quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:24 schreef Blinker het volgende:
Iemand interesse in een 360 remote?
Ruilen voor een leuk spel oid?
Sorry, ruil The Darkness in principe alleen tegen een recente titel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
misschien 2 van mijn games??
Saints Row 20 euro
Quake 4 15 euro
Batllefield 2 15 euro
Ruilen tegen Splinter Cell: Double Agent?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:43 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb nog steeds Viva Piņata te koop!
(of evt. te ruil tegen hardware ofzo)
Sorry, die heb ik al....quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ruilen tegen Splinter Cell: Double Agent?
Ik heb nog NBA2006 te ruil. Ben ook bereid een tientje te betalen al gaat mijn voorkeur uit naar ruil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb ook nog een 360 remote, de kleine zoals die werd meegeleverd bij de release.
10 euro inclusief verzenden?
Die heb ik al gehadquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik heb nog NBA2006 te ruil. Ben ook bereid een tientje te betalen al gaat mijn voorkeur uit naar ruil.
Ik heb een vis spelquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal geen andere games om te ruilen?Of des noods 360 hardware
Weet ik 't. Wil iig geen geld voor mijn SC:DA
Hoeveel voor SC?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
Hoeveel voor Overlord?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Update nu inclusief prijzenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Te koop / ruilPrey 15 euro Viva Pinata 30 euro Condemned 15 euro Splinter Cell Double Agent 20 euro Oblivion 25 euro Ghost Recon Advanced Warfighter 20 euro Dead Rising 20 euro Saints Row 20 euro Overlord 45 euro (ruil ik het liefst tegen DiRT / The Darkness
Overlord ruilen voor mijn The Darkness?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Update nu inclusief prijzen(exclusief verzendkosten)
Wil ik wel hebben, kijk maar of er wat leuks tussen zit wat ik hierboven aanbiedquote:
Ik heb wel american wasteland voor jequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
Call of duty 2
Kameo
Project gotham racing 3
Smackdown vs raw 2007
Burnout revenge
Ik ben op zoek naar:
Tony hawk's project 8
iets anders leuks
Ik heb wel interesse in saints row :-) Mail me anders even op b.poort AT chello.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wil ik wel hebben, kijk maar of er wat leuks tussen zit wat ik hierboven aanbied
Ja, ik heb wel interesse. Wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb wel american wasteland voor je
Interesse?
Ik heb in Kameo wel interessequote:Op donderdag 26 juli 2007 07:59 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel interesse. Wat wil je er voor hebben?
Prima. Mail me even op b.poort AT chello.nlquote:
saintsrow tegen cod2?quote:
Heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben op zoek naar Crackdown.
Ī45 voor dit heb je een deal pm mequote:Op donderdag 26 juli 2007 07:54 schreef Ricky... het volgende:
Ok, luister:
Voor wie dan ook, ik bied 15 euro voor Oblivion en 45 voor DIRT.
Wie o wie maakt me blij!
tin edition wat heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:55 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft er iemand saints row voor me?
25 euriquote:
Ik wil Crackdown wel, heb alleen mijn overlord al verruild!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |