Halleee!quote:
Zoek ze en eet smakelijkquote:Op zondag 29 juli 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Halleee!.
Maarehm, tijd om de ouders op te zoeken. [afbeelding]
straks pas, eerst de rijst schoonamken, koken , rijstazijn, afkoelen etc.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's waar. Denk ik. Je moet alles erin rollen enzo toch?.
Ik ben een sushi n00b.
Nu zalm en tonijn. En wat surimi crabsticks, dus nepquote:Op zondag 29 juli 2007 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Welke vis heb jij erbij Pheno?
En Queen is welquote:
laat me raden, die heb je nu niet?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Soms zijn interne stukken heel handig bij het maken van een opdracht
Shopaholic.quote:
tof hequote:Op zondag 29 juli 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Haha en ook dat hyperhoeslaken. Gewéldig.
Mja, dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
tof heals ik nu niet volijk wakker word
Die is in DIG.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:47 schreef Psychoonline het volgende:
Ah hier is de nerd chat
Tieft op kutnewbie.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef Psychoonline het volgende:
Zeg memento-mori waarom trek je hele tijd lang gezicht op die plaatjes in je fobo okee je bent lelijk maar zo lelijk toch ook weer niet
Dat dus.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef JDude het volgende:
Tieft op kutnewbie.
Flesquote:
Ik pak er even popcorn bij. Ik ga me ultiem vermaken met een Fles die jou even flest.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef Psychoonline het volgende:
Ik heb echt zin je te fileeren
Niet met jou freakquote:Op zondag 29 juli 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik ben weer net op tijdweer zoeen pisvlek die vrienden komt maken
Met twee e's nog wel.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:49 schreef Psychoonline het volgende:
Ik heb echt zin je te fileeren
Fileren met 2 messen gaat ook prima hoor ik net. Doe je mee?quote:
Groter dan jouw herseninhoud. That's for sure.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef Psychoonline het volgende:
Hee fles hoe groot is jou piemel
Consider it done.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Fileren met 2 messen gaat ook prima hoor ik net. Doe je mee?
Ik begon me net te vervelen.quote:
Ah, wat lief. Een kankerkloon dat zich helemaal voor ons alleen heeft geregistreerd. Ga lekker met je afgesneden piemeltje borduren ofzoquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef Psychoonline het volgende:
[..]
Hee fles hoe groot is jou piemel
Ik weet zeker dat hij niet in jou strakke poesje pastquote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Groter dan jouw herseninhoud. That's for sure.
Dat daar maar ff geen grappen over gemaakt worden ehquote:Op zondag 29 juli 2007 20:53 schreef Kuukske het volgende:
Groter dan jouw herseninhoud. That's for sure.
Klopt, daar zit ik al in.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:56 schreef Psychoonline het volgende:
Ik weet zeker dat hij niet in jou strakke poesje past![]()
Net was ze nog strak?quote:
Doe mij er ook een! En wat was er te doen in Pluskut?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak even een biertje. Was erg gezellig in Enschede trouwens
De rellers van tegenwoordig zijn echt te n00b voor woorden. Tis jammerquote:Op zondag 29 juli 2007 21:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Net was ze nog strak?
Als je wil rellen, doe het dan goed.
minimeet met een PTA'erquote:Op zondag 29 juli 2007 21:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe mij er ook een! En wat was er te doen in Pluskut?
tijd zat dusquote:Op zondag 29 juli 2007 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Zo opdracht af
Nog 3 te gaan. Waarvan 1 morgenavond af moet zijn
Preciesquote:
Ja, als ik een interview kan vinden wel, zo niet heb ik een probleemquote:
Minimeets. Altijd leuk.quote:
De eerste en laatste die ik had is uitgelopen op een huwelijkquote:
Ahwquote:Op zondag 29 juli 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
De eerste en laatste die ik had is uitgelopen op een huwelijk
Ik ben ook benieuwd waar mijn meest recente op gaat uitlopen.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
De eerste en laatste die ik had is uitgelopen op een huwelijk
Met mensen uit het Breda topicquote:
Kinderenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd waar mijn meest recente op gaat uitlopen.
Je hebt alvast een account voor het kind gemaaktquote:
Dat heeft die eicel helemaal zelf gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef Pheno het volgende:
Je hebt alvast een account voor het kind gemaakt
Jij bent de eicel in dezequote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heeft die eicel helemaal zelf gedaan.
Sorryquote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maximale klefheid bereikt nu, stoppen.
Neuh, dat zaadcellencentrum naast me had er ook aandeel in.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:19 schreef Pheno het volgende:
Jij bent de eicel in deze
Nee hoor, een uur geleden was dat hier alquote:Op zondag 29 juli 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maximale klefheid bereikt nu, stoppen.
Hele bevolkingsgroepen gaan er per beurt verlorenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, dat zaadcellencentrum naast me had er ook aandeel in.
Hoe issie verder met jou?quote:
Als dat zou kunnen...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hele bevolkingsgroepen gaan er per beurt verloren [afbeelding]
Mwoa, niet erg bijzonder. Toe aan weekend.quote:
Dan hadden we Rita niet nodig gehad?quote:
Ah zoals iedereen. Al zin in de 10e?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, niet erg bijzonder. Toe aan weekend.
Nou én.quote:
Bengelsquote:Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
goedenavond.
Nog even een kwartiertje ofzo komt meedoen. Moet het wel niet stilvallen natuurlijk.
Dan ben ik zo weg.
quote:
Het gaat, maar het is nog niet 100%.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukske hoe is het met je??? Voelt je kopje al wat beter?
Whehehequote:Op zondag 29 juli 2007 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf dit ook briljant vinden http://www.youtube.com/watch?v=XQrotZDDsTE
Baai Bengelsquote:
Ik merkte het al aan je.quote:
Nachtje slapen doet je vast goedquote:Op zondag 29 juli 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Lief![]()
Als het nou nog ergens aan zou liggen of zo?vroeg de kribbe in straks maar
Zo moet je dan ook maar denken.. Ze doen 't toch zelf...quote:Op maandag 30 juli 2007 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, na mij de zondvloed, dus ze zoeken het maar uit
Ja, en bijna vrijdagmiddag alquote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Bijna half 3 al?
ik ook niet, eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb vandaag iig geen ene kont zin. Hopla, kuthumeur!
Bloemetjesschort voor, hoofddoekje op en poetsen maar!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Wat Leo zegt. Ik wil ook.
Kom je hier maar melden dan, is zo geregeldquote:
Ik mag niet bukkenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloemetjesschort voor, hoofddoekje op en poetsen maar!![]()
Dat ga ik straks ook lekker doenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens in bad. Zien of me dat wat oppept
Zo'n bruistabletje-voetenbadje hielp gisteren ook wel, een beetjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook lekker doen. Héérlijk wegzakken in warm water. Boh.
Is wel leuk hoor, nochtansquote:Op maandag 30 juli 2007 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Bruisbad
Mčn, als ik daar aan toe ben, God save me
Je bent 2 meter 23?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen bad. Ik heb er toch geen tijd voor. Dan moet ik nog vroeger mijn nest uit om in bad te gaan zitten. Want liggen, nee, ik heb mijn lengte niet mee
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
Geen bad?
Omg... ik sterf waarschijnlijk...
ik vind het geen fijne dingenquote:
's morgens vlug in en uit bad, maar tijdens het weekend heerlijk lang in bad liggen, vind ik heerlijk hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen bad. Ik heb er toch geen tijd voor. Dan moet ik nog vroeger mijn nest uit om in bad te gaan zitten. Want liggen, nee, ik heb mijn lengte niet mee
Ik zit met opgetrokken knieeen in zo'n dingquote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
's morgens vlug in en uit bad, maar tijdens het weekend heerlijk lang in bad liggen, vind ik heerlijk hoor![]()
Ik heb een hekel aan een douchequote:Op maandag 30 juli 2007 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Is douchen niet lekkerder dan in de ochtend leonieke?
smaken verschillen dusquote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan een douche![]()
We waren zelfs eerst niet van plan om een douche te installeren in ons huis, maar aangezien de badkamer groot genoeg is, gaan we het toch doen... voor de volledigheid
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef leonieke het volgende:
Zijn we dan toch niet zo voor elkaar gemaakt, Fles?![]()
![]()
Dat was ons plan "voor later". Maar aangezien er toch plaats over is in de badkamer gaan we ze apart houden. De douche verborgen achter de wastafels denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:59 schreef Sjowhan het volgende:
Douche en bad is best relekst hoor
Ouders hebben ook die constructie
Nog een gelukquote:
Ik denk het niet neequote:Op maandag 30 juli 2007 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Is het goed dat ik al 1 1/2 dag loop te duizelen en me licht in mijn hoofd voel![]()
Eerder teveel gegetenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet neemaar ben dan ook geen dokter (voor mezelf wel hoor
). Anders moet je eens naar een dokter gaan als het zo blijft doorgaan. Of is het van de warmte en heb je te weinig gegeten?
Genoeg gedronken? Niet-alcoholische dranken danquote:Op maandag 30 juli 2007 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerder teveel gegeten
En zo warm is het hier niet
Ze geven toch warm weer op voor deze week?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
warmte? In Januari was het hier OOK 15 graden
ik drink zelden alcohol, en heb vandaag al minimaal 2 liter vocht naar binnen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Genoeg gedronken? Niet-alcoholische dranken dan
Ze horen er genoeg van terug te vinden in jouw bloedquote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik drink zelden alcohol, en heb vandaag al minimaal 2 liter vocht naar binnen.
IJzer tekort zou wel kunnen. Eens kijken waar dat inzit
Hier valt het vandaag wel goed meequote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het koud.
Ja, moet eigenlijk wel weer eens, is al lang geleden dat ik het echt heb laten controleren. Nu kijken ze alleen maar naar de trombose.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze horen er genoeg van terug te vinden in jouw bloed
Gewoon eens bloed laten trekken en laten controleren(moet ik eigenlijk ook regelmatig doen)
Knufjequote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het koud.
Dankjequote:
Een linkje naar mijn gevoel.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeft ook niet, als ik er maar aan denk
Hoe is het met jou verder? Toch nog wel een beetje aan het genieten van je vakantie? En heb je je boek al?
Mja toch ongeveer een jaar ja... Een pak meer dan ik eerst verwacht had, maar door dit weer hebben we nog niets kunnen doen voor de grondwerken. Ze moeten dus nog beginnen graven voor de funderingen. Het was eigenlijk zo wat gepland dat dit tijdens het bouwverlof ging gebeuren. Nu weet ik niet wanneer er precies zal begonnen worden aangezien er nog ergens anders ook moet gewerkt worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef marcb1974 het volgende:een jaar nog
das wel heel lang.
2 keer al uitWas het wat je er van verwachtte?
Het is de pa van phille he die aannemer is. En dat is net het probleem met familie. Je wordt meestal meer naar achteren geschoven als er ergens een achterstand is..quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral dat ze eerst nog ergens anders moeten werken is niet echt hoopvol. Het is familie toch? Kunnen ze jullie niet bovenaan de lijst zetten? Hoop voor je dat het inderdaad de laatste vakantie is dat het zo moet
Het viel niet tegen dusMooi zo
Dan helemaal. Hij zal zijn zoon prima vooraan kunnen zettenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is de pa van phille he die aannemer is. En dat is net het probleem met familie. Je wordt meestal meer naar achteren geschoven als er ergens een achterstand is..
Het viel helemaal niet tegen
Laat ons hopen dat hij dat doet (alleen jammer dat zijn vrouw het wel tof vindt dat we hier nog een tijdje wonen...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan helemaal. Hij zal zijn zoon prima vooraan kunnen zetten
Tom Simpson, fabio casartelli, en de rest van de Tourquote:
Oeh, was het een mooie plechtigheid? Voor de rest van de tour? en wat krijgen we volgend jaar danquote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tom Simpson, fabio casartelli, en de rest van de Tour
Dat is te zien ja. Of je moet de eerste dode zijn die post op fokquote:
Dan ben ik zeker niet de eerstequote:Op maandag 30 juli 2007 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is te zien ja. Of je moet de eerste dode zijn die post op fok
Tijdens het postenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
Een aantal mensen die al dood waren terwijl ze op fok posten
Hoe lang heb je nog om wat te vinden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:10 schreef Pheno het volgende:
Nog erger dan voorheen. Ik begin me wat zorgen te maken over een baan zeg maar....
Een maandje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om wat te vinden?
Peptalk? Pillen?quote:
Neuh gewoon, op tijd in bed (nou ja...) en op tijd er weer uitquote:
Ik lag er om 10 uur in, viel denk ik in slaap om 12 en was om 3 uur weer wakker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh gewoon, op tijd in bed (nou ja...) en op tijd er weer uit
Is er gewoon niets te vinden in de branche waar je werk(te), of ben je kieskeuriger geworden?quote:
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er gewoon niets te vinden in de branche waar je werk(te), of ben je kieskeuriger geworden?
Volledig te begrijpen, er moet wel brood op tafel komen elke dag om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.
Ook maar opzoek dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
KUTTTT
Een van de weinige leuke collega's hier laat net haar ontslagbrief zien. Die is dus per 1-10 ook weer weg
Harder op zoek maar nu ja. Ik wil echt per 1-1 hier weg zijnquote:
Precies. Ik zoek nu al wat verder.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zit je straks toch weer met een lange reistijd
Vervelend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso wil ik niet naar achteren qua loon, zeker niet met nog een hypotheek te betalen en wederhelft die ook geen contractverlenging krijgt, maar in onze buurt schiet het gewoonweg niet op in de tak van sport waarin ik me begeef. Tegenvaller. Beginnende studentenbedrijfjes laat ik links liggen, die zijn ook zo weer weg en betalen niet echt lekker uit.
interim = uitzendbureau? Ja, al ga je daar eigenlijk altijd achteruit. Ik wil niet leven om te werken, maar werken om te leven zo gezegd. 40 uur is prima, meer dan heb ik geen leven meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vervelend...Kun je niets vinden via interimkantoor?
En wat is voor jou "in de buurt" als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Half uur per dag? of 2x half uur? (is wel weinig, toch?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
interim = uitzendbureau? Ja, al ga je daar eigenlijk altijd achteruit. Ik wil niet leven om te werken, maar werken om te leven zo gezegd. 40 uur is prima, meer dan heb ik geen leven meer.
Een half uurtje reistijd zou ik prima vinden. Nu heb ik maal 4.
Mja, elke regio is verschillend. In de ene streek is er meer werk dan in de andere. Is overal zo hoor. Niets van aantrekken van de opmerkingen.quote:Leuk dat ik gewezen wordt op een kleine oprisping in een andere sc. Ze weten ook zo goed hoe de markt in elkaar zit in elke regioIk ga er niet meer eens op reageren, het is gewoon te zielig dat sarcasme
![]()
2x half uur zou ik willen. Nu doe ik 4 uur. 40 urige werkweek vind ik prima, niets mis mee, ik ben het gewend. Overwerk, als het af en toe is, ook. geen standaard overuren, dan had ik ze contractueel willen zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Half uur per dag? of 2x half uur? (is wel weinig, toch?)
40 uur is toch normaal? Oké, ik werk 38u, maar kan me niet herinneren dat ik al 2 weken "slechts" 38u heb gewerkt. De rest zijn overuren.
Hier in België doen de meeste wel 40u hoor in de privésector
Maar idd, werken om te leven en niet omgekeerd
[..]
Mja, elke regio is verschillend. In de ene streek is er meer werk dan in de andere. Is overal zo hoor. Niets van aantrekken van de opmerkingen.
Hoe ver woon je eigenlijk van een grote stad?
Heb je al iets gehoord over de stagevrijstelling?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Het solliciteren stond even op een laag pitje doordat die vakken af moesten. Wil ook mijn stagevrijstelling ingeleverd hebben voordat ik hier weg ga. Dus morgenmiddag alle sites weer eens af
Ik moet na het verlof nog een 70 tal overuren opnemen denk ik. Wanneer ik dat ga doen? Geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
2x half uur zou ik willen. Nu doe ik 4 uur. 40 urige werkweek vind ik prima, niets mis mee, ik ben het gewend. Overwerk, als het af en toe is, ook. geen standaard overuren, dan had ik ze contractueel willen zien
Een beetje zoals hier dus, behalve dat het geen studentenstad is. Maar wij werken ook niet in de stad die het dichtst bij gelegen is hoorquote:Een goed half uur lopen. Of een kwartiertje rustig fietsen. Alleen in deze grote studentenstad zou je in de horeca aan de slag kunnen, bierdrinkers genoeg
Die ligt bij mijn manager hier ter ondertekening. Alleen had die daar geen zin in en is dus vertrokken op vakantie. Kan pas indienen na de 13equote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord over de stagevrijstelling?
Veel succes voor morgen
Iig een halvering van de reistijd die je nu hebt, dat zou zeker moeten lukken dacht ik zo. En 40uur is vooral standaard, enkel ministeries etc hebben vaak 36urige werkweek. Denk dat je daar niet al te druk om moet maken...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef Pheno het volgende:
2x half uur zou ik willen. Nu doe ik 4 uur. 40 urige werkweek vind ik prima, niets mis mee, ik ben het gewend. Overwerk, als het af en toe is, ook. geen standaard overuren, dan had ik ze contractueel willen zien
Dat zou nog leuker zijn, maarja.. Ik zie ook geen werkgever echt in de buurt waar ik zo ben, moet toch meer kijken naar A'dam aangezien daar de meeste bedrijven zitten.quote:Een goed half uur lopen. Of een kwartiertje rustig fietsen. Alleen in deze grote studentenstad zou je in de horeca aan de slag kunnen, bierdrinkers genoeg
A'dam zou voor mij nog verder zijn, ik heb geen zin meer om continue in die auto te zitten. Ik rijd bijna een ton per jaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iig een halvering van de reistijd die je nu hebt, dat zou zeker moeten lukken dacht ik zo. En 40uur is vooral standaard, enkel ministeries etc hebben vaak 36urige werkweek. Denk dat je daar niet al te druk om moet maken...
[..]
Dat zou nog leuker zijn, maarja.. Ik zie ook geen werkgever echt in de buurt waar ik zo ben, moet toch meer kijken naar A'dam aangezien daar de meeste bedrijven zitten.
Natuurlijk, ik nam A'dam dan ook enkel als vb. in mijn situatiequote:
Alleen zakelijk neem ik aan?quote:, ik heb geen zin meer om continue in die auto te zitten. Ik rijd bijna een ton per jaar.
Alleen zakelijk, de privekms nog niet tellende. Ach, het is een comfortabele auto, maar ik wil wat meer comfortabelere vrije tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik nam A'dam dan ook enkel als vb. in mijn situatie
[..]
Alleen zakelijk neem ik aan?
Ikzelf zou er ook gek van worden als ik te lang in de auto zou moeten zitten. 't Zal dan wel een comfortabele/beter auto zijn dat ik nu heb (nissan uit '94), maar dan nog is 't niet pretteig om 1.5u achter het stuur te moeten zitten om op het werk te komen
Wat mensen ook zeggen, geld is verdomd handigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:19 schreef Pheno het volgende:
Geld is dat ook. Zeker als we straks weer eenverdiener zijn
Wat zijn koeien eigenlijk schattig hč? Maar die zeggen "Moe". Geen Boe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
[img=578xnull]http://www.fotogoof.nl/koe/koe.jpg[/img]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zijn koeien eigenlijk schattig hč? Maar die zeggen "Moe". Geen Boe.
ALs ze verkouden zijn zeggen ze moe. En ze staan de godsganselijke dag in de wei, dus wat denk je zelf? Continu verkouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zijn koeien eigenlijk schattig hč? Maar die zeggen "Moe". Geen Boe.
Mja met dit klimaat wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
ALs ze verkouden zijn zeggen ze moe. En ze staan de godsganselijke dag in de wei, dus wat denk je zelf? Continu verkouden.
is dat net zoiets als IVF?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef leonieke het volgende:
mijn uitgestelde bezoldiging is zonder problemen verlopen![]()
*Om Fles heen springt.quote:
Uitgestelde bezoldiging heeft weinig met kinderen te makenquote:
Dat is over een uurke of twee toch wel voorbij he? Anders moet ik gauw even pedofiele neigingen ontwikkelenquote:
Ik ben niet ineens 8 jaar strakker geworden hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef JDude het volgende:
Dat is over een uurke of twee toch wel voorbij he? Anders moet ik gauw even pedofiele neigingen ontwikkelen.
Een 14jarig pubertje met een submarine-dock?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet ineens 8 jaar strakker geworden hoor.
Ik bedoelde 'm iets seksueler getint. Maar dank jequote:
Een watte?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Een 14jarig pubertje met een submarine-dock?![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'm iets seksueler getint. Maar dank je.
Een uitgelubberde doos.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 14jarig pubertje met een submarine-dock?![]()
Subtiele hints werken niet bij mannen zeggen ze danquote:
Ik ben nog jong. Ik hou mij niet zo bezig met vuige dingenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef Pheno het volgende:
Subtiele hints werken niet bij mannen zeggen ze dan
Replace, rebootquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Dus. Mijn pols heeft een eigen leven geleid en zichzelf gruwelijk verwond. Ding doet tyfuspijn.
Waar koop ik zon ding?quote:
Bellewaerdequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie een ideetje voor een daguitstap? Phille en ik willen zaterdag samen iets doen, gewoon wij tweetjes (1 jaar getrouwd), maar we hebben niet direct inspiratie. Uiteraard zou de dag wel eindigen in een restaurant
Phille in Bellewaerde?quote:
Dan bedreig je hem toch gewoon?quote:
Maar... maar... hij weet dat ik dat niet zal menen (aangezien ik zelf niet graag ga winkelen... jaja, te veel mannelijke hormonen hebben heel wat gevolgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan bedreig je hem toch gewoon?
"Kies jij maar Phille: OF we gaan naar Bellewaerde, OF we gaan naar wat schoenenwinkels in Kortrijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |