Zitten een paar leuke ploegen bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
[CENTRAAL] LG Amsterdam Tournament 2007
Engelaar, en nog 2 verrassingen uit Spanjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, Ajax wil voor de 14e (gezien de CL) de selectie rond hebben. Dan moet er dus een rechtsbenige verdediger bij, een linksbuiten en mogelijk een vervanger voor Davids, al kan die laatste ook later komen. Er is nog genoeg te doen voor Van Geel dus!
Absoluut, maar heb ook niet het idee dat hij stilzit. Urzaiz en Rommedahl werden ook "ineens" gepresenteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, Ajax wil voor de 14e (gezien de CL) de selectie rond hebben. Dan moet er dus een rechtsbenige verdediger bij, een linksbuiten en mogelijk een vervanger voor Davids, al kan die laatste ook later komen. Er is nog genoeg te doen voor Van Geel dus!
Andoni Iraola en Santiago Ezquerro??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Engelaar, en nog 2 verrassingen uit Spanje.
Er doen sowieso maar 4 ploegen meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zitten een paar leuke ploegen bij.
Die gaat idd geen speelminuten meer krijgen bij Barcelona, zelfde geld trouwens voor Motta.quote:
Maxi Lopez halen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat idd geen speelminuten meer krijgen bij Barcelona, zelfde geld trouwens voor Motta.
http://sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=427876&idseccio_PK=803
Die zijn zeker te duur voor Ajax of niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat idd geen speelminuten meer krijgen bij Barcelona, zelfde geld trouwens voor Motta.
http://sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=427876&idseccio_PK=803
Dat "Motta-naar-Ajax-gedoe" begint ondertussen Wilhelmsson-achtige proporties aan te nemenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar niet de minste..quote:
Dat is idd de 3e die niet op speelminuten hoeft te rekenen.quote:
Nee klopt. Maar je zei dat er een paar leuke ploegen meedoen. Klinkt nogal vaag als er 'maar' 4 ploegen meedoen.quote:
Ja, maar het is wel waar. Bovendien was het een verkapte tvp.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar je zei dat er een paar leuke ploegen meedoen. Klinkt nogal vaag als er 'maar' 4 ploegen meedoen.
Ja, maar een echt goede andere optie voor linksback is er op dit moment ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef Fides het volgende:
Emanuelson kan toch prima linkshalf spelen? Op linksback vind ik hem toch niet fantastisch.
Dat is niet doorgegaan voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is al verhuurd aan Sporting Portugal.
Tja Schilder heb je nog, maar die heeft mij niet kunnen overtuigen bij Heracles.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, maar een echt goede andere optie voor linksback is er op dit moment ook niet.
Persoonlijk hou ik sowieso niet van vleugelbacks. Laat de backs maar lekker mandekken, dan is Vermaelen prima geschikt voor die positie.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:03 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, maar een echt goede andere optie voor linksback is er op dit moment ook niet.
Hoe komt men er eigenlijk bij dat Suarez een linksbuiten is? Suarez is net zo goed een linksbuiten als Makaay een rechtsbuiten is.quote:
Nou ja, de afgelopen jaren waren we er elke keer zeker van dat het allemaal goed zou gaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Ajax dit jaar geen fuck gaat presteren, zoals het er nu allemaal aan toe gaat met al die blessure´s en rare aankopen en jongens die niet komen... Geen goed gevoel over...
Ik heb er ook geen goed gevoel over...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoe komt men er eigenlijk bij dat Suarez een linksbuiten is? Suarez is net zo goed een linksbuiten als Makaay een rechtsbuiten is.
We hebben al genoeg spelers voor de breedtequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Enchanter het volgende:
Is Milevsky al gepresenteerd ?![]()
oh en Delgado natuurlijk![]()
Welke rare aankopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Ajax dit jaar geen fuck gaat presteren, zoals het er nu allemaal aan toe gaat met al die blessure´s en rare aankopen en jongens die niet komen... Geen goed gevoel over...
Delorge was transfervrij en komt pas in actie als er 5 middenvelders geblesseerd zijn, Heijblok is derde keeper dus daar kunnen we ons geen buil aan vallen. En Colin word niet gepresenteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Delorge, Heijblok, eventueel Colin
Farfan zat er toch ook aan te komen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Enchanter het volgende:
Is Milevsky al gepresenteerd ?![]()
oh en Delgado natuurlijk![]()
En dan nog Urzaiz en Rommedahl, ik vind dat rare aankopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:24 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Delorge was transfervrij en komt pas in actie als er 5 middenvelders geblesseerd zijn, Heijblok is derde keeper dus daar kunnen we ons geen buil aan vallen. En Colin word niet gepresenteerd.
Urzaiz is juist een speler die precies voldoet aan de eisen die we stelden voor een pinch-itter. Rommdahl was wel verrassend, maar was gewoon afgelopen woensdag samen met Heitinga de beste.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan nog Urzaiz en Rommedahl, ik vind dat rare aankopen.
Waarom niet? Het is een fantastische speler, veel ervaring, al veel bewezen en kan ook op de plek van Davids spelenquote:
Dat mag je vinden, maar een beetje onderbouwing kan geen kwaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
i-k-v-i-n-d-d-a-t-r-a-r-e-a-a-n-k-o-p-e-n, IK VIND DAT RARE AANKOPEN, i k v i n d d a t r a r e a a n k o p e n, ik vind dat rare aankopen!
Onderbouw je mening eens danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
i-k-v-i-n-d-d-a-t-r-a-r-e-a-a-n-k-o-p-e-n, IK VIND DAT RARE AANKOPEN, i k v i n d d a t r a r e a a n k o p e n, ik vind dat rare aankopen!
Omdat we dalijk een selectie hebben van 88 spelers waarvan elke positie 8 keer is bezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een fantastische speler, veel ervaring, al veel bewezen en kan ook op de plek van Davids spelen
quote:Wamberto trekt shirt AGOVV Apeldoorn aan
27/7/2007 16:44
Als AGOVV Apeldoorn zaterdag op eigen veld oefent tegen Hapoel Ironi Kiryat Shmona komt ook Wamberto binnen de lijnen bij de Eerstedivisionist.
Veel moet niet worden gezocht achter de opvallende verschijning in Stadion Berg en Bos. De 32-jarige Wamberto maakt als gastspeler zijn opwachting. De Braziliaanse oud-Ajacied, die van 1998 tot 2004 voor Ajax op de Nederlandse velden acteerde, zit zonder club na zijn vertrek bij Bergen.
Ok, Urzaiz is ongetwijfeld een goede spits ter vervaning van Huntelaar maar ik zie liever een 2e Huntelaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar een beetje onderbouwing kan geen kwaad![]()
Rommedahl en Kenedy zijn vele malen beter dan de Mul en Rosales. Suarez is beter dan Perez (als ie komt). Voor de Tank hadden we nog iemand dus ook een verbetering. Dan moet je alleen Perez en Babel op links nog opvangen, verder is er niet echt iemand van waarde weg. Dus we zijn niet zwakker geworden, alleen ook niet heel veel sterker helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat ajax met deze 3e rangs aankopen een slecht figuur gaat slaan in europa. Ik vind het elftal eigenlijk op geen enkel punt versterkt.
Enig licht puntje is dat de mul weg is.
Ik was even vergeten dat er in het voetbal geen verschillende interpretaties van prestaties bestaan, er is enkel links of rechts, zwart of wit!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Jij mag dat vinden maar de mensen die er verstand van hebben vinden dat dus blijkbaar niet
Welke 3e rangs aankopen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat ajax met deze 3e rangs aankopen een slecht figuur gaat slaan in europa. Ik vind het elftal eigenlijk op geen enkel punt versterkt.
Enig licht puntje is dat de mul weg is.
Delorge moet zich uiteraard eerst nog maar eens bewijzen op het niveau ajax. Uiteraard hoop ik dat hij het aankan, maar ik blijf sceptisch over die knul.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke 3e rangs aankopen?
Delorge is gelijkwaardig (misschien beter) aan Roger.
Urzaiz vervangt Charisteas en Rosenberg, ook niks over te klagen.
Bakircioglu en Rommedahl vervanger De Mul en Rosales, daar zijn we mee vooruit gegaan.
En dan staat er alweer een nieuwe groep jeugd te wachten.
Vertonghen en Schilder zijn teruggekomen.
Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita komen bij het eerste.
En dan het meest positieve:
Sneijder en Huntelaar blijven bij Ajax.
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.quote:
Hij was gratis en voor de breedte. Veel speeltijd zal die knul niet krijgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Delorge moet zich uiteraard eerst nog maar eens bewijzen op het niveau ajax. Uiteraard hoop ik dat hij het aankan, maar ik blijf sceptisch over die knul.
Dat bedoelde ik dus. Wie is daar verantwoordelijk voor eigenlijk?quote:
suarez zou inderdaad een welkome toevoeging bij ajax zijn die zeker wel een basisplaats zou verdienen. Maar het is niet echt een spits a la Huntelaar. Suarez is veel meer technisch en listig dan Hunter.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.
Maar ik zie ook nog graag Suarez komen als toekomstige opvolger van Huntelaar en als eventuele naar binnen trekkende linksbuiten totdat Leonardo weer fit is. Eventueel kan er ook 4-4-2 gespeeld worden als we Suarez erbij hebben.
En explosiefiteit van Babel is ook leuk in het seizoen van Danny Blind, maar afgelopen seizoen heeft hij het maar zelden laten zien.
Delorge gaat (hoop ik) pas spelen als Sarpong en Vertonghen geblesseerd zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:54 schreef Wooldoor het volgende:
Ik gok erop dat Delorge nog minder gaat spelen dan Lindenbergh afgelopen seizoen en alleen als echte ingezet wordt in plaats van een compleet onervaren jeugdspeler.
ik zou zegguh: word fan van feyenooit of pisveequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:55 schreef sitting_elfling het volgende:
vorig jaar was ik nog zeer blij met de aankopen van ajax vergeleken met feye/pisvee maar dit jaar toch flink jaloers
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ik zou zegguh: word fan van feyenooit of pisvee![]()
Ik meen me wel Feyenoord - ADO te herinneren waar hij verreweg de beste van het veld was. Het is misschien niet de nieuwe Litmanen, maar ik vind het een redelijke voetballer, prima als vervanger van Gabri.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:54 schreef Wooldoor het volgende:
Ik gok erop dat Delorge nog minder gaat spelen dan Lindenbergh afgelopen seizoen en alleen als echte ingezet wordt in plaats van een compleet onervaren jeugdspeler.
never, ben slechts 16 jaar fan nu op dit moment. Uiteraard soms wel even getwijfeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ik zou zegguh: word fan van feyenooit of pisvee![]()
omgquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef Jnk18 het volgende:
een paar jaar maar? tis forever or never!
Het is nog maar hopen dat Suarez komt, Volgens mij wordt dit ook een lang en duur verhaal en dan moet maar blijken dat hij dé versterking wordt die Ajax nodig heeft. Persoonlijk zet ik mijn geld eerder op Leo maar die moet nog herstellen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het was een oefenwedstrijd waar het totaal nergens om ging en dat zag je ook op de manier van spelen en je ziet dat elk seizoen in de voorbereiding van Ajax. Waarschijnlijk zal ook de eerste wedstrijd op het AT er zo uit zien.
Maar ik zie ook nog graag Suarez komen als toekomstige opvolger van Huntelaar en als eventuele naar binnen trekkende linksbuiten totdat Leonardo weer fit is. Eventueel kan er ook 4-4-2 gespeeld worden als we Suarez erbij hebben.
En explosiefiteit van Babel is ook leuk in het seizoen van Danny Blind, maar afgelopen seizoen heeft hij het maar zelden laten zien.
allemaal bijna gratis aankopen,en je kan wel over jeugd spreken maar zo kom je natuurlijk nooit ver in de championsleague of wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke 3e rangs aankopen?
Delorge is gelijkwaardig (misschien beter) aan Roger.
Urzaiz vervangt Charisteas en Rosenberg, ook niks over te klagen.
Bakircioglu en Rommedahl vervangen De Mul en Rosales, daar zijn we mee vooruit gegaan.
En dan staat er alweer een nieuwe groep jeugd te wachten.
Vertonghen en Schilder zijn teruggekomen.
Van der Wiel, Sarpong, Donald en Anita komen bij het eerste.
En dan het meest positieve:
Sneijder en Huntelaar blijven bij Ajax.
Waarom niet? En wat is er zo slecht aan gratis aankopen? Gewoon puik werk van Van Geel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef OreO het volgende:
[..]
allemaal bijna gratis aankopen,en je kan wel over jeugd spreken maar zo kom je natuurlijk nooit ver in de championsleague of wel?
Deze spelers zijn gewoon goed genoeg voor de breedte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:24 schreef OreO het volgende:
Deze gratis aankopen zijn niet echt top spelers of wel? Vooral als je zo veel geld in de zak hebt wil je toch beter worden neem ik aan
Ja, maar joden houden de hand graag op de knip. Zó is dat ook weer gezegt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef OreO het volgende:
Vorig heeft ajax europees vrijwel niks gedaan de titel niet gewonnen dus ik denk dat er wel versterkt moet worden of niet? en er is duidelijk geld.
Urzaiz is een pinchhitter die de laatste 15 minuten voor gevaar moet stichten in het strafschopgebied als we achterstaan. Erg goede aankoop dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok, Urzaiz is ongetwijfeld een goede spits ter vervaning van Huntelaar maar ik zie liever een 2e Huntelaar.
Rommedahl is gekocht als 2e rechterspits heeft dus niks met Babel te maken en voor een vervanger van Babel zijn ze nog op zoek.quote:Ik vind Rommedahl een goede speler maar zie liever een vervanger van Babel. Deze jongens zijn ongetwijfeld neusjes van de zalm maar kunnen gewoon niet elke wedstrijd voetballen.
stam en davids ook weer een jaartje ouderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Inderdaad. Hoe minder aankopen hoe beter. Alleen de spelers die weg zijn gegaan daar zijn betere spelers voor aangetrokken De Mul/ Rosales > Kennedy en Rommedahl alleen over Suarez ben ik nog een beetje sceptisch voor de rest heeft Van Geel prima werk geleverd. Delorge en Urzaiz maken ons alleen in de breedte sterker, dus ook prima.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Vorig seizoen stond er een geheel nieuw elftal. Nu is iedereen aan elkaar gewend.
Kunnen we dat gerucht niet voor altijd in de vriezer stoppen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:40 schreef Blight het volgende:
Het Wilhelmson 'gerucht' kan dus weer een jaar de koelkast in..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wordt de wedstrijd morgen tegen die Schotse (Falkirk?) ploeg uitgezonden op tv.
Hoe laat en op welk net?
5 pond teveelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Op Falkirk.tv maar dan moet je 5 pond per maand betalen.
Waarom buitenaf zoeken als je de ideale vervanger al in huis hebt, Lindenbergh is de perfect linkshalf. Heeft precies de kwaliteiten die we zoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom halen we eigenlijk niet Theo Janssen van Vitesse als linkshalf? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |