Heb je nou een stapel ziekenhuishanddoeken in je kamer liggen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:52 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet maar is opruimen
FHM posterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef mash_ het volgende:
Foto #1
Mijn bureau en boksbal en links mijn kleding kast.
[ afbeelding ]
Foto #2
Mijn bureau van dicht bij, laptop + extra scher. (waar op dat moment niks aan stond) van de rest voor mij doen erg netjes
[ afbeelding ]
Foto #3 (onscherp)
Mijn kleding kast. op de kast staan wat lege flessen drank. waar van k er nog een hoop moet weg gooie want er stond eigelijk 1 rijtje omdat het er leuk uitziet.. alleen nu staat het een beetje vol en is het dus gewoon troep. Met daar naast ijn knuffels die ik op de kermis gewonnen heb
[ afbeelding ]
Foto #4
Mijn bank, Gebruik me bank ongeveer nooit om op te zitten... maar als plek om spullen om te gooie. en rechts zie je mijn 2e stoel. daar gooi ik altijd mijn kleren overheen.
[ afbeelding ]
Foto #5
De anderen kant van mijn kamer. met links ijn tv meubel met klein tvtje en ps2 + spellen. er staan nog 2 flessen zonnenbrand en 1 fles aftersun van ijn vakantie. nog geen zin gehad om op te ruimen. net zo als de koffer die er naast ligt. van de rest zie je mijn bed + een iets te groot matras die er onder ligt voor als er iemand blijft slapen.
[ afbeelding ]
Foto #6
Mijn deur + kast. met 2 posters. en op mijn kast een dek bed voor dat anderen matras van foto 5. met daar achter een ah hamster board.
[ afbeelding ]
Dat was mijn kamer wel weer
Andrélon perfecte krulquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:32 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
bureau
[ afbeelding ]
bed
[ afbeelding ]
crèmes enzo
[ afbeelding ]
soort van fotomuur
ja, allemaal heel erg druk. over 2 maandjes verhuizen, en dan maar wat neutraler behang en een shitload spullen weggooien.
nofi hoor, maar ik snap echt niet dat mensen op zo'n rsi bureautje kunnen werken. Tobo helemaal op de rand van de tafel is echt het kutste dat er is imhoquote:Op maandag 21 april 2008 17:39 schreef Mytrax het volgende:
Heb alleen foto van mn bureau ^^
[ afbeelding ]
Ps: das mn oude pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |