Maar hij heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:15 schreef IHVK het volgende:
Rustig maar Sandstorm.
Waarom kotst iedereen hier?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt.
Nederlandse muziek![]()
Jan Smit![]()
Jumpen![]()
![]()
Ach ja. Niks mis met geld verdienen aan de oerdomme medemensch.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:20 schreef SuperRogier het volgende:
Patrick Jumpen is wel de grootste profiteur van allen. Dat kereltje wil gewoon geld zien met z'n commode64 muziek
Bullshit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:22 schreef Djeez het volgende:
Wie een hekel heeft aan Nederlandstalige muziek, verloochent zijn afkomst. Hollandse muziek, jarenlang verguisd en verketterd, is nu aan een ware opmars bezig. Pirantenzender worden legaal, Radio Continu en Radio NL zitten 24/7 in de ether, TV Oranje en Sterren.nl doen het ook goed in het digitale pakket. Ik ben trots op artiesten als Jannes, Frans Bauer, Jan Smit en vele anderen. Maar de beste is nog altijd Mooi Wark, wat kunnen die gasten spelen!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:22 schreef Djeez het volgende:
Wie een hekel heeft aan Nederlandstalige muziek, verloochent zijn afkomst.
quote:. Ik ben trots op artiesten als Jannes, Frans Bauer, Jan Smit en vele anderen. Maar de beste is nog altijd Mooi Wark, wat kunnen die gasten spelen!
Zoals Textures en This Beautiful Mess ja, niet de bagger van die lui "met een gouden stem":rquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bullshit.![]()
Maar er is inderdaad echt wel goede Nederlandse muziek.![]()
Vind jij dat leuk?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een debiele klacht, blijkbaar vinden veel mensen deze muziek leuk, waaronder ik.
Wie ben jij dan om daar iets van te zeggen?
![]()
* Djeez schudt hand...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een debiele klacht, blijkbaar vinden veel mensen deze muziek leuk, waaronder ik.
![]()
Uhm, volgens mij zijn wij degene die iets niet goed doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:20 schreef SuperRogier het volgende:
Patrick Jumpen is wel de grootste profiteur van allen. Dat kereltje wil gewoon geld zien met z'n commode64 muziek
dat dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:53 schreef Computeraddic het volgende:
Weet je wat het ergste is bij die lui,als je zegt dat je die muziek walgelijk vind staan ze je ongelovig aan te kijken!Alsof ze het in Keulen horen donderen!Ze kunnen het niet geloven dat je die muziek niet mooi vindt!!
Speciaal de Andre Harses fans........Dat zijn de ergste van allemaal!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |