quote:
Het gaat, maar het is nog niet 100%.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukske hoe is het met je??? Voelt je kopje al wat beter?
Whehehequote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf dit ook briljant vinden http://www.youtube.com/watch?v=XQrotZDDsTE
Baai Bengelsquote:
Ik merkte het al aan je.quote:
Nachtje slapen doet je vast goedquote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Lief![]()
Als het nou nog ergens aan zou liggen of zo?vroeg de kribbe in straks maar
Zo moet je dan ook maar denken.. Ze doen 't toch zelf...quote:Op maandag 30 juli 2007 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, na mij de zondvloed, dus ze zoeken het maar uit
Ja, en bijna vrijdagmiddag alquote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna half 3 al?
ik ook niet, eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb vandaag iig geen ene kont zin. Hopla, kuthumeur!
Bloemetjesschort voor, hoofddoekje op en poetsen maar!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Wat Leo zegt. Ik wil ook.
Kom je hier maar melden dan, is zo geregeldquote:
Ik mag niet bukkenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloemetjesschort voor, hoofddoekje op en poetsen maar!![]()
Dat ga ik straks ook lekker doenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens in bad. Zien of me dat wat oppept
Zo'n bruistabletje-voetenbadje hielp gisteren ook wel, een beetjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook lekker doen. Héérlijk wegzakken in warm water. Boh.
Is wel leuk hoor, nochtansquote:Op maandag 30 juli 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Bruisbad
Mčn, als ik daar aan toe ben, God save me
Je bent 2 meter 23?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen bad. Ik heb er toch geen tijd voor. Dan moet ik nog vroeger mijn nest uit om in bad te gaan zitten. Want liggen, nee, ik heb mijn lengte niet mee
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
Geen bad?
Omg... ik sterf waarschijnlijk...
ik vind het geen fijne dingenquote:
's morgens vlug in en uit bad, maar tijdens het weekend heerlijk lang in bad liggen, vind ik heerlijk hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen bad. Ik heb er toch geen tijd voor. Dan moet ik nog vroeger mijn nest uit om in bad te gaan zitten. Want liggen, nee, ik heb mijn lengte niet mee
Ik zit met opgetrokken knieeen in zo'n dingquote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
's morgens vlug in en uit bad, maar tijdens het weekend heerlijk lang in bad liggen, vind ik heerlijk hoor![]()
Ik heb een hekel aan een douchequote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is douchen niet lekkerder dan in de ochtend leonieke?
smaken verschillen dusquote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan een douche![]()
We waren zelfs eerst niet van plan om een douche te installeren in ons huis, maar aangezien de badkamer groot genoeg is, gaan we het toch doen... voor de volledigheid
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef leonieke het volgende:
Zijn we dan toch niet zo voor elkaar gemaakt, Fles?![]()
![]()
Dat was ons plan "voor later". Maar aangezien er toch plaats over is in de badkamer gaan we ze apart houden. De douche verborgen achter de wastafels denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
Douche en bad is best relekst hoor
Ouders hebben ook die constructie
Nog een gelukquote:
Ik denk het niet neequote:Op maandag 30 juli 2007 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Is het goed dat ik al 1 1/2 dag loop te duizelen en me licht in mijn hoofd voel![]()
Eerder teveel gegetenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet neemaar ben dan ook geen dokter (voor mezelf wel hoor
). Anders moet je eens naar een dokter gaan als het zo blijft doorgaan. Of is het van de warmte en heb je te weinig gegeten?
Genoeg gedronken? Niet-alcoholische dranken danquote:Op maandag 30 juli 2007 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerder teveel gegeten
En zo warm is het hier niet
Ze geven toch warm weer op voor deze week?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
warmte? In Januari was het hier OOK 15 graden
ik drink zelden alcohol, en heb vandaag al minimaal 2 liter vocht naar binnen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Genoeg gedronken? Niet-alcoholische dranken dan
Ze horen er genoeg van terug te vinden in jouw bloedquote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik drink zelden alcohol, en heb vandaag al minimaal 2 liter vocht naar binnen.
IJzer tekort zou wel kunnen. Eens kijken waar dat inzit
Hier valt het vandaag wel goed meequote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het koud.
Ja, moet eigenlijk wel weer eens, is al lang geleden dat ik het echt heb laten controleren. Nu kijken ze alleen maar naar de trombose.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze horen er genoeg van terug te vinden in jouw bloed
Gewoon eens bloed laten trekken en laten controleren(moet ik eigenlijk ook regelmatig doen)
Knufjequote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het koud.
Dankjequote:
Een linkje naar mijn gevoel.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeft ook niet, als ik er maar aan denk
Hoe is het met jou verder? Toch nog wel een beetje aan het genieten van je vakantie? En heb je je boek al?
Mja toch ongeveer een jaar ja... Een pak meer dan ik eerst verwacht had, maar door dit weer hebben we nog niets kunnen doen voor de grondwerken. Ze moeten dus nog beginnen graven voor de funderingen. Het was eigenlijk zo wat gepland dat dit tijdens het bouwverlof ging gebeuren. Nu weet ik niet wanneer er precies zal begonnen worden aangezien er nog ergens anders ook moet gewerkt worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef marcb1974 het volgende:een jaar nog
das wel heel lang.
2 keer al uitWas het wat je er van verwachtte?
Het is de pa van phille he die aannemer is. En dat is net het probleem met familie. Je wordt meestal meer naar achteren geschoven als er ergens een achterstand is..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral dat ze eerst nog ergens anders moeten werken is niet echt hoopvol. Het is familie toch? Kunnen ze jullie niet bovenaan de lijst zetten? Hoop voor je dat het inderdaad de laatste vakantie is dat het zo moet
Het viel niet tegen dusMooi zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |