Dan helemaal. Hij zal zijn zoon prima vooraan kunnen zettenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is de pa van phille he die aannemer is. En dat is net het probleem met familie. Je wordt meestal meer naar achteren geschoven als er ergens een achterstand is..
Het viel helemaal niet tegen
Laat ons hopen dat hij dat doet (alleen jammer dat zijn vrouw het wel tof vindt dat we hier nog een tijdje wonen...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan helemaal. Hij zal zijn zoon prima vooraan kunnen zetten
Tom Simpson, fabio casartelli, en de rest van de Tourquote:
Oeh, was het een mooie plechtigheid? Voor de rest van de tour? en wat krijgen we volgend jaar danquote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tom Simpson, fabio casartelli, en de rest van de Tour
Dat is te zien ja. Of je moet de eerste dode zijn die post op fokquote:
Dan ben ik zeker niet de eerstequote:Op maandag 30 juli 2007 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is te zien ja. Of je moet de eerste dode zijn die post op fok
Tijdens het postenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
Een aantal mensen die al dood waren terwijl ze op fok posten
Hoe lang heb je nog om wat te vinden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Pheno het volgende:
Nog erger dan voorheen. Ik begin me wat zorgen te maken over een baan zeg maar....
Een maandje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om wat te vinden?
Peptalk? Pillen?quote:
Neuh gewoon, op tijd in bed (nou ja...) en op tijd er weer uitquote:
Ik lag er om 10 uur in, viel denk ik in slaap om 12 en was om 3 uur weer wakker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh gewoon, op tijd in bed (nou ja...) en op tijd er weer uit
Is er gewoon niets te vinden in de branche waar je werk(te), of ben je kieskeuriger geworden?quote:
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er gewoon niets te vinden in de branche waar je werk(te), of ben je kieskeuriger geworden?
Volledig te begrijpen, er moet wel brood op tafel komen elke dag om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.
Ook maar opzoek dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
KUTTTT
Een van de weinige leuke collega's hier laat net haar ontslagbrief zien. Die is dus per 1-10 ook weer weg
Harder op zoek maar nu ja. Ik wil echt per 1-1 hier weg zijnquote:
Precies. Ik zoek nu al wat verder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je straks toch weer met een lange reistijd
Vervelend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.
interim = uitzendbureau? Ja, al ga je daar eigenlijk altijd achteruit. Ik wil niet leven om te werken, maar werken om te leven zo gezegd. 40 uur is prima, meer dan heb ik geen leven meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vervelend...Kun je niets vinden via interimkantoor?
En wat is voor jou "in de buurt" als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Half uur per dag? of 2x half uur? (is wel weinig, toch?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
interim = uitzendbureau? Ja, al ga je daar eigenlijk altijd achteruit. Ik wil niet leven om te werken, maar werken om te leven zo gezegd. 40 uur is prima, meer dan heb ik geen leven meer.
Een half uurtje reistijd zou ik prima vinden. Nu heb ik maal 4.
Mja, elke regio is verschillend. In de ene streek is er meer werk dan in de andere. Is overal zo hoor. Niets van aantrekken van de opmerkingen.quote:Leuk dat ik gewezen wordt op een kleine oprisping in een andere sc. Ze weten ook zo goed hoe de markt in elkaar zit in elke regioIk ga er niet meer eens op reageren, het is gewoon te zielig dat sarcasme
![]()
2x half uur zou ik willen. Nu doe ik 4 uur. 40 urige werkweek vind ik prima, niets mis mee, ik ben het gewend. Overwerk, als het af en toe is, ook. geen standaard overuren, dan had ik ze contractueel willen zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Half uur per dag? of 2x half uur? (is wel weinig, toch?)
40 uur is toch normaal? Oké, ik werk 38u, maar kan me niet herinneren dat ik al 2 weken "slechts" 38u heb gewerkt. De rest zijn overuren.
Hier in België doen de meeste wel 40u hoor in de privésector
Maar idd, werken om te leven en niet omgekeerd
[..]
Mja, elke regio is verschillend. In de ene streek is er meer werk dan in de andere. Is overal zo hoor. Niets van aantrekken van de opmerkingen.
Hoe ver woon je eigenlijk van een grote stad?
Heb je al iets gehoord over de stagevrijstelling?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Het solliciteren stond even op een laag pitje doordat die vakken af moesten. Wil ook mijn stagevrijstelling ingeleverd hebben voordat ik hier weg ga. Dus morgenmiddag alle sites weer eens af
Ik moet na het verlof nog een 70 tal overuren opnemen denk ik. Wanneer ik dat ga doen? Geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
2x half uur zou ik willen. Nu doe ik 4 uur. 40 urige werkweek vind ik prima, niets mis mee, ik ben het gewend. Overwerk, als het af en toe is, ook. geen standaard overuren, dan had ik ze contractueel willen zien
Een beetje zoals hier dus, behalve dat het geen studentenstad is. Maar wij werken ook niet in de stad die het dichtst bij gelegen is hoorquote:Een goed half uur lopen. Of een kwartiertje rustig fietsen. Alleen in deze grote studentenstad zou je in de horeca aan de slag kunnen, bierdrinkers genoeg
Die ligt bij mijn manager hier ter ondertekening. Alleen had die daar geen zin in en is dus vertrokken op vakantie. Kan pas indienen na de 13equote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord over de stagevrijstelling?
Veel succes voor morgen
Iig een halvering van de reistijd die je nu hebt, dat zou zeker moeten lukken dacht ik zo. En 40uur is vooral standaard, enkel ministeries etc hebben vaak 36urige werkweek. Denk dat je daar niet al te druk om moet maken...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
2x half uur zou ik willen. Nu doe ik 4 uur. 40 urige werkweek vind ik prima, niets mis mee, ik ben het gewend. Overwerk, als het af en toe is, ook. geen standaard overuren, dan had ik ze contractueel willen zien
Dat zou nog leuker zijn, maarja.. Ik zie ook geen werkgever echt in de buurt waar ik zo ben, moet toch meer kijken naar A'dam aangezien daar de meeste bedrijven zitten.quote:Een goed half uur lopen. Of een kwartiertje rustig fietsen. Alleen in deze grote studentenstad zou je in de horeca aan de slag kunnen, bierdrinkers genoeg
A'dam zou voor mij nog verder zijn, ik heb geen zin meer om continue in die auto te zitten. Ik rijd bijna een ton per jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iig een halvering van de reistijd die je nu hebt, dat zou zeker moeten lukken dacht ik zo. En 40uur is vooral standaard, enkel ministeries etc hebben vaak 36urige werkweek. Denk dat je daar niet al te druk om moet maken...
[..]
Dat zou nog leuker zijn, maarja.. Ik zie ook geen werkgever echt in de buurt waar ik zo ben, moet toch meer kijken naar A'dam aangezien daar de meeste bedrijven zitten.
Natuurlijk, ik nam A'dam dan ook enkel als vb. in mijn situatiequote:
Alleen zakelijk neem ik aan?quote:, ik heb geen zin meer om continue in die auto te zitten. Ik rijd bijna een ton per jaar.
Alleen zakelijk, de privekms nog niet tellende. Ach, het is een comfortabele auto, maar ik wil wat meer comfortabelere vrije tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik nam A'dam dan ook enkel als vb. in mijn situatie
[..]
Alleen zakelijk neem ik aan?
Ikzelf zou er ook gek van worden als ik te lang in de auto zou moeten zitten. 't Zal dan wel een comfortabele/beter auto zijn dat ik nu heb (nissan uit '94), maar dan nog is 't niet pretteig om 1.5u achter het stuur te moeten zitten om op het werk te komen
Wat mensen ook zeggen, geld is verdomd handigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:19 schreef Pheno het volgende:
Geld is dat ook. Zeker als we straks weer eenverdiener zijn
Wat zijn koeien eigenlijk schattig hč? Maar die zeggen "Moe". Geen Boe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
[img=578xnull]http://www.fotogoof.nl/koe/koe.jpg[/img]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zijn koeien eigenlijk schattig hč? Maar die zeggen "Moe". Geen Boe.
ALs ze verkouden zijn zeggen ze moe. En ze staan de godsganselijke dag in de wei, dus wat denk je zelf? Continu verkouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zijn koeien eigenlijk schattig hč? Maar die zeggen "Moe". Geen Boe.
Mja met dit klimaat wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
ALs ze verkouden zijn zeggen ze moe. En ze staan de godsganselijke dag in de wei, dus wat denk je zelf? Continu verkouden.
is dat net zoiets als IVF?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef leonieke het volgende:
mijn uitgestelde bezoldiging is zonder problemen verlopen![]()
*Om Fles heen springt.quote:
Uitgestelde bezoldiging heeft weinig met kinderen te makenquote:
Dat is over een uurke of twee toch wel voorbij he? Anders moet ik gauw even pedofiele neigingen ontwikkelenquote:
Ik ben niet ineens 8 jaar strakker geworden hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef JDude het volgende:
Dat is over een uurke of twee toch wel voorbij he? Anders moet ik gauw even pedofiele neigingen ontwikkelen.
Een 14jarig pubertje met een submarine-dock?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens 8 jaar strakker geworden hoor.
Ik bedoelde 'm iets seksueler getint. Maar dank jequote:
Een watte?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Een 14jarig pubertje met een submarine-dock?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'm iets seksueler getint. Maar dank je.
Een uitgelubberde doos.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 14jarig pubertje met een submarine-dock?![]()
Subtiele hints werken niet bij mannen zeggen ze danquote:
Ik ben nog jong. Ik hou mij niet zo bezig met vuige dingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Pheno het volgende:
Subtiele hints werken niet bij mannen zeggen ze dan
Replace, rebootquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Dus. Mijn pols heeft een eigen leven geleid en zichzelf gruwelijk verwond. Ding doet tyfuspijn.
Waar koop ik zon ding?quote:
Bellewaerdequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie een ideetje voor een daguitstap? Phille en ik willen zaterdag samen iets doen, gewoon wij tweetjes (1 jaar getrouwd), maar we hebben niet direct inspiratie. Uiteraard zou de dag wel eindigen in een restaurant
Phille in Bellewaerde?quote:
Dan bedreig je hem toch gewoon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |