaal prima maar ik vind wel dat hier echt bullshit argumenten op tafel komen. Zeg dan gewoon dat je misselijk wordt als je iemand ziet die niet aan jouw ideaalbeeld voldoet.
Nee, want ook teveel sporten is namelijk ongezond. Die fanatieke sporters willen nog wel eens out of the blue dood neer vallen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?
Dan heb ik niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over geestelijk gehandicapt gesproken...![]()
"hele topic" is niet echt van toepassing, ik had pas 2 reacties in dit topic. En ik vertel alleen maar feiten over dik zijn en geef totaal geen mening. Gewoon feiten, kan er niks aan doen dat ze waar zijn. Maar als iemand zonder reden mensen gaat afzeiken die 'dun' zijn slaat toch alles?
Sinds wanneer is 6kpw sporten teveel? Elke dag lekker bezig zijn, top voor je humeur, top voor je geest, top voor alles eigenlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want ook teveel sporten is namelijk ongezond. Die fanatieke sporters willen nog wel eens out of the blue dood neer vallen.Kortom, eigenlijk is er niks gezonder dan dood gaan.
Nee kom, spui je gal maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:41 schreef Yildiz het volgende:
-edit- Nja, laat maar.
Dat vind ik altijd van die dooddoeners. Net alsof jij er persoonlijk voor moet dokken als iemand met overgewicht doodgaat door hart en vaatziektes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt?
Nu nog een persoonlijkheid en alle vrouwen (mannen?) gaan plat!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?
Ik weet het... ik ben een god..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Nu nog een persoonlijkheid en alle vrouwen (mannen?) gaan plat!
Gullukig voor ons bestaat god niet, ergo, jij bestaat niet.quote:
ergo hij denkt nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gullukig voor ons bestaat god niet, ergo, jij bestaat niet.
ja jij ook!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef DrDentz het volgende:
dikke mensen zijn lelijk en ze stinken
niet je riekt naar zakquote:
Jij weet duidelijk niet waar je over praat want het toenenemende overgewicht van Nederlanders kost de staat ( en dus de burger; jij en ik ) heel veel geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:09 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die dooddoeners. Net alsof jij er persoonlijk voor moet dokken als iemand met overgewicht doodgaat door hart en vaatziektes.
Verder is een beetje overgewicht helemaal niet erg, zolang het de spuigaten niet uitloopt. Diversiteit is tof
Heel verschil tussen overgewicht en obesitas.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat want het toenenemende overgewicht van Nederlanders kost de staat ( en dus de burger; jij en ik ) heel veel geld.
Bull. Ik ben altijd extreem mager geweest: 62kg bij 1m88. Na 8 maanden trainen had ik er al 15kg aan zitten. Zonder vette rommel te moeten eten. Zonder echte verhoging van m'n vetpercentage.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef dikkedorus het volgende:
Ach, mager zijn is ook enorm kut. Dan kan je je wel met tegenzin volproppen met vet eten, maar dat is ook alles behalve goed voor je gezondheid. Dan maar proberen wat spiermasssa op te bouwen (ookal gaat dat ook extreem traag)
Je bent in vet echt wel aangekomen, laten we zeggen van die 15kg, 5kg spier, 5kg vet, 5kg vocht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Bull. Ik ben altijd extreem mager geweest: 62kg bij 1m88. Na 8 maanden trainen had ik er al 15kg aan zitten. Zonder vette rommel te moeten eten. Zonder echte verhoging van m'n vetpercentage.
Hij heeft het ook over z'n vetpercentage omhoog is gegaan...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent in vet echt wel aangekomen, laten we zeggen van die 15kg, 5kg spier, 5kg vet, 5kg vocht.
...en als jij daadwerkelijk keelkanker krijgt weet je niet hoe hard je tot onze lieve heer moet bidden om te genezen. Echt zo'n reactie van hetzelfde trieste niveau als van degene die in hun oneindige wijsheid wisten te voorspellen dat ik nu 110-120 kg zou gaan wegen; jammer voor hen zit ik daar nog steeds ruim 20 kg onderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Liever keelkanker dan zo'n vuile gore luie vetklep zoals jij.
Tsja... maar of je dat nou wil...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:16 schreef McGilles het volgende:
Met trainen kan je alles voor elkaar krijgen wat je zelf wilt.
Ik ben ook van +/- 70kg naar 100kg gegaan dmv krachtsport!
Ik vind 't zo idioot als mensen gaan roepen: "onzin, ik... " "bullshit, want ik" of in jouw geval "bull, ik..". Stel dat ik dik/dun was, zal mij 'n worst wezen dat 't jou is gelukt met afvallen/aankomen op deze wijze. Het is niet zo dat dat bij iedereen standaard hetzelfde werkt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Bull. Ik ben altijd extreem mager geweest: 62kg bij 1m88. Na 8 maanden trainen had ik er al 15kg aan zitten. Zonder vette rommel te moeten eten. Zonder echte verhoging van m'n vetpercentage.
Eeeeh, tja, de meeste menselijke lichamen zijn toch redelijk hetzelfde opgebouwd hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't zo idioot als mensen gaan roepen: "onzin, ik... " "bullshit, want ik" of in jouw geval "bull, ik..". Stel dat ik dik/dun was, zal mij 'n worst wezen dat 't jou is gelukt met afvallen/aankomen op deze wijze. Het is niet zo dat dat bij iedereen standaard hetzelfde werkt.
Je zou ook kunnen gaan (kracht)sporten, waardoor de spieren in je gezicht er steviger gaan uitzien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef Lamon het volgende:
Maar nu vind ik mijn gezicht eigenlijk te mager, dus ik denk er serieus over om maar weer een paar kilootjes aan te eten.
Ik haat sporten, en het leven is te kort.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen gaan (kracht)sporten, waardoor de spieren in je gezicht er steviger gaan uitzien.
Het is niet of een vetzak of een mager lijk zijn. Je kunt ook er ook gezond uitzien.
Echt geen 5 kg vet en vocht hoor. Ik weet niet wat mijn vetpercentage was, maar na die 15kg zat ik op 8%. Daarvoor misschien 6%, maar zeker niet lager. 5kg vocht is het ook zeker niet geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je bent in vet echt wel aangekomen, laten we zeggen van die 15kg, 5kg spier, 5kg vet, 5kg vocht.
Je hebt helemaal geen punt. Die mensen die op hun reet zitten en zich bezig houden met hun eigen medelijden zouden eens in de benen moeten komen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
![]()
In plaats van te gaan zitten fok!ken, kunnen ze inderdaad beter in beweging komen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden, bah.
Uhm... pardon?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen punt. Die mensen die op hun reet zitten en zich bezig houden met hun eigen medelijden zouden eens in de benen moeten komen.
Natuurlijk is het niet makkelijk en ben je niet slank na een nachtje slapen, maar dat betekent nog niet dat die mensen met overgewicht daardoor maar zielig moeten gaan doen.
Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
Wind je niet zo op, chubby.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm... pardon?
Waarom MOET ik naar jouw standaarden leven?
Ik heb 20kg overgewicht, SO FUCKING WHAT...
Dacht je dat je met je ideale gewicht ook gelijk een god bent ofzo?
Ik blijf lekker met me luie reet op de bank zitten met een zak chips en een filmpje, gewoon om mensen zoals jouw te treiteren.
Vet bah, dik bah, krijg de tiefus.
Wie denk je dat je bent om anderen jouw waarden op te leggen?
Wie denk je dat je bent om anderen die niet aan jouw ideaal voldoen te veroordelen?
Je bent een klein miezerig mannetje die zich groot voelt door anderen de grond in te trappen.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden...
Dikke middelvinger kan je krijgen, en een fikse trap onder je reet, en met de bovenbenen zoals ik heb komt die hard aan.
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:22 schreef DrDentz het volgende:
He maar even to the point..
Dikke mensen zijn natuurlijk wel vies he
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm... pardon?
Ik blijf lekker met me luie reet op de bank zitten met een zak chips en een filmpje, gewoon om mensen zoals jouw te treiteren.
Wie denk je dat je bent om anderen die niet aan jouw ideaal voldoen te veroordelen?
Je bent een klein miezerig mannetje die zich groot voelt door anderen de grond in te trappen.
Dikke middelvinger kan je krijgen, en een fikse trap onder je reet, en met de bovenbenen zoals ik heb komt die hard aan.
En als jij op je 53e een hartaanval krijgt, moeten we jou zeker zielig vinden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm... pardon?
het schijnt dat de mensen juist dik worden dankzij die lightprodukten!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Zwansen het volgende:
Dikke mensen die cola light drinken...
Echt. Bestellen ze een patat met mayo en een cola light...
eh dat overkomt ook gewone mensen hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En als jij op je 53e een hartaanval krijgt, moeten we jou zeker zielig vinden?
Die kenden we nog niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Zwansen het volgende:
Dikke mensen die cola light drinken...
Echt. Bestellen ze een patat met mayo en een cola light...
Kan behoorlijk pissig worden om die intolerantie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het zijn ook domme mensen moet je maar denken, zonder enig inlevingsgevoel voor anderen!
Die zien altijd dikke mensen staan vreten bij een patatzaak, maar dat hun magere grietje naast zich niets vreet en eigenlijk anorexia heeft kan ze geen reet schelen als ze maar kunnen pimpen met hun scores.
Heul vroeger was het juist geweldig om erg dik te zijn dat was een teken van rijkdom!
Zeker en vooral in china die kanten op.
En je had nog de rubensdames, die tijd hebben we ook gehad en nu is het dan slankietijd...
over tig jaar hoor je weer een hele andere trend.
Ik vind iedereen prima hoor zoals ze zijn, als ze maar een goed karakter hebben dat vind ik het allerbelangrijkste en andere afkatten is snel gedaan maar geen kunst op zich!
Probeer maar eens aardig te zijn voor anderen! Dan verdien je respect en niet met jezelf zo te verlagen met het kotsen op anderen, want dat zegt nml heel erg veel over jou karakter,
oh je had er geen!
ok dan niet!
Dat hoef jij ook niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan behoorlijk pissig worden om die intolerantie.
Alsof mensen met overgewicht minderwaardige wezens zijn.....
Ik ben zwaar geboren, en ik zal zwaar m'n graf in gaan, en m'n hele leven heb ik aan moeten horen dat ik een luie flikker ben die meer moet sporten etc etc etc (lees het topic even na).
Krijg de tering met z'n allen!
Waarom moet ik leven naar het ideaalbeeld van een ander?
Waarom zou ik gaan sporten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
Misschien moet je eens proberen te gaan sporten naast alleen aan te horen dat je dat moet doen.
Neem een frikandel, del.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:01 schreef BasOne het volgende:
Mischien moeten jullie is mensen respecteren inplaats van te vertellen wat hun moeten doen.
Ik begin verliefd op je te wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat hoef jij ook niet!
Daarom zeg ik ook zij weten niet beter, wens ze een dik bestaan toe na hun huwelijk oid![]()
Dat soort mensen snappen niet waarom sommige mensen nu eenmaal dikker zijn dan zijzelf, omdat ze niets meegemaakt hebben en vol vooroordelen zitten!
Stoerdoenerij whatever, erger je er niet aan, zij weten niet wat zij doen
Ik noem zulke mensen gewoon maar dom! En egocentrisch.
Onnadenkend, er zijn niet echt veel aardige mensen hoor.
Ligt aan de opvoeding enzo.. zowiezo het straatbeeld tegenwoordig is dat de mensen dikker zijn geworden, ik zie er zoveel en ook al op zeer jonge leeftijd al..men zegt wel dat dit komt door te weinig beweging en teveel eten, maar er zijn plenty factoren,
bv ook stress! Stofwisseling, hormonen en niet te vergeten hormonen in het vlees, en allerlei zooi in het eten!
Allergieen kun je ook dik van worden bv.
En je kunt zo geboren zijn, ik las daar eens iets interessants over, maar dat is een aanname hoor.
Bv in dit geval, zei men dat mensen die dik waren in dit leven vaak gestorven waren in een vorig leven aan een hongersdood!
Dus dan wordt je in een volgend leven dik oid..
Of het waar is geen idee, maar dit was aan de hand van vele regressies dat men hier dus achter kwam.
Ook bv dat iemand hele mooie handen had en dat dit kwam omdat diegene in een vorig leven manicuurde, en iemand met mooi haar die in een vorig leven kapster was geweest...dus andere mensen happy maakte door hun haar mooier te maken.
think about that!
how simpel can joe bequote:Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef OldJeller het volgende:
Het komt vooral doordat de mensen met overgewicht zelf klagen over hun overgewicht en dan er begrip van anderen voor verwachten.
Nee, als je die mensen hoort klagen denk je.. 'als je zo klaagt, doe dan wat aan je probleem'. Letten op je eetgewoontes en sporten dus.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
Misschien moet je eens proberen te gaan sporten naast alleen aan te horen dat je dat moet doen.
Neem je toch 2 hamburgersquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
how simpel can joe be
Hij let toch al op zijn eetgewoontes!!!!!!
Misschien sport ie wel maar het helpt geen zier...
dus zeik niet zo zeikwijf! En ga achter die geraniums weg bemoeial!
Oordeel niet over anderen opdat gij niet geoordeelt worde!
Probeer jij maar eerst het Engels en het Nederlands je eigen te maken, voordat je mensen advies gaat geven.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
how simpel can joe be
een stuk minder hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh dat overkomt ook gewone mensen hoor!
Dus spot er niet mee, met je jij bent-zogoed-moraal..
Mischien valt het je niet op, maar diegene die erover klagen HEBBEN ook iets om over te klagen, 80% van de mensen die overgewicht hebben hoor je niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef OldJeller het volgende:
Het komt vooral doordat de mensen met overgewicht zelf klagen over hun overgewicht en dan er begrip van anderen voor verwachten.
Nee, als je die mensen hoort klagen denk je.. 'als je zo klaagt, doe dan wat aan je probleem'. Letten op je eetgewoontes en sporten dus.
Hij zei net best duidelijk dat ie niet aan sport doetquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
how simpel can joe be
Gij die zonder zonden is werpen de eerste steen..quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
how simpel can joe be
Bullshit, jullie hebben emotiionele problemen, daarom vreten jullie, sodemieter op met dit domme gelul.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gij die zonder zonden is werpen de eerste steen..
(nog ff en we lijken op WAARHEID)
doe dat nou niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Bullshit, jullie hebben emotiionele problemen, daarom vreten jullie, sodemieter op met dit domme gelul.
![]()
Kappen met janken en wat gaan doen, inplaats van naar de snackbar gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:17 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
doe dat nou niet!![]()
wel ff vragen waarom niet dan
Dat het een medische reden kan hebben weet ik, maar een klein percentage van de mensen met overgewicht valt hieronder.quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mischien valt het je niet op, maar diegene die erover klagen HEBBEN ook iets om over te klagen, 80% van de mensen die overgewicht hebben hoor je niet.
Mischien vind jij het leuk om dag in dag uit uitgescholden te worden voor vetzak terwijl je een ziekte hebt?
Of een laag metabolisme, of een andere meedische aandoening.
Want dat word allemaal over 1 kam geschoren, ben je te dik ben je een vuile veelvraat....
Over anderen kan ik niet praten natuurlijk.
Maar met mijn ziekte (Crohn) heb ik me aan een dieet te houden, 1x in de 2/3 weken zondig ik me aan een boerenpatat met
Sport niet maar fiets veel, en alsnog 20kg overgewicht.
Ik heb er vrede mee dat ik een dikke reet heb, en een buikje (ahum)
Waarom kunnen anderen dat niet respecteren?
Je kunt ook zeggen dat juist het overgrote deel wél een medische oorzaak heeft: vetzucht...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:55 schreef benchMarc het volgende:
Mensen die dik zijn vanwege een medische oorzaak is een ontzettend klein percentage van alle dikke mensen.
Maak daar maar 99/100 van.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:38 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is zeker ook zo'n dikke kudt die elke dag een kwartier voor openingstijd op de McDonut staat te wachten.
Ja, er bestaan enge ziektes waardoor de onfortuinlijke mensen die ze hebben een probleem krijgen met een orgaan waardoor ze dikzakjes worden. Zielig. Maar 9 van de 10 vetzakken die rondlopen zijn nog steeds gewoon vreetgrage idioten met een enorme vetzucht en een gebrek aan wilskracht.
alles kan, niemand hoeft overgewicht te hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef Metro2005 het volgende:
Niet alle dikke mensen kunnen wat doen aan het feit dat ze dik zijn.
Mijn vriendin is ook niet 1 vd magerste maar die eet een stuk minder dan ik , snoept niet, fietst en loopt veel, heeft geen auto of OV terwijl ik de hele dag door loop te vreten, alles met heel veel suiker eet, snoep als een gek, ijsjes bij de vleet naar binnen werk, me uitsluitend per auto verplaats en toch ben ik nog nooit boven de 67kg gekomen.
Niet iedereen kan wat doen aan zijn of haar gewicht. Dat is echt een ontzettend DOMME aanname.
Dat vind ik net zo'n gevaarlijke uitspraak als: niemand hoeft te dun te zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:18 schreef roburt het volgende:
[..]
alles kan, niemand hoeft overgewicht te hebben.
4x per week sporten zie ik nog niet in het rijtje staan.
en goede eet gewoontes / ritme is ook wel handig.
dat jij er niet dik van wordt wil niet zeggen dan mensen met aanleg dat niet worden.
Jong lul me grap wat doe je !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Kappen met janken en wat gaan doen, inplaats van naar de snackbar gaan.![]()
Dat kon ik ook... nu moet ik toch wel gaan opletten wat en hoeveel ik eetquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo'n gevaarlijke uitspraak als: niemand hoeft te dun te zijn.
Geef die stelling maar eens aan mensen die kampen met een te laag gewicht (zoals ik).
Ik kan je vertellen, dat heeft geen reet te maken met eetpatronen, wel/niet sporten of veel / weinig eten.
Ik KAN niet aankomen, en ik heb dat echt enorm vaak geprobeerd door de godgansche dag door te eten, veel eten kopen met veel calorien erin, veel noten / chocola / chips, 100x per dag naar de mcdonalds.
Eten waar een gemiddeld mens echt binnen een week moddervet van wordt dat kan ik maandenlang flikken en het enige wat er veranderd is dat ik 10x per dag moet schijten.
Dik zijn kan écht net als te dun zijn aanleg zijn al willen sommige mensen daar niet aan.
Ook medicatie kan ervoor zorgen dat je dik wordt (en snel ook.. )
Ik vind het dus erg raar om te zeggen dat dikke mensen allemaal lui / dom / ongedisciplineerd zijn.
Bullshit. Genoeg krachttraining en een GOED EETSCHEMA om aan te komen (goed = dus niet chocola, chips en alle andere dingen die je hierboven noemt) kun je kilo's mee maken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geef die stelling maar eens aan mensen die kampen met een te laag gewicht (zoals ik).
Ik kan je vertellen, dat heeft geen reet te maken met eetpatronen, wel/niet sporten of veel / weinig eten.
Ik KAN niet aankomen, en ik heb dat echt enorm vaak geprobeerd door de godgansche dag door te eten, veel eten kopen met veel calorien erin, veel noten / chocola / chips, 100x per dag naar de mcdonalds.
Eten waar een gemiddeld mens echt binnen een week moddervet van wordt dat kan ik maandenlang flikken en het enige wat er veranderd is dat ik 10x per dag moet schijten.
Dik zijn kan écht net als te dun zijn aanleg zijn al willen sommige mensen daar niet aan.
Ik vind het dus erg raar om te zeggen dat dikke mensen allemaal lui / dom / ongedisciplineerd zijn.
Er zijn er inderdaad bij die het helemaal aan zichzelf te danken hebben. Dat is zeker zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat kon ik ook... nu moet ik toch wel gaan opletten wat en hoeveel ik eet
stoppen met roken had dat effect op me
maar je hebt een punt, maar ik geloof dat dat ook wel genoeg naar voren is gekomen in dit topic.
Niet iedereen kan er wat aan doen dat hij / zij dik is, MAAR sommige doen er ook verdacht weinig moeite voor om het niet te zijn en verzinnen dan dooddoeners als... "ik ben gezellig want ik ben dik" en meer van dat soort ongein.
think twice.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lutser, je beweegt niet, je eet allemaal ongezonde dingen zoals chips, snoep en chocola en natuurlijk de MC.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:
familie van Ludo Sanders (Erik de Vogel)?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
![]()
Denk je nou serieus dat ik nog nooit geprobeerd heb om te sporten? en gezond eten doe ik uiteraard ook wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:45 schreef roburt het volgende:
[..]
think twice.
[..]
lutser, je beweegt niet, je eet allemaal ongezonde dingen zoals chips, snoep en chocola en natuurlijk de MC.
en dan zeg je dan je daarmee wilt aankomen
ik kan je verzekeren dan als je gezond eet en je wat vaker zou sporten je gewicht gaat toenemen.
als je vriendin zich iets meer zou verdiepen in gezond eten zou die ook nog eens kunnen afvallen.![]()
Het merendeel heeft het aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad bij die het helemaal aan zichzelf te danken hebben. Dat is zeker zo.
Hier moet ik toch even op reageren hoor... Als je naar het lijstje van een flinke tijd geleden kijkt zie je inderdaad precies dezelfde mensen steeds... die steeds precies evenveel zijn afgevallen... het lijstje past zich namelijk aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat een labiele amateurs zijn jullie toch ook weer. Doe je daar zo lang over? Wat kan je wel?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op reageren hoor... Als je naar het lijstje van een flinke tijd geleden kijkt zie je inderdaad precies dezelfde mensen steeds... die steeds precies evenveel zijn afgevallen... het lijstje past zich namelijk aanEr wordt juist heel goed afgevallen in slank de zomer in, waaronder ik 16 kg, zo
![]()
Nee jij bent hier degene die niet goed leest. De gegevens die in het lijstje van een topic van een jaar geleden staan, zijn de recente gegevens. Dus het resultaat van toen (en de personen die toen bezig waren) zie je niet. Ik deed er driekwart jaar over, had sneller gekund, maar hoefde niet wat mij betreft.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat een labiele amateurs zijn jullie toch ook weer. Doe je daar zo lang over? Wat kan je wel?
Nee natuurlijk niet, jullie zijn immers blij met je huidige omvang.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee jij bent hier degene die niet goed leest. De gegevens die in het lijstje van een topic van een jaar geleden staan, zijn de recente gegevens. Dus het resultaat van toen (en de personen die toen bezig waren) zie je niet. Ik deed er driekwart jaar over, had sneller gekund, maar hoefde niet wat mij betreft.
ik lust geen hamburgers, jij wel!quote:
Ga jij maar us trug naar je kloterklas!quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Probeer jij maar eerst het Engels en het Nederlands je eigen te maken, voordat je mensen advies gaat geven.
Nee, alleen bij bepaalde stofwisselingsziekten en andere echte ziekten kan het zo zijn dat je dik wordt, in elk ander geval stel je je aan.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hij zei net best duidelijk dat ie niet aan sport doet
En je engels is echt geweldig![]()
Op jouw nonsens gaan we niet in..quote:Op maandag 6 augustus 2007 02:12 schreef newsman het volgende:
zhe-devill is dus Sappige Sandy, google maar op .
Wanneer het niet algemeen geaccepteerd wordt in de maatschappij wordt het geen vast onderdeel wat we vaker zullen tegenkomen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ga jij maar us trug naar je kloterklas!
je mist wat sociale vaardigheden en je bent nu al een zeikerd, dat wordt nog wat als je groter bent! Hoe ouder hoe erger, geloof me, dus leer eens af je te ergeren aan dingen waar jij :
1-Niets mee te maken hebt
2-Niets aan kunt veranderen
3-Waar jij je nog niet kunt inleven in anderen
![]()
Jij bent niet goed snik!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wanneer het niet algemeen geaccepteerd wordt in de maatschappij wordt het geen vast onderdeel wat we vaker zullen tegenkomen.
Je moet die mensen in bescherming nemen tegen zichzelf en aansporen tot handelen, in dit geval dus sporten. Dat is beter dan medelijden met ze te hebben.
VETZAK!
Neem nog een doos bonbons.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij bent niet goed snik!
Gestoorde malloot, en blijf eens van die drugs af!!!!!! Anders bel ik je moeder hoor![]()
Geef die maar aan je papzak moeder, je achternaam is zeker flodderquote:
Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geef die maar aan je papzak moeder, je achternaam is zeker flodder![]()
Nu even opzoeken hoeveel sport de staat oplevert. Hoeveel verdient de staat aan vette lui? Juist.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Heel verschil tussen overgewicht en obesitas.
paar pondjes meer aan een wijfie
Mot niet zo'n dun knekelige gratepakkie in m'n bed.
Ow, ff FYI in 2006 koste het 'de staat' 3,6 miljard aan sportblessures.
Ergo, sporten is ongezond en kost de staat teveel en moet verboden worden.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef Judeljuud het volgende:
Tjonge Jajong, vind je dit zelf nou niet een béétje te ver gaan?![]()
Denk je echt zeker te weten wat jouw vriendin op een dag naar binnen werkt? Het zijn juist die mensen die 's avonds minder eten die overdag dus stiekem wel lopen te snoepen. En het is een fabeltje dat je van endjes fietsen en wandelen voldoende beweging krijgt om slank te worden/blijven. Daar moet je gewoon meer inspanning voor leveren om op het punt te komen dat je meer verbrandt dan dat je naar binnen hebt gewerkt. En jijzelf kunt dan toevallig wel slank blijven, maar je zult niet de eerste slanke persoon zijn met dichtgeslibte aders. Dat gebeurt niet alleen bij te dikke mensen. Dus misschien handig om je eigen eetgwoontes en beweging ook wat te verbeteren... Het is maar een tip.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef Metro2005 het volgende:
Niet alle dikke mensen kunnen wat doen aan het feit dat ze dik zijn.
Mijn vriendin is ook niet 1 vd magerste maar die eet een stuk minder dan ik , snoept niet, fietst en loopt veel, heeft geen auto of OV terwijl ik de hele dag door loop te vreten, alles met heel veel suiker eet, snoep als een gek, ijsjes bij de vleet naar binnen werk, me uitsluitend per auto verplaats en toch ben ik nog nooit boven de 67kg gekomen.
Niet iedereen kan wat doen aan zijn of haar gewicht. Dat is echt een ontzettend DOMME aanname.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Jajong het volgende:
Stop maar een kroket in je bek en shut the fuck up.
Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?
Hypocriete idioot.
Sprak de gefrustreerde, dikke, contactgestoorde nerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef dikkedorus het volgende:
Jajong is een triest jochie die het internet heeft ontdekt. Laat hem lekker, gewoon negeren dat soort mensen.
Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)
Zo doe je dat met obstinate pubers!
![]()
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.
Dikke vieze, plakkerige handjes en zweet tussen je zwembanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
jah zo wattuh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef DrDentz het volgende:
zhe-devilll schrijf eens een hele reactie in Engels
whot doe joe want to knoew?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef DrDentz het volgende:
doe eens, jouw engels is geniaal
joer asket vor iet! Joe wantit joerselv zo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:20 schreef DrDentz het volgende:
NOUHOUHOU
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?
Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are disgcusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
Ooit in een later voor jou!Dikke vetklepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dat is zo! je hebt gelijk gaapt!quote:
Respect?? Op FOK!!???quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 04:50 schreef Eyon het volgende:
IMO erg veel belediging van dikke mensen. Wat is het probleem? Ik heb overgewicht, so what, ik care er niet om. Ik ben alleen zeker niet lui en heb zeker niet altijd honger en kom al helemaal nooit bij een van de fastfoodketens. Ik werk hard... Sommige mensen zonder respect.... Blegh!![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?
Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are discusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
Ooit in een later voor jou!Je bent dik of was het ooit eens, hoe dan ook; je hebt een complex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, stop maar met Engels in je berichten te posten, dat is duidelijk te hoog gegrepen voor jou, tub of shit!![]()
en dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
.....
.... mongolen .
Allemaal zaadfrusties, .... josti's! .......
sjonge, wat ben jij toch een heerlijk dom wicht.quote:Pff Gille de la tourette debielen hier!
*lacht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |