Bij Ajax netwerk stonden we ook al 2-0 achter in de eerste helftquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:50 schreef Urquhart het volgende:
Bij dat Ajax Netwerk zie ik bovenin 2-1 staan
Wat is jou bron?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
Laat me raden, Ajax netwerk?![]()
Gewoon nog 1-1
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Zeker fout van Delorge de kneus.
3-0 zelf'squote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:51 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Ajax netwerk stonden we ook al 2-0 achter in de eerste helft
Vermaelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef ericajax het volgende:
van richting verandert schot zorgde in de 86ste minuut voor het verlies
Ik hou me daar maar aan vast. Ik heb het spel niet gezien dus moeilijk te beoordelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:16 schreef Mooi_boy het volgende:
Ajax 2-1 verloren? Ag oefenpotjes. ´t zegt helemaal niets.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef Suijk het volgende:
Ten Cate, rot op! V. Geel, rot op! Rot allemaal maar op! Hef die club op!
I knowquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:30 schreef MaxC het volgende:
We spelen over 2 weken al een ongelofelijke belangrijke wedstrijd!
Dan kan je wel zeggen dat oefenpotjes niks zeggen, maar zo langzamerhand moet het toch echt gaan lopen![]()
Ik word hier niet vrolijk van
Die deed in de eerste helft mee toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Doet Gabri trouwens wel eens mee? Of is die geblesseerd?
Zonder instelling kan je van iedereen verliezen, zag je bij Spakenburg vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:54 schreef BigFire het volgende:
oefenduels zeggen niet veel... psv ook verloren
blijkbaar is het niveau van top en onderste regio hetzelfde wanneer de motivatie er niet is
Nee ik denk aan het feit dat Falkirk een veel betere selectie heeft dan Ajax.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonder instelling kan je van iedereen verliezen, zag je bij Spakenburg vorig jaar.
Maar lag het vandaag aan de instelling?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef FootballPlayer het volgende:
Blind kon Ajax wel motiveren voor deze wedstrijden. Ten Cate moet weg.
Ja, maar PSV wordt toch al Kampioen, mag Ajax wel de CLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ajax is de beste en moet gewoon overal winnen, anders is het gewoon niet Ajax waardig.
Dan zit er niks anders op dan hier de hele nacht van wakker liggenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Ajax is de beste en moet gewoon overal winnen, anders is het gewoon niet Ajax waardig.
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan hier de hele nacht van wakker liggen
dude, ga met de tijd mee!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.
Ja alleen kon ie het dan niet meer in de competitiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:29 schreef FootballPlayer het volgende:
Blind kon Ajax wel motiveren voor deze wedstrijden. Ten Cate moet weg.
Ik kan me nog herinneren dat we in de voorbereiding van het seizoen 94-95 verloren van Anderlecht. Dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet meer het grote Ajax van de jaren '90. Het huidige Ajax is geen Ajax meer.
quote:Fontein: Ajax niet bezig met Adriaanse
Co Adriaanse is bij Ajax niet in beeld om na dit seizoen Henk ten Cate op te volgen. Johan Derksen schreef onlangs in Voetbal International dat Ten Cate 'geen makkelijk mens' is binnen Ajax en dat de leiding van de club er veel voor voelt om Adriaanse in te lijven. In een reactie laat Ajax-directeur Maarten Fontein ons echter weten dat er geen sprake is van een terugkeer van de flamboyante coach.
"Wij praten niet over contracten van spelers, trainers, etcetera", reageert de clubbestuurder tegenover Ajaxonline.org. "Maar ik kan u verzekeren dat dit een gerucht is, waar wij ons niet mee bezighouden." Ten Cate heeft bij Ajax nog een contract tot het eind van het seizoen. Adriaanse was eerder tussen juli 2000 en het najaar van 2001 hoofdtrainer in Amsterdam.
Volgens Fontein is er nog geen besluit genomen over proefspeler Jürgen Colin. "Over Jürgen Colin kan ik geen informatie verschaffen, omdat er geen beslissing is genomen." Op de namen van Shinji Ono (Urawa Red Diamonds) en Orlando Engelaar (FC Twente), die rondzingen als mogelijke vervangers van Edgar Davids, wilde de algemeen directeur niet ingaan. "Met betrekking tot een eventuele vervanger voor Edgar Davids beraden wij ons nog", besluit Fontein.
johquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:54 schreef FootballPlayer het volgende:
Ik zit jullie gewoon te fucken hoor.![]()
Die zal wel naar Spanje toe gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit het trouwens met die Ochoa, gaat die nog komen of?
Lig niet zo te janken ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef sjimz het volgende:
De CL voorronde komt dichterbij en nog steeds geen echte aankopen
Hoelang moeten we nog vertrouwen hebben in het woord van Van Geel en Ten Cate?
hij heeft wel gelijk, we hebben al weken geduld, en de tijd dringtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Lig niet zo te janken ja.
Wacht gewoon af.
Verwende kutsupporter!![]()
Deze Ajax supporter wilt dat we dit jaar het kampioenschap binnen halen en dat we ver komen in de CL. Om dit te bereiken hebben we nog wel wat aankopen nodig!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wacht gewoon af.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax die niet kan betalen. Halen die jongen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:17 schreef BB-boy het volgende:
Boussoufa is fenomenaal bezig vandaag.
Voor welke positie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax die niet kan betalen. Halen die jongen!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wacht gewoon af.
'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren om die aankopen? Ik bedoel we hebben onze beste spelers behouden alleen grygera en Babel zijn weg. Hoe Babel het laatste half jaar speelde zullen we hem absoluut niet missen.
Ten Cate heeft al gezegd dat er binnenkort een voorhoede speler bij gaat komen, voor andere posities hebben we al Delorge, Rommedahl, Urzaiz, Vertonghen, Schilder er alweer bij. Ook komen er wat jonge gasten definitief bij uit het jeugd elftal.
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Om dit te bereiken hebben we nog wel wat aankopen nodig!!
idd !quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren om die aankopen? Ik bedoel we hebben onze beste spelers behouden alleen grygera en Babel zijn weg. Hoe Babel het laatste half jaar speelde zullen we hem absoluut niet missen.
Ten Cate heeft al gezegd dat er binnenkort een voorhoede speler bij gaat komen, voor andere posities hebben we al Delorge, Rommedahl, Urzaiz, Vertonghen, Schilder er alweer bij. Ook komen er wat jonge gasten definitief bij uit het jeugd elftal.
Sukkel? Elke mongool ziet nog dat we na het vetrek van Babel een vervanger nodig hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?
Sukkel![]()
Beetje jammer dat zowel HTC als MvG al aangegeven hebben dat er aankopen aankomne.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij kan dit beter inschatten dan HTC en MvG?
Tja, als ik het zo lees heeft 'ie van Ten Cate de opdracht gekregen om geen gekke dingen te doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Mwah, beetje gemengde gevoelens bij die Colin. Verdedigen kan-ie denk ik wel. Maar elke keer tikkie terug hebben we ook niet zoveel aan. Maar goed, hij kost bijna niks, dus veel geld zal hij niet gaan verspillen.
Het echt grootste Ajax was het onoverwinnelijke gouden team, dat vier jaar lang Europa overheerste in de jaren zeventig!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
quote:Uit de woorden van Ajax-trainer Henk ten Cate valt op te maken dat Jürgen Colin een meer dan redelijke kans maakt op een contract. Ten Cate is tevreden over het spel van de stagiair.
Na de verloren oefenwedstrijd tegen het Schotse Falkirk liet de 52-jarige Amsterdammer zich positief uit over de invloed die Colin heeft op het team. "Jürgen brengt duidelijkheid en zekerheid. We zijn tevreden met hem", zegt Ten Cate op de website van de Amsterdammers. "Het is niet ondenkbeeldig dat we Colin erbij halen."
Aan de wedstrijd tegen Falkirk maakte de oefenmeester weinig woorden vuil. Het vizier is al sinds de start van de voorbereiding gericht op veertien augustus als Ajax in de voorronde van de Champions League speelt. "De wedstrijden die we tot de veertiende spelen zijn hooguit meetmomenten, maar natuurlijk had ik hier liever gewonnen. Het belangrijkste is om in vorm te komen. Na twee trainingskampen weet je dat de jongens vermoeid zijn. Wat dat betreft hebben we ons er vandaag toch nog manmoedig doorheen geslagen."
"Falkirk verdiende het vandaag ook om te winnen. Ons trainingskamp hier in Schotland is fantastisch geweest: het weer en de velden waren fantastisch. We hebben ons hier prima voor kunnen bereiden", besloot Ten Cate de persconferentie na de oefenwedstrijd.
quote:Jurgen Colin speelt komend seizoen voor Ajax. De 26-jarige verdediger slaagde er met succes in tijdens zijn drieweekse stage de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten.
"Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten", lichtte Ajax-trainer Henk ten Cate het positieve raport toe. De oud-speler van onder meer NAC speelde zaterdag nog zijn laatste 'stageduel': "Op Colin na zat eigenlijk iedereen ruim onder zijn niveau", oordeelde Ten Cate.
Colin heeft met zijn huidige werkgever Norwich City de afspraak dat hij tot 31 juli kan vertrekken. Nu Ajax is overtuigd, kan de mandekker gebruik maken van de bedongen mogelijkheid. In Amsterdam tekent Colin een éénjarig contract, met de optie voor nog twee seizoenen. Volgens De Telegraaf betaalt Ajax slechts een kleine transfersom.
Zeur niet. Colin is net als die twee namen en net als Rommedahl en Urzaiz gewoon een breedte aankoop.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:37 schreef thewishmaster het volgende:
De zoveelste topaankoop is binnen na Delorge en Heijblok.
quote:'Fiorentina wil een jaar wachten op Ajacied Maduro'
Hedwiges Maduro wordt in Italiaanse media opnieuw gelinkt aan Fiorentina. Volgens de krant La Nazione is Fiorentina bereid een jaar te wachten om de 22-jarige Ajacied transfervrij over te nemen. Sportief directeur Pantaleo Corvino overweegt de middenvelder in de winterstop al te halen naar de Serie A. Met vijftien competitieduels was Maduro vorig seizoen geen vaste waarde in Amsterdam.
Jammer, had hem liever gelijk zien gaan nu we er nog iets van geld aan kunnen vangen. Wat hierboven gezegt word is ook wel waar, maar dit zijn volgens mij typische jongens die gaan zeiken als ze op de bank komen (waar ze voor gehaald worden). Ik zie Collin nu niet een Stam vervangen, en op rechts heeft hij Ogaragu ook nog voor zich...quote:
Uh? Dit zijn juist typisch jongens die niet gaan zeiken wanneer ze op de bank komen. Bovendien lijkt het mij niet meer dan vanzelfsprekend dat in de contractonderhandelingen met hen besproken is dat ze in principe als backup gehaald worden. Deze spelers weten echt wel wat hun rol is in het elftal het komende seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jammer, had hem liever gelijk zien gaan nu we er nog iets van geld aan kunnen vangen. Wat hierboven gezegt word is ook wel waar, maar dit zijn volgens mij typische jongens die gaan zeiken als ze op de bank komen (waar ze voor gehaald worden). Ik zie Collin nu niet een Stam vervangen, en op rechts heeft hij Ogaragu ook nog voor zich...
Alleen, de toch op regelmatige basis geblesseerde, Grygera is weggevallen. Colin is erbij gekomen. Van der Wiel heeft het vorig seizoen erg sterk gedaan, die kan zich nu in de luwte verder ontwikkelen. En Vertonghen is terug.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:58 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind sowieso dat Ajax versterking nodig had in de verdediging na het vertrek van Grygera. Bovendien wordt Stam een jaartje ouder. Als dan alleen Colin wordt binnengehaald voor de verdediging word ik daar niet blij van.
Als er een basisspeler wegvalt zakt het niveau wel gelijk enorm.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:08 schreef Madine het volgende:
[..]
Alleen, de toch op regelmatige basis geblesseerde, Grygera is weggevallen. Colin is erbij gekomen. Van der Wiel heeft het vorig seizoen erg sterk gedaan, die kan zich nu in de luwte verder ontwikkelen. En Vertonghen is terug.
Ogararu, Colin, Heitinga, Stam, van der Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Emanuelson
8 spelers voor 4 posities. Moet kunnen zolang er niet te veel beoogde basisspelers wegvallen.
Da's blijkbaar in de andere linies ook. Paniek en de roep om een vervanger omdat Davids geblesseerd is. En wie moet de spits in als Huntelaar niet zou kunnen spelen? Daar is de spoeling ook wat dun blijkbaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als er een basisspeler wegvalt zakt het niveau wel gelijk enorm.
Dat vindt jij. Zo ver liggen deze spelers niet uit elkaar. Alleen Stam steekt er met kop en schouders boven uit.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als er een basisspeler wegvalt zakt het niveau wel gelijk enorm.
Je geeft hier precies aan waarom ik niet zo optimistisch ben over dit seizoenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:13 schreef Madine het volgende:
[..]
Da's blijkbaar in de andere linies ook. Paniek en de roep om een vervanger omdat Davids geblesseerd is. En wie moet de spits in als Huntelaar niet zou kunnen spelen? Daar is de spoeling ook wat dun blijkbaar.
Inderdaad wat een gejank hier...quote:Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Zeur niet. Colin is net als die twee namen en net als Rommedahl en Urzaiz gewoon een breedte aankoop.
Elk seizoen is het bij Ajax huilen met de pet op wanneer er spelers geblesseerd uitvallen omdat we dan met een elftal met de gemiddelde leeftijd van 13 uit tegen Werder Bremen moeten ballen.. Nu regelt Ajax de juiste, betaalbare, backups en dan begint men hier te janken dat de aankopen niet goed genoeg zouden zijn.
Het enige wat Ajax naar mijn idee echt nodig heeft is een linkerspits die er meteen staat en heel misschien een vervanger voor Davids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |