abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51944612
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...

Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.

† In Memoriam † zondag 29 juli 2007 @ 22:12:29 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51944653
Dikzak.
pi_51944688
Dikke mensen

Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht
  Milf zondag 29 juli 2007 @ 22:14:26 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51944706
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...

Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.

Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51944714
Mensen die hun kinderen dik laten worden
  zondag 29 juli 2007 @ 22:16:06 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51944760
En als je een buik hebt door overmatig drankgebruik?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51944787
quote:
Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Waarom wordt het tegenwoordig steeds erger? Dat heeft echt met leefpatronen te maken hoor.
Vooral jonge kinderen, daar valt écht wel een heleboel aan te doen hoor!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_51944788
Dikke mensen zijn lui en smerig.

Slanke mensen zijn betere mensen.
pi_51944824
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.

En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
pi_51944836
Voor sommige mensen is dik zijn inderdaad geen keuze en heeft het een medice achtergrond.
Maar voor heel, heel, heel veel mensen is dik zijn een keuze die ze zelf gemaakt hebben. Ik neem mezelf als voorbeeld: ik ben ook te zwaar en weet dondersgoed waar dat aan licht: gemakzucht. Dus, inmiddels heb ik een knop omgedraaid en ben ik aan het afvallen. En ja, dat gaat niet vanzelf, je moet dan nml "nee" kunnen zeggen tegen ongezonde en vaak lekkere dingen.

En waarom het een steeds groter probleem wordt? Welvaart, gemakzucht, fast food. Conclusie: vaak eigen schuld dikke bult.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:20:40 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51944891
quote:

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51944908
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.

En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
En jij kan er zeker ook niks aan doen dat je te dik bent he? Zelfs je pizza _!
pi_51945004
- laat maar, moeite niet waard.

[ Bericht 48% gewijzigd door McKillem op 29-07-2007 22:29:53 ]
pi_51945232
Ga sporten, zeekoe.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:33:53 #15
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_51945337
dikke mensen zijn gezellig

Alleen zo dik...
pi_51945363
Heb je zanger Bob al eens gezien?
pi_51945374
Dikkerts die scooter rijden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_51945436
Dat is toch vet man!
pi_51945439
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen

pi_51945509
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
U is dokter en ontvangt dagelijks dit soort mensen?
pi_51945572
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:

Alleen zo dik...
pi_51945787
Ik heb hier in de wijk ook zo'n fatso-saurus die elke dag op de snorfiets langs komt rijden met haar fatso dochter achterop. Die arme brommer haalt serieus nog geen 10 km per uur.

Eigenlijk wel grappig om te zien.
Don't judge a duck by its brother
pi_51945946
Dikke mensen zijn smerige varkens. Naar afrika laten vliegen en hongerige negers voeden met deze papzakken, zeg ik je.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_51946008
In de trein zijn het ook altijd de dikke mensen die aan het vreten zijn.

Maar nee ze kunnen er niks aan doen natuurlijk _!
pi_51946178
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke mensen zijn lui en smerig.

Slanke mensen zijn betere mensen.
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?
pi_51946193
quote:

Gewoon laten lullen die kortzichtige kneuzen.
pi_51946270
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:
Ik ken ook ongezellige dikke mensen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_51946304
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Noodly het volgende:

[..]

Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?
Uit het land kalevateren en laten bevriezen op de noordpool natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51948232
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Je kunt rustig een keer van dat loze voer eten, maar als je het elke dag doet is het inderdaad wel de goden verzoeken.
pi_51948406
quote:
Dikke mensen

En nu mondje dicht
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_51948511
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

[afbeelding]
En nu mondje dicht
pi_51948756
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef FootballPlayer het volgende:
In de trein zijn het ook altijd de dikke mensen die aan het vreten zijn.

Maar nee ze kunnen er niks aan doen natuurlijk _!
ik zie juist altijd de slanke mensen bakken patat naar binnen werken
die mensen komen gewoon niet snel aan maar vreten zich wel de tering....
pi_51948897
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
lol

Ik vind wel dat TS gelijk heeft. Of in ieder geval: sneue mensen die zich ergeren aan dikke mensen. Snap ik niet, mijn irritatie-grens ligt goddank 'n stuk verderTa.
pi_51949096
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:

[..]

En jij hebt wilskracht?

En het is trouwens McDonalds.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:44:54 #35
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51949102
Wat een stompzinnige reacties hier zeg!
Beetje sneu, om zo te denken en een vooroordeel te hebben, beetje medegevoel mag wel hoor.
Ik ken ook verscheidene mensen die dik zijn wat is daar mis mee, vaak zijn ze wel vrolijk en gezellig, en leeftijd speelt ook een rol, maar het schijnt dat de jongelieden tegenwoordig geen enkel vooruitziend besef nog heeft. En enkel denkt aan een NU zijn, en niet aan een later, op welke wijze dit dan ook zou kunnen voorkomen.
Familie, ouders, zus, broer, kind, partner...

Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Als dat dan niet werkt, dan blijft flink sporten over.
De keus is aan hen, misschien komt er ooit een tijd dat men weer walgt van magere scharminkels, maak dan je borst maar nat!
Met al die speedkoppies.
Ik veroordeel geen enkel mens, ik kijk naar de persoon, niet naar het uiterlijk ervoor.
Niemand is rijk genoeg, om zijn of haar Geluk, te kunnen kopen
pi_51949179
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:

Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:51:14 #37
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51949228
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:48 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?
Beetje extreem of niet, laat die mensen met rust! Get a life oid!
Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Echt Nederlands dit, anderen afzeiken, schei toch uit man..
pi_51949267
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:

[..]

Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:58:38 #39
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51949381
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.
Ik maak me niet druk
  maandag 30 juli 2007 @ 01:57:29 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51950663
Koning jaap pwnt toch wel kk stylz
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51950672
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef Maikuuul het volgende:
Koning jaap pwnt toch wel kk stylz
Jij bent ook een beetje dik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51950710
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:
Wat een stompzinnige reacties hier zeg!
Beetje sneu, om zo te denken en een vooroordeel te hebben, beetje medegevoel mag wel hoor.
Medegevoel voor vraatzucht? pleur toch een eind op.
quote:
Ik ken ook verscheidene mensen die dik zijn wat is daar mis mee, vaak zijn ze wel vrolijk en gezellig
Het ziet er vies uit, bederft het uitzicht. Vrolijk en gezellig is ook maar een mythe, dikke vrouwen zijn meestal van die schreeuwende viswijfen, en zo ruiken ze ook.
quote:
en leeftijd speelt ook een rol, maar het schijnt dat de jongelieden tegenwoordig geen enkel vooruitziend besef nog heeft. En enkel denkt aan een NU zijn, en niet aan een later, op welke wijze dit dan ook zou kunnen voorkomen.
Familie, ouders, zus, broer, kind, partner...
Ja echt he, die jeugd van tegenwoordig! Wat een doerakken!
quote:
Hoe bedoel je, "als dat niet werkt"? Tuurlijk werkt lijnen en sporten wel, als je tenminste enig zelfrespect of wilskracht hebt. Maarja, als ze dat hadden waren ze sowieso om te beginnen al niet dik geworden.
quote:
De keus is aan hen, misschien komt er ooit een tijd dat men weer walgt van magere scharminkels, maak dan je borst maar nat!
Met al die speedkoppies.
Geloof je het zelf?
quote:
Ik veroordeel geen enkel mens, ik kijk naar de persoon, niet naar het uiterlijk ervoor.
Ik kijk ook naar de persoon, bij dikke mensen zie ik over het algemeen vraatzucht en luiheid. Beide zeer onaantrekkelijke eigenschappen.
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:

[..]

Ja, het zijn slappe huilerige personen. Gadver wat kots ik daarvan.
quote:
Als alle dikzakken hun extra porties eens zouden laten staan kunnen ze Afrika ermee voeden.
Stelletje asociale vraatzuchtige slappelingen.
quote:
Wat is er nou erger dan een dikzak in het openbaar vervoer? Vrij weinig dacht ik zo.
quote:
Mooi he, ik ben dan ook met trots een echte Nederlander.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_51950991
quote:
Dikzak.
ik wist het toen ik op het topic klikte
underground forever baby
pi_51951032
Ik ben een kilo afgevallen!

Nu nog maar vier te gaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 30 juli 2007 @ 02:39:36 #45
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51951122
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij bent ook een beetje dik
SPOILER
En niet alleen dat schatje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51951198
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen!

Nu nog maar vier te gaan.
Al 52 afgevallen, nog maar 8 te gaan
pi_51951289
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:16 schreef Biogarde het volgende:
En als je een buik hebt door overmatig drankgebruik?
Dat is gewoon macho.
pi_51951307
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Al 52 afgevallen, nog maar 8 te gaan
Potjandorie.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 30 juli 2007 @ 05:59:57 #49
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_51951589
Ben je zo'n bankstel in het zwembad?
Asjemenou
pi_51955355
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef Nirak het volgende:
Voor sommige mensen is dik zijn inderdaad geen keuze en heeft het een medice achtergrond.
Ik heb het niet over de mensen met een medische achtergrond. Daarover hoeven we sowieso geen discussie te hebben. Ik heb het over mensen met een eetverslaving, ja je leest het goed VERSLAVING. Net als in drankVERSLAVING en drugsVERSLAVING. Deze mensen zeggen ook geen nee als ze een gratis lijntje coke word aangeboden. Daarbij is het juist vaak zo dat deze mensen op een verjaardag en in het openbaar tegen alles NEE zeggen omdat ze weten hoe er word gedacht. Als je als dik persoon een keer een patatje eet (en je kan er over discussieren of je dat dan wel of niet moet doen) krijg je meteen 100 blikken van 'zie je nou wel, die staat hier elke dag'.

Ik ben blij dat ik me niet meer in deze categorie hoef te plaatsen maar ik weet wel hoe het is om daar te staan. Ik heb zelf BED gehad (Binge Eating Disorder, google maar) en door die vuile opmerkingen zoals ik ze hier ook vaak lees word het probleem alleen maar groter. Als je namelijk een topic leest met dikke mensen zijn vies, geen wilskracht bla bla bla dan ga je het op een gegeven moment nog geloven ook. Terwijl ik van mening ben dat deze mensen juist degenen zijn met heel veel wilskracht maar met alleen wilskracht kom je er niet als je een verslaving hebt.

Ik heb respect voor jou omdat jij eigenhandig de knop hebt weten om te zetten maar voor veel mensen geld dit niet. Je weet waarschijnlijk zelf hoe het is om dik te zijn in deze maatschappij. Je word er continu mee geconfronteerd, mensen walgen van je en zijn niet bang om je dat te laten weten ook al kennen ze je helemaal niet. Er bestaan gewoon geen mensen die 150 of 200 kilo wegen puur uit gemakzucht want zoveel wegen is alles behalve gemakkelijk. En hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker het is om er iets aan te doen omdat sporten bij zo'n gewicht vaak ook niet meer gaat door pijn aan knieën, enkels en andere gewrichten. En hoe vernederend is het als je door je gewicht meer dan 1 plaats inneemt in de bus of je eigen veters niet meer kan strikken? Om bij elke sollicitatie weer afgewezen te worden omdat je te dik bevonden word maar word afgescheept met 'we hadden een betere kandidaat'.

Ik kan mezelf echt heel erg boos gaan maken om al die reacties hier maar zoals al beschreven werd heeft het waarschijnlijk weinig zin en blijven de mensen die enkel niet onderbouwde reacties geven als 'dikke mensen zijn vies' toch wel even bekrompen als ze zijn. Ik begrijp alleen niet onder wat voor steen je woont als je er zulke meningen en gedachtes op na kan houden....
pi_51956573
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef Trusten het volgende:

[..]

-knip heel verhaal-
Een verslaving is gebrek aan wilskracht, zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.

En als je merkt dat je je eetgedrag nier meer onder controle hebt, dan zoek je hulp. Dat gebeurt ook met Anorexia/Boulimia patienten. Het is niet zo dat je het zelf niet door hebt dat je fout zit. En als je dan merkt dat je fout zit, zoek je hulp. Doe je dat niet, heb je geen wilskracht en wil je niet beter worden.

Eigen schuld dus.

Dikke mensen
pi_51959679
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Een verslaving is gebrek aan wilskracht, zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.

En als je merkt dat je je eetgedrag nier meer onder controle hebt, dan zoek je hulp. Dat gebeurt ook met Anorexia/Boulimia patienten. Het is niet zo dat je het zelf niet door hebt dat je fout zit. En als je dan merkt dat je fout zit, zoek je hulp. Doe je dat niet, heb je geen wilskracht en wil je niet beter worden.

Eigen schuld dus.

Dikke mensen
je kunt zeggen wat je wilt maar mensen met anorexia hebben wel wilskracht om af te vallen
pi_51959745
Dikke mensen een anorexia pil geven
Mischien zijn dikke mensen zelfs de reden van global warming
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_51959860
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

je kunt zeggen wat je wilt maar mensen met anorexia hebben wel wilskracht om af te vallen
Waar zeg ik dat dat niet zo is?
pi_51961577
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dat niet zo is?
in de laatste zin
waarschijnlijk bedoel je 't niet zo maar 't staat er wel
pi_51961951
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:38 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

in de laatste zin
waarschijnlijk bedoel je 't niet zo maar 't staat er wel
Wauw, zelfs met mijn eigen beroerde interpretatie skills kan ik dat er niet uithalen.. Maar goed. Dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel dat er voor afvallen wilskracht nodig is en voor iets in je mond stoppen niet.
  maandag 30 juli 2007 @ 15:55:04 #57
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_51962058
Dikke mensen zijn smerig en het erge is dat je er niks van mag zeggen. Tegen een roker mag je gerust zeggen dat ie er kanker van krijgt maar tegen zo'n smerige vetzak in de Febo zeggen dat ik walg van zijn verschijning is blijkbaar not done.
Dikke mensen zijn walgelijk en afstotelijk.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_51962226
Tuurlijk zijn overal altijd excuses voor, wat ik alleen niet snap is dat:

Dikke mensen die:
met de scooter/auto gaan
de lift ipv de trap nemen
een kroket of patat in de lunchpauze nemen ipv een broodje gezond
thee/koffie met suiker drinken
etc etc

Bij mij op het werk vbijv. erbaas ik me hier telkens weer over .....

En dan lopen ze te zeuren dat ik alles kan eten met zo'n geirriteerde blik,
en bij het terug naar boven gaan dan verbaasd aan mij vragen waarom ik in godsnaam de trap neem!

Nog leuker, dames die in de kleine pauze een blikje slimfast drinken en in de lunch een bord patat met kroket nemen

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2007 16:05:21 ]
pi_51962917
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef Logician het volgende:

Nog leuker, dames die in de kleine pauze een blikje slimfast drinken en in de lunch een bord patat met kroket nemen
haha geniaal

en dat achterlijke lijnen moeten ze ook maar eens mee ophouden, meestal worden ze er alleen maar dikker van als ze ermee stoppen
gezonder eten en meer bewegen is dat nou zo moeilijk
pi_51962975
Het mooiste vind ik nog wel die generalisatie in dit topic:

Dikke mensen mogen niet snacken, ze hebben geen wilskracht en zijn vooral ontzettend smerig.

Misschien is het een idee om een politieke partij tegen dikke mensen op te richten, ze allemaal een symbool op de kleding te naaien, ze de toegang tot allerlei gelegenheden te verbieden en ze in kampen te stoppen.

Of is dat ouderwets?
  maandag 30 juli 2007 @ 16:31:05 #61
94617 Ps2K
pi_51963067
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel die generalisatie in dit topic:

Dikke mensen mogen niet snacken, ze hebben geen wilskracht en zijn vooral ontzettend smerig.

Misschien is het een idee om een politieke partij tegen dikke mensen op te richten, ze allemaal een symbool op de kleding te naaien, ze de toegang tot allerlei gelegenheden te verbieden en ze in kampen te stoppen.

Of is dat ouderwets?
1. Geen wilskracht en smerig OF genetisch defecte mensen
2. Symbool opnaaien? Jezus iedereen ziet dat ze vet zijn... maak je borst maar nat als de rokers niet meer bestaan zijn al die papzakken aan de beurt.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_51963157
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Ps2K het volgende:

[..]

1. Geen wilskracht en smerig OF genetisch defecte mensen
2. Symbool opnaaien? Jezus iedereen ziet dat ze vet zijn... maak je borst maar nat als de rokers niet meer bestaan zijn al die papzakken aan de beurt.
Nou, dan toch maar mijn idee. Kunnen we ze allemaal uitroeien.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:36:58 #63
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_51963219
Dikke mensen stinken omdat ze donders veel zweten. Ze zijn walgelijk en weerzinwekkend. Kleine kinderen zijn bang voor vetzakken als TS.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:38:08 #64
94617 Ps2K
pi_51963247
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, dan toch maar mijn idee. Kunnen we ze allemaal uitroeien.
Ja we laten ze achter een worst aan rennen kunnen ze mooi een infarct krijgen
  maandag 30 juli 2007 @ 16:42:17 #65
185631 Guncta
En un momento dado
pi_51963349
Het probleem is niet dikke mensen, maar de stereotypering van dikke mensen.

Overal een excuus voor hebben en het ligt nooit aan hun.
Excusen als:
"Ik heb zwakke enkels, dus ik kan niet sporten, maar wel eten."
"Ik heb een zeer trage stofwisseling."
"Ze nemen me maar zoals ik ben." Maar wel zeuren als ze niet scoren.
"Ik heb een zeer drukke baan." Maar de mogelijkheden niet grijpen die er toch nog steeds zijn, zoals meer beweging en gezonder eten.
"Ik doe elke dag buikspieroefening, maar ik kan het gewoon niet strak krijgen." Misschien moet je iets doen waar je wel vet mee verbrand?
"Ik heb geen conditie en ik vind sporten niks aan." Euhm, begin dan met wandelen, gezonder eten, meer informatie inwinnen wat wel en niet goed is, etc

En dan kan je nog zo vaak dikke mensen tegenkomen die er niks aan kunnen doen, die zitten vaak in een rolstoel of hebben een andere beperking. Maar die mensen vergeet je gewoon en onbewust kom je toch die bevestigingen van je mening tegen.

Dan zie je een dik mens eten bij de snackbar en dan denk je meteen: eigen schuld, dikke bult. Maar je denkt niet, misschien was die hier dit jaar wel voor het eerst.

Zo super gezellig vind ik die dikke mensen trouwens niet eens, in vergelijking met dunne mensen. Het enige is dat ze communicatief vaak wat vaardiger zijn dan slanke mensen en wat liever overkomen. Maar dat is denk ik meer, zodat ze het 1 en ander weten te compenseren en omdat ze niet zo met hun mening lopen te stampen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_51968375
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:55 schreef Ps2K het volgende:
Dikke mensen zijn smerig en het erge is dat je er niks van mag zeggen. Tegen een roker mag je gerust zeggen dat ie er kanker van krijgt maar tegen zo'n smerige vetzak in de Febo zeggen dat ik walg van zijn verschijning is blijkbaar not done.
Dikke mensen zijn walgelijk en afstotelijk.
Het is ook wat anders om te zeggen dat je kanker krijgt dan dat je afstotelijk bent, zeg dan dat je er hartziektes van kan krijgen als je zo nodig wat wil zeggen.
pi_51968481
quote:
En als je merkt dat je je eetgedrag nier meer onder controle hebt, dan zoek je hulp.
Ik had vanaf mijn 6e jaar al hulp in de zin van diëtistes etc. Op mijn 17e heb ik een half jaar uit huis gewoont met 24 hr hulp (kinderarts, diétiste, psycholoog etc) en nog lukte het niet. De meeste dikke mensen zoeken hulp omdat types zoals jij geen enkel respect kunnen opbrengen. Achter die dikheid zit ook maar een mens hoor, mr perfect.
pi_51968539
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:36 schreef beelz het volgende:
Kleine kinderen zijn bang voor vetzakken als TS.
Eigenlijk zou ik niet op je moeten reageren maar ik werk met kinderen en aan die kinderen kan jij nog een voorbeeld aan nemen. Die zeggen wel eens iets als er bijvoorbeeld een dik persoon langs loopt maar dat is om dat ze het vaststellen dat die persoon dik is en niet omdat ze die persoon finaal de grond in willen boren.
pi_51968617
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Guncta het volgende:
Het probleem is niet dikke mensen, maar de stereotypering van dikke mensen.
"Ik heb een zeer trage stofwisseling."
Als je op een gegeven moment het dubbele weegt van wat je hoort te wegen kan het inderdaad zo zijn dat je veel sporten niet meer kan door je enkels. En veel mensen hebben door vele lijnpogingen inderdaad een trage stofwisseling gekregen. Daarbij lijkt het me nogal logisch dat je mensen moet nemen zoals ze zijn. En zo niet, kijk je lekker de andere kant op of je loopt er voorbij.
pi_51968988
Allemaal leuk en wel, maar ik val zelf ook in de 'morbide obesitas' categorie. Gelukkig heb ik vorig jaar de knop kunnen omzetten en ben sindsdien een DIKKE 50kg (bad pun intended ) afgevallen. Nog 30 en dan ben ik tevreden. Ik woog over de 200kg en daar was ik niet trots op.

Waar het aan ontbrak, was gewoon de wilskracht. En support van mensen om je heen. Nu doe ik nog steeds alles alleen, maar nu lukt het wel.

Ik laat alle producten met glucose-fructosestroop staan en snack heel af en toe nog. Veel water drinken, mag ook best een frisdankje zo nu en dan. En die producten waar "0% VET!!!" op staat, blijken dan vol met slechte suikers te zitten. Ook niks dus.

Voor de mensen die het willen weten, ik begin 's ochtends met een wandeling van een half uur of een uurtje basketballen op het lokale pleintje. 's Avonds volgt er dan nog een potje fitnessen van een kleine 2 uur. Eerst krachttraining om alvast wat calorieën te verbranden zodat tijdens de cardio, mijn vetreserves worden aangesproken. Ook niet onbelangrijk, na 18:00 niks meer eten, behalve wat fruit of groenten. Dit doe ik zo'n 5x per week.

En als ik een dag niet sport, voel ik me klote. Ik ben nu dus verslaafd aan sporten
pi_51969120
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Gozert het volgende:
-story-
Erg knap, serieus.

Maar dan vind ik het alsnog belachelijk dat mensen die dat knopje niet kunnen vinden of alsnog niet de wilskracht hebben (als het daar dan zo nodig aan moet liggen) uit te maken voor van alles en nog wat. Iedereen heeft zijn zwakke kanten en in deze maatschappij is het heus geen lolletje om dik te zijn.
  maandag 30 juli 2007 @ 20:21:13 #72
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51969183
quote:
Tuurlijk zijn overal altijd excuses voor, wat ik alleen niet snap is dat:

Dikke mensen die:
met de scooter/auto gaan
de lift ipv de trap nemen
een kroket of patat in de lunchpauze nemen ipv een broodje gezond
thee/koffie met suiker drinken
etc etc

Bij mij op het werk vbijv. erbaas ik me hier telkens weer over .....

En dan lopen ze te zeuren dat ik alles kan eten met zo'n geirriteerde blik,
en bij het terug naar boven gaan dan verbaasd aan mij vragen waarom ik in godsnaam de trap neem!
Hoofdzakelijk gewoonte, en het is immers 'vermoeiend' om de trap te nemen. Niet doorhebbende dat je door dat soort dingen juist energie gaat krijgen en je er vanzelf ook behoefte aan krijgt om dingen als de trap nemen te doen.
Is met vicieuze cirkel ofzoiets.
How can I make this topic about me?
pi_51969274
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

mensen met een eetverslaving als boulimia hebben ook wilskracht om te kotsen en zeer intensief te sporten
pi_51969316
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik had vanaf mijn 6e jaar al hulp in de zin van diëtistes etc. Op mijn 17e heb ik een half jaar uit huis gewoont met 24 hr hulp (kinderarts, diétiste, psycholoog etc) en nog lukte het niet. De meeste dikke mensen zoeken hulp omdat types zoals jij geen enkel respect kunnen opbrengen. Achter die dikheid zit ook maar een mens hoor, mr perfect.
Wat is er zo moeilijk aan:

1-Minder eten en dikmakende producten mijden.
2-Een aantal keer per week intensief sporten.

Sommige mensen maken er ook gewoon meer van dan het is. 24h hulp met artsen doe normaal zeg.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51969396
Precies. En persoonlijk vindt ik een meid met wat extra vlees bijzonder lekker

Is het ook niet, kleding kopen is een verschrikking. Het was iets makkelijker geworden, maar de C&A is inmiddels gestopt met de XL-afdeling. Die verkochtten kleding tot 6XL. De verkoop was niet hoog genoeg, aldus het management. Misschien hadden ze hun XL-afdeling dan beter moeten communiceren naar de klanten toe. Er waren weinig mensen die wisten dat die er was.

Je zou 's moeten kijken naar reality-series als BIG MEDICINE and SHAQ'S BIG CHALLENGE. Big Medicine geeft een kijkje in de 'bariatric surgery' (dus maagverkleiningen e.d.) en Shaq is een programma over Shaq die een 6tal kinderen helpt met afvallen en veranderingen in de scholen probeert teweeg te brengen.

Dik zijn is niet makkelijk.
pi_51969430
quote:

[..]

zeker als deze niet lichamelijk verslavend is, maar alleen geestelijk.
Het hebben van een eetverslaving is niet te vergelijken met andere vormen van verslaving. We kunnen namelijk niet zonder eten. Eetstoornissen zijn echte psychische stoornissen. Het is meer dan je zorgen maken over je gewicht en je figuur hoor..
pi_51969548
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Trusten het volgende:

[..]

Het hebben van een eetverslaving is niet te vergelijken met andere vormen van verslaving. We kunnen namelijk niet zonder eten. Eetstoornissen zijn echte psychische stoornissen. Het is meer dan je zorgen maken over je gewicht en je figuur hoor..
Ja blijf jij je maar verschuilen achter termen als psychische stoornissen.

Maar wanneer je de volgende keer weer een vette hap naar binnen werkt, denk dan gewoon even na: jij bent het die BEWUST die vette zooi elke keer in je mond propt. Jij bent verantwoordelijk voor je omvang omdat jij er niks aan wil doen en liever achter door psychologen gegeven termen verschuilt.
pi_51969605
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:25 schreef Flashwin het volgende:
24h hulp met artsen doe normaal zeg.
Bedankt dat je je oordeel zo snel klaar heb. Zelfs op dat moment at ik waarschijnlijk op een dag al minder dan jij maar ik heb met slimfast en al die teringtroep mijn hele stofwisseling naar de klote geholpen dus als ik 1 kcal teveel at dan zag je het meteen terug op de weegschaal. Je weet blijkbaar echt niet waar je over praat anders zou je je oordeel niet zo snel klaar hebben. Ik heb niet voor mijn lol een half jaar uit huis gewoond in een andere stad als supersize girl een nieuwe middelbare school binnen gestapt. Hoe zie je het voor je dan? Dat ik iemand riep als ik wat wilde eten ofzo? Het was een woongroep met jongeren onder de 18 die veel en veel te zwaar waren. Hier werd een gezond eetpatroon aangeleerd voor zover je dat nog niet had maar het ging ook vooral om het kweken van zelfvertrouwen etc om überhaupt die sportschool weer in te durven! Kortzichtige aap

http://www.heideheuvel.nl(...)derenmetobesitas.htm
pi_51969643
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Flashwin het volgende:
-bla-
Wat begin je tegen mij? Ik heb mijn eetpatroon en gewicht al lang op orde maar niet dankzij personen als jij.
pi_51969651
Dikzak.
Don't judge a duck by its brother
pi_51969679
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:42 schreef Guncta het volgende:

pi_51969718
pi_51969959
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Trusten het volgende:

[..]

Wat begin je tegen mij? Ik heb mijn eetpatroon en gewicht al lang op orde maar niet dankzij personen als jij.
Uit je hele verhaal maak ik op dat een van de voornaamste redenen voor jou om af te vallen, was om -kort gezegd- sociaal geaccepteerd te worden.

Het is dus juist door personen als ik en anderen in dit topic dat je afgevallen bent. Immers, als mensen als wij medelevend ipv aanvallend hadden gedaan was je nu nog steeds een vetzak.

Dus denk eerst een dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft en bedank ons maar
pi_51970001
Of van die mensen met kanker;

"Ja, dat zit in de familie..." pfff
pi_51970047
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Uit je hele verhaal maak ik op dat een van de voornaamste redenen voor jou om af te vallen, was om -kort gezegd- sociaal geaccepteerd te worden.

Het is dus juist door personen als ik en anderen in dit topic dat je afgevallen bent. Immers, als mensen als wij medelevend ipv aanvallend hadden gedaan was je nu nog steeds een vetzak.

Dus denk eerst een dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft en bedank ons maar
Right

De voornaamste reden was mijn gezondheid en op de tweede plek sociale acceptatie inderdaad maar niet omdat kortzichtige personen zoals jij op een forum mij in de weg zitten maar omdat ik mezelf ook een leuke baan, leuke partner en leuk leven gun. Personen als jij hoef ik niet door geaccepteerd te worden.
pi_51970097
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Trusten het volgende:

[..]

Right

De voornaamste reden was mijn gezondheid en op de tweede plek sociale acceptatie inderdaad maar niet omdat kortzichtige personen zoals jij op een forum mij in de weg zitten maar omdat ik mezelf ook een leuke baan, leuke partner en leuk leven gun. Personen als jij hoef ik niet door geaccepteerd te worden.
Dus die collega's van die leuke baan en die leuke partner van je en alle mensen in je leuke leven zouden je ook hebben geaccepteerd indien je nog zo dik was?

Daarom zeg ik, denk eerst dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft voordat je zo defensief reageert.
pi_51970255
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dus die collega's van die leuke baan en die leuke partner van je en alle mensen in je leuke leven zouden je ook hebben geaccepteerd indien je nog zo dik was?

Daarom zeg ik, denk eerst dieper na over wat je werkelijk bewogen heeft voordat je zo defensief reageert.
Ik reageer defensief omdat het belachelijk is dat ik überhaupt mijn uiterlijk moest veranderen voor sociale acceptatie. En inderdaad accepteren collega's me ook wel als ik dik ben hoor en die andere collega's kunnen me gestolen worden. Alleen binnen komen is lastiger ivm gezondheidsklachten. En mijn partner had me ook geaccepteerd als ik nog dik was geweest. Ik heb hem ook een foto voorgelegd van mij toen ik nog 134 kilo woog bij 1 meter 65. Hij herkende me niet aangezien mijn hoofd er niet op stond maar er kwam niks negatiefs uit. Daarbij zou ik dat in het dagelijks leven ook moeten merken als hij er bekrompen gedachten op nahield over mensen met een afwijkend uiterlijk( of dat nou dik is, of zwart is etc). Er zijn zat mannen (en vrouwen) die verder kijken dan alleen de buitenkant.
  maandag 30 juli 2007 @ 20:54:30 #88
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_51970372
Ik vind dikke mensen erg want eigenlijk vermoorden zijn de negertjes in Afrika omdat ze zoveel eten zodat er niks meer overblijft voor de negertjes, die gaan dan dood en da's niet leuk. Daarom stel ik voor om kampen te maken waar we dikke mensen in stoppen, zodat ze zich kunnen concentreren op niet eten. Ik stel voor om deze kampen concentratiekampen te noemen.
It's about being boss, not being the boss...
pi_51970488
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
Ik vind dikke mensen erg want eigenlijk vermoorden zijn de negertjes in Afrika
En vreemd genoeg komt overgewicht in de ontwikkelingslanden evenveel voor. In ontwikkelde landen bij relatief lage sociaal-economische status(kunnen 'dure' gezonde producten niet betalen), in ontwikkelingslanden juist bij mensen met een relatief hoge sociaal-economische status(hebben geld voor luxe, ongezonde producten)
pi_51971666
Ik zit me dit topic door te lezen en er zitten me een partij NSBers tussen dat is niet te genieten.
Waar iemand zich al wel niet aan kan storen.

TS ik wil je adviseren dit soort topics hier niet meer te openen, je ziet het resultaat. Gooi het anders in een gedeelte waar geen vmbo kutjes en lulletjes zitten die het jottem en jofel vinden om alles maar af te kraken.
Hoe meer je afkraakt, de grotere man je word hier op fok.
pi_51971740
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
TS ik wil je adviseren dit soort topics hier niet meer te openen, je ziet het resultaat. Gooi het anders in een gedeelte waar geen vmbo kutjes en lulletjes zitten die het jottem en jofel vinden om alles maar af te kraken.
Hoe meer je afkraakt, de grotere man je word hier op fok.
Ja, ik heb het gemerkt en had het eigenlijk ook al wel verwacht (zie OP) maar ik kon het toch niet laten. Wie weet komt de boodschap bij 1 iemand toch aan....ik stop nu ook met lezen want ik verwacht niet veel nuttige reacties helaas!
  maandag 30 juli 2007 @ 22:20:34 #92
150421 Zygje
negerstaaf
pi_51973262
quote:
Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Met zulke redenaties vraag je er ook om dikke.
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
  maandag 30 juli 2007 @ 22:49:33 #93
185631 Guncta
En un momento dado
pi_51974277
Wat me trouwens wel opvalt is dat veel dikke mensen (lees: niet alle) geneigd zijn om dunne mensen belachelijk te maken of er grapjes over te maken.

Ik had ook zo'n tante en als je dan het omgekeerde terug zei ging ze sneaky het huis uit om meteen een heel eind te joggen. Vond dat altijd wel lachen..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:34:05 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51977235
Dikke mensen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:57:40 #95
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51977723
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef fathank het volgende:
Dikke mensen
en antwoorde het orakel
u zult zelf dik worden over enkele jaren
omdat wat gij verafschuwt uzelf worden zal

pi_51977844
Wanneer ben je dik?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 01:19:20 #97
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51978058
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 01:05 schreef Geerd het volgende:
Wanneer ben je dik?
weet ik veel
als je in je vel kunt prikken en er een deuk in ontstaat?
pi_51978450
Dikke mensen oké door een ziekte kan gebeuren..maar door te weinig sporten/teveel eten.. ---->
pi_51978538
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

[afbeelding]
En nu mondje dicht
Nou nou hijs daar gewoon met een helikopter heen gebracht zo kan ik het ook!
pi_51980912
Eens is met TS.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:18:44 #101
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_51980954
Haha, ik kan de hele dag eten en ik wordt niet dik!
[KNE]-Mod
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:11:53 #102
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_51981993
Nee hoor, die fatso's vinden eten zo lekker dat ze het niet kunnen weerstaan.
Still Pimpin' .. Ahaaight
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:12:15 #103
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_51982004
-edit-

Lachen joh.

[ Bericht 91% gewijzigd door Biogarde op 31-07-2007 13:28:25 ]
pi_51983554
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Wedden als jij iedere dag netjes de hele dag op de bank gaat zitten en 3000 calorieen eet, je over 3 jaar met worstevingertjes zit te fokken? Meer eten, gezonder eten en regelmatig eten.

Boulimia is een ziekte. Dik zijn (obesitas) is ook een ziekte.

Face it:
100 jaar geleden aten we een kilo suiker per jaar. Nu is het een kilo suiker per week. Suiker in de thee, gebakje hier, snoep daar, mac donalds hier.

9 van de 10 dikke mensen kunnen leven in een normaal lijf. Sommigen kiezen er niet voor....

Lang leve de consumptiemaatschappij
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:22:19 #105
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_51983594
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Biogarde op 31-07-2007 13:28:40 ]
[KNE]-Mod
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:37 #106
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_51983829
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nah, eerder hart- en vaatziekten denk ik.
Kan ook nog, maar dat bekt niet zo leker
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:52:10 #107
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_51984383
Gisteren toevallig a way of life gezien op tv??? ging over anorexia... dat is in mijn ogen beide gewoon niet mooi, maar anorexia is een geestelijke ziekte, dik zijn kan dat ook zijn. Het is niet altijd een gebrek aan wilskracht.
Ikzelf ben ook best dik geweest, in mijn koppie zat het niet helemaal juist waardoor ik ging eten. Nu ben ik gewoon slank met een gezond gewicht nadat ik veel ben afgevallen.
Ga dus niet meteen oordelen dat dikke mensen niet zoveel moeten eten en af moeten vallen... .soms gaat het probleem veel verder dan alleen eten.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:53:39 #108
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51984432
quote:
Dikke mensen

quote:
Dikzak.
Bovendien, mensen met 'anorexia'
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:25:10 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51987152
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:57 schreef TheWings het volgende:

[..]

en antwoorde het orakel
u zult zelf dik worden over enkele jaren
omdat wat gij verafschuwt uzelf worden zal

Ik denk het niet vriend. Ik kom tenminste 5 keer per week met mn luie reet van de bank af om in vorm te blijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:45:06 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_51987789
Gatver, anders ga je jezelf even zielig vinden...

Mag ik dan in het hoekje... ik vind mezelf niet aantrekkelijk maar mensen doen altijd zo onaardig tegen lelijke mensen?

Nee!

Kom voorjezelf op en ga niet lopen janken in een of ander janktopic...

Vind je jezelf te dik? probeer er wat aan te doen.
Lukt het niet? accepteer het en move on,.

Je helpt andere dikke mensen echt niet met dit ziellige gedoe hoor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_51989521
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Trusten het volgende:

[..]

Neehee, snap het nou. Dikke mensen zijn te dom en te vies om gevoel te hebben. Ze stinken naar zweet allemaal en ze zijn allemaal kortademig en ze kennen elke McDonalds en elke snackbar.

Even serieus: ik ben benieuwd wat er zou gebeuren met het lichaamsgewicht van de slanke rokende FOK!kers als die zouden stoppen met roken. Ik denk dat dat omhoog gaat.

Bovendien , wat is er tegenwoordig nog gezond. Als je de overheid mag geloven krijg je overal kanker en hart- en vaatziekten van.
pi_52086651
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef Jumparound het volgende:
Gatver, anders ga je jezelf even zielig vinden...

Mag ik dan in het hoekje... ik vind mezelf niet aantrekkelijk maar mensen doen altijd zo onaardig tegen lelijke mensen?

Nee!

Kom voorjezelf op en ga niet lopen janken in een of ander janktopic...

Vind je jezelf te dik? probeer er wat aan te doen.
Lukt het niet? accepteer het en move on,.

Je helpt andere dikke mensen echt niet met dit ziellige gedoe hoor
Wat jij zegt daarentegen zal bergen verzetten inderdaad.

Ik vind al die provocaties in dit topic zo jammer. Dit is geen kwestie van 'n leuke discussie waarbij het interessant is om te provoceren, provoceren als in des te harder roepen hoe walgelijk dikke mensen zijn staat wat mij betreft gelijk aan een ernstige vorm van domheid. Simpel geblaat.
pi_52091141
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
roepen hoe walgelijk dikke mensen zijn staat wat mij betreft gelijk aan een ernstige vorm van domheid. Simpel geblaat.
Tsjah, dat roepen die gezellige dikkerds dan ook over zich af. Wat overgewicht mag best, maar als je 130 kilo weegt en 1.65 bent dan is dat gewoon ranzig, punt
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 03:23:51 #114
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52091805
Respect voor jou Trusten!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:35:04 #115
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_52092909
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_52093002
Dikke mensen hebben over het algemeen het puur aan zichzelf te danken dat ze dik zijn. Elke keer als er gebak oid op werk is gebeurt het volgende:

Persoon aan dik iemand "Wil je ook een gebakje?"
Dik iemand: "Ik ben eigenlijk aan het Sonjabakkeren ( ) maar het is zo lekker he, dus doe maar"

en daarna een beetje giechelen...

Van lucht word je niet dik en met sporten verbrand je kcal, simple as that. Geen speld tussen te krijgen.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:51:56 #117
71115 Rnej
I walk the line
pi_52093565
ik ben zelf ook niet de lichtste.. maar als ik een vetklep op een scooter zie heb ik zoiets van: get your fat ass on a tredmill...
pi_52094983
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 09:35 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]
Idem, tevens met bier
(60 kg, 1.75)
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:22:41 #119
182619 DRNKnHGH
smoke them hotdogs
pi_52095165
quote:
Dikzak.
pi_52099503
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Idem, tevens met bier
(60 kg, 1.75)
Een vriend van mij is op vakantie geweest, elke avond uit en bier en snacks de hele dag door en totaal 3kg afgevallen op vakantie, het is maar wat je gewend bent.

Ik eet zelf 6x op een dag een grote maaltijd dus dan kan je wel wat lijen.
pi_52100248
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef Gozert het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar ik val zelf ook in de 'morbide obesitas' categorie. Gelukkig heb ik vorig jaar de knop kunnen omzetten en ben sindsdien een DIKKE 50kg (bad pun intended ) afgevallen. Nog 30 en dan ben ik tevreden. Ik woog over de 200kg en daar was ik niet trots op.

Waar het aan ontbrak, was gewoon de wilskracht. En support van mensen om je heen. Nu doe ik nog steeds alles alleen, maar nu lukt het wel.

Ik laat alle producten met glucose-fructosestroop staan en snack heel af en toe nog. Veel water drinken, mag ook best een frisdankje zo nu en dan. En die producten waar "0% VET!!!" op staat, blijken dan vol met slechte suikers te zitten. Ook niks dus.

Voor de mensen die het willen weten, ik begin 's ochtends met een wandeling van een half uur of een uurtje basketballen op het lokale pleintje. 's Avonds volgt er dan nog een potje fitnessen van een kleine 2 uur. Eerst krachttraining om alvast wat calorieën te verbranden zodat tijdens de cardio, mijn vetreserves worden aangesproken. Ook niet onbelangrijk, na 18:00 niks meer eten, behalve wat fruit of groenten. Dit doe ik zo'n 5x per week.

En als ik een dag niet sport, voel ik me klote. Ik ben nu dus verslaafd aan sporten
erg knap ^_^

Ben zelf net ff snel op de weegschaal gesprongen, 113kg (met kleren aan) op 1.85m dus zo'n 20-25kg teveel

AND I DON'T GIVE A SHIT

Mensen, ga vooral door met anderen een minderwaardigheids complex aanpraten
Als je je stoer en goed voelt door anderen de grond in te trappen, kudo's
Zolang je maar weet dat de grootste vadsigste dikzak meer persoonlijkheid heeft in z'n kleine pink dan 20 van die haatsmurfen bijmekaar.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_52100516
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef BasOne het volgende:

[..]

erg knap ^_^

Ben zelf net ff snel op de weegschaal gesprongen, 113kg (met kleren aan) op 1.85m dus zo'n 20-25kg teveel

AND I DON'T GIVE A SHIT

Mensen, ga vooral door met anderen een minderwaardigheids complex aanpraten
Als je je stoer en goed voelt door anderen de grond in te trappen, kudo's
Zolang je maar weet dat de grootste vadsigste dikzak meer persoonlijkheid heeft in z'n kleine pink dan 20 van die haatsmurfen bijmekaar.
Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.
Er zijn altijd uitzonderingen ja, maar dik zijn heeft nergens iets mee te maken over het algemeen, behalve met een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen om er iets aan te doen.

Over het algemeen heb ik niks tegen dikke mensen, maar als ik dit zo weer lees met haat tegenover dunne mensen, wat echt compleet kinderachtig is, dan slaat die meer persoonlijkheid echt nergens meer op.
pi_52100657
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik wil je niet de grond in trappen, maar sinds wanneer heeft een dik iemand meer persoonlijkheid dan een dun iemand, raakt echt kant noch wal.
Er zijn altijd uitzonderingen ja, maar dik zijn heeft nergens iets mee te maken over het algemeen, behalve met een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen om er iets aan te doen.

Over het algemeen heb ik niks tegen dikke mensen, maar als ik dit zo weer lees met haat tegenover dunne mensen, wat echt compleet kinderachtig is, dan slaat die meer persoonlijkheid echt nergens meer op.
Ah maar waar lees ik iets van jouw over de haat tegen dikke mensen?
Hate begets hate, ik heb niets tegen dunne mensen, ik heb iets tegen dunne mensen die zich superieur voelen tegenover dikke mensen.

En waarom is het een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen?
Moet iedereen maar conform de 'dunne' mens leven?
Wie zijn dunne mensen om mij te verplichten naar de sportschool te gaan, om mij te verbieden een patatje te eten?
Wie zijn hun om mij te verplichten dat ik naar hun maatstaven moet leven?
Fuck em..

Ik leef zoals ik wil leven, mijn overgewicht is niet van dien aard dat ik er medische problemen van krijg dus waar bemoeien ze zich mee?
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_52100770
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:49 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ah maar waar lees ik iets van jouw over de haat tegen dikke mensen?
Hate begets hate, ik heb niets tegen dunne mensen, ik heb iets tegen dunne mensen die zich superieur voelen tegenover dikke mensen.

En waarom is het een tekort aan wilskracht of doorzettingsvermogen?
Moet iedereen maar conform de 'dunne' mens leven?
Wie zijn dunne mensen om mij te verplichten naar de sportschool te gaan, om mij te verbieden een patatje te eten?
Wie zijn hun om mij te verplichten dat ik naar hun maatstaven moet leven?
Fuck em..

Ik leef zoals ik wil leven, mijn overgewicht is niet van dien aard dat ik er medische problemen van krijg dus waar bemoeien ze zich mee?
Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt? Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:00:29 #125
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52100840
Ik ben niet dik, ik ben gewoon volop aanwezig
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_52100858
1.85m lang en 113kg en niet sporten en zeggen dat dit niet slecht is voor je gezondheid? Misschien niet als je 30 bent nee maar wacht maar tot je 50 bent met dat gewicht, genoeg kans op serieuze problemen.

Maar het is wel positief dat je niet zit te zeiken over je gewicht. Ik hoor zo vaak van "ja ik kan echt niet afvallen hoor, blablabla over langzame stofwisseling ed"

Iedereen kan afvallen, maar of ze het willen en doen is een 2e...
pi_52101003
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:01 schreef McGilles het volgende:
1.85m lang en 113kg en niet sporten en zeggen dat dit niet slecht is voor je gezondheid? Misschien niet als je 30 bent nee maar wacht maar tot je 50 bent met dat gewicht, genoeg kans op serieuze problemen.

Maar het is wel positief dat je niet zit te zeiken over je gewicht. Ik hoor zo vaak van "ja ik kan echt niet afvallen hoor, blablabla over langzame stofwisseling ed"

Iedereen kan afvallen, maar of ze het willen en doen is een 2e...
Ik sport niet nee, maar doe alles op de fiets, ben 32
Met de ziekte van Crohn is sporten toch geen optie, en dieten om af te vallen word me afgeraden zonder intensieve begeleiding (die je dan zelf mag dokken)
Maar nee, ik klaag niet over m'n gewicht.
Ik ben zoals ik ben, was al zwaar toen ik geboren werd en ik zal zwaar zijn als ik m'n graf induik, so be it.
Kan er om gaan janken, maar het helpt toch niet.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:09:05 #128
174925 Judeljuud
pi_52101018
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef Magereheinus het volgende:
Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
Tjonge jonge zeg ...ik vind 'fatso's' nogal denigrerend overkomen hoor.
pi_52101094
Bij ons op het werk loopt ook zo'n dik wijf rond van al gauw 150kg..En ze stinkt ook nog naar zweet en pis..
Echt ik kots op dat soort mensen
pi_52101139
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:12 schreef janspj het volgende:
Bij ons op het werk loopt ook zo'n dik wijf rond van al gauw 150kg..En ze stinkt ook nog naar zweet en pis..
Gast ben je serieus?

Waar ik vroeger werkte was ook een ongelooflijk vet vadsig wijf, maar die kwam altijd met liters parfum op naar werk. Alsof haar viesheid zo minder zou opvallen
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:17:00 #131
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_52101185
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik sport niet nee, maar doe alles op de fiets, ben 32
Met de ziekte van Crohn is sporten toch geen optie, en dieten om af te vallen word me afgeraden zonder intensieve begeleiding (die je dan zelf mag dokken)
Maar nee, ik klaag niet over m'n gewicht.
Ik ben zoals ik ben, was al zwaar toen ik geboren werd en ik zal zwaar zijn als ik m'n graf induik, so be it.
Kan er om gaan janken, maar het helpt toch niet.
Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sporten

En het zal zeker in sommige gevallen zo zijn dat je er niets aan kunt doen, maar als je met je fat ass de bank niet afkomt, jezelf volfreet met junkfood, naar de macdonalds kunt sprinten, maar met de auto naar de sportschool te veel is.. dan ligt het toch echt aan jezelf
pi_52101248
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Je kan dus blijkbaar wel fietsen? Dat kan je ook in een sportschool doen en dan heet het sport, dus je kunt wel sporten

En het zal zeker in sommige gevallen zo zijn dat je er niets aan kunt doen, maar als je met je fat ass de bank niet afkomt, jezelf volfreet met junkfood, naar de macdonalds kunt sprinten, maar met de auto naar de sportschool te veel is.. dan ligt het toch echt aan jezelf

Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
Dit, dus.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:21:14 #133
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_52101275
er komt iets engs uit zijn broek

of is dat nu mode
I never workout
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:21:26 #134
164095 koejoeloek
pi_52101278
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bekritiseert iemand met zijn/haar uiterlijk, terwijl je zelf op zulke foto's staat.
dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft En bovendien mogen mensen met zulke fotos ook hun mening geven
pi_52101299
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft
Beide gaan over uiterlijk hč. Ik heb zo mijn mening over dit soort foto's
Dit, dus.
pi_52101318
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Ik heb geen auto, junkfood

En als je fietsen en sporten hetzelfde wilt noemen
Waarom zou ik x bedrag per maand moeten betalen om op een hometrainer te zitten als ik een goeie fiets in de schuur heb staan? kom je ook nog eens in de buitenlucht, is goed voor je.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:23:24 #137
164095 koejoeloek
pi_52101319
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Beide gaan over uiterlijk hč. Ik heb zo mijn mening over dit soort foto's
dat mag ik zal er absoluut niet minder goed door slapen
pi_52101329
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

dat mag ik zal er absoluut niet minder goed door slapen
Die jongen die je net probeerde te zieken hopelijk ook niet
Dit, dus.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:24:26 #139
164095 koejoeloek
pi_52101335
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik heb geen auto, junkfood

En als je fietsen en sporten hetzelfde wilt noemen
Waarom zou ik x bedrag per maand moeten betalen om op een hometrainer te zitten als ik een goeie fiets in de schuur heb staan? kom je ook nog eens in de buitenlucht, is goed voor je.
Ga jij maar eens een uurtje spinning doen dan, dat is toch zeker wel sport Maar inderdaad in de buitenlucht kan het ook, wou alleen aangeven dat je dus wel kunt bewegen.
pi_52101378
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Ga jij maar eens een uurtje spinning doen dan, dat is toch zeker wel sport Maar inderdaad in de buitenlucht kan het ook, wou alleen aangeven dat je dus wel kunt bewegen.
Beweging is geen probleem, als ik het maar rustig aan doe, en een lekker stukje fietsen in de buitenlucht is rustig aan doen.
Als ik ga 'sporten' is dat fysiek te zwaar voor me, als ik dat al een uur volhoud lig ik een dag helemaal voor pampus.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:28:38 #141
174925 Judeljuud
pi_52101396
BasOne...lieverd...het heeft geen zin om jezelf te verdedigen. Sommige mensen zijn en blijven bullies.
pi_52101399
HOU JE BEK GORE PAPZAK

KANKER!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52101411
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef BasOne het volgende:

[..]

Beweging is geen probleem, als ik het maar rustig aan doe, en een lekker stukje fietsen in de buitenlucht is rustig aan doen.
Als ik ga 'sporten' is dat fysiek te zwaar voor me, als ik dat al een uur volhoud lig ik een dag helemaal voor pampus.
Aehaheahehaheha.
pi_52101436
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:28 schreef Judeljuud het volgende:
BasOne...lieverd...het heeft geen zin om jezelf te verdedigen. Sommige mensen zijn en blijven bullies.
We zullen doorgaan, met de stootkracht van de milde kracht
We zullen doorgaan, in de sprakeloze nacht
We zullen doorgaan, we zullen doorgaan
Laboro te salutante
pi_52101439
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:21 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

dus? ik zou niet weten wat dat met dik te maken heeft En bovendien mogen mensen met zulke fotos ook hun mening geven
Jij kan ook wel een bezoekje aan de gym gebruiken met je skinny ass
pi_52101455
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Aehaheahehaheha.
Klinkt niet goed.
Heb je je al laten onderzoeken op keelkanker?
Laboro te salutante
pi_52101543
Nance & Annastacia de zangeressen hebben beide Crohn. En dik dat ze zijn.
pi_52101607
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:35 schreef Devlinsect het volgende:
Nance & Annastacia de zangeressen hebben beide Crohn. En dik dat ze zijn.
Crohn is voor ieder persoon verschillend, daarbij ligt mijn zwaarlijvigheid niet aan Crohn, en dat heb ik nooit beweert.
Alleen sporten en dieeten met de ziekte van Crohn is linke boel.
Op het hoogtepunt van mijn ziekte, als je het zo kan noemen, lag ik 3 maanden aan het infuus en woog ik aan het eind nog maar 45kg, dus ik maak me nu echt geen zorgen over een 20kg extra.
Laboro te salutante
pi_52101820
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Gast ben je serieus?

Waar ik vroeger werkte was ook een ongelooflijk vet vadsig wijf, maar die kwam altijd met liters parfum op naar werk. Alsof haar viesheid zo minder zou opvallen
Nee echt waar als die naar de wc geweest is stinkt se gewoon naar pis. Anderen vrouwen klagen dan ook dat de wc zo smerig is.
Niemand die wat durft te zegen want dat kan natuurlijk niet.
pi_52101939
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef BasOne het volgende:

[..]

Klinkt niet goed.
Heb je je al laten onderzoeken op keelkanker?
Liever keelkanker dan zo'n vuile gore luie vetklep zoals jij.
pi_52102116
quote:
Nog veel leuker: dames die in de mac een big mac menu bestellen met cola LIGHT. x1000
pi_52102167
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:05 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Nog veel leuker: dames die in de mac een big mac menu bestellen met cola LIGHT. x1000
Ze hebben sinds kort ook light patat.
pi_52102180
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze hebben sinds kort ook light patat.
ohnoezwtfbbqrly?
pi_52102523
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heb je vandaag je knuffel nog niet gehad van mamma?
Laboro te salutante
pi_52102615
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ongelooflijk, wat ben jij een hypocriete lul. Jet hele topic loop je af te geven op dikke mensen en dan is het andersom en is het ineens kinderachtig. Over kinderachtig gesproken.
pi_52102646
Sommige reacties in dit topic zijn wel heel erg laag....
pi_52102692
quote:

[..]

Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt? Daarnaast heb je ook genoeg fatso's die wel lopen te janken over t feit dat ze dik zijn, maar er ook niets aan doen. Dat doe jij iig niet, maar ik vind t zelf ook niet zo super tof om de hele tijd alleen maar fatso's te zien eigenlijk
In dat geval heb ik een vraag: wie rookt er hier???

Ook die mensen hebben een grotere kans op hart- en vaatziekten en dat geldt ook voor de gestresste mensen onder ons. Ik vind het allemaal prima maar ik vind wel dat hier echt bullshit argumenten op tafel komen. Zeg dan gewoon dat je misselijk wordt als je iemand ziet die niet aan jouw ideaalbeeld voldoet.
pi_52102721
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ongelooflijk, wat ben jij een hypocriete lul. Jet hele topic loop je af te geven op dikke mensen en dan is het andersom en is het ineens kinderachtig. Over kinderachtig gesproken.
Over geestelijk gehandicapt gesproken...

"hele topic" is niet echt van toepassing, ik had pas 2 reacties in dit topic. En ik vertel alleen maar feiten over dik zijn en geef totaal geen mening. Gewoon feiten, kan er niks aan doen dat ze waar zijn. Maar als iemand zonder reden mensen gaat afzeiken die 'dun' zijn slaat toch alles?
pi_52102755
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

In dat geval heb ik een vraag: wie rookt er hier???

Ook die mensen hebben een grotere kans op hart- en vaatziekten en dat geldt ook voor de gestresste mensen onder ons. Ik vind het allemaal prima maar ik vind wel dat hier echt bullshit argumenten op tafel komen. Zeg dan gewoon dat je misselijk wordt als je iemand ziet die niet aan jouw ideaalbeeld voldoet.
Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:39:08 #160
174925 Judeljuud
pi_52102798
Nee, heb gewoon respect voor anderen.
pi_52102799
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik rook niet, drink niet, sport 6x in de week, eet 100% gezond en fiets veel, mag ik dan wel gaan zeiken?
Nee, want ook teveel sporten is namelijk ongezond. Die fanatieke sporters willen nog wel eens out of the blue dood neer vallen. Kortom, eigenlijk is er niks gezonder dan dood gaan.
pi_52102830
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef McGilles het volgende:

[..]

Over geestelijk gehandicapt gesproken...

"hele topic" is niet echt van toepassing, ik had pas 2 reacties in dit topic. En ik vertel alleen maar feiten over dik zijn en geef totaal geen mening. Gewoon feiten, kan er niks aan doen dat ze waar zijn. Maar als iemand zonder reden mensen gaat afzeiken die 'dun' zijn slaat toch alles?
Dan heb ik niet goed opgelet.

Maar als iemand zonder reden mensen gaat afzeiken die "dik"zijn dat slaat toch ook alles?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:41:46 #163
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_52102857
-edit- Nja, laat maar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_52102948
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, want ook teveel sporten is namelijk ongezond. Die fanatieke sporters willen nog wel eens out of the blue dood neer vallen. Kortom, eigenlijk is er niks gezonder dan dood gaan.
Sinds wanneer is 6kpw sporten teveel? Elke dag lekker bezig zijn, top voor je humeur, top voor je geest, top voor alles eigenlijk
pi_52103026
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:41 schreef Yildiz het volgende:
-edit- Nja, laat maar.
Nee kom, spui je gal maar
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:09:02 #166
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_52103356
quote:

[..]

Maar wie kan er voor opdraaien als jij hart en vaat ziektes krijgt?
Dat vind ik altijd van die dooddoeners. Net alsof jij er persoonlijk voor moet dokken als iemand met overgewicht doodgaat door hart en vaatziektes.

Verder is een beetje overgewicht helemaal niet erg, zolang het de spuigaten niet uitloopt. Diversiteit is tof
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:12:34 #167
85129 dikkedorus
pi_52103422
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nu nog een persoonlijkheid en alle vrouwen (mannen?) gaan plat!
pi_52103485
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef dikkedorus het volgende:

[..]

Nu nog een persoonlijkheid en alle vrouwen (mannen?) gaan plat!
Ik weet het... ik ben een god..
pi_52103893
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:16 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik weet het... ik ben een god..
Gullukig voor ons bestaat god niet, ergo, jij bestaat niet.
Laboro te salutante
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:42:35 #170
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_52104052
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:34 schreef BasOne het volgende:

[..]

Gullukig voor ons bestaat god niet, ergo, jij bestaat niet.
ergo hij denkt niet

Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:14:36 #171
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52111413
Laboro te salutante
pi_52111862
dikke mensen zijn lelijk en ze stinken
pi_52111871
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:43 schreef DrDentz het volgende:
dikke mensen zijn lelijk en ze stinken
ja jij ook!
bah vies peuk! ULKKKKKKKKKKKKKK
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52111897
nouhou niet
ik ben knap en ruik lekker
pi_52111919
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:46 schreef DrDentz het volgende:
nouhou niet
ik ben knap en ruik lekker
niet je riekt naar zak
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52111923
BRIE BRIE
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:52:16 #177
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52111994
The surgeon Generals says: Smegma moet bijtijds verwijdert worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BasOne op 05-08-2007 06:05:33 ]
Laboro te salutante
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:51:14 #178
107445 Jajong
Hadouken!
pi_52112529
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:09 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd van die dooddoeners. Net alsof jij er persoonlijk voor moet dokken als iemand met overgewicht doodgaat door hart en vaatziektes.

Verder is een beetje overgewicht helemaal niet erg, zolang het de spuigaten niet uitloopt. Diversiteit is tof
Jij weet duidelijk niet waar je over praat want het toenenemende overgewicht van Nederlanders kost de staat ( en dus de burger; jij en ik ) heel veel geld.
  zondag 5 augustus 2007 @ 05:21:52 #179
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52112855
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 03:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk niet waar je over praat want het toenenemende overgewicht van Nederlanders kost de staat ( en dus de burger; jij en ik ) heel veel geld.
Heel verschil tussen overgewicht en obesitas.
paar pondjes meer aan een wijfie
Mot niet zo'n dun knekelige gratepakkie in m'n bed.

Ow, ff FYI in 2006 koste het 'de staat' 3,6 miljard aan sportblessures.
Ergo, sporten is ongezond en kost de staat teveel en moet verboden worden.
Laboro te salutante
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:21:16 #180
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52115745
Ik klaag niet over dikke mensen. Heb wel schijt aan degenen die over magere personen klagen. Nu verbiedt men lichtgewicht modellen op de catwalk omdat jonge meisjes zogenaamd anorexia krijgen. Wie zegt dat anorexia geen reaktie is op alle dikke mensen die ze zien rondlopen?

Grappig bericht in dit verband: in de VS gaf men op scholen voorlichting over anorexia, met ondermeer ex-patiënten die over hun ervaringen kwamen vertellen. Tot men erachter kwam dat deze werkwijze het aantal anorexia gevallen deed stijgen. Deze welbespraakte intelligente meisjes werden als rolmodel gezien...
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:59:49 #181
85129 dikkedorus
pi_52116622
Ach, mager zijn is ook enorm kut. Dan kan je je wel met tegenzin volproppen met vet eten, maar dat is ook alles behalve goed voor je gezondheid. Dan maar proberen wat spiermasssa op te bouwen (ookal gaat dat ook extreem traag)
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:35:59 #182
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52117425
Laboro te salutante
pi_52120484
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef dikkedorus het volgende:
Ach, mager zijn is ook enorm kut. Dan kan je je wel met tegenzin volproppen met vet eten, maar dat is ook alles behalve goed voor je gezondheid. Dan maar proberen wat spiermasssa op te bouwen (ookal gaat dat ook extreem traag)
Bull. Ik ben altijd extreem mager geweest: 62kg bij 1m88. Na 8 maanden trainen had ik er al 15kg aan zitten. Zonder vette rommel te moeten eten. Zonder echte verhoging van m'n vetpercentage.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:24:23 #184
85129 dikkedorus
pi_52120547
Dat is dus ook mijn "plan".
Hoewel ik dus niet zo extreem...eh...sportief ben ingesteld.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:27:19 #185
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_52120598
Tsja... dikke mensen... Het heeft niet mijn voorkeur, om het maar zacht uit te drukken...

Vind het alleen erg irritant als ze naast je komen zitten en dat je dan ineens ineen gedrukt wordt...
pi_52120750
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Bull. Ik ben altijd extreem mager geweest: 62kg bij 1m88. Na 8 maanden trainen had ik er al 15kg aan zitten. Zonder vette rommel te moeten eten. Zonder echte verhoging van m'n vetpercentage.
Je bent in vet echt wel aangekomen, laten we zeggen van die 15kg, 5kg spier, 5kg vet, 5kg vocht.
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:05:23 #187
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_52121311
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:36 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je bent in vet echt wel aangekomen, laten we zeggen van die 15kg, 5kg spier, 5kg vet, 5kg vocht.
Hij heeft het ook over z'n vetpercentage omhoog is gegaan...
pi_52125060
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef Jajong het volgende:

[..]

...en als jij daadwerkelijk keelkanker krijgt weet je niet hoe hard je tot onze lieve heer moet bidden om te genezen. Echt zo'n reactie van hetzelfde trieste niveau als van degene die in hun oneindige wijsheid wisten te voorspellen dat ik nu 110-120 kg zou gaan wegen; jammer voor hen zit ik daar nog steeds ruim 20 kg onder
pi_52125207
Met trainen kan je alles voor elkaar krijgen wat je zelf wilt.
Ik ben ook van +/- 70kg naar 100kg gegaan dmv krachtsport!
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:26:39 #190
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_52125402
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:16 schreef McGilles het volgende:
Met trainen kan je alles voor elkaar krijgen wat je zelf wilt.
Ik ben ook van +/- 70kg naar 100kg gegaan dmv krachtsport!
Tsja... maar of je dat nou wil...
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:26:59 #191
85129 dikkedorus
pi_52125408
Ik ben al blij als ik de 70 haal
pi_52125956
dikke mensen
dikke mensen die zeiken dat normale mensen dun zijn
nee lul, jij bent gewoon dik, lui varken!
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52127211
Ieder pondje gaat door het mondje
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_52130071
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Ik vind 't zo idioot als mensen gaan roepen: "onzin, ik... " "bullshit, want ik" of in jouw geval "bull, ik..". Stel dat ik dik/dun was, zal mij 'n worst wezen dat 't jou is gelukt met afvallen/aankomen op deze wijze. Het is niet zo dat dat bij iedereen standaard hetzelfde werkt.
pi_52130608
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind 't zo idioot als mensen gaan roepen: "onzin, ik... " "bullshit, want ik" of in jouw geval "bull, ik..". Stel dat ik dik/dun was, zal mij 'n worst wezen dat 't jou is gelukt met afvallen/aankomen op deze wijze. Het is niet zo dat dat bij iedereen standaard hetzelfde werkt.
Eeeeh, tja, de meeste menselijke lichamen zijn toch redelijk hetzelfde opgebouwd hoor (om mee te beginnen natuurlijk)
pi_52131139
Beetje typisch hoe dik zijn altijd als lelijk en vies ervaren wordt.
Ik ken ook een paar mensen die een kilootje of 20 te dik waren, waarbij het prima stond.
Ik vond ze nadat ze dat gewicht verloren waren er niet leuker op geworden eigenlijk.

Okee, 120+ kilo, dat staat bijna niemand, maar tussen de 90 en 120 is het helemaal afhankelijk van het persoon.
Ik ben zelf een tijdje terug met een beetje op mijn eten letten van 98 terug naar 85 kilo gegaan, omdat ik toch wel een buik kreeg. Maar nu vind ik mijn gezicht eigenlijk te mager, dus ik denk er serieus over om maar weer een paar kilootjes aan te eten.
pi_52131141
IQ van boven de 60 is weer ver te zoeken in dit topic
pi_52131223
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef Lamon het volgende:
Maar nu vind ik mijn gezicht eigenlijk te mager, dus ik denk er serieus over om maar weer een paar kilootjes aan te eten.
Je zou ook kunnen gaan (kracht)sporten, waardoor de spieren in je gezicht er steviger gaan uitzien.

Het is niet of een vetzak of een mager lijk zijn. Je kunt ook er ook gezond uitzien.
pi_52131437
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen gaan (kracht)sporten, waardoor de spieren in je gezicht er steviger gaan uitzien.

Het is niet of een vetzak of een mager lijk zijn. Je kunt ook er ook gezond uitzien.
Ik haat sporten, en het leven is te kort.

Ik denk overigens niet dat ik met mijn 1.89 gelijk een vetzak ben als ik het straks stabiliseer op een kilootje of 88.
Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik dat ideaal van zo mager mogelijk zijn, niet deel. Iemand zijn perfecte gewicht, waar die persoon blij mee is, en wat hem/haar staat kan best wat zwaarder zijn dan bij een ander. Het varieert per persoon, en magerder is niet altijd beter.
Zelfs teveel spieren kan sommige mensen voor geen meter staan, al denken ze van wel, omdat het zo "gezond" is.
pi_52132115
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:36 schreef McGilles het volgende:

[..]

Echt geen 5 kg vet en vocht hoor. Ik weet niet wat mijn vetpercentage was, maar na die 15kg zat ik op 8%. Daarvoor misschien 6%, maar zeker niet lager. 5kg vocht is het ook zeker niet geweest.
pi_52132317
quote:
Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...

Je hebt helemaal geen punt. Die mensen die op hun reet zitten en zich bezig houden met hun eigen medelijden zouden eens in de benen moeten komen.
Natuurlijk is het niet makkelijk en ben je niet slank na een nachtje slapen, maar dat betekent nog niet dat die mensen met overgewicht daardoor maar zielig moeten gaan doen.

Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
Stel waardeloze, luie nijlpaarden, bah.
  maandag 6 augustus 2007 @ 00:37:14 #202
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_52132402
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef OldJeller het volgende:
Neem een voorbeeld aan deze topicreeks Slank.., een reeks in LIF, als je teruggaat naar topics van een paar jaar geleden, zie je dezelfde mensen reageren.
In plaats van klagen en begrip aan elkaar te tonen hier op internet kunnen ze beter iets aan het probleem doen dan erover janken; trainen dus.
In plaats van te gaan zitten fok!ken, kunnen ze inderdaad beter in beweging komen...
  maandag 6 augustus 2007 @ 01:21:50 #203
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133111
quote:

[..]

Je hebt helemaal geen punt. Die mensen die op hun reet zitten en zich bezig houden met hun eigen medelijden zouden eens in de benen moeten komen.
Natuurlijk is het niet makkelijk en ben je niet slank na een nachtje slapen, maar dat betekent nog niet dat die mensen met overgewicht daardoor maar zielig moeten gaan doen.

Uhm... pardon?
Waarom MOET ik naar jouw standaarden leven?
Ik heb 20kg overgewicht, SO FUCKING WHAT...
Dacht je dat je met je ideale gewicht ook gelijk een god bent ofzo?
Ik blijf lekker met me luie reet op de bank zitten met een zak chips en een filmpje, gewoon om mensen zoals jouw te treiteren.
Vet bah, dik bah, krijg de tiefus.
Wie denk je dat je bent om anderen jouw waarden op te leggen?
Wie denk je dat je bent om anderen die niet aan jouw ideaal voldoen te veroordelen?
Je bent een klein miezerig mannetje die zich groot voelt door anderen de grond in te trappen.

Stel waardeloze, luie nijlpaarden...
Dikke middelvinger kan je krijgen, en een fikse trap onder je reet, en met de bovenbenen zoals ik heb komt die hard aan.
Laboro te salutante
pi_52133122
He maar even to the point..
Dikke mensen zijn natuurlijk wel vies he
pi_52133212
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:21 schreef BasOne het volgende:

[..]

Uhm... pardon?
Ik blijf lekker met me luie reet op de bank zitten met een zak chips en een filmpje, gewoon om mensen zoals jouw te treiteren.
Wie denk je dat je bent om anderen die niet aan jouw ideaal voldoen te veroordelen?
Je bent een klein miezerig mannetje die zich groot voelt door anderen de grond in te trappen.

Dikke middelvinger kan je krijgen, en een fikse trap onder je reet, en met de bovenbenen zoals ik heb komt die hard aan.
Wind je niet zo op, chubby.
Ik had het over de mensen met overgewicht die klagen dat ze overgewicht hebt, maar er verder niks aan doen.
Aangezien jij 'lekker met je luie reet op de bank blijft zitten', geloof ik niet dat je erover klaagt.

Zozo, dat was een adrenalinemoment.. verslik je niet in je ijsje hč.
pi_52133214
DrDentz spreekt de waarheid
pi_52133285
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:22 schreef DrDentz het volgende:
He maar even to the point..
Dikke mensen zijn natuurlijk wel vies he
Idd
vandaag toen ikk aan het chillen was bij het water moesten er ook weer van zulke menen lopen:(

Me uitzicht wat doe je??
  maandag 6 augustus 2007 @ 01:39:44 #208
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52133351
als ik dikke mensen zie denk ik altijd dat ze emotioneel onstabiel zijn
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52133392
quote:

[..]

Uhm... pardon?

Het zijn ook domme mensen moet je maar denken, zonder enig inlevingsgevoel voor anderen!
Die zien altijd dikke mensen staan vreten bij een patatzaak, maar dat hun magere grietje naast zich niets vreet en eigenlijk anorexia heeft kan ze geen reet schelen als ze maar kunnen pimpen met hun scores.
Heul vroeger was het juist geweldig om erg dik te zijn dat was een teken van rijkdom!
Zeker en vooral in china die kanten op.
En je had nog de rubensdames, die tijd hebben we ook gehad en nu is het dan slankietijd...
over tig jaar hoor je weer een hele andere trend.
Ik vind iedereen prima hoor zoals ze zijn, als ze maar een goed karakter hebben dat vind ik het allerbelangrijkste en andere afkatten is snel gedaan maar geen kunst op zich!
Probeer maar eens aardig te zijn voor anderen! Dan verdien je respect en niet met jezelf zo te verlagen met het kotsen op anderen, want dat zegt nml heel erg veel over jou karakter,
oh je had er geen!
ok dan niet!
pi_52133442
Ja, het zijn allemaal domme mensen en vrouwen die slank zijn leiden aan anorexia. Als je nog even wacht wordt dik zijn weer helemaal in en mooi, zoals een paar honderd jaar geleden in Azië. Houd vol!

Maar doe het alstublieft thuis en ga niet andere mensen lastigvallen met je stank, omdat er zweet tussen je zwembanden zit.
  maandag 6 augustus 2007 @ 01:51:42 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52133447
Dikke mensen die cola light drinken...

Echt. Bestellen ze een patat met mayo en een cola light...
  maandag 6 augustus 2007 @ 01:53:28 #212
68638 Zwansen
pi_52133462
quote:

[..]

Uhm... pardon?

En als jij op je 53e een hartaanval krijgt, moeten we jou zeker zielig vinden?
pi_52133465
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Zwansen het volgende:

het schijnt dat de mensen juist dik worden dankzij die lightprodukten!
dus ach...
pi_52133469
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En als jij op je 53e een hartaanval krijgt, moeten we jou zeker zielig vinden?
eh dat overkomt ook gewone mensen hoor!
Dus spot er niet mee, met je jij bent-zogoed-moraal..
pi_52133474
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Zwansen het volgende:

Die kenden we nog niet.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 6 augustus 2007 @ 01:56:56 #216
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133481
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het zijn ook domme mensen moet je maar denken, zonder enig inlevingsgevoel voor anderen!
Die zien altijd dikke mensen staan vreten bij een patatzaak, maar dat hun magere grietje naast zich niets vreet en eigenlijk anorexia heeft kan ze geen reet schelen als ze maar kunnen pimpen met hun scores.
Heul vroeger was het juist geweldig om erg dik te zijn dat was een teken van rijkdom!
Zeker en vooral in china die kanten op.
En je had nog de rubensdames, die tijd hebben we ook gehad en nu is het dan slankietijd...
over tig jaar hoor je weer een hele andere trend.
Ik vind iedereen prima hoor zoals ze zijn, als ze maar een goed karakter hebben dat vind ik het allerbelangrijkste en andere afkatten is snel gedaan maar geen kunst op zich!
Probeer maar eens aardig te zijn voor anderen! Dan verdien je respect en niet met jezelf zo te verlagen met het kotsen op anderen, want dat zegt nml heel erg veel over jou karakter,
oh je had er geen!
ok dan niet!
Kan behoorlijk pissig worden om die intolerantie.
Alsof mensen met overgewicht minderwaardige wezens zijn.....

Ik ben zwaar geboren, en ik zal zwaar m'n graf in gaan, en m'n hele leven heb ik aan moeten horen dat ik een luie flikker ben die meer moet sporten etc etc etc (lees het topic even na).
Krijg de tering met z'n allen!
Waarom moet ik leven naar het ideaalbeeld van een ander?
Laboro te salutante
pi_52133495
Misschien moet je eens proberen te gaan sporten naast alleen aan te horen dat je dat moet doen.
pi_52133499
Ga is minder vreten en sporten, ben zat van jullie gelul, kom een kast uit.

Misschien zien we jullie wel volgend jaar op een boot in Amsterdam.

Zwaai.
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:01:35 #219
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133510
Mischien moeten jullie is mensen respecteren inplaats van te vertellen wat hun moeten doen.
Laboro te salutante
pi_52133527
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:56 schreef BasOne het volgende:

[..]

Kan behoorlijk pissig worden om die intolerantie.
Alsof mensen met overgewicht minderwaardige wezens zijn.....

Ik ben zwaar geboren, en ik zal zwaar m'n graf in gaan, en m'n hele leven heb ik aan moeten horen dat ik een luie flikker ben die meer moet sporten etc etc etc (lees het topic even na).
Krijg de tering met z'n allen!
Waarom moet ik leven naar het ideaalbeeld van een ander?
Dat hoef jij ook niet!
Daarom zeg ik ook zij weten niet beter, wens ze een dik bestaan toe na hun huwelijk oid
Dat soort mensen snappen niet waarom sommige mensen nu eenmaal dikker zijn dan zijzelf, omdat ze niets meegemaakt hebben en vol vooroordelen zitten!
Stoerdoenerij whatever, erger je er niet aan, zij weten niet wat zij doen
Ik noem zulke mensen gewoon maar dom! En egocentrisch.
Onnadenkend, er zijn niet echt veel aardige mensen hoor.
Ligt aan de opvoeding enzo.. zowiezo het straatbeeld tegenwoordig is dat de mensen dikker zijn geworden, ik zie er zoveel en ook al op zeer jonge leeftijd al..men zegt wel dat dit komt door te weinig beweging en teveel eten, maar er zijn plenty factoren,
bv ook stress! Stofwisseling, hormonen en niet te vergeten hormonen in het vlees, en allerlei zooi in het eten!
Allergieen kun je ook dik van worden bv.
En je kunt zo geboren zijn, ik las daar eens iets interessants over, maar dat is een aanname hoor.
Bv in dit geval, zei men dat mensen die dik waren in dit leven vaak gestorven waren in een vorig leven aan een hongersdood!
Dus dan wordt je in een volgend leven dik oid..
Of het waar is geen idee, maar dit was aan de hand van vele regressies dat men hier dus achter kwam.
Ook bv dat iemand hele mooie handen had en dat dit kwam omdat diegene in een vorig leven manicuurde, en iemand met mooi haar die in een vorig leven kapster was geweest...dus andere mensen happy maakte door hun haar mooier te maken.
think about that!
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:03:24 #221
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133529
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
Misschien moet je eens proberen te gaan sporten naast alleen aan te horen dat je dat moet doen.
Waarom zou ik gaan sporten?
Omdat jij daar gelukkiger van wordt?
Ik niet namelijk, waarom zou ik iets doen waar ikzelf geen zin in heb alleen om intolerante hufters als jij het naar hun zin te maken?
Laboro te salutante
pi_52133532
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:01 schreef BasOne het volgende:
Mischien moeten jullie is mensen respecteren inplaats van te vertellen wat hun moeten doen.
Neem een frikandel, del.
pi_52133535
Het komt vooral doordat de mensen met overgewicht zelf klagen over hun overgewicht en dan er begrip van anderen voor verwachten.
Nee, als je die mensen hoort klagen denk je.. 'als je zo klaagt, doe dan wat aan je probleem'. Letten op je eetgewoontes en sporten dus.
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:05:26 #224
68638 Zwansen
pi_52133555
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:56 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

Die kenden we nog niet.
Nee?
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:05:45 #225
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133558
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat hoef jij ook niet!
Daarom zeg ik ook zij weten niet beter, wens ze een dik bestaan toe na hun huwelijk oid
Dat soort mensen snappen niet waarom sommige mensen nu eenmaal dikker zijn dan zijzelf, omdat ze niets meegemaakt hebben en vol vooroordelen zitten!
Stoerdoenerij whatever, erger je er niet aan, zij weten niet wat zij doen
Ik noem zulke mensen gewoon maar dom! En egocentrisch.
Onnadenkend, er zijn niet echt veel aardige mensen hoor.
Ligt aan de opvoeding enzo.. zowiezo het straatbeeld tegenwoordig is dat de mensen dikker zijn geworden, ik zie er zoveel en ook al op zeer jonge leeftijd al..men zegt wel dat dit komt door te weinig beweging en teveel eten, maar er zijn plenty factoren,
bv ook stress! Stofwisseling, hormonen en niet te vergeten hormonen in het vlees, en allerlei zooi in het eten!
Allergieen kun je ook dik van worden bv.
En je kunt zo geboren zijn, ik las daar eens iets interessants over, maar dat is een aanname hoor.
Bv in dit geval, zei men dat mensen die dik waren in dit leven vaak gestorven waren in een vorig leven aan een hongersdood!
Dus dan wordt je in een volgend leven dik oid..
Of het waar is geen idee, maar dit was aan de hand van vele regressies dat men hier dus achter kwam.
Ook bv dat iemand hele mooie handen had en dat dit kwam omdat diegene in een vorig leven manicuurde, en iemand met mooi haar die in een vorig leven kapster was geweest...dus andere mensen happy maakte door hun haar mooier te maken.
think about that!
Ik begin verliefd op je te worden
Ben je tussen de 25 en 35, vrijgezel en type rubensvrouw
Laboro te salutante
pi_52133560
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef OldJeller het volgende:
Het komt vooral doordat de mensen met overgewicht zelf klagen over hun overgewicht en dan er begrip van anderen voor verwachten.
Nee, als je die mensen hoort klagen denk je.. 'als je zo klaagt, doe dan wat aan je probleem'. Letten op je eetgewoontes en sporten dus.
how simpel can joe be
Hij let toch al op zijn eetgewoontes!!!!!!
Misschien sport ie wel maar het helpt geen zier...
dus zeik niet zo zeikwijf! En ga achter die geraniums weg bemoeial!
Oordeel niet over anderen opdat gij niet geoordeelt worde!
pi_52133565
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
Als ze het aanhoren doe ze iig nog iets
pi_52133581
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

how simpel can joe be
Neem je toch 2 hamburgers
pi_52133586
quote:

[..]

how simpel can joe be
Probeer jij maar eerst het Engels en het Nederlands je eigen te maken, voordat je mensen advies gaat geven.

Nee, alleen bij bepaalde stofwisselingsziekten en andere echte ziekten kan het zo zijn dat je dik wordt, in elk ander geval stel je je aan.
pi_52133591
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:54 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

eh dat overkomt ook gewone mensen hoor!
Dus spot er niet mee, met je jij bent-zogoed-moraal..
een stuk minder hoor
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:11:33 #231
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133618
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:03 schreef OldJeller het volgende:
Mischien valt het je niet op, maar diegene die erover klagen HEBBEN ook iets om over te klagen, 80% van de mensen die overgewicht hebben hoor je niet.

Mischien vind jij het leuk om dag in dag uit uitgescholden te worden voor vetzak terwijl je een ziekte hebt?
Of een laag metabolisme, of een andere meedische aandoening.
Want dat word allemaal over 1 kam geschoren, ben je te dik ben je een vuile veelvraat....

Over anderen kan ik niet praten natuurlijk.
Maar met mijn ziekte (Crohn) heb ik me aan een dieet te houden, 1x in de 2/3 weken zondig ik me aan een boerenpatat met
Sport niet maar fiets veel, en alsnog 20kg overgewicht.
Ik heb er vrede mee dat ik een dikke reet heb, en een buikje (ahum)
Waarom kunnen anderen dat niet respecteren?
Laboro te salutante
pi_52133626
zhe-devill is dus Sappige Sandy, google maar op .
pi_52133638
quote:

[..]

how simpel can joe be
Hij zei net best duidelijk dat ie niet aan sport doet
En je engels is echt geweldig
  maandag 6 augustus 2007 @ 02:14:13 #234
75049 BasOne
Spaceship!
pi_52133643
quote:

[..]

how simpel can joe be
Gij die zonder zonden is werpen de eerste steen..

(nog ff en we lijken op WAARHEID)
Laboro te salutante
pi_52133661
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:14 schreef BasOne het volgende:

[..]

Gij die zonder zonden is werpen de eerste steen..

(nog ff en we lijken op WAARHEID)
Bullshit, jullie hebben emotiionele problemen, daarom vreten jullie, sodemieter op met dit domme gelul.

pi_52133666
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:16 schreef newsman het volgende:

[..]

Bullshit, jullie hebben emotiionele problemen, daarom vreten jullie, sodemieter op met dit domme gelul.

doe dat nou niet!
wel ff vragen waarom niet dan
pi_52133672
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:17 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

doe dat nou niet!
wel ff vragen waarom niet dan
Kappen met janken en wat gaan doen, inplaats van naar de snackbar gaan.
pi_52133687
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:11 schreef BasOne het volgende:

[..]

Mischien valt het je niet op, maar diegene die erover klagen HEBBEN ook iets om over te klagen, 80% van de mensen die overgewicht hebben hoor je niet.

Mischien vind jij het leuk om dag in dag uit uitgescholden te worden voor vetzak terwijl je een ziekte hebt?
Of een laag metabolisme, of een andere meedische aandoening.
Want dat word allemaal over 1 kam geschoren, ben je te dik ben je een vuile veelvraat....

Over anderen kan ik niet praten natuurlijk.
Maar met mijn ziekte (Crohn) heb ik me aan een dieet te houden, 1x in de 2/3 weken zondig ik me aan een boerenpatat met
Sport niet maar fiets veel, en alsnog 20kg overgewicht.
Ik heb er vrede mee dat ik een dikke reet heb, en een buikje (ahum)
Waarom kunnen anderen dat niet respecteren?
Dat het een medische reden kan hebben weet ik, maar een klein percentage van de mensen met overgewicht valt hieronder.
Je dieet zit denk ik goed, mits je gezond eet in de rest van die 2/3 weken.
Bijna niemand valt alleen d.m.v. fietsen af (tenzij je heel veel, echt heel veel, fietst), je moet allerlei andere oefeningen erbij doen. Hardlopen en roeien zijn b.v. goed om je buik af te trainen.
Waarom probeer je niet een keer m.b.v. een trainer een aantal maanden er echt voor te gaan, kijken wat dat uithaalt.
Je zegt wel vrede met je lichaam te hebben, maar ik geloof dat je blijer zou zijn als je wel wat overgewicht overboord kon gooien.
pi_52135097
Ik leef mee met de mensen die om medische redenen last van overgewicht hebben. Het zal echt niet fijn zijn en je zelfvertrouwen zal er niet bepaald beter op worden.

Ik heb in het eerste opzicht niks tegen (te) dikke mensen. Iedereen kiest voor een bepaalde "levenswijze" en als ze graag genieten van het leven, door bijvoorbeeld lekker te eten, dan is dat hun keuze. Waar ik wel een tergende hekel aan heb, zijn mensen die klagen over 't feit dat ze te dik zijn, terwijl ze er wel wat aan kunnen doen. Ook komen deze mensen vaak met de stomste smoesen om weer even een snack naar binnen te werken. Ook gebeurt het wel eens dat dit soort mensen de schuld aan hun lichaamstype geven. "Ja, jullie hebben het maar makkelijk met jullie lichamen", zegt de dikzak die weer even een broodje frikandel naar binnen werkt. "Ik hoef maar even wat te eten en het zit er gelijk aan", zegt de dikzak die weer een berenhap weghapt. Het lijkt wel of deze mensen niet willen inzien dat ze (te) dik zijn, terwijl ze dat diep van binnen natuurlijk echt wel weten.

Ik wijs zo'n iemand er wel eens op dat ze (te) dik zijn en daar best wat aan kunnen doen, als ze dat willen. De keren dat zo'n situatie aan de orde was, werd de dikzak boos en klaagde dat ik mijn lichaamstype mee had. Lichaamstype speelt natuurlijk wel een rol, maar het is niet onmogelijk om af te slanken, voor niemand niet (behalve dan degene die om medische redenen dik zijn). Sommige mensen zullen gewoon altijd wat vetter zijn, maar met de juiste discipline, is het voor iedereen mogelijk om iig wat af te vallen. Ga sporten, leef gezond, denk om je voeding en probeer je probleem in te zien. Zoek misschien wat "soortgenoten", die ook willen af vallen. Misschien dat samen werken je wat motiveert om er wat aan te gaan doen. Lekker samen sporten en gezond(er) leven!
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_52135780
Ik heb niets tegen dikke mensen opzich, maar wel tegen dikke mensen die er idd altijd over klagen, en zich vervolgens volvreten. Ik heb wel aanleg om dik te worden, maar mijn ouders hebben me gewone eetgewoontes meegegeven dus ik ga niet aan de zakken chips en liters frisdrank. Ik ben wel een tijdje wat zwaarder geweest maar toen ging de knop om en ben ik weer meer gaan bewegen, en er ging zo 10 kilo af. Dus die excuses over lichaamsbouw slaan nergens op.
pi_52136041
Mensen die dik zijn vanwege een medische oorzaak is een ontzettend klein percentage van alle dikke mensen.

Het ergste vind ik dikke mensen die constant roepen: ik kan niet afvallen, zo is mijn lichaam niet. Onzin. Natuurlijk maken genen wat uit, maar dat houdt niet in dat je niet slank kůnt worden. Je kunt het wel, maar ontbreekt bij het gros de discipline. Ook hebben ze vaak geen enkel idee hoe ze het moeten aanpakken en volgen ze allerlei onzinschema's waardoor ze 3 weken later weer op de bank zitten met een zak chips.

2 vrienden van me wilden echt afvallen en zijn samen met mij en een vriend van me gaan trainen. Half jaar later waren ze van 100 en 105 kg naar 75 en 80kg terug gegaan. 4x per week een goed trainschema aanhouden, en die vriend van me had hun een eetschema gegeven waar ze zich gewoon keurig aan hebben gehouden.

Dikke mensen die niet lopen te zeiken en te klagen, of overal de schuld op iets anders dan zichzelf afschuiven: 14.gif
Anders: 13.gif
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:19:49 #242
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_52136757
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:55 schreef benchMarc het volgende:
Mensen die dik zijn vanwege een medische oorzaak is een ontzettend klein percentage van alle dikke mensen.
Je kunt ook zeggen dat juist het overgrote deel wél een medische oorzaak heeft: vetzucht...
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:36:15 #243
184568 elilim
videre nec videri
pi_52137129
als je een dikke klont bent dan stop je teveel zooi in je bolle kop en je beweegt je vette lijf te weinig. vrij simpel ze doen het zichzelf aan en ze zijn te zwak hun ranzige vreetgewoonten te veranderen.
pi_52137187
TS is zeker ook zo'n dikke kudt die elke dag een kwartier voor openingstijd op de McDonut staat te wachten.

Ja, er bestaan enge ziektes waardoor de onfortuinlijke mensen die ze hebben een probleem krijgen met een orgaan waardoor ze dikzakjes worden. Zielig. Maar 9 van de 10 vetzakken die rondlopen zijn nog steeds gewoon vreetgrage idioten met een enorme vetzucht en een gebrek aan wilskracht.
pi_52137332
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:38 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is zeker ook zo'n dikke kudt die elke dag een kwartier voor openingstijd op de McDonut staat te wachten.

Ja, er bestaan enge ziektes waardoor de onfortuinlijke mensen die ze hebben een probleem krijgen met een orgaan waardoor ze dikzakjes worden. Zielig. Maar 9 van de 10 vetzakken die rondlopen zijn nog steeds gewoon vreetgrage idioten met een enorme vetzucht en een gebrek aan wilskracht.
Maak daar maar 99/100 van.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:48:16 #246
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52137443
zo een zo fucking what instelling is gewoon te fucking triest voor woorden...

Je leeft ongezond dude, als je respect voor jezelf hebt leef je gezond. Punt.
Als je dat niet doet geef je inderdaad geen fuck om je gewicht maar moet je ook niet janken dat mensen zeuren over dikke mensen.
Ecosia
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:14:40 #247
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52138148
Niet alle dikke mensen kunnen wat doen aan het feit dat ze dik zijn.
Mijn vriendin is ook niet 1 vd magerste maar die eet een stuk minder dan ik , snoept niet, fietst en loopt veel, heeft geen auto of OV terwijl ik de hele dag door loop te vreten, alles met heel veel suiker eet, snoep als een gek, ijsjes bij de vleet naar binnen werk, me uitsluitend per auto verplaats en toch ben ik nog nooit boven de 67kg gekomen.

Niet iedereen kan wat doen aan zijn of haar gewicht. Dat is echt een ontzettend DOMME aanname.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52138278
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn vriendin is ook niet 1 vd magerste maar die eet een stuk minder dan ik , snoept niet, fietst en loopt veel, heeft geen auto of OV terwijl ik de hele dag door loop te vreten, alles met heel veel suiker eet, snoep als een gek, ijsjes bij de vleet naar binnen werk, me uitsluitend per auto verplaats en toch ben ik nog nooit boven de 67kg gekomen.

Niet iedereen kan wat doen aan zijn of haar gewicht. Dat is echt een ontzettend DOMME aanname.
alles kan, niemand hoeft overgewicht te hebben.

4x per week sporten zie ik nog niet in het rijtje staan.
en goede eet gewoontes / ritme is ook wel handig.

dat jij er niet dik van wordt wil niet zeggen dan mensen met aanleg dat niet worden.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:29:05 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52138572
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:18 schreef roburt het volgende:

[..]

alles kan, niemand hoeft overgewicht te hebben.

4x per week sporten zie ik nog niet in het rijtje staan.
en goede eet gewoontes / ritme is ook wel handig.

dat jij er niet dik van wordt wil niet zeggen dan mensen met aanleg dat niet worden.
Dat vind ik net zo'n gevaarlijke uitspraak als: niemand hoeft te dun te zijn.

Geef die stelling maar eens aan mensen die kampen met een te laag gewicht (zoals ik).
Ik kan je vertellen, dat heeft geen reet te maken met eetpatronen, wel/niet sporten of veel / weinig eten.
Ik KAN niet aankomen, en ik heb dat echt enorm vaak geprobeerd door de godgansche dag door te eten, veel eten kopen met veel calorien erin, veel noten / chocola / chips, 100x per dag naar de mcdonalds.
Eten waar een gemiddeld mens echt binnen een week moddervet van wordt dat kan ik maandenlang flikken en het enige wat er veranderd is dat ik 10x per dag moet schijten.

Dik zijn kan écht net als te dun zijn aanleg zijn al willen sommige mensen daar niet aan.

Ook medicatie kan ervoor zorgen dat je dik wordt (en snel ook.. )

Ik vind het dus erg raar om te zeggen dat dikke mensen allemaal lui / dom / ongedisciplineerd zijn.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52138599
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:18 schreef newsman het volgende:

[..]

Kappen met janken en wat gaan doen, inplaats van naar de snackbar gaan.
Jong lul me grap wat doe je !!!

Ik had zoeeen heule goede grap maar neej een of andere homo user moet het weer verneuken!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:34:01 #251
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52138697
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Geef die stelling maar eens aan mensen die kampen met een te laag gewicht (zoals ik).
Ik kan je vertellen, dat heeft geen reet te maken met eetpatronen, wel/niet sporten of veel / weinig eten.
Ik KAN niet aankomen, en ik heb dat echt enorm vaak geprobeerd door de godgansche dag door te eten, veel eten kopen met veel calorien erin, veel noten / chocola / chips, 100x per dag naar de mcdonalds.
Eten waar een gemiddeld mens echt binnen een week moddervet van wordt dat kan ik maandenlang flikken en het enige wat er veranderd is dat ik 10x per dag moet schijten.

Dik zijn kan écht net als te dun zijn aanleg zijn al willen sommige mensen daar niet aan.

Ik vind het dus erg raar om te zeggen dat dikke mensen allemaal lui / dom / ongedisciplineerd zijn.
Dat kon ik ook... nu moet ik toch wel gaan opletten wat en hoeveel ik eet

stoppen met roken had dat effect op me

maar je hebt een punt, maar ik geloof dat dat ook wel genoeg naar voren is gekomen in dit topic.
Niet iedereen kan er wat aan doen dat hij / zij dik is, MAAR sommige doen er ook verdacht weinig moeite voor om het niet te zijn en verzinnen dan dooddoeners als... "ik ben gezellig want ik ben dik" en meer van dat soort ongein.

Ecosia
pi_52138919
quote:

[..]

Bullshit. Genoeg krachttraining en een GOED EETSCHEMA om aan te komen (goed = dus niet chocola, chips en alle andere dingen die je hierboven noemt) kun je kilo's mee maken.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:41:59 #253
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52138933
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dat kon ik ook... nu moet ik toch wel gaan opletten wat en hoeveel ik eet

stoppen met roken had dat effect op me

maar je hebt een punt, maar ik geloof dat dat ook wel genoeg naar voren is gekomen in dit topic.
Niet iedereen kan er wat aan doen dat hij / zij dik is, MAAR sommige doen er ook verdacht weinig moeite voor om het niet te zijn en verzinnen dan dooddoeners als... "ik ben gezellig want ik ben dik" en meer van dat soort ongein.

Er zijn er inderdaad bij die het helemaal aan zichzelf te danken hebben. Dat is zeker zo.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:43:36 #254
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52138987
en daar gaan de meeste janktopics over
Ecosia
pi_52139034
quote:

[..]

think twice.
quote:

lutser, je beweegt niet, je eet allemaal ongezonde dingen zoals chips, snoep en chocola en natuurlijk de MC.
en dan zeg je dan je daarmee wilt aankomen
ik kan je verzekeren dan als je gezond eet en je wat vaker zou sporten je gewicht gaat toenemen.

als je vriendin zich iets meer zou verdiepen in gezond eten zou die ook nog eens kunnen afvallen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:49:35 #256
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_52139142
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[afbeelding]

familie van Ludo Sanders (Erik de Vogel)?
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:08:41 #257
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52139575
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:45 schreef roburt het volgende:

[..]

think twice.
[..]

lutser, je beweegt niet, je eet allemaal ongezonde dingen zoals chips, snoep en chocola en natuurlijk de MC.
en dan zeg je dan je daarmee wilt aankomen
ik kan je verzekeren dan als je gezond eet en je wat vaker zou sporten je gewicht gaat toenemen.

als je vriendin zich iets meer zou verdiepen in gezond eten zou die ook nog eens kunnen afvallen.
Denk je nou serieus dat ik nog nooit geprobeerd heb om te sporten? en gezond eten doe ik uiteraard ook wel.
pi_52140890
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Er zijn er inderdaad bij die het helemaal aan zichzelf te danken hebben. Dat is zeker zo.
Het merendeel heeft het aan zichzelf te danken.

Het lijkt nu net of je het hele verhaal omdraait, alsof diegene die het aan zichzelf hebben te danken de uitzondering zijn.
Just because you can doesn't mean you should
pi_52141182
quote:

[..]

Hier moet ik toch even op reageren hoor... Als je naar het lijstje van een flinke tijd geleden kijkt zie je inderdaad precies dezelfde mensen steeds... die steeds precies evenveel zijn afgevallen... het lijstje past zich namelijk aan Er wordt juist heel goed afgevallen in slank de zomer in, waaronder ik 16 kg, zo
Het mooi kotsende meisje.
pi_52141297
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hier moet ik toch even op reageren hoor... Als je naar het lijstje van een flinke tijd geleden kijkt zie je inderdaad precies dezelfde mensen steeds... die steeds precies evenveel zijn afgevallen... het lijstje past zich namelijk aan Er wordt juist heel goed afgevallen in slank de zomer in, waaronder ik 16 kg, zo
Wat een labiele amateurs zijn jullie toch ook weer. Doe je daar zo lang over? Wat kan je wel?
pi_52141398
Het is leuk dat vette zeugen altijd de neiging hebben om te vertellen dat ze van de week maar liefst 3 kilo afgevallen zijn (zOMGeins!11), maar d'r niet bij vertellen dat ze daarvoor 5 kilo bij zijn gekomen.
pi_52141445
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat een labiele amateurs zijn jullie toch ook weer. Doe je daar zo lang over? Wat kan je wel?
Nee jij bent hier degene die niet goed leest. De gegevens die in het lijstje van een topic van een jaar geleden staan, zijn de recente gegevens. Dus het resultaat van toen (en de personen die toen bezig waren) zie je niet. Ik deed er driekwart jaar over, had sneller gekund, maar hoefde niet wat mij betreft.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52141547
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nee jij bent hier degene die niet goed leest. De gegevens die in het lijstje van een topic van een jaar geleden staan, zijn de recente gegevens. Dus het resultaat van toen (en de personen die toen bezig waren) zie je niet. Ik deed er driekwart jaar over, had sneller gekund, maar hoefde niet wat mij betreft.
Nee natuurlijk niet, jullie zijn immers blij met je huidige omvang.
pi_52149771
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:08 schreef newsman het volgende:

[..]

Neem je toch 2 hamburgers
ik lust geen hamburgers, jij wel!
en ik ben niet te dik, maar dan nog bemoei ik me niet met mensen die dat wel zijn omdat het mij geen worst kan schelen wat een ander doet of is
pi_52149846
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Probeer jij maar eerst het Engels en het Nederlands je eigen te maken, voordat je mensen advies gaat geven.

Nee, alleen bij bepaalde stofwisselingsziekten en andere echte ziekten kan het zo zijn dat je dik wordt, in elk ander geval stel je je aan.
Ga jij maar us trug naar je kloterklas!
je mist wat sociale vaardigheden en je bent nu al een zeikerd, dat wordt nog wat als je groter bent! Hoe ouder hoe erger, geloof me, dus leer eens af je te ergeren aan dingen waar jij :
1-Niets mee te maken hebt
2-Niets aan kunt veranderen
3-Waar jij je nog niet kunt inleven in anderen
pi_52149907
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:13 schreef Pietklaaso het volgende:

[..]

Hij zei net best duidelijk dat ie niet aan sport doet
En je engels is echt geweldig
oh my god nog stommer dan stom maar ik had ook werkelijk niets anders verwacht hier..
oh wacht ik moet nu gaan uitleggen dat ik dat met opzet doe?
pi_52150013
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 02:12 schreef newsman het volgende:
zhe-devill is dus Sappige Sandy, google maar op .
Op jouw nonsens gaan we niet in..
pi_52150151
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ga jij maar us trug naar je kloterklas!
je mist wat sociale vaardigheden en je bent nu al een zeikerd, dat wordt nog wat als je groter bent! Hoe ouder hoe erger, geloof me, dus leer eens af je te ergeren aan dingen waar jij :
1-Niets mee te maken hebt
2-Niets aan kunt veranderen
3-Waar jij je nog niet kunt inleven in anderen
Wanneer het niet algemeen geaccepteerd wordt in de maatschappij wordt het geen vast onderdeel wat we vaker zullen tegenkomen.
Je moet die mensen in bescherming nemen tegen zichzelf en aansporen tot handelen, in dit geval dus sporten. Dat is beter dan medelijden met ze te hebben.

VETZAK!
pi_52150320
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wanneer het niet algemeen geaccepteerd wordt in de maatschappij wordt het geen vast onderdeel wat we vaker zullen tegenkomen.
Je moet die mensen in bescherming nemen tegen zichzelf en aansporen tot handelen, in dit geval dus sporten. Dat is beter dan medelijden met ze te hebben.

VETZAK!
Jij bent niet goed snik!
Gestoorde malloot, en blijf eens van die drugs af!!!!!! Anders bel ik je moeder hoor
pi_52150550
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jij bent niet goed snik!
Gestoorde malloot, en blijf eens van die drugs af!!!!!! Anders bel ik je moeder hoor
Neem nog een doos bonbons.
pi_52150649
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Neem nog een doos bonbons.
Geef die maar aan je papzak moeder, je achternaam is zeker flodder
pi_52150796
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Geef die maar aan je papzak moeder, je achternaam is zeker flodder
Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?

Hypocriete idioot.
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:18:29 #273
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52150988
Dikke menschen! Ja, mij maakt het wel uit hoe andere menschen eruitzien! Iedereen op deze aardbol moet zich aan mij aanpassen gvd! VAL AF, EN VERZORG UWERZELFSCH!!11111!111!!!exclamation mark
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:23:05 #274
85129 dikkedorus
pi_52151167
Heul niks mis met een pondje meer
Of minder
pi_52152260
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 05:21 schreef BasOne het volgende:

[..]

Heel verschil tussen overgewicht en obesitas.
paar pondjes meer aan een wijfie
Mot niet zo'n dun knekelige gratepakkie in m'n bed.

Ow, ff FYI in 2006 koste het 'de staat' 3,6 miljard aan sportblessures.
Ergo, sporten is ongezond en kost de staat teveel en moet verboden worden.
Nu even opzoeken hoeveel sport de staat oplevert. Hoeveel verdient de staat aan vette lui? Juist.

Stop maar een kroket in je bek en shut the fuck up.

Oh en jij moet niet praten over gratenpakkies in je bed, want de enige chicks die in jouw kamer komen zijn 2D en staan op je scherm.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:19:59 #276
174925 Judeljuud
pi_52152927
Tjonge Jajong, vind je dit zelf nou niet een béétje te ver gaan?
pi_52153078
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef Judeljuud het volgende:
Tjonge Jajong, vind je dit zelf nou niet een béétje te ver gaan?
Nee, hoezo?
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:27:18 #278
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_52153124
Dikke mensen vind ik alleen vies als het echt van die extreme gevallen zijn. Zoals 300+ kilo vrouwen met zo'n man ("feeder") die ze nóg vetter probeert te mesten omdat 'ie dat sexy vindt.... eeeuuuww!!!

Dikke mensen die zichzelf tenminste nog wel een beetje toonbaar maken

Dikke mensen in foute felroze stretchpakjes die mij proberen te pletten in de bus
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:42:55 #279
85129 dikkedorus
pi_52153564
Jajong is een triest jochie die het internet heeft ontdekt. Laat hem lekker, gewoon negeren dat soort mensen.
pi_52154094
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:14 schreef Metro2005 het volgende:

Denk je echt zeker te weten wat jouw vriendin op een dag naar binnen werkt? Het zijn juist die mensen die 's avonds minder eten die overdag dus stiekem wel lopen te snoepen. En het is een fabeltje dat je van endjes fietsen en wandelen voldoende beweging krijgt om slank te worden/blijven. Daar moet je gewoon meer inspanning voor leveren om op het punt te komen dat je meer verbrandt dan dat je naar binnen hebt gewerkt. En jijzelf kunt dan toevallig wel slank blijven, maar je zult niet de eerste slanke persoon zijn met dichtgeslibte aders. Dat gebeurt niet alleen bij te dikke mensen. Dus misschien handig om je eigen eetgwoontes en beweging ook wat te verbeteren... Het is maar een tip.
pi_52154165
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Jajong het volgende:
Stop maar een kroket in je bek en shut the fuck up.
pi_52154839
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Had jij het net niet over dat je niks te maken hebt met andermans leven en dat gewicht niet uitmaakt?

Hypocriete idioot.
Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)
Zo doe je dat met obstinate pubers!
pi_52154967
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:42 schreef dikkedorus het volgende:
Jajong is een triest jochie die het internet heeft ontdekt. Laat hem lekker, gewoon negeren dat soort mensen.
Sprak de gefrustreerde, dikke, contactgestoorde nerd.
pi_52155046
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hij blijft maar doorzemelen dus dan moet je even goed terugmikken in het kruis!(midden)
Zo doe je dat met obstinate pubers!
Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.
Dikke vieze, plakkerige handjes en zweet tussen je zwembanden.
pi_52155904
En nu weer lief doen tegen elkaar

Bedankt.
pi_52158135
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Terugmikken? Kan je dat wel met je dikke vingertjes die nog steeds plakkerig zijn van de zoetigheden die je seconden ervoor in je handen hebt gehad.
Dikke vieze, plakkerige handjes en zweet tussen je zwembanden.
Pardon? Heb ik ergens geschreven dat ik dik was?
Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are discusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
Ooit in een later voor jou!
SPOILER
pi_52158145
zhe-devilll schrijf eens een hele reactie in Engels
pi_52158148
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef DrDentz het volgende:
zhe-devilll schrijf eens een hele reactie in Engels
jah zo wattuh?
pi_52158154
doe eens, jouw engels is geniaal
pi_52158162
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef DrDentz het volgende:
doe eens, jouw engels is geniaal
whot doe joe want to knoew?
I kan spiek englies fery goet...
ent joe knoew iet!
Zoow shud op! airusholles
pi_52158164
guutmurningggggggggggg
pi_52158170
NOUHOUHOU
pi_52158174
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:20 schreef DrDentz het volgende:
NOUHOUHOU
joer asket vor iet! Joe wantit joerselv zo?
pi_52158177
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nee dat maak jij ervan, dat jij totaal gespeend bent van het feit dat je enig mededogen hebt voor anderen mensen...zegt mij al genoeg!
You are disgcusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
SPOILER
Dikke vetklep
pi_52158190
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:21 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dikke vetklep
ja dat is zo! je hebt gelijk gaapt!
Ik ga naar bed want die mongolen hier zijn niet te houden!
Allemaal zaadfrusties, hoe voelt dat nou? Een volle zak vol zaad wordt je pissy van he!?
Flink rukken josti's! En ooit als die jeugdpuisten weg zijn wie weet nog een fijne date!
Pff Gille de la tourette debielen hier!
*lacht*
pi_52158369
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
*lacht*
Idem

Slaap lekker
pi_52158841
IMO erg veel belediging van dikke mensen. Wat is het probleem? Ik heb overgewicht, so what, ik care er niet om. Ik ben alleen zeker niet lui en heb zeker niet altijd honger en kom al helemaal nooit bij een van de fastfoodketens. Ik werk hard... Sommige mensen zonder respect.... Blegh!
pi_52158869
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 04:50 schreef Eyon het volgende:
IMO erg veel belediging van dikke mensen. Wat is het probleem? Ik heb overgewicht, so what, ik care er niet om. Ik ben alleen zeker niet lui en heb zeker niet altijd honger en kom al helemaal nooit bij een van de fastfoodketens. Ik werk hard... Sommige mensen zonder respect.... Blegh!
Respect?? Op FOK!!???

Daarbij durf ik te wedden dat degene die hier de grootste bek hebben in het echt nog geen hoi durven zeggen, laat staan dat ze er zelf fris en fruitig bij lopen.

Bovendien: dit is het moederneukend internet, wat boeit jou het nou wat al die mensen lekker stoer vauit hun toetsenbordje lopen te bashen.

Als je vrienden dat soort onzin uit gaan kramen, dan moet je je zorgen gaan maken.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 05:23:38 #299
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52158882
Vroeger was dik zijn mooi, als we als neanderthalers op fok konden posten (oh de ironie) zouden we KLB topics maken over dunnen mensen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52159882
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

You are discusting! Maar wacht maar de tijd komt dat je zo vet wordt als een dikke slak en dan denk je nog terug aan dit topic!
SPOILER
Je bent dik of was het ooit eens, hoe dan ook; je hebt een complex.

Oja, stop maar met Engels in je berichten te posten, dat is duidelijk te hoog gegrepen voor jou, tub of shit!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:31:13 #301
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_52160176
eerst dit...
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

.....
.... mongolen .
Allemaal zaadfrusties, .... josti's! .......
en dan...
quote:
Pff Gille de la tourette debielen hier!
*lacht*
sjonge, wat ben jij toch een heerlijk dom wicht.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')