Is dat iets om na te streven, vind je? Op een forum waarop iedereen elkaar te pas en te onpas voor rotte vis uitmaakt, leugens verspreidt en op een andere wijze alles doet was IRL over het algemeen ondenkbaar is?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je wilt niet serieus genomen worden?
Dus je wilt serieus genomen worden. En dus niet in de inhoudelijke zin. Kan het nu alsjeblieft weer ontopic?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is dat iets om na te streven, vind je? Op een forum waarop iedereen elkaar te pas en te onpas voor rotte vis uitmaakt, leugens verspreidt en op een andere wijze alles doet was IRL over het algemeen ondenkbaar is?
Ik vind het een laffe cop-out als je de discussie dreigt te verliezen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is dat iets om na te streven, vind je? Op een forum waarop iedereen elkaar te pas en te onpas voor rotte vis uitmaakt, leugens verspreidt en op een andere wijze alles doet was IRL over het algemeen ondenkbaar is?
Het doen en laten van een bepaalde club is altijd typerend voor die club. Dat geldt niet alleen voor de EO, dat geldt ook voor bijvoorbeeld een club atheïsten.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef The_End het volgende:
floris.exe has performed an illegal operation and will be terminated.
Ik vind het wel typerend voor de EO dat ze zo bang zijn voor andere denkwijzen, dat een documentaire gecensureerd moet worden. Ik snap echter niet dat de BBC toestaat dat er op zo'n manier geknipt en geedit wordt in een documentaire.
Ja, duh... Ik gaf alleen aan wat ik typerend aan die club vond. Ik ken overgens geen club atheisten...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:11 schreef floris.exe het volgende:
Het doen en laten van een bepaalde club is altijd typerend voor die club. Dat geldt niet alleen voor de EO, dat geldt ook voor bijvoorbeeld een club atheïsten.
Dat willen zij ook niet. Ze denken oprecht dat ze het goede doen. Je kunt ze dat natuurlijk niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja, duh... Ik gaf alleen aan wat ik typerend aan die club vond. Ik ken overgens geen club atheisten...
Ik vind het een slechte zaak als een organisatie (wat voor organisatie dan ook) informatie verdraait of achterhoudt. Laat mensen zelf beslissen of zij de informatie relevant vinden of niet. Ik snap niet dat je je eigen achterban expres 'dom' wilt houden.
Net als andere mensen de handelswijze van de EO mogen bekritiseren, lijkt me.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef osho het volgende:
de EO mag doen wat ze willen, als de eigenaar van het materiaal hier toestemming voor geeft. je weet wat je kunt verwachten bij de EO als je er naar kijkt.
uiteraardquote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als andere mensen de handelswijze van de EO mogen bekritiseren, lijkt me.
Hoe weet jij dat ze oprecht denken het goede te doen? Ik zie echt geen enkele reden waarom zij die informatie achterhouden. Als jij er naar kijkt en het verhaal over de evolutie ziet, dan kan je toch zelf beslissen of het een goede theorie is of niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat willen zij ook niet. Ze denken oprecht dat ze het goede doen. Je kunt ze dat natuurlijk niet kwalijk nemen.
Het is nog veel erger. Het nieuws is ook gekleurd. Zelfs het NOS-logo is niet betrouwbaar.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze oprecht denken het goede te doen? Ik zie echt geen enkele reden waarom zij die informatie achterhouden. Als jij er naar kijkt en het verhaal over de evolutie ziet, dan kan je toch zelf beslissen of het een goede theorie is of niet?
Ik kan ze dat zeker wel kwalijk nemen. Zeker als het een publieke zender is. Ik kijk ook wel eens naar de EO; meestal heb ik het niet eens door. (Pictogrammetje valt vaak half uit beeld bij mijn TV --> superzoom functie) Dan is het wel vervelend als ik naar een 'gekleurde' documentaire heb gekeken.
met CDA en CU in het kabinet ?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef freud het volgende:
Dit soort geintjes kosten ze wel hun subsidie hoop ik.
Hallo, het is de Evangelische Omroep. Wil je nog een extra hint en een waarschuwing in je TV-gids?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef freud het volgende:
Dit soort geintjes kosten ze wel hun subsidie hoop ik. Dat ze het doen, prima, maar dat ze het stiekum doen is echt te triest voor woorden...
Eigenlijk moet er een kijkwijzer symbool komen voor 'moedwillige misleiding en/of onthouding van feiten.'quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hallo, het is de Evangelische Omroep. Wil je nog een extra hint en een waarschuwing in je TV-gids?![]()
Ik vind het ook schandalig.
Snel even gekeken, maar veel verrassends komt er (zoals te verwachten is) ook niet uit.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Arcee het volgende:
Nu een discussie hierover op Nederland 3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |