quote:Op zondag 29 juli 2007 21:14 schreef Madelieve het volgende:
Yep, ik heb vorig jaar ook met ovulatietesten gewerkt, vond de digitale van Clear Blue ook het handigst en het gezelligst ivm de vrolijkedie je krijgt als je vruchtbaar bent maar ook behoorlijk kostbaar en aangezien ik een vrij late eisprong had heb ik er redelijk wat gebruikt.
Ik heb ook van die hele goedkope gebruikt, besteld via een website die meen ik Babybrabbel heet maar die vond ik niet altijd even duidelijk.
Tico, auw dat is dus bijna 2000 euro zeg! Maar gelukkig wel met succes anders was het helemaal zuur geweest... Hoewel dit al niet goedkoop is heb ik begrepen dat je voor het adopteren van een kindje op zo'n 20-25.000 euro moet rekenen aan kosten! Daar vraag ik me helemaal van af hoe mensen dat kunnen ophoesten...
Vanmorgen bij het AMC geweest om na 6 dagen Puregon te kijken wat het resultaat was. Gelukkig zaten er aan beide kanten extra eitjes, dus dat vond ik al positief, betekent dat er iig iets gebeurt. Ze zijn nu alleen nog erg klein (onder de 10 mm) dus ze kon er nog niet heel veel over zeggen, woensdag terugkomen...
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef Madelieve het volgende:
Lees nu jouw berichtje Rottdog, je zit dus vandaag op dag 36? Heb je nog getemperatuurd vanmorgen?
Foliumzuur wordt al aangeraden vanaf het moment dat je zwanger wilt worden. Je kunt het gewoon bij elke drogist halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:40 schreef paddy het volgende:
Ik zal hier niet zomaar een post weghalen, maar Ferdo was vergeten uit te loggen.
Ik wilde hier graag een tvp zetten. Was zwanger, maar werd een miskraam. Wil gewoon wat meer lezen over andere manieren. Nog niet meteen actie ondernemen ofzo, maar wil er gewoon wat meer over lezen:) Zal dus af en toe even een tvp zetten als het mag
Oh ja, en foliumzuur werd door zowel de verloskundige als een gynaecoloog aangeraden. Het is puur voor de basis van een baby. De botjes...tegen open ruggetje enz. Is mij tenminste verteld.
Maar het is toch ook eigenlijk vaak niet nodig? Het grootste deel van de miskramen zijn toch onverklaarbaar? Volgens mij gaan ze idd pas onderzoeken als je 3 of meer miskramen achter elkaar hebt gehad. En dan nog is er een kans dat men er nooit achter komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:49 schreef Ticootje het volgende:
Toen ik een miskraam kreeg en naar de huisarts ging, vertelde deze me doodleuk dat het gewoon pech was. Ik ben er toen op blijven doorhameren dat ik gewoon wil weten waarom. Dus vandaar dat wij vrij snel werden doorgestuurd naar een gyn. De huisarts vond het eigenlijk helemaal niet nodig.
Luckyshot?? er is er maar 1 nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het van jou niet helemaal gevolgd in het begin, Ticootje, maar hoe kon je zwanger zijn als de hersteloperatie neit gelukt was?
Tuurlijk mag dat paddy. We hebben natuurlijk liever niet dat je mee moet komen posten, want in dit topic moeten zo weinig mogelijk mensen zitten, eigenlijk zelfs helemaal leeg zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:40 schreef paddy het volgende:
Ik zal hier niet zomaar een post weghalen, maar Ferdo was vergeten uit te loggen.
Ik wilde hier graag een tvp zetten. Was zwanger, maar werd een miskraam. Wil gewoon wat meer lezen over andere manieren. Nog niet meteen actie ondernemen ofzo, maar wil er gewoon wat meer over lezen:) Zal dus af en toe even een tvp zetten als het mag
Oh ja, en foliumzuur werd door zowel de verloskundige als een gynaecoloog aangeraden. Het is puur voor de basis van een baby. De botjes...tegen open ruggetje enz. Is mij tenminste verteld.
Oh nee BE zo bedoel ik het niet. Maar ik ben nogal een babbelaar en dit blijft wel een beetje een topic voor de meiden in de molen. En nu post ik toch weer een hoop in dit topic en misschien is dat heel confronterend...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Is toch niet verkloten? Het is volgens mij allemaal nog steeds on-topic.
Maar je moet natuurlijk niks als je het er niet meer over wilt hebben.
Wat goed! Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het van jou niet helemaal gevolgd in het begin, Ticootje, maar hoe kon je zwanger zijn als de hersteloperatie neit gelukt was?
Anyway, een miskraam is natuurlijk altijd verdrietig. Ook rationele gedachten als: er zal wel iets niet helemaal goed zijn geweest, kunnen vaak toch het verdriet niet wegnemen. Zeker niet als je al jaren bezig bent en eindelijk een positieve test in handen hebt en het gaat een paar dagen later mis (tenminste, zo heb ik het ervaren). Maar ik kan me voorstellen dat artsen niet na 1 miskraam al meteen gaan kijken waarom het mis is gegaan. Zoals het stukej van Vivi laat zien, komt het toch wel vaak voor.
Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Temp is wel hoog nog, maar goed...als ik morgen nog niet ongesteld ben, bel ik maar even met het ziekenhuis, want dit wachten vind ik ook maar niets. Ik wil verder
Nee joh! Lekker door 'zeuren' hoor! Daar is het topic voor. En 'pas' aan de Clomid bestaat niet. Je slikt dat toch niet voor niets? En dan wil je toch ook gewoon dat het zijn werk doet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Jose81 het volgende:
Soms voel ik me echt een enorme zeur... want ik ben 'pas' in het Clomid stadium... maar toch...
Nee, we gaan nog niet naar de dokter, maar denk wel dat de verloskundige dit uiteindelijk aan zal raden. Meer doordat ik een verleden heb waardoor ik nog één eierstok heb.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Welkom Paddy.
De post mag weg hoor, als je dat wil, is geen probleem.
Denk je dat jullie ook gelijk naar de dokter gaan dan, als jullie weer verder gaan?
Wat verdrietig van de miskraam zeg...
Tja... zou kunnen misschien... maar ik ben momenteel het vertrouwen weer helemaal kwijt. Vorige week na de follikelmeting op dag 12, zei de assistente 'hij is 20-22mm en kan elk moment springen'. Vandaag is alweer dag 18, dus ik geloof er helemaal niet meer in. Ik denk dat het weer een 'weggegooide' maand is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef Lishe het volgende:
Jose, kan het ook zijn dat de eisprong misschien langer op zich laat wachten? mijn beide zwangerschappen zijn gekomen uit 'mislukte' pogingen. Bij alletwee bleven na een x aantal weken toch de menstruatie uit en bleek ik alsnog zwanger, alleen veel later dan verwacht.
Ik duim verder voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |