Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand Remix)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Shazi het volgende:
Ben op zoek naar het nummer dat je hoort tijdens het promofilmpje van "eyecandy: search for a videomodel" van Veronica. De promo is ook op de site van Veronica te zien. Wie herkent dit nummer?![]()
Je bedoelt Jacqueline? Krezip - I Apologizequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:26 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van een liedje van krezip. Ik zg het net op mtv. Die blonde dame loopt in een lege en gesloten kermis in de clip... als iemand het weet!?!?
Samuel Barber - Adagio For Stringsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:15 schreef mathijssli het volgende:
Hey allemaal,
Wie weet welk nummer dt is?
http://www.youtube.com/watch?v=VxVkXj26qds
Alvast bedankt.
Mathijs
Ik heb ondertussen de tekst van het nummer gevonden, maar dat leverde me nog niets op, met een zoekactie op Google. Het nummer draaide vanmorgen om even over 8 op SlamFM!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef Dulghar het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik de laatste dagen al een paar keer heb gehoord. Nu heb ik alleen een hele belabberde omschrijving, namelijk dat het een heel rustig dance/trance nummer is en dat de vocals meertonig zijn.
Heeft iemand toevallig een idee wat ik bedoel? Ik kan het nummer in ieder geval op geen enkele chart vinden, wat soms wel handig is.
Na 10 seconden googlen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:18 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de tekst van het nummer gevonden, maar dat leverde me nog niets op, met een zoekactie op Google. Het nummer draaide vanmorgen om even over 8 op SlamFM!
Tekst is:
"And if you only knew
Just how much the sun needs you
To help him light the sky
You could be suprised"
Iemand een idee van wie dit is?
Paul Johnson - Get Get Down?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef blrrrt het volgende:
Dancenummer van een aantal jaar geleden met de intelligente tekst:
Down, down down, down down.
Wie helpt me aan de artiest?
Super!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Paul Johnson - Get Get Down?
http://www.youtube.com/watch?v=jAf_65H-JWs
weet niet of je het inmiddels al weet, maar het is Paris 4 hundred van Mylo (http://www.youtube.com/watch?v=vKo_yK7jQ18)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:13 schreef Anyg het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar het nummer wat eurosport gebruikt bij de aankondigingen van de week:
This weekend (Live) of Next week (Live), er zit een instrumentaal nummer (beetje rock n roll achtig)
Ik weet alleen niet of het stukje speciaal voor eurosport gemaakt is en dus niet als origineel nummer bestaat of dat dat dus wel het geval is.
Weet iemand dit?
Zie de OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef Wesley1919 het volgende:
Zo juiste topic nu gevonden denk ik:
Ik zoek een site waar ik van die tunes kan downloaden
Fragmenten als: "Kennen julie deze nog-nog-nog" wil ik graag gebruiken voor het maken van een dvd.
Hebben jullie enig idee hoe ik aan dat soort fragmentjes kan komen?
Alvast bedankt!
Onwijs bedankt Gitanka....!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Reject - Spam (moron remix) dus..
Ken je Google?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:26 schreef Wesley1919 het volgende:
Zo juiste topic nu gevonden denk ik:
Ik zoek een site waar ik van die tunes kan downloaden
Fragmenten als: "Kennen julie deze nog-nog-nog" wil ik graag gebruiken voor het maken van een dvd.
Hebben jullie enig idee hoe ik aan dat soort fragmentjes kan komen?
Alvast bedankt!
Bastian - You got my lovequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de clip lopen ze rond met t-shirts die steeds veranderen qua opdruk. Is een soort rare vrouwenstem? die zingt. Iemand die met deze informatie iets kan?
Nee dat is 'm niet.quote:
Jaaquote:
klinkt me vaak bekend in de oren... weet je nog waar de film over gaat? misschien helpt dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Willempiehhh het volgende:
Aloha! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek:http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Ik kan hem zo meezingen maar kan me de tekst niet meer herinneren dus google wordt lastigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Willempiehhh het volgende:
Aloha! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |