Ze doen het echt welquote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Upload je foto's even opnieuw, doen het niet meer
Shitt mang. grote kamerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef Antony1989 het volgende:
Waar ik slaap:
[ afbeelding ]
Andere kant, waar wat rotzooi staat enzo:
[ afbeelding ]
Mijn bureau, met computer enzo, komt binnenkort een tafel van 3 bij 1 in het wit:
[ afbeelding ]
Daar tegen over een bankje en een stoeletje:
[ afbeelding ]
DE kast waar alle kleren in liggen, ligt er wel netjes:
[ afbeelding ]
Tegen over de kast, waar een nachtkastje staat, en wat spullen van mn brommer, o.a. vastgelopen cilinders:
[ afbeelding ]
En dan nog een overzichtje vanuit de deuropening:
[ afbeelding ]
Die Donald Ducks (derde foto, plank), welke nummers zijn dat? Niet de eerste toch? Ik kan me herinneren dat ik de eerste twee gezichten had, nummer 1 t/m 10 ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
Bed:
[ afbeelding ]
TV:
[ afbeelding ]
Bureau:
[ afbeelding ]
Klerekast en andere spulle:
[ afbeelding ]
Bureau, ben mijn donald duck verzameling aan't uitzoeken
zal zo nog wel een foto posten zonder dd spullen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou met zoveel ruimte zou ik iig meteen zorgen voor een tweepersoonsbed....quote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef Antony1989 het volgende:
Waar ik slaap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bureau, met computer enzo, komt binnenkort een tafel van 3 bij 1 in het wit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen over de kast, waar een nachtkastje staat, en wat spullen van mn brommer, o.a. vastgelopen cilinders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja, en dan nog een fucking berg ruimte, bij de gele wanden.
Staat niks in zoveel ruimte
En tv hoef ik niet, ik kijk het wel op mn pc
Mag het niet, en heb zelf het geld er niet voor, andere hobby's hebben voorrang:Pquote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
nou met zoveel ruimte zou ik iig meteen zorgen voor een tweepersoonsbed....
Wat een ruimtequote:Op zondag 11 januari 2009 17:25 schreef Antony1989 het volgende:
Waar ik slaap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja, en dan nog een fucking berg ruimte, bij de gele wanden.
Staat niks in zoveel ruimte
En tv hoef ik niet, ik kijk het wel op mn pc
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die Donald Ducks (derde foto, plank), welke nummers zijn dat? Niet de eerste toch? Ik kan me herinneren dat ik de eerste twee gezichten had, nummer 1 t/m 10 ofzo
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef EggsTC het volgende:
Mensen die te grote foto's posten voor de layout, ga ns dood.
Die worden toch automatisch verkleindquote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef EggsTC het volgende:
Mensen die te grote foto's posten voor de layout, ga ns dood.
Ja maar als je de pagina op komt dan moeten ze even laden en dan gaat het hele beeld bewegen zeg maarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die worden toch automatisch verkleind
Ja maar het laden duurt fucking lang. Is het nou zo moeilijk om een plaatje even te resizen voordat je 20GB aan foto's in een topic zet?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die worden toch automatisch verkleind
Beetje late reply maargoedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je nou een stapel ziekenhuishanddoeken in je kamer liggen?
Waar is je kamer?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Let niet op de troep
Op Second Lifequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |