Zitten een paar leuke ploegen bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
[CENTRAAL] LG Amsterdam Tournament 2007
Engelaar, en nog 2 verrassingen uit Spanjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, Ajax wil voor de 14e (gezien de CL) de selectie rond hebben. Dan moet er dus een rechtsbenige verdediger bij, een linksbuiten en mogelijk een vervanger voor Davids, al kan die laatste ook later komen. Er is nog genoeg te doen voor Van Geel dus!
Absoluut, maar heb ook niet het idee dat hij stilzit. Urzaiz en Rommedahl werden ook "ineens" gepresenteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, Ajax wil voor de 14e (gezien de CL) de selectie rond hebben. Dan moet er dus een rechtsbenige verdediger bij, een linksbuiten en mogelijk een vervanger voor Davids, al kan die laatste ook later komen. Er is nog genoeg te doen voor Van Geel dus!
Andoni Iraola en Santiago Ezquerro??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Engelaar, en nog 2 verrassingen uit Spanje.
Er doen sowieso maar 4 ploegen meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zitten een paar leuke ploegen bij.
Die gaat idd geen speelminuten meer krijgen bij Barcelona, zelfde geld trouwens voor Motta.quote:
Maxi Lopez halen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat idd geen speelminuten meer krijgen bij Barcelona, zelfde geld trouwens voor Motta.
http://sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=427876&idseccio_PK=803
Die zijn zeker te duur voor Ajax of niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat idd geen speelminuten meer krijgen bij Barcelona, zelfde geld trouwens voor Motta.
http://sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=427876&idseccio_PK=803
Dat "Motta-naar-Ajax-gedoe" begint ondertussen Wilhelmsson-achtige proporties aan te nemenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar niet de minste..quote:
Dat is idd de 3e die niet op speelminuten hoeft te rekenen.quote:
Nee klopt. Maar je zei dat er een paar leuke ploegen meedoen. Klinkt nogal vaag als er 'maar' 4 ploegen meedoen.quote:
Ja, maar het is wel waar. Bovendien was het een verkapte tvp.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar je zei dat er een paar leuke ploegen meedoen. Klinkt nogal vaag als er 'maar' 4 ploegen meedoen.
Ja, maar een echt goede andere optie voor linksback is er op dit moment ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef Fides het volgende:
Emanuelson kan toch prima linkshalf spelen? Op linksback vind ik hem toch niet fantastisch.
Dat is niet doorgegaan voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is al verhuurd aan Sporting Portugal.
Tja Schilder heb je nog, maar die heeft mij niet kunnen overtuigen bij Heracles.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, maar een echt goede andere optie voor linksback is er op dit moment ook niet.
Persoonlijk hou ik sowieso niet van vleugelbacks. Laat de backs maar lekker mandekken, dan is Vermaelen prima geschikt voor die positie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, maar een echt goede andere optie voor linksback is er op dit moment ook niet.
Hoe komt men er eigenlijk bij dat Suarez een linksbuiten is? Suarez is net zo goed een linksbuiten als Makaay een rechtsbuiten is.quote:
Nou ja, de afgelopen jaren waren we er elke keer zeker van dat het allemaal goed zou gaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Ajax dit jaar geen fuck gaat presteren, zoals het er nu allemaal aan toe gaat met al die blessure´s en rare aankopen en jongens die niet komen... Geen goed gevoel over...
Ik heb er ook geen goed gevoel over...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoe komt men er eigenlijk bij dat Suarez een linksbuiten is? Suarez is net zo goed een linksbuiten als Makaay een rechtsbuiten is.
We hebben al genoeg spelers voor de breedtequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Enchanter het volgende:
Is Milevsky al gepresenteerd ?![]()
oh en Delgado natuurlijk![]()
Welke rare aankopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Ajax dit jaar geen fuck gaat presteren, zoals het er nu allemaal aan toe gaat met al die blessure´s en rare aankopen en jongens die niet komen... Geen goed gevoel over...
Delorge was transfervrij en komt pas in actie als er 5 middenvelders geblesseerd zijn, Heijblok is derde keeper dus daar kunnen we ons geen buil aan vallen. En Colin word niet gepresenteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Delorge, Heijblok, eventueel Colin
Farfan zat er toch ook aan te komen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Enchanter het volgende:
Is Milevsky al gepresenteerd ?![]()
oh en Delgado natuurlijk![]()
En dan nog Urzaiz en Rommedahl, ik vind dat rare aankopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Delorge was transfervrij en komt pas in actie als er 5 middenvelders geblesseerd zijn, Heijblok is derde keeper dus daar kunnen we ons geen buil aan vallen. En Colin word niet gepresenteerd.
Urzaiz is juist een speler die precies voldoet aan de eisen die we stelden voor een pinch-itter. Rommdahl was wel verrassend, maar was gewoon afgelopen woensdag samen met Heitinga de beste.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan nog Urzaiz en Rommedahl, ik vind dat rare aankopen.
Waarom niet? Het is een fantastische speler, veel ervaring, al veel bewezen en kan ook op de plek van Davids spelenquote:
Dat mag je vinden, maar een beetje onderbouwing kan geen kwaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
i-k-v-i-n-d-d-a-t-r-a-r-e-a-a-n-k-o-p-e-n, IK VIND DAT RARE AANKOPEN, i k v i n d d a t r a r e a a n k o p e n, ik vind dat rare aankopen!
Onderbouw je mening eens danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
i-k-v-i-n-d-d-a-t-r-a-r-e-a-a-n-k-o-p-e-n, IK VIND DAT RARE AANKOPEN, i k v i n d d a t r a r e a a n k o p e n, ik vind dat rare aankopen!
Omdat we dalijk een selectie hebben van 88 spelers waarvan elke positie 8 keer is bezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een fantastische speler, veel ervaring, al veel bewezen en kan ook op de plek van Davids spelen
quote:Wamberto trekt shirt AGOVV Apeldoorn aan
27/7/2007 16:44
Als AGOVV Apeldoorn zaterdag op eigen veld oefent tegen Hapoel Ironi Kiryat Shmona komt ook Wamberto binnen de lijnen bij de Eerstedivisionist.
Veel moet niet worden gezocht achter de opvallende verschijning in Stadion Berg en Bos. De 32-jarige Wamberto maakt als gastspeler zijn opwachting. De Braziliaanse oud-Ajacied, die van 1998 tot 2004 voor Ajax op de Nederlandse velden acteerde, zit zonder club na zijn vertrek bij Bergen.
Ok, Urzaiz is ongetwijfeld een goede spits ter vervaning van Huntelaar maar ik zie liever een 2e Huntelaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar een beetje onderbouwing kan geen kwaad![]()
Rommedahl en Kenedy zijn vele malen beter dan de Mul en Rosales. Suarez is beter dan Perez (als ie komt). Voor de Tank hadden we nog iemand dus ook een verbetering. Dan moet je alleen Perez en Babel op links nog opvangen, verder is er niet echt iemand van waarde weg. Dus we zijn niet zwakker geworden, alleen ook niet heel veel sterker helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat ajax met deze 3e rangs aankopen een slecht figuur gaat slaan in europa. Ik vind het elftal eigenlijk op geen enkel punt versterkt.
Enig licht puntje is dat de mul weg is.
Ik was even vergeten dat er in het voetbal geen verschillende interpretaties van prestaties bestaan, er is enkel links of rechts, zwart of wit!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Jij mag dat vinden maar de mensen die er verstand van hebben vinden dat dus blijkbaar niet
Welke 3e rangs aankopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat ajax met deze 3e rangs aankopen een slecht figuur gaat slaan in europa. Ik vind het elftal eigenlijk op geen enkel punt versterkt.
Enig licht puntje is dat de mul weg is.
Delorge moet zich uiteraard eerst nog maar eens bewijzen op het niveau ajax. Uiteraard hoop ik dat hij het aankan, maar ik blijf sceptisch over die knul.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke 3e rangs aankopen?
Delorge is gelijkwaardig (misschien beter) aan Roger.
Urzaiz vervangt Charisteas en Rosenberg, ook niks over te klagen.
Bakircioglu en Rommedahl vervanger De Mul en Rosales, daar zijn we mee vooruit gegaan.
En dan staat er alweer een nieuwe groep jeugd te wachten.
Vertonghen en Schilder zijn teruggekomen.
Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita komen bij het eerste.
En dan het meest positieve:
Sneijder en Huntelaar blijven bij Ajax.
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.quote:
Hij was gratis en voor de breedte. Veel speeltijd zal die knul niet krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Delorge moet zich uiteraard eerst nog maar eens bewijzen op het niveau ajax. Uiteraard hoop ik dat hij het aankan, maar ik blijf sceptisch over die knul.
Dat bedoelde ik dus. Wie is daar verantwoordelijk voor eigenlijk?quote:
suarez zou inderdaad een welkome toevoeging bij ajax zijn die zeker wel een basisplaats zou verdienen. Maar het is niet echt een spits a la Huntelaar. Suarez is veel meer technisch en listig dan Hunter.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.
Maar ik zie ook nog graag Suarez komen als toekomstige opvolger van Huntelaar en als eventuele naar binnen trekkende linksbuiten totdat Leonardo weer fit is. Eventueel kan er ook 4-4-2 gespeeld worden als we Suarez erbij hebben.
En explosiefiteit van Babel is ook leuk in het seizoen van Danny Blind, maar afgelopen seizoen heeft hij het maar zelden laten zien.
Delorge gaat (hoop ik) pas spelen als Sarpong en Vertonghen geblesseerd zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:54 schreef Wooldoor het volgende:
Ik gok erop dat Delorge nog minder gaat spelen dan Lindenbergh afgelopen seizoen en alleen als echte ingezet wordt in plaats van een compleet onervaren jeugdspeler.
ik zou zegguh: word fan van feyenooit of pisveequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:
vorig jaar was ik nog zeer blij met de aankopen van ajax vergeleken met feye/pisvee maar dit jaar toch flink jaloers
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ik zou zegguh: word fan van feyenooit of pisvee![]()
Ik meen me wel Feyenoord - ADO te herinneren waar hij verreweg de beste van het veld was. Het is misschien niet de nieuwe Litmanen, maar ik vind het een redelijke voetballer, prima als vervanger van Gabri.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:54 schreef Wooldoor het volgende:
Ik gok erop dat Delorge nog minder gaat spelen dan Lindenbergh afgelopen seizoen en alleen als echte ingezet wordt in plaats van een compleet onervaren jeugdspeler.
never, ben slechts 16 jaar fan nu op dit moment. Uiteraard soms wel even getwijfeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ik zou zegguh: word fan van feyenooit of pisvee![]()
omgquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef Jnk18 het volgende:
een paar jaar maar? tis forever or never!
Het is nog maar hopen dat Suarez komt, Volgens mij wordt dit ook een lang en duur verhaal en dan moet maar blijken dat hij dé versterking wordt die Ajax nodig heeft. Persoonlijk zet ik mijn geld eerder op Leo maar die moet nog herstellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.
Maar ik zie ook nog graag Suarez komen als toekomstige opvolger van Huntelaar en als eventuele naar binnen trekkende linksbuiten totdat Leonardo weer fit is. Eventueel kan er ook 4-4-2 gespeeld worden als we Suarez erbij hebben.
En explosiefiteit van Babel is ook leuk in het seizoen van Danny Blind, maar afgelopen seizoen heeft hij het maar zelden laten zien.
allemaal bijna gratis aankopen,en je kan wel over jeugd spreken maar zo kom je natuurlijk nooit ver in de championsleague of wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke 3e rangs aankopen?
Delorge is gelijkwaardig (misschien beter) aan Roger.
Urzaiz vervangt Charisteas en Rosenberg, ook niks over te klagen.
Bakircioglu en Rommedahl vervangen De Mul en Rosales, daar zijn we mee vooruit gegaan.
En dan staat er alweer een nieuwe groep jeugd te wachten.
Vertonghen en Schilder zijn teruggekomen.
Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita komen bij het eerste.
En dan het meest positieve:
Sneijder en Huntelaar blijven bij Ajax.
Waarom niet? En wat is er zo slecht aan gratis aankopen? Gewoon puik werk van Van Geel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef OreO het volgende:
[..]
allemaal bijna gratis aankopen,en je kan wel over jeugd spreken maar zo kom je natuurlijk nooit ver in de championsleague of wel?
Deze spelers zijn gewoon goed genoeg voor de breedte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:24 schreef OreO het volgende:
Deze gratis aankopen zijn niet echt top spelers of wel? Vooral als je zo veel geld in de zak hebt wil je toch beter worden neem ik aan
Ja, maar joden houden de hand graag op de knip. Zó is dat ook weer gezegt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Urzaiz is een pinchhitter die de laatste 15 minuten voor gevaar moet stichten in het strafschopgebied als we achterstaan. Erg goede aankoop dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, Urzaiz is ongetwijfeld een goede spits ter vervaning van Huntelaar maar ik zie liever een 2e Huntelaar.
Rommedahl is gekocht als 2e rechterspits heeft dus niks met Babel te maken en voor een vervanger van Babel zijn ze nog op zoek.quote:Ik vind Rommedahl een goede speler maar zie liever een vervanger van Babel. Deze jongens zijn ongetwijfeld neusjes van de zalm maar kunnen gewoon niet elke wedstrijd voetballen.
stam en davids ook weer een jaartje ouderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Inderdaad. Hoe minder aankopen hoe beter. Alleen de spelers die weg zijn gegaan daar zijn betere spelers voor aangetrokken De Mul/ Rosales > Kennedy en Rommedahl alleen over Suarez ben ik nog een beetje sceptisch voor de rest heeft Van Geel prima werk geleverd. Delorge en Urzaiz maken ons alleen in de breedte sterker, dus ook prima.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Kunnen we dat gerucht niet voor altijd in de vriezer stoppen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Het Wilhelmson 'gerucht' kan dus weer een jaar de koelkast in..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wordt de wedstrijd morgen tegen die Schotse (Falkirk?) ploeg uitgezonden op tv.
Hoe laat en op welk net?
5 pond teveelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Op Falkirk.tv maar dan moet je 5 pond per maand betalen.
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Hij zou de ideale opvolger/vervanger tijdens blessure van Davids zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn lelijke tattoos passen niet bij het imago van Ajax... Alhoewel... HeitingaStam
Ideale nog wel. Nou nou jij durft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Hij zou de ideale opvolger/vervanger tijdens blessure van Davids zijn [afbeelding]
Is Lindenbergh nog steeds niet vertrokken dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.
![]()
Omdat die ook 6 weken geblesseerd isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Oh, da's vervelendquote:
Jaapquote:
'Mijn besluit staat nog steeds vast'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 28 juli om 08:55
Jaap Stam gaf enkele weken aan dat hij aan zijn laatste seizoen in zijn imposante loopbaan gaat beginnen. In een diepgaand interview met De Telegraaf zegt de verdediger van Ajax nog steeds honderd procent achter deze beslissing te staan.
“Mijn vrouw zegt wel eens: ‘Jaap, als je er nog een jaar aan vast wil plakken, moet je het doen’. Er zijn mensen die zeggen dat je altijd zo lang mogelijk door moet blijven voetballen. Als ik nog twee jaar goed op mijn lichaam zou blijven letten, kan dat misschien ook wel. Maar ik vind het genoeg. Ik wil mijn eigen dingen doen, ook met mijn gezin. Soms moet je voor jezelf kiezen. En dat ga ik nu doen.”
“De kans dat ik van mening veranderd is nihil. Kijk maar naar de situatie na het EK in Portugal. Er werd geroepen dat een nieuwe weg moest worden ingeslagen. De oude spelers wilden niet meer, waren volgevreten en weet ik wat er verder nog allemaal naar ons hoofd werd geslingerd. Dan maak je plaats voor de jeugd en blijkt het niet zo makkelijk te gaan.”
Voor het WK in Duitsland werd mij opeens gevraagd terug te komen. Dat heb ik niet gedaan, hoe eervol het ook was. Van beide beslissingen heb ik nooit spijt gehad. Je moet weten wanneer je moet stoppen. En het is beter dat je die beslissing zelf neemt, in plaats van een ander”, aldus Stam.
Stam (35) stond eerder in zijn carrière onder contract bij FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II om het vervolgens bij PSV tot international te schoppen. Door een aanvaring met Sir Alex Ferguson verruilde de 67-voudig international noodgedwongen Manchester United voor Lazio. De Amsterdammers namen hem vorig jaar zomer over van AC Milan
Och. Als je Jaap nog in het NL elftal had dan hadden er nog een paar van die programma's van Vermeegen geweest. Nee dank.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Jaap [afbeelding] . Hij móét gewoon doorgaan, en hij had naar het WK gemoeten. Bij het EK van volgend jaar kan hij er ook makkelijk bij zijn.
Ben je bang voor hem?quote:
Nee hoor maar ik vind het absoluut niet erg als hij na dit seizoen stopt.quote:
Dat is mooi nieuws, de alternatieven spelen dus niet in Nederland.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:31 schreef w00h00 het volgende:
Ten Cate: twee alternatieven voor Suarez
We willen in eerste instantie voor Suárez gaan omdat hij ten eerste jong is en ten tweede al een jaar in Nederland heeft gespeeld. Maar alles heeft een grens."
Laat het gissen maar weer beginnen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:40 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is mooi nieuws, de alternatieven spelen dus niet in Nederland.
Waarom denk je dat??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat het gissen maar weer beginnen!
Ik gok op Delgado en Milevskiy!![]()
Hem liever dan Suarez maar wil hij zelf wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Begin toch wel een beetje benieuwd te worden wie er komt/komen. Mbark Boussoufa dan toch maar?
Er werd in het begin wel geklaagt over hockeyer Fontein maar ik vind dat hij puik werk doet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Fontein werkt tachtig uur per week
Algemeen directeur Maarten Fontein werkt naar eigen zeggen tachtig uur per week bij Ajax. Dat zegt de bestuurder van Ajax in een interview met het supportersblad Ajax Life.
'Ik schat dat ik ongeveer tachtig uur per week werk. Het houdt nooit op. 's Avonds kan ik de telefoon bijna niet uit doen. Ik moet in deze functie altijd bereikbaar zijn', aldus de algemeen directeur.
Hij vervolgd: 'Wel zie ik het werk bij Ajax als een hobby. Er is veel menselijk contact. Ik train bovendien iedere dag een half uur in het trainingscentrum op De Toekomst. Mijn vrouw gaat ook mee naar ieder wedstrijd. Het lukt allemaal wel'.
In iedergeval 4 x zoveel uur als Arie toentertijd.![]()
15 jaarquote:Ajax heeft de 15-jarige Bosniër Adnan Secerovic op proef. De jonge middenvelder traint de komende dagen mee met Jong Ajax. Momenteel is het talent in eigen land actief bij Slaven Zivinice. (AT5)
Fontein wordt over 5 jaar als een held gezienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef w00h00 het volgende:
Fontein werkt tachtig uur per week
Algemeen directeur Maarten Fontein werkt naar eigen zeggen tachtig uur per week bij Ajax. Dat zegt de bestuurder van Ajax in een interview met het supportersblad Ajax Life.
'Ik schat dat ik ongeveer tachtig uur per week werk. Het houdt nooit op. 's Avonds kan ik de telefoon bijna niet uit doen. Ik moet in deze functie altijd bereikbaar zijn', aldus de algemeen directeur.
Hij vervolgd: 'Wel zie ik het werk bij Ajax als een hobby. Er is veel menselijk contact. Ik train bovendien iedere dag een half uur in het trainingscentrum op De Toekomst. Mijn vrouw gaat ook mee naar ieder wedstrijd. Het lukt allemaal wel'.
In iedergeval 4 x zoveel uur als Arie toentertijd.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:04 schreef Chivu het volgende:
Echt geweldig, van aardappel-ijsjesverkoper naar toekomstig held
De interesse in Delorge en Bakirçioglu kwam wel al eerder in de media hoor. Delorge stond toen op een lijstje waar ook Anduele Pryor op stond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:56 schreef Chivu het volgende:
Nergens, want geen van de inkomende transfers is uitgelekt. Delorge kwam uit het niets, Bakircioglu leek naar PSV te gaan, Urzaiz was al helemaal onbekend en Rommedahl kwam er onverwacht achteraan.
Alleen Suarez is uitgelekt, doordat die arbitragezaak gestart moest worden.
Gelukkig is Pryor niet gekomen, vergeleken met Pryor is Delorge een topaankoopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
De interesse in Delorge en Bakirçioglu kwam wel al eerder in de media hoor. Delorge stond toen op een lijstje waar ook Anduele Pryor op stond.
15:00 Britse tijd, dus 16:00 Nederlandse tijd neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:41 schreef Nashje het volgende:
Hoe laat begint die wedstrijd van vanmiddag? Op Ajax.nl staat 15:00 en op VI 16:00.
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Fontein
Zolang hij goed werk doet vind ik het niet relevant dat hij een aardappel in z'n keel heeft.
Ik hoop het ook. Ben wel bang voor een naam als Touma.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven achter Suarez trouwens.. Ik hoop dat daar betere namen tussen zitten.
Ik hoop van wel, ik denk echter dat we moeten denken aan een Touma of Nilssonquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:33 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat hij Rommedahl in het Engels aanspreekt nemen we ook op de koop toe.
Ik ben benieuwd naar de alternatieven achter Suarez trouwens.. Ik hoop dat daar betere namen tussen zitten.
Als een van die twee komt heb ik er echt geen vertrouwen in dit seizoen. Maar Van Geel kennende komt er wel wat goeds terug voor Babel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ik denk echter dat we moeten denken aan een Touma of Nilsson
Geen ideequote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:34 schreef MaxC het volgende:
Is de wedstrijd nog ergens te zien/volgen ?
Dat geeft wel weer hoop.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Nouja, uit de uitspraak van Ten Cate kunnen we opmaken dat Suarez de voorkeur geniet omdat hij bekend is met de Nederlandse competitie. Ik denk dat de alternatieven dus niet in Nederland actief zullen zijn. We zullen moeten afwachten.
HAHAHAquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Op ajax netwerk staat dat het 2-0 staat voor Falkirk
Waaronder een eigen goal van Rommedahl..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Op ajax netwerk staat dat het 2-0 staat voor Falkirk
Waaronder een eigen goal van Rommedahl..
Ja Kaká is zo goed als rond.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds geen namen van nieuwe versterkingen bekend?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat lekker. PSV met 2-1 van Duisburg verloren
. Ajax achter tegen Falkirk
.
Dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
Barcelona staat ook maar 1-1 tegen Hearts
Laten we het samen met onze PSV-vrienden daar maar op houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:21 schreef PyTh het volgende:
Ach al die oefenwedstrijdjes zeggen maar weinig.....
Owjeej, daar gaat europees voetbalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat lekker. PSV met 2-1 van Duisburg verloren
. Ajax achter tegen Falkirk
.
Whoa, Nederland komt er niet echt goed op te staan:quote:
Alsof iemand in europa alle oefenpotjes van NL gaat controleren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Whoa, Nederland komt er niet echt goed op te staan:
Heracles - Hearts 1-5
Hannover 96 - FC Twente 3-1
FC Groningen - Sheffield Wednesday 1-1
SC Heerenveen - Sivasspor 3-3
Zulte Waregem - Willem II 1-0
Bayer Leverkusen - AZ 4-0
MSV Duisburg - PSV 2-1
Falkirk - Ajax 1-0 (tussenstand)
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden
Ploegen die verliezen van clubs waar spelers van het werklozen team op proef mogen komenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden![]()
Maak ik me toch niet druk omquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om oefenwedstrijden![]()
Bij Ajax netwerk stonden we ook al 2-0 achter in de eerste helftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Bij dat Ajax Netwerk zie ik bovenin 2-1 staan
Wat is jou bron?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
Laat me raden, Ajax netwerk?![]()
Gewoon nog 1-1
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Zeker fout van Delorge de kneus.
3-0 zelf'squote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:51 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Ajax netwerk stonden we ook al 2-0 achter in de eerste helft
Vermaelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef ericajax het volgende:
van richting verandert schot zorgde in de 86ste minuut voor het verlies
Ik hou me daar maar aan vast. Ik heb het spel niet gezien dus moeilijk te beoordelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:16 schreef Mooi_boy het volgende:
Ajax 2-1 verloren? Ag oefenpotjes. ´t zegt helemaal niets.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef Suijk het volgende:
Ten Cate, rot op! V. Geel, rot op! Rot allemaal maar op! Hef die club op!
I knowquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:30 schreef MaxC het volgende:
We spelen over 2 weken al een ongelofelijke belangrijke wedstrijd!
Dan kan je wel zeggen dat oefenpotjes niks zeggen, maar zo langzamerhand moet het toch echt gaan lopen![]()
Ik word hier niet vrolijk van
Die deed in de eerste helft mee toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Doet Gabri trouwens wel eens mee? Of is die geblesseerd?
Zonder instelling kan je van iedereen verliezen, zag je bij Spakenburg vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:54 schreef BigFire het volgende:
oefenduels zeggen niet veel... psv ook verloren
blijkbaar is het niveau van top en onderste regio hetzelfde wanneer de motivatie er niet is
Nee ik denk aan het feit dat Falkirk een veel betere selectie heeft dan Ajax.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonder instelling kan je van iedereen verliezen, zag je bij Spakenburg vorig jaar.
Maar lag het vandaag aan de instelling?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef FootballPlayer het volgende:
Blind kon Ajax wel motiveren voor deze wedstrijden. Ten Cate moet weg.
Ja, maar PSV wordt toch al Kampioen, mag Ajax wel de CLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ajax is de beste en moet gewoon overal winnen, anders is het gewoon niet Ajax waardig.
Dan zit er niks anders op dan hier de hele nacht van wakker liggenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ajax is de beste en moet gewoon overal winnen, anders is het gewoon niet Ajax waardig.
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan hier de hele nacht van wakker liggen
dude, ga met de tijd mee!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.
Ja alleen kon ie het dan niet meer in de competitiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef FootballPlayer het volgende:
Blind kon Ajax wel motiveren voor deze wedstrijden. Ten Cate moet weg.
Ik kan me nog herinneren dat we in de voorbereiding van het seizoen 94-95 verloren van Anderlecht. Dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.
quote:Fontein: Ajax niet bezig met Adriaanse
Co Adriaanse is bij Ajax niet in beeld om na dit seizoen Henk ten Cate op te volgen. Johan Derksen schreef onlangs in Voetbal International dat Ten Cate 'geen makkelijk mens' is binnen Ajax en dat de leiding van de club er veel voor voelt om Adriaanse in te lijven. In een reactie laat Ajax-directeur Maarten Fontein ons echter weten dat er geen sprake is van een terugkeer van de flamboyante coach.
"Wij praten niet over contracten van spelers, trainers, etcetera", reageert de clubbestuurder tegenover Ajaxonline.org. "Maar ik kan u verzekeren dat dit een gerucht is, waar wij ons niet mee bezighouden." Ten Cate heeft bij Ajax nog een contract tot het eind van het seizoen. Adriaanse was eerder tussen juli 2000 en het najaar van 2001 hoofdtrainer in Amsterdam.
Volgens Fontein is er nog geen besluit genomen over proefspeler Jürgen Colin. "Over Jürgen Colin kan ik geen informatie verschaffen, omdat er geen beslissing is genomen." Op de namen van Shinji Ono (Urawa Red Diamonds) en Orlando Engelaar (FC Twente), die rondzingen als mogelijke vervangers van Edgar Davids, wilde de algemeen directeur niet ingaan. "Met betrekking tot een eventuele vervanger voor Edgar Davids beraden wij ons nog", besluit Fontein.
johquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik zit jullie gewoon te fucken hoor.![]()
Die zal wel naar Spanje toe gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit het trouwens met die Ochoa, gaat die nog komen of?
Lig niet zo te janken ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
De CL voorronde komt dichterbij en nog steeds geen echte aankopen
Hoelang moeten we nog vertrouwen hebben in het woord van Van Geel en Ten Cate?
hij heeft wel gelijk, we hebben al weken geduld, en de tijd dringtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lig niet zo te janken ja.
Wacht gewoon af.
Verwende kutsupporter!![]()
Deze Ajax supporter wilt dat we dit jaar het kampioenschap binnen halen en dat we ver komen in de CL. Om dit te bereiken hebben we nog wel wat aankopen nodig!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wacht gewoon af.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax die niet kan betalen. Halen die jongen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:17 schreef BB-boy het volgende:
Boussoufa is fenomenaal bezig vandaag.
Voor welke positie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax die niet kan betalen. Halen die jongen!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wacht gewoon af.
'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren om die aankopen? Ik bedoel we hebben onze beste spelers behouden alleen grygera en Babel zijn weg. Hoe Babel het laatste half jaar speelde zullen we hem absoluut niet missen.
Ten Cate heeft al gezegd dat er binnenkort een voorhoede speler bij gaat komen, voor andere posities hebben we al Delorge, Rommedahl, Urzaiz, Vertonghen, Schilder er alweer bij. Ook komen er wat jonge gasten definitief bij uit het jeugd elftal.
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Om dit te bereiken hebben we nog wel wat aankopen nodig!!
idd !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren om die aankopen? Ik bedoel we hebben onze beste spelers behouden alleen grygera en Babel zijn weg. Hoe Babel het laatste half jaar speelde zullen we hem absoluut niet missen.
Ten Cate heeft al gezegd dat er binnenkort een voorhoede speler bij gaat komen, voor andere posities hebben we al Delorge, Rommedahl, Urzaiz, Vertonghen, Schilder er alweer bij. Ook komen er wat jonge gasten definitief bij uit het jeugd elftal.
Sukkel? Elke mongool ziet nog dat we na het vetrek van Babel een vervanger nodig hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?
Sukkel![]()
Beetje jammer dat zowel HTC als MvG al aangegeven hebben dat er aankopen aankomne.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?
Tja, als ik het zo lees heeft 'ie van Ten Cate de opdracht gekregen om geen gekke dingen te doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Mwah, beetje gemengde gevoelens bij die Colin. Verdedigen kan-ie denk ik wel. Maar elke keer tikkie terug hebben we ook niet zoveel aan. Maar goed, hij kost bijna niks, dus veel geld zal hij niet gaan verspillen.
Het echt grootste Ajax was het onoverwinnelijke gouden team, dat vier jaar lang Europa overheerste in de jaren zeventig!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
quote:Uit de woorden van Ajax-trainer Henk ten Cate valt op te maken dat Jürgen Colin een meer dan redelijke kans maakt op een contract. Ten Cate is tevreden over het spel van de stagiair.
Na de verloren oefenwedstrijd tegen het Schotse Falkirk liet de 52-jarige Amsterdammer zich positief uit over de invloed die Colin heeft op het team. "Jürgen brengt duidelijkheid en zekerheid. We zijn tevreden met hem", zegt Ten Cate op de website van de Amsterdammers. "Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin erbij halen."
Aan de wedstrijd tegen Falkirk maakte de oefenmeester weinig woorden vuil. Het vizier is al sinds de start van de voorbereiding gericht op veertien augustus als Ajax in de voorronde van de Champions League speelt. "De wedstrijden die we tot de veertiende spelen zijn hooguit meetmomenten, maar natuurlijk had ik hier liever gewonnen. Het belangrijkste is om in vorm te komen. Na twee trainingskampen weet je dat de jongens vermoeid zijn. Wat dat betreft hebben we ons er vandaag toch nog manmoedig doorheen geslagen."
"Falkirk verdiende het vandaag ook om te winnen. Ons trainingskamp hier in Schotland is fantastisch geweest: het weer en de velden waren fantastisch. We hebben ons hier prima voor kunnen bereiden", besloot Ten Cate de persconferentie na de oefenwedstrijd.
quote:Jurgen Colin speelt komend seizoen voor Ajax. De 26-jarige verdediger slaagde er met succes in tijdens zijn drieweekse stage de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten.
"Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten", lichtte Ajax-trainer Henk ten Cate het positieve raport toe. De oud-speler van onder meer NAC speelde zaterdag nog zijn laatste 'stageduel': "Op Colin na zat eigenlijk iedereen ruim onder zijn niveau", oordeelde Ten Cate.
Colin heeft met zijn huidige werkgever Norwich City de afspraak dat hij tot 31 juli kan vertrekken. Nu Ajax is overtuigd, kan de mandekker gebruik maken van de bedongen mogelijkheid. In Amsterdam tekent Colin een éénjarig contract, met de optie voor nog twee seizoenen. Volgens De Telegraaf betaalt Ajax slechts een kleine transfersom.
Zeur niet. Colin is net als die twee namen en net als Rommedahl en Urzaiz gewoon een breedte aankoop.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:37 schreef thewishmaster het volgende:
De zoveelste topaankoop is binnen na Delorge en Heijblok.
quote:'Fiorentina wil een jaar wachten op Ajacied Maduro'
Hedwiges Maduro wordt in Italiaanse media opnieuw gelinkt aan Fiorentina. Volgens de krant La Nazione is Fiorentina bereid een jaar te wachten om de 22-jarige Ajacied transfervrij over te nemen. Sportief directeur Pantaleo Corvino overweegt de middenvelder in de winterstop al te halen naar de Serie A. Met vijftien competitieduels was Maduro vorig seizoen geen vaste waarde in Amsterdam.
Jammer, had hem liever gelijk zien gaan nu we er nog iets van geld aan kunnen vangen. Wat hierboven gezegt word is ook wel waar, maar dit zijn volgens mij typische jongens die gaan zeiken als ze op de bank komen (waar ze voor gehaald worden). Ik zie Collin nu niet een Stam vervangen, en op rechts heeft hij Ogaragu ook nog voor zich...quote:
Uh? Dit zijn juist typisch jongens die niet gaan zeiken wanneer ze op de bank komen. Bovendien lijkt het mij niet meer dan vanzelfsprekend dat in de contractonderhandelingen met hen besproken is dat ze in principe als backup gehaald worden. Deze spelers weten echt wel wat hun rol is in het elftal het komende seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jammer, had hem liever gelijk zien gaan nu we er nog iets van geld aan kunnen vangen. Wat hierboven gezegt word is ook wel waar, maar dit zijn volgens mij typische jongens die gaan zeiken als ze op de bank komen (waar ze voor gehaald worden). Ik zie Collin nu niet een Stam vervangen, en op rechts heeft hij Ogaragu ook nog voor zich...
Alleen, de toch op regelmatige basis geblesseerde, Grygera is weggevallen. Colin is erbij gekomen. Van der Wiel heeft het vorig seizoen erg sterk gedaan, die kan zich nu in de luwte verder ontwikkelen. En Vertonghen is terug.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:58 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind sowieso dat Ajax versterking nodig had in de verdediging na het vertrek van Grygera. Bovendien wordt Stam een jaartje ouder. Als dan alleen Colin wordt binnengehaald voor de verdediging word ik daar niet blij van.
Als er een basisspeler wegvalt zakt het niveau wel gelijk enorm.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:08 schreef Madine het volgende:
[..]
Alleen, de toch op regelmatige basis geblesseerde, Grygera is weggevallen. Colin is erbij gekomen. Van der Wiel heeft het vorig seizoen erg sterk gedaan, die kan zich nu in de luwte verder ontwikkelen. En Vertonghen is terug.
Ogararu, Colin, Heitinga, Stam, van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Emanuelson
8 spelers voor 4 posities. Moet kunnen zolang er niet te veel beoogde basisspelers wegvallen.
Da's blijkbaar in de andere linies ook. Paniek en de roep om een vervanger omdat Davids geblesseerd is. En wie moet de spits in als Huntelaar niet zou kunnen spelen? Daar is de spoeling ook wat dun blijkbaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als er een basisspeler wegvalt zakt het niveau wel gelijk enorm.
Dat vindt jij. Zo ver liggen deze spelers niet uit elkaar. Alleen Stam steekt er met kop en schouders boven uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als er een basisspeler wegvalt zakt het niveau wel gelijk enorm.
Je geeft hier precies aan waarom ik niet zo optimistisch ben over dit seizoenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:13 schreef Madine het volgende:
[..]
Da's blijkbaar in de andere linies ook. Paniek en de roep om een vervanger omdat Davids geblesseerd is. En wie moet de spits in als Huntelaar niet zou kunnen spelen? Daar is de spoeling ook wat dun blijkbaar.
Inderdaad wat een gejank hier...quote:Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Zeur niet. Colin is net als die twee namen en net als Rommedahl en Urzaiz gewoon een breedte aankoop.
Elk seizoen is het bij Ajax huilen met de pet op wanneer er spelers geblesseerd uitvallen omdat we dan met een elftal met de gemiddelde leeftijd van 13 uit tegen Werder Bremen moeten ballen.. Nu regelt Ajax de juiste, betaalbare, backups en dan begint men hier te janken dat de aankopen niet goed genoeg zouden zijn.
Het enige wat Ajax naar mijn idee echt nodig heeft is een linkerspits die er meteen staat en heel misschien een vervanger voor Davids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |