Wat is de kleine remote? Iemand een linkje, fototje? Ik heb wel intressequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog te koop:
Dead Or Alive 4 12 incl
Quake 4 10 incl
Kleine remote 10 incl
Ik vind die grote toch vetter!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.myxbox.net/pictures/xbox360/xbox360-remote.jpg
Ik heb geen idee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het verschil met de grote afstandbediening dan?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het verschil met de grote afstandbediening dan?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende game, Colin Mcrea DiRT of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey 15 Euro Viva Pinata 25 Euro Condemned 15 Euro Splinter Cell Double Agent 20 Euro Oblivion 20 Euro Ghost Recon Advanced Warfighter 15 Euro Dead Rising 15 Euro Saints Row 20 Euro Overlord 45 Euro of ruilen tegen The Darkness / DiRT
Lijkt me prima. PM?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Spotlessmind, voor 10 euro wil ik Q4 wel hebben.
Ik heb nog steeds wel interesse maar nog geen mail ontvangen. Wil je american wasteland nog steeds ruilen voor kameo of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb wel american wasteland voor je
Interesse?
Wat wil je voor Crackdown?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb nog te ruil:
Saints Row
Viva Piñata
GRAW
Crackdown
Reacties via PM
Mijn vriendin vindt het spel Tony Hawk nog wel erg leuk en heb besloten het voorlopig toch nog niet te ruilen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:49 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel interesse maar nog geen mail ontvangen. Wil je american wasteland nog steeds ruilen voor kameo of niet?
Oke. Dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het spel Tony Hawk nog wel erg leuk en heb besloten het voorlopig toch nog niet te ruilen.
Ik was hiervan eigenlijk niet bewust
Sorry voor het ongemak!!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
Call of duty 2
Kameo
Project gotham racing 3
Smackdown vs raw 2007
Burnout revenge
Ik ben op zoek naar:
Tony hawk's project 8
iets anders leuks
Viva Pinata 20 excl?quote:
King Kong ruilen tegen Superman returns?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb te ruil:
Splinter Cell: Double Agent
King Kong
Ik zoek:
Forza 2
Colin McRae: Dirt
Marvel Ultimate Alliance
Overlord
The Darkness
Spiderman 3
Superman Returns
TMNT
Viva Pinata
Sorry, maar ik ruil hem al met Beelzebub. Mocht dat om 1 of andere reden niet doorgaan dan wil ik hem wel met jou ruilenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
King Kong ruilen tegen Superman returns?
15 inc gebodenquote:
17 excl.quote:
Ik accepteer ook wel andere dingen, of wil ook wel Splinter Cell + bijbetaling voor een recentere game doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb te ruil:
Splinter Cell: Double Agent
King Kong
Ik zoek:
Forza 2
Colin McRae: Dirt
Marvel Ultimate Alliance
Overlord
The Darkness
Spiderman 3
Superman Returns
TMNT
Viva Pinata
Je hebt PMquote:Op maandag 30 juli 2007 17:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil de remote wel hebben. Mail me je bankgegevens aub.
Ruilen: GRAW 2 (nog nieuw in cellofaan) tegen The Darkness?quote:
Euro'tjes zijn verstuurdquote:
Ik wil Lost Planet wel ruilen tegen een gestreepte kat die luistert naar de naam tijger.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:21 schreef steeg het volgende:
IK heb te RUIL
Lost Planet: Extreme Condition
Tom Clancy: Splinter Cell Double Agent
ik zoek:
Gears of War
The Darkness
mijn gestreepte kat, luistert naar de naam tijger
P.M komt beter aan.
okquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Voor 20 incl hebben we een deal...PM me maar als je interesse hebt!
Volgens mij gaat je dat nog tegenvallen, qua verzendkosten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil Lost Planet wel ruilen tegen een gestreepte kat die luistert naar de naam tijger.
Ik kwoot mezelf even.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- Viva Pinata - Collectors Edition - NL
- Lost Planet: Extreme Condition - Limited Edition
- GRAW 1:
- Far Cry: Predator Instincts
En eventueel bij een goed bod te ruil Project Sylpheed.
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:55 schreef gijsje79 het volgende:
Zelf heb ik nog in de aanbieding:
Superman Returns
Amped 3
Fifa '06 road to fifa world cup
Fifa '06 world cup
Moto GP '06
Over G
Far Cry ruilen voor Quake 4??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- GRAW 1:
Schopquote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Bastard het volgende:
Te ruil:
Gears of War
MotoGP 06
Just Cause
PGR3
Ik zoek Tony Hawk project 8
hoeveel wil je voor je viva pinata..?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- GRAW 1:
Welke precies? Ik heb niet echt een voorkeur, hangt totaal van de spellen af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
@Haijo wat wil je voor Lost Planet hebben?
Wil er anders wel 2 spellen voor ruilen.
- Viva Pinata - Collectors Edition - NL < heb ik al gehad..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
@Ijsmeis: ik wil Crackdown wel hebben? Zie mijn vorige vorige post...
20 inc (omdat het de ce isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke precies? Ik heb niet echt een voorkeur, hangt totaal van de spellen af.
@Darkchyde: doe es een bod
@Ijsmeis: ik wil Crackdown wel hebben? Zie mijn vorige vorige post...
Je vond hetzelfde van Quake als ik begrijp ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tiger Woods '07
Lego star Wars II
Quake 4 (zonder bonusdisc, verder wel compleet)
(binnenkort)GRAW II
7,50 inc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog over Table Tennis. Nieuwe promotional copy. Wie neemt hem over voor een tientje?
Het ging mij om de bonusdisc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je vond hetzelfde van Quake als ik begrijp ik
Ja netquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef G.Fawkes het volgende:
SM00 is mijn remote al verstuurd?
Als ik em maar binnen krijgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja netsorry maar je bent meegegaan met een hele stapel DVD's uit mijn DVD-topic en ik was vergeten het ook aan jou te melden
![]()
Lost Planet is wel vet hoor maar goed voor de rest heb ik niet veel meer liggen...helaasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
- Viva Pinata - Collectors Edition - NL < heb ik al gehad..
- Lost Planet: Extreme Condition - Limited Edition < hmm, hoef ik om eerlijk te zijn niet.
- GRAW 1: < heb ik nog thuis liggen.
- Far Cry: Predator Instincts < heb ik nog thuis liggen.
Geef even een link wil je? Ik vind hem echt niet voor onder de 30 euro. Phantasy Star Universe hoef ik niet te hebben trouwens...quote:
dat is ie ook bijna overal. en degene bij dvdcrave is niet de ce ;-)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:56 schreef Haijo het volgende:
[..]
Geef even een link wil je? Ik vind hem echt niet voor onder de 30 euro. Phantasy Star Universe hoef ik niet te hebben trouwens...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik heb te ruil:
call of duty 3
condemned
call of duty 2
gears of war
splinter cell :double agent
ben op zoek naar:
saints row
prey
oblivion
leuk ander spel
(klik op de currency om die te veranderen)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:27 schreef Haijo het volgende:
Dan mag je ook even een conversietabel voro euro's meegeven want deze doet het alleen in Austratlisch dollars en Briste ponden - en dan moet je ook nog verzenden. Of koop je echt bij die winkel?
Oblivion en Dead rising samen voor 30 euro incl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
Ik wil op zich Prey, Condemned, Dead Rising en Overlord.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
Voor Lost Planet heb deze te ruil:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke precies? Ik heb niet echt een voorkeur, hangt totaal van de spellen af.
Ok, maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Haijo het volgende:
Sorry gijsje79, ben totaal niet geïnteresseerd in sportspellen. :p
Ik heb Viva Pinata voor je? CE in het NL? Tegen Dead Rising dan, he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Darow het volgende:
Ik heb te ruil:
Condemded (classic)
Dead rising
GRAW 1 ( + extra maps,wapens en levels, krijg je door zo'n code in te voeren, deze heb ik nog niet deze gebruikt)
ik zoek
Overlord
Transformers
Viva pinata
en nog een hoop andere spellen, bied maar aan. Alleen ruilen.
Dus jouw Viva pinata voor Dead rising? Deal. Ik stuur je een PM mailquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Viva Pinata voor je? CE in het NL? Tegen Dead Rising dan, he?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tiger Woods '07
Lego star Wars II
Quake 4 (zonder bonusdisc, verder wel compleet)
(binnenkort)GRAW II
Ik ruil hem liever.. heb tenslotte nog spellen te spelen.. kopen doe ik wel als ik mij ga vervelen anders.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik heb Transformers en Def Jam Icon te ruil. Iemand interesse?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
En ik nog steeds:
Te ruil
Crackdown
en GRAW 2
Gezocht
Overlord
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/927345.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Ricky... het volgende:
Ik zoek eigenlijk de strategy guide van Oblivion, iemand?
Ja hoor, 1x gespeeld. Vind er geen fuck aanquote:
Die project 8 nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja hoor, 1x gespeeld. Vind er geen fuck aan
American Wastelands is dat 8quote:
Toch ruilen?quote:
Ik heb dat boek wel. Maar is alleen beetje lastig kwa verzendenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Ricky... het volgende:
Want het is groter dan een dvd en dan mag het niet van de postbode?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek wel. Maar is alleen beetje lastig kwa verzenden![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:03 schreef NX het volgende:
Ik heb hier nog CRACKDOWN liggen, in goede staat (geen krasjes oid)...
Het liefst ruilen
Is dat de normale Viva Piñata? En wat is de staat van hoesje en boekje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Dromer het volgende:
Ik heb te koop:
Viva Piñata in prima staat (geen krassen op disc) voor ¤22,50 incl.
Burnout Revenge nog sealedvoor ¤20 incl.
Kameo voor ¤10 incl.
Bij Burnout Revenge zit wel de disc los (rammelt), dus als iemand 'm wil hebben moet hij/zij maar even aangeven of ik het seal er af moet halen om de disc er weer goed in te doen.
En, weet niet zeker of het in dit topic mag, een Joytech Nitro stuurwieltje voor de 360. Dik een jaar geleden gekocht, maar eigenlijk maar 1 keer gebruikt. Op de bank kan ik het ding niet stabiel genoeg op m'n schoot houden en aangezien ik alleen maar voor de tv in de woonkamer game, niet handig voormij. Ik denk hierbij aan zo'n 45 euro incl.
Het betreft de 'gewone' Nederlandse uitvoering. Doosje heeft geen barsten of missende stukjes en het boekje heeft geen scheuren of ezelsoren. Goede algehele staat dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:42 schreef Jessah het volgende:
[..]
Is dat de normale Viva Piñata? En wat is de staat van hoesje en boekje?
Ohw, had je per ongeluk mij ge-quote?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef Die4iT het volgende:
rofl:) verkeerde copy
ik heb te koop / te ruil
The darkness 35¤
dirt ¤35
Vind ik geen moer aan..quote:
stuur me een pmquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:38 schreef G.Fawkes het volgende:
the darkness heb ik intresse is. 30 incl verzenden
35 euro incl. voor dirt geboden, mits je 1 dag kan wachten, want dan loopt mijn bieding af op ebay. Als ik dit win, moet ik hem daar afnemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef Die4iT het volgende:
ik heb te koop / te ruil
The darkness 35¤
dirt ¤35
Ik wil op zich Kameo wel ruilen tegen een Xbox 1 spel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Dromer het volgende:
Ik heb te koop:
Viva Piñata in prima staat (geen krassen op disc) voor ¤22,50 incl.
Burnout Revenge nog sealedvoor ¤20 incl.
Kameo voor ¤10 incl.
Bij Burnout Revenge zit wel de disc los (rammelt), dus als iemand 'm wil hebben moet hij/zij maar even aangeven of ik het seal er af moet halen om de disc er weer goed in te doen.
En, weet niet zeker of het in dit topic mag, een Joytech Nitro stuurwieltje voor de 360. Dik een jaar geleden gekocht, maar eigenlijk maar 1 keer gebruikt. Op de bank kan ik het ding niet stabiel genoeg op m'n schoot houden en aangezien ik alleen maar voor de tv in de woonkamer game, niet handig voormij. Ik denk hierbij aan zo'n 45 euro incl.
tijd zat:)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:27 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
35 euro incl. voor dirt geboden, mits je 1 dag kan wachten, want dan loopt mijn bieding af op ebay. Als ik dit win, moet ik hem daar afnemen.![]()
Hmm, ik moet nog even kijken, zag via Budgetgaming dat het spel nog maar 25 eu kost bij van Leest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het betreft de 'gewone' Nederlandse uitvoering. Doosje heeft geen barsten of missende stukjes en het boekje heeft geen scheuren of ezelsoren. Goede algehele staat dus.
Halo 1 wil ik sowieso wel maar neem aan dat je het in een combo wilt wegdoen. Ruilen tegen een spel van mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef Blinker het volgende:
Ik heb Halo Triple Pack hier liggen.
Dit bestaat uit Halo 1, Halo 2 en Multiplayer pack!
Een keer gespeeld allemaal en Multiplayer nog steeds in plastic
Nee, sorry. Zo'n ding heb ik niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik wil op zich Kameo wel ruilen tegen een Xbox 1 spel?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:27 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
35 euro incl. voor dirt geboden, mits je 1 dag kan wachten, want dan loopt mijn bieding af op ebay. Als ik dit win, moet ik hem daar afnemen.![]()
Als hij hem daar wint wil ik er wel die 35 euro voor betalen.quote:
Ik heb Lost Planted: Limitied Edition voor je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:29 schreef BMH het volgende:
Ik ben klaar met Crackdown. Ik heb hem daarom te ruil.
Ik zoek:
Saint's Row,
Lost Planet.
Hmm, nou ik heb wel Fable, Pariah and Dead Or Alive 1 en 2(combopack). Die kunnen met BC wel op de 360...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zo'n ding heb ik niet.
No thanks. Ik houd het liever bij de 360 games. Dat het ding maar werkt voor z'n geld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, nou ik heb wel Fable, Pariah and Dead Or Alive 1 en 2(combopack). Die kunnen met BC wel op de 360...
dealquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Lost Planted: Limitied Edition voor je?
Nou ja, moet je helemaal zelf weten maar als het gewoon werkt op de console maakt het toch ook niet echt uit voor welke console het gemaakt is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
No thanks. Ik houd het liever bij de 360 games. Dat het ding maar werkt voor z'n geld.
Denk het ook, beetje waardeverschil, he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:36 schreef Blinker het volgende:
Halo 1 voor Viva Pinata?
Och, Halo 1 is nieuw 15 euro en bij Marskramer was Viva Pinata laatst ook 15 euro.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Denk het ook, beetje waardeverschil, he?
Daarbij is hij al weg. Wil hem wel ruilen tegen een ander Xbox spel?
genoteerd, ik heb ook nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
Als hij hem daar wint wil ik er wel die 35 euro voor betalen.
Als hij hem niet op ebay heeft was hij me voor en mag hij hem hebben.
Nee liever niet. Ik wil Halo 1 wel kopen voor 10 euro incl.?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Blinker het volgende:
[..]
Och, Halo 1 is nieuw 15 euro en bij Marskramer was Viva Pinata laatst ook 15 euro.
Maar goed ik heb geen interesse in een Xbox spel, alleen in 360 spellen.
Eventueel iets leuks ruilen tegen het hele pakket.
Uuuh, ja, kan maar dan moet ik hem eerst even uitspelen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef Blinker het volgende:
Als je Kameo nog hebt wil ik die er eventueel ook wel voor ruilen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
Call of duty 2
Kameo
Project gotham racing 3
Smackdown vs raw 2007
Burnout revenge
En CM: DIRT.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Ricky... het volgende:
Sorry niet meer aan gedachtquote:
Heb geen ruilmateriaal, roep maar een prijsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef jmac het volgende:
[..]
ja, wat wil je ervoor geven? of heb je iets om te ruilen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef tslh het volgende:
Ik heb: GRAW 2, nog nieuw in het cellofaan.
Ik zoek: The Darkness
Iemand?![]()
Prima dealtje. Game ziet er nog erg goed uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Voor 20 incl hebben we een deal...PM me maar als je interesse hebt!
Mits, DIRT nog te koop, wil ik hem wel voor 35 euro incl. verzenden. Ik neem aan dat er geen krassen enzo opzitten en in een goede staat is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef Die4iT het volgende:
ik heb te koop / te ruil
The darkness 35¤
dirt ¤35
Hoeveel wil je voor Viva Pinata en Lost Planet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- GRAW 1:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb nog te ruil:
Saints Row
GRAW
Crackdown
Reacties via PM
Het is trouwens deze:quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:46 schreef Ricky... het volgende:
Aquila, ik zou inclusief het verzenden (waarvan de kosten ¤6,20 bedragen) 22,50 euro willen bieden.
ik had er anders een mooie strik voor je omheen gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:44 schreef Ricky... het volgende:
Sorry Aquila, er was iemand op marktplaats en die wilde er voor ¤20,= vanaf. In ieder geval bedankt
Oke jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:44 schreef Ricky... het volgende:
Haha, ik moest hardop lachen
Deal is al rond ja, die persoon mailde toevallig meteen terug met akkoord geving.
Hoeveel voor TRL?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
Nu ook te koop of te ruil:
Earth Defence Force 2017
Tomb Raider: Legends
*Schop*quote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Bastard het volgende:
Te ruil:
Gears of War
MotoGP 06
Just Cause
PGR3
Ik zoek eventueel Tony Hawk project 8
Y G Mquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:09 schreef Retarded het volgende:
[..]
stuur maar een mail naar daniel_cornelissen at hotmail.com
Burnout voor 12,50 incl?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Happietsjakkie het volgende:
Ik heb te ruil of te koop:
-Amped 3
-Burnout Revenge
Beide krasvrij en compleet met boekjes en doosje
Nee, dat is me wat teveel voor dat spelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
20 incl verzenden?
Hoeveel heb je er wel voor overquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, dat is me wat teveel voor dat spel
iets te ruil gezien in mn vorige post?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Happietsjakkie het volgende:
Ik heb te ruil of te koop:
-Amped 3
-Burnout Revenge
Beide krasvrij en compleet met boekjes en doosje
heb rainbow six te koopquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek:
Rainbow six: Vegas
Heb er eventueel TR:Legends + geld voor over,of Anno 1701 op de DS
The Godfather
Graag ruilen tegen mijn TR: Legends of ik wil er 20,00 incl voor geven
Ja maar liefste wil ik hem ruilen tegen TR:Legends + wat geld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb rainbow six te koop
wat voor je?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Ipho het volgende:
Project Sylpheed te ruil =)
die heb ik nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar liefste wil ik hem ruilen tegen TR:Legends + wat geld.![]()
Ik bied 15 incl. voor Oblivionquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Sickert het volgende:
ik heb vandaag een xdoos overgekocht
en heb nu over
Oblivion: 15,-
Fifa 06 Road to world cup: 7,50,-
Rainbow six Vegas: 30,-
Splinter Cell Double Agent 15,-
Crackdown 25,-
Halo 2 7,50,- (XboX)
Prijzen excl verzenden
allemaal tegelijk voor 85,- incl verzenden
Evt wil ik ook Ruilen (zoek zelf Amped)
Grts Sickert.
Halo 2 wil k graag van je overnemenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Sickert het volgende:
en heb nu over
Crackdown 25,-
Halo 2 7,50,- (XboX)
Prijzen excl verzenden
Grts Sickert.
Heb je een PM gestuurd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
die heb ik niet
naja mocht je je bedenken let me know
Ik zoek zelf
Amped 3
Smackdown Vs Raw 2007
en Forza 2
dus als iemand wil ruilen of deze heeft
zie eerdere post
Ik wil wel ruilen voor Oblivion. Mail even naar b.poort AT chello.nl. Dan kunnen we de rest verder regelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb wel intresse in Smackdown vs raw
wat wil je er voor hebben of wil je ruilen?
Voor 10,- inclusief wel ik deze wel hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:24 schreef Retarded het volgende:
Condemned
dat spel spreekt me niet echt aan sorryquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:36 schreef Ipho het volgende:
Sickert
Iets voor Project Sylpheed 1x gespeeld niet me spel. Crackdown wel intresse in
Ik doe al ruilen met Gijsje (waarschijnlijk) heb m zojuist gepmd dan heb ik Ampedquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:31 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen voor Oblivion. Mail even naar b.poort AT chello.nl. Dan kunnen we de rest verder regelen![]()
Pm me je adres maar dan Pm ik mn rekening nummerquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:30 schreef nexhil het volgende:
[..]
Halo 2 wil k graag van je overnemen
Oke prima.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef Sickert het volgende:
Ik doe al ruilen met Gijsje (waarschijnlijk) heb m zojuist gepmd dan heb ik Ampeddie wil ik liever als Smackdown
Rainbow Six Vegas nog aanwezig?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:51 schreef Sickert het volgende:
en heb nu over
Crackdown 25,-
Halo 2 7,50,- (XboX)
Prijzen excl verzenden
Grts Sickert.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:30 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb te koop/ruil
splinter cell double agent
en crackdown
ik zoek: The darkness
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Rainbow Six Vegas nog aanwezig?
30 incl verzenden en hij is voor jouquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:07 schreef Katseviool het volgende:
Bied ¤25 incl. verzenden
Ik heb nog wel PGR3 liggen voor je, wat biedt jequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Rainbow Six Vegas nog aanwezig?
Verder zoek ik:
Lost planet
Project gotham racing 3
Is goed, zie PMquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
30 incl verzenden en hij is voor jou
pm tergquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Katseviool het volgende:
Idd, verstuurd... Bastard, op PGR wacht ik nu nog wel even...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
TK:Lego Star Wars 2 (25 euro) Forza 2 (40 euro)
Prima, PM me maar een x.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Katseviool het volgende:
Idd, verstuurd... Bastard, op PGR wacht ik nu nog wel even...
uitgespeeld + genoeg gespeeldquote:
heb intresse in Forzaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
TK:Lego Star Wars 2 (25 euro) Forza 2 (40 euro)
Sorry, geen ruil. Wil juist een beetje opruimen voor de releases van het najaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb intresse in Forza
Ruilen+ bijbetalen?
Crackdown iets voor je?
35 voor Forza danquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry, geen ruil. Wil juist een beetje opruimen voor de releases van het najaar.
¤ 40 inclusief verzendkosten?quote:
ik wil wel ruilen tegen Over G Fighter én PGR3 (deze zonder hoesje), zoek Oblivion al een tijdje...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Leer2eK het volgende:
Ik heb hier Oblivion liggen. Ik wilde ook eens een rpg proberen, maar blijkt toch niets voor mij te zijn. Eventueel iemand een leuk spel te ruil??
Call of Juarez, RS:Vegas, Forza, die spellen hebben zo'n beetje mn voorkeur.
vooruitquote:
Oblivion ruilen tegen Over G Fighter én PGR3 (deze zonder hoesje), zoek Oblivion al een tijdje...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef Sickert het volgende:
Oblivion: 15,- (ruilen voor amped?)
Rainbow six Vegas: 30,- (verkocht?)
Crackdown 25,-
Halo 2 7,50,- (XboX)(Verkocht?)
EVen een update
waar iets achters staat zijn lopende dinge dus die ben ik wsch kwijt
derest word nog verkocht
ben Oblivion bijna kwijt tegenover Ampedquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Oblivion ruilen tegen Over G Fighter én PGR3 (deze zonder hoesje), zoek Oblivion al een tijdje...
Heb eventueel ook nog NBA 2K6 en Perfect Dark Zero in de aanbieding...
damn...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ben Oblivion bijna kwijt tegenover Amped
Of tegen Smackdown Vs Raw
en er is ook al op geboden
ik w8 dus eerst de gene met amped af
daarna komt Smackdown
etc
en met forza 2 zit ik niet te w8en op Pgr 3
nee sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
damn...
dan misschien double agent tegen een spel van mij?
Wel te ruil.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef r0b1n het volgende:
Iemand die Viva Pinata voor een lief prijsje wilt wegdoen?
Psssst Call of Juarez voor ¤ 39 incl. verzendkosten http://www.play-asia.com/(...)BJuarez-70-21yo.htmlquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Leer2eK het volgende:
Ik heb hier Oblivion liggen. Ik wilde ook eens een rpg proberen, maar blijkt toch niets voor mij te zijn. Eventueel iemand een leuk spel te ruil??
Call of Juarez, RS:Vegas, Forza, die spellen hebben zo'n beetje mn voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |