En welke verhouding ongeveer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:46 schreef minilotje het volgende:
[..]
- Jazeker. Hele pure chocolade, roomboter, beetje room, beetje suiker, alles smelten en roeren in een pannetje, in een glazen potje met schroefdeksel en binnen een paar dagen opeten.![]()
Ga je daar ook sporten of kom je alleen voor de shakesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:27 schreef Patries86 het volgende:
Zo lekker naar de sportschool daar een verse jus met yoghurt en banaan bestellen
Erg lekkere shake moet ik zeggen!
dat is wel weer een stunt opzichquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga je daar ook sporten of kom je alleen voor de shakes![]()
Niks verbaast me meer tegenwoordigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
dat is wel weer een stunt opzich
En het was weer gezellig! En ook lekker op de eerste misbaksels na, die kwamen uiteindelijk nog zwarter van de bbq af dan ze op de foto zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanaaf bbq bij die kutstudenten uit het Delft-topic![]()
gelukkig was er bierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En het was weer gezellig! En ook lekker op de eerste misbaksels na, die kwamen uiteindelijk nog zwarter van de bbq af dan ze op de foto zijn![]()
[afbeelding]
Staan nog een paar andere foto's ook in het Delft-topic![]()
Voelde je je niet een soort moeder tussen al die jonge gassies daar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En het was weer gezellig! En ook lekker op de eerste misbaksels na, die kwamen uiteindelijk nog zwarter van de bbq af dan ze op de foto zijn![]()
[afbeelding]
Staan nog een paar andere foto's ook in het Delft-topic![]()
GMTAquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Voelde je je niet een soort moeder tussen al die jonge gassies daar?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Voelde je je niet een soort moeder tussen al die jonge gassies daar?![]()
vind je die lekker? Mijn bakker bart heeft van die droge gore aan je gehemelte plakkende broodjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Net broodje 'gezond' van de Bakker Bart gehad. Vanavond een maaltijdsalade geitenkaas en honing.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:47 schreef Viking84 het volgende:
@ Qwea: Nee, geen last van eigenlijk. Ik heb liever een meergranenbol van Bart dan een Italiaanse bol, maar 'mijn' Bart heeft geen grote meergranenbollen, volgens mij. Wel vervelend van die kruimels die in je laag uitgesneden shirtje kukelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |