abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51938683
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus je wilt niet serieus genomen worden?
Is dat iets om na te streven, vind je? Op een forum waarop iedereen elkaar te pas en te onpas voor rotte vis uitmaakt, leugens verspreidt en op een andere wijze alles doet was IRL over het algemeen ondenkbaar is?
pi_51938821
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Is dat iets om na te streven, vind je? Op een forum waarop iedereen elkaar te pas en te onpas voor rotte vis uitmaakt, leugens verspreidt en op een andere wijze alles doet was IRL over het algemeen ondenkbaar is?
Dus je wilt serieus genomen worden. En dus niet in de inhoudelijke zin. Kan het nu alsjeblieft weer ontopic?
  zondag 29 juli 2007 @ 18:19:09 #103
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51938857
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:11 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik vind het een laffe cop-out als je de discussie dreigt te verliezen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51952948
floris.exe has performed an illegal operation and will be terminated.

Ik vind het wel typerend voor de EO dat ze zo bang zijn voor andere denkwijzen, dat een documentaire gecensureerd moet worden. Ik snap echter niet dat de BBC toestaat dat er op zo'n manier geknipt en geedit wordt in een documentaire.
pi_51953071
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:04 schreef The_End het volgende:
floris.exe has performed an illegal operation and will be terminated.

Ik vind het wel typerend voor de EO dat ze zo bang zijn voor andere denkwijzen, dat een documentaire gecensureerd moet worden. Ik snap echter niet dat de BBC toestaat dat er op zo'n manier geknipt en geedit wordt in een documentaire.
Het doen en laten van een bepaalde club is altijd typerend voor die club. Dat geldt niet alleen voor de EO, dat geldt ook voor bijvoorbeeld een club atheïsten.
pi_51954173
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:11 schreef floris.exe het volgende:

Het doen en laten van een bepaalde club is altijd typerend voor die club. Dat geldt niet alleen voor de EO, dat geldt ook voor bijvoorbeeld een club atheïsten.
Ja, duh... Ik gaf alleen aan wat ik typerend aan die club vond. Ik ken overgens geen club atheisten...

Ik vind het een slechte zaak als een organisatie (wat voor organisatie dan ook) informatie verdraait of achterhoudt. Laat mensen zelf beslissen of zij de informatie relevant vinden of niet. Ik snap niet dat je je eigen achterban expres 'dom' wilt houden.
pi_51954226
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef The_End het volgende:

[..]

Ja, duh... Ik gaf alleen aan wat ik typerend aan die club vond. Ik ken overgens geen club atheisten...

Ik vind het een slechte zaak als een organisatie (wat voor organisatie dan ook) informatie verdraait of achterhoudt. Laat mensen zelf beslissen of zij de informatie relevant vinden of niet. Ik snap niet dat je je eigen achterban expres 'dom' wilt houden.
Dat willen zij ook niet. Ze denken oprecht dat ze het goede doen. Je kunt ze dat natuurlijk niet kwalijk nemen.
pi_51954233
de EO mag doen wat ze willen, als de eigenaar van het materiaal hier toestemming voor geeft. je weet wat je kunt verwachten bij de EO als je er naar kijkt.
pi_51954295
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef osho het volgende:
de EO mag doen wat ze willen, als de eigenaar van het materiaal hier toestemming voor geeft. je weet wat je kunt verwachten bij de EO als je er naar kijkt.
Net als andere mensen de handelswijze van de EO mogen bekritiseren, lijkt me.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_51954329
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Net als andere mensen de handelswijze van de EO mogen bekritiseren, lijkt me.
uiteraard
pi_51954534
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat willen zij ook niet. Ze denken oprecht dat ze het goede doen. Je kunt ze dat natuurlijk niet kwalijk nemen.
Hoe weet jij dat ze oprecht denken het goede te doen? Ik zie echt geen enkele reden waarom zij die informatie achterhouden. Als jij er naar kijkt en het verhaal over de evolutie ziet, dan kan je toch zelf beslissen of het een goede theorie is of niet?

Ik kan ze dat zeker wel kwalijk nemen. Zeker als het een publieke zender is. Ik kijk ook wel eens naar de EO; meestal heb ik het niet eens door. (Pictogrammetje valt vaak half uit beeld bij mijn TV --> superzoom functie) Dan is het wel vervelend als ik naar een 'gekleurde' documentaire heb gekeken.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:44:52 #112
pi_51955394
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef The_End het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ze oprecht denken het goede te doen? Ik zie echt geen enkele reden waarom zij die informatie achterhouden. Als jij er naar kijkt en het verhaal over de evolutie ziet, dan kan je toch zelf beslissen of het een goede theorie is of niet?

Ik kan ze dat zeker wel kwalijk nemen. Zeker als het een publieke zender is. Ik kijk ook wel eens naar de EO; meestal heb ik het niet eens door. (Pictogrammetje valt vaak half uit beeld bij mijn TV --> superzoom functie) Dan is het wel vervelend als ik naar een 'gekleurde' documentaire heb gekeken.
Het is nog veel erger. Het nieuws is ook gekleurd. Zelfs het NOS-logo is niet betrouwbaar.

Heb je in een een krant ooit wel eens een rectificatie gelezen en je mening verandert?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_51956453
Geloofshypocrisie in optima forma en te triest voor woorden. Dit is HET bewijs dat je het uitzenden van natuurseries niet aan zo'n omroep moet overlaten. Het maakt ook schrijnend duidelijk dat de publieke omroep anders moet worden ingericht. Het uitzenden van natuurseries moet een taak zijn van een omroep die geen censuur toepast op de inhoud van programma's.
pi_51958944
Stelt de PVV nu vragen?

Als dit de Nederlandse Moslim Omroep was geweest, was de wereld te klein.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  maandag 30 juli 2007 @ 18:10:58 #115
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51965499
De PVV moet hier vragen over stellen. Dit is indoctrinatie c.q. censuur, dus een schending van de vrijheid op meningsvorming.
  FOK!fotograaf maandag 30 juli 2007 @ 19:08:39 #116
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51966874
Dit soort geintjes kosten ze wel hun subsidie hoop ik. Dat ze het doen, prima, maar dat ze het stiekum doen is echt te triest voor woorden...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_51966944
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef freud het volgende:
Dit soort geintjes kosten ze wel hun subsidie hoop ik.
met CDA en CU in het kabinet ?
  maandag 30 juli 2007 @ 19:38:52 #118
pi_51967779
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef freud het volgende:
Dit soort geintjes kosten ze wel hun subsidie hoop ik. Dat ze het doen, prima, maar dat ze het stiekum doen is echt te triest voor woorden...
Hallo, het is de Evangelische Omroep. Wil je nog een extra hint en een waarschuwing in je TV-gids?

Ik vind het ook schandalig.
pi_51968409
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hallo, het is de Evangelische Omroep. Wil je nog een extra hint en een waarschuwing in je TV-gids?

Ik vind het ook schandalig.
Eigenlijk moet er een kijkwijzer symbool komen voor 'moedwillige misleiding en/of onthouding van feiten.'

Dat kan dan ook meteen gebruikt worden voor uitzendingen van politieke partijen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 juli 2007 @ 19:59:01 #120
862 Arcee
Look closer
pi_51968440
Nu een discussie hierover op Nederland 3.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51968798
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Arcee het volgende:
Nu een discussie hierover op Nederland 3.
Snel even gekeken, maar veel verrassends komt er (zoals te verwachten is) ook niet uit.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 juli 2007 @ 23:04:17 #122
862 Arcee
Look closer
pi_51974738
Nu de herhaling op Nederland 3.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51976176
Met toestemming van BBC gedaan.
Niets mis mee.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51980372
Het zou juist raar zijn als de EO het niet zou hebben geknipt. In hun statuten staat toch dat ze de bijbel als uitgangspunt nemen in hun programmering ?

En zoals eerder gezegd, als je de EO kijkt, kun je dit soort acties verwachten.

Beetje raar alleen dat je als programmamaker hiermee accoord gaat, maar dat is een andere discussie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:54:38 #125
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_51981618
Ik vond het al vreemd. Al die natuurseries en nooit een woord over evolutie. Onbegrijpelijk vind ik het. Waarom moet de gelovige beschremd worden tegen de wetenschap? De wetenschappelijke methode zoekt slechts verklaringen voor geobserveerde fenomenen en is gebleken effectief.

Mag de gelovige zijn gods-gegeven zintuigen en hersenen niet gebruiken om de wereld te begrijpen dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door wijsneus op 31-07-2007 10:47:33 (\'ik vind\' met dt - lekker bezig wijsneus :|) ]
Siamo Tutti Antifascisti!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')