Wat is de kleine remote? Iemand een linkje, fototje? Ik heb wel intressequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog te koop:
Dead Or Alive 4 12 incl
Quake 4 10 incl
Kleine remote 10 incl
Ik vind die grote toch vetter!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.myxbox.net/pictures/xbox360/xbox360-remote.jpg
Ik heb geen idee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het verschil met de grote afstandbediening dan?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is het verschil met de grote afstandbediening dan?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende game, Colin Mcrea DiRT of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey 15 Euro Viva Pinata 25 Euro Condemned 15 Euro Splinter Cell Double Agent 20 Euro Oblivion 20 Euro Ghost Recon Advanced Warfighter 15 Euro Dead Rising 15 Euro Saints Row 20 Euro Overlord 45 Euro of ruilen tegen The Darkness / DiRT
Lijkt me prima. PM?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Spotlessmind, voor 10 euro wil ik Q4 wel hebben.
Ik heb nog steeds wel interesse maar nog geen mail ontvangen. Wil je american wasteland nog steeds ruilen voor kameo of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb wel american wasteland voor je
Interesse?
Wat wil je voor Crackdown?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb nog te ruil:
Saints Row
Viva Piņata
GRAW
Crackdown
Reacties via PM
Mijn vriendin vindt het spel Tony Hawk nog wel erg leuk en heb besloten het voorlopig toch nog niet te ruilen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:49 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel interesse maar nog geen mail ontvangen. Wil je american wasteland nog steeds ruilen voor kameo of niet?
Oke. Dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het spel Tony Hawk nog wel erg leuk en heb besloten het voorlopig toch nog niet te ruilen.
Ik was hiervan eigenlijk niet bewust
Sorry voor het ongemak!!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
Call of duty 2
Kameo
Project gotham racing 3
Smackdown vs raw 2007
Burnout revenge
Ik ben op zoek naar:
Tony hawk's project 8
iets anders leuks
Viva Pinata 20 excl?quote:
King Kong ruilen tegen Superman returns?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb te ruil:
Splinter Cell: Double Agent
King Kong
Ik zoek:
Forza 2
Colin McRae: Dirt
Marvel Ultimate Alliance
Overlord
The Darkness
Spiderman 3
Superman Returns
TMNT
Viva Pinata
Sorry, maar ik ruil hem al met Beelzebub. Mocht dat om 1 of andere reden niet doorgaan dan wil ik hem wel met jou ruilenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
King Kong ruilen tegen Superman returns?
15 inc gebodenquote:
17 excl.quote:
Ik accepteer ook wel andere dingen, of wil ook wel Splinter Cell + bijbetaling voor een recentere game doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb te ruil:
Splinter Cell: Double Agent
King Kong
Ik zoek:
Forza 2
Colin McRae: Dirt
Marvel Ultimate Alliance
Overlord
The Darkness
Spiderman 3
Superman Returns
TMNT
Viva Pinata
Je hebt PMquote:Op maandag 30 juli 2007 17:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil de remote wel hebben. Mail me je bankgegevens aub.
Ruilen: GRAW 2 (nog nieuw in cellofaan) tegen The Darkness?quote:
Euro'tjes zijn verstuurdquote:
Ik wil Lost Planet wel ruilen tegen een gestreepte kat die luistert naar de naam tijger.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:21 schreef steeg het volgende:
IK heb te RUIL
Lost Planet: Extreme Condition
Tom Clancy: Splinter Cell Double Agent
ik zoek:
Gears of War
The Darkness
mijn gestreepte kat, luistert naar de naam tijger
P.M komt beter aan.
okquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Voor 20 incl hebben we een deal...PM me maar als je interesse hebt!
Volgens mij gaat je dat nog tegenvallen, qua verzendkosten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil Lost Planet wel ruilen tegen een gestreepte kat die luistert naar de naam tijger.
Ik kwoot mezelf even.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- Viva Pinata - Collectors Edition - NL
- Lost Planet: Extreme Condition - Limited Edition
- GRAW 1:
- Far Cry: Predator Instincts
En eventueel bij een goed bod te ruil Project Sylpheed.
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:55 schreef gijsje79 het volgende:
Zelf heb ik nog in de aanbieding:
Superman Returns
Amped 3
Fifa '06 road to fifa world cup
Fifa '06 world cup
Moto GP '06
Over G
Far Cry ruilen voor Quake 4??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- GRAW 1:
Schopquote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef Bastard het volgende:
Te ruil:
Gears of War
MotoGP 06
Just Cause
PGR3
Ik zoek Tony Hawk project 8
hoeveel wil je voor je viva pinata..?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:32 schreef Haijo het volgende:
Te ruil/koop:
- GRAW 1:
Welke precies? Ik heb niet echt een voorkeur, hangt totaal van de spellen af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
@Haijo wat wil je voor Lost Planet hebben?
Wil er anders wel 2 spellen voor ruilen.
- Viva Pinata - Collectors Edition - NL < heb ik al gehad..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
@Ijsmeis: ik wil Crackdown wel hebben? Zie mijn vorige vorige post...
20 inc (omdat het de ce isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke precies? Ik heb niet echt een voorkeur, hangt totaal van de spellen af.
@Darkchyde: doe es een bod
@Ijsmeis: ik wil Crackdown wel hebben? Zie mijn vorige vorige post...
Je vond hetzelfde van Quake als ik begrijp ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tiger Woods '07
Lego star Wars II
Quake 4 (zonder bonusdisc, verder wel compleet)
(binnenkort)GRAW II
7,50 inc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog over Table Tennis. Nieuwe promotional copy. Wie neemt hem over voor een tientje?
Het ging mij om de bonusdisc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je vond hetzelfde van Quake als ik begrijp ik
Ja netquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef G.Fawkes het volgende:
SM00 is mijn remote al verstuurd?
Als ik em maar binnen krijgquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja netsorry maar je bent meegegaan met een hele stapel DVD's uit mijn DVD-topic en ik was vergeten het ook aan jou te melden
![]()
Lost Planet is wel vet hoor maar goed voor de rest heb ik niet veel meer liggen...helaasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
- Viva Pinata - Collectors Edition - NL < heb ik al gehad..
- Lost Planet: Extreme Condition - Limited Edition < hmm, hoef ik om eerlijk te zijn niet.
- GRAW 1: < heb ik nog thuis liggen.
- Far Cry: Predator Instincts < heb ik nog thuis liggen.
Geef even een link wil je? Ik vind hem echt niet voor onder de 30 euro. Phantasy Star Universe hoef ik niet te hebben trouwens...quote:
dat is ie ook bijna overal. en degene bij dvdcrave is niet de ce ;-)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:56 schreef Haijo het volgende:
[..]
Geef even een link wil je? Ik vind hem echt niet voor onder de 30 euro. Phantasy Star Universe hoef ik niet te hebben trouwens...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik heb te ruil:
call of duty 3
condemned
call of duty 2
gears of war
splinter cell :double agent
ben op zoek naar:
saints row
prey
oblivion
leuk ander spel
(klik op de currency om die te veranderen)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:27 schreef Haijo het volgende:
Dan mag je ook even een conversietabel voro euro's meegeven want deze doet het alleen in Austratlisch dollars en Briste ponden - en dan moet je ook nog verzenden. Of koop je echt bij die winkel?
Oblivion en Dead rising samen voor 30 euro incl.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
Ik wil op zich Prey, Condemned, Dead Rising en Overlord.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
Voor Lost Planet heb deze te ruil:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke precies? Ik heb niet echt een voorkeur, hangt totaal van de spellen af.
Ok, maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Haijo het volgende:
Sorry gijsje79, ben totaal niet geīnteresseerd in sportspellen. :p
Ik heb Viva Pinata voor je? CE in het NL? Tegen Dead Rising dan, he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Darow het volgende:
Ik heb te ruil:
Condemded (classic)
Dead rising
GRAW 1 ( + extra maps,wapens en levels, krijg je door zo'n code in te voeren, deze heb ik nog niet deze gebruikt)
ik zoek
Overlord
Transformers
Viva pinata
en nog een hoop andere spellen, bied maar aan. Alleen ruilen.
Dus jouw Viva pinata voor Dead rising? Deal. Ik stuur je een PM mailquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Viva Pinata voor je? CE in het NL? Tegen Dead Rising dan, he?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tiger Woods '07
Lego star Wars II
Quake 4 (zonder bonusdisc, verder wel compleet)
(binnenkort)GRAW II
Ik ruil hem liever.. heb tenslotte nog spellen te spelen.. kopen doe ik wel als ik mij ga vervelen anders.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik heb Transformers en Def Jam Icon te ruil. Iemand interesse?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
En ik nog steeds:
Te ruil
Crackdown
en GRAW 2
Gezocht
Overlord
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/927345.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Ricky... het volgende:
Ik zoek eigenlijk de strategy guide van Oblivion, iemand?
Ja hoor, 1x gespeeld. Vind er geen fuck aanquote:
Die project 8 nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja hoor, 1x gespeeld. Vind er geen fuck aan
American Wastelands is dat 8quote:
Toch ruilen?quote:
Ik heb dat boek wel. Maar is alleen beetje lastig kwa verzendenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef Ricky... het volgende:
Ik zoek eigenlijk de strategy guide van Oblivion, iemand?
Want het is groter dan een dvd en dan mag het niet van de postbode?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek wel. Maar is alleen beetje lastig kwa verzenden![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:03 schreef NX het volgende:
Ik heb hier nog CRACKDOWN liggen, in goede staat (geen krasjes oid)...
Het liefst ruilen
Is dat de normale Viva Piņata? En wat is de staat van hoesje en boekje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Dromer het volgende:
Ik heb te koop:
Viva Piņata in prima staat (geen krassen op disc) voor ¤22,50 incl.
Burnout Revenge nog sealedvoor ¤20 incl.
Kameo voor ¤10 incl.
Bij Burnout Revenge zit wel de disc los (rammelt), dus als iemand 'm wil hebben moet hij/zij maar even aangeven of ik het seal er af moet halen om de disc er weer goed in te doen.
En, weet niet zeker of het in dit topic mag, een Joytech Nitro stuurwieltje voor de 360. Dik een jaar geleden gekocht, maar eigenlijk maar 1 keer gebruikt. Op de bank kan ik het ding niet stabiel genoeg op m'n schoot houden en aangezien ik alleen maar voor de tv in de woonkamer game, niet handig voormij. Ik denk hierbij aan zo'n 45 euro incl.
Het betreft de 'gewone' Nederlandse uitvoering. Doosje heeft geen barsten of missende stukjes en het boekje heeft geen scheuren of ezelsoren. Goede algehele staat dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:42 schreef Jessah het volgende:
[..]
Is dat de normale Viva Piņata? En wat is de staat van hoesje en boekje?
Ohw, had je per ongeluk mij ge-quote?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef Die4iT het volgende:
rofl:) verkeerde copy
ik heb te koop / te ruil
The darkness 35¤
dirt ¤35
Vind ik geen moer aan..quote:
stuur me een pmquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:38 schreef G.Fawkes het volgende:
the darkness heb ik intresse is. 30 incl verzenden
35 euro incl. voor dirt geboden, mits je 1 dag kan wachten, want dan loopt mijn bieding af op ebay. Als ik dit win, moet ik hem daar afnemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef Die4iT het volgende:
rofl:) verkeerde copy
ik heb te koop / te ruil
The darkness 35¤
dirt ¤35
Ik wil op zich Kameo wel ruilen tegen een Xbox 1 spel?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:42 schreef Dromer het volgende:
Ik heb te koop:
Viva Piņata in prima staat (geen krassen op disc) voor ¤22,50 incl.
Burnout Revenge nog sealedvoor ¤20 incl.
Kameo voor ¤10 incl.
Bij Burnout Revenge zit wel de disc los (rammelt), dus als iemand 'm wil hebben moet hij/zij maar even aangeven of ik het seal er af moet halen om de disc er weer goed in te doen.
En, weet niet zeker of het in dit topic mag, een Joytech Nitro stuurwieltje voor de 360. Dik een jaar geleden gekocht, maar eigenlijk maar 1 keer gebruikt. Op de bank kan ik het ding niet stabiel genoeg op m'n schoot houden en aangezien ik alleen maar voor de tv in de woonkamer game, niet handig voormij. Ik denk hierbij aan zo'n 45 euro incl.
tijd zat:)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:27 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
35 euro incl. voor dirt geboden, mits je 1 dag kan wachten, want dan loopt mijn bieding af op ebay. Als ik dit win, moet ik hem daar afnemen.![]()
Hmm, ik moet nog even kijken, zag via Budgetgaming dat het spel nog maar 25 eu kost bij van Leest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het betreft de 'gewone' Nederlandse uitvoering. Doosje heeft geen barsten of missende stukjes en het boekje heeft geen scheuren of ezelsoren. Goede algehele staat dus.
Halo 1 wil ik sowieso wel maar neem aan dat je het in een combo wilt wegdoen. Ruilen tegen een spel van mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef Blinker het volgende:
Ik heb Halo Triple Pack hier liggen.
Dit bestaat uit Halo 1, Halo 2 en Multiplayer pack!
Een keer gespeeld allemaal en Multiplayer nog steeds in plastic
Nee, sorry. Zo'n ding heb ik niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik wil op zich Kameo wel ruilen tegen een Xbox 1 spel?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:27 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
35 euro incl. voor dirt geboden, mits je 1 dag kan wachten, want dan loopt mijn bieding af op ebay. Als ik dit win, moet ik hem daar afnemen.![]()
Als hij hem daar wint wil ik er wel die 35 euro voor betalen.quote:
Ik heb Lost Planted: Limitied Edition voor je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:29 schreef BMH het volgende:
Ik ben klaar met Crackdown. Ik heb hem daarom te ruil.
Ik zoek:
Saint's Row,
Lost Planet.
Hmm, nou ik heb wel Fable, Pariah and Dead Or Alive 1 en 2(combopack). Die kunnen met BC wel op de 360...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zo'n ding heb ik niet.
No thanks. Ik houd het liever bij de 360 games. Dat het ding maar werkt voor z'n geld.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, nou ik heb wel Fable, Pariah and Dead Or Alive 1 en 2(combopack). Die kunnen met BC wel op de 360...
dealquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:14 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Lost Planted: Limitied Edition voor je?
Nou ja, moet je helemaal zelf weten maar als het gewoon werkt op de console maakt het toch ook niet echt uit voor welke console het gemaakt is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
No thanks. Ik houd het liever bij de 360 games. Dat het ding maar werkt voor z'n geld.
Denk het ook, beetje waardeverschil, he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:36 schreef Blinker het volgende:
Halo 1 voor Viva Pinata?
Och, Halo 1 is nieuw 15 euro en bij Marskramer was Viva Pinata laatst ook 15 euro.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Denk het ook, beetje waardeverschil, he?
Daarbij is hij al weg. Wil hem wel ruilen tegen een ander Xbox spel?
genoteerd, ik heb ook nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
Als hij hem daar wint wil ik er wel die 35 euro voor betalen.
Als hij hem niet op ebay heeft was hij me voor en mag hij hem hebben.
Nee liever niet. Ik wil Halo 1 wel kopen voor 10 euro incl.?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Blinker het volgende:
[..]
Och, Halo 1 is nieuw 15 euro en bij Marskramer was Viva Pinata laatst ook 15 euro.
Maar goed ik heb geen interesse in een Xbox spel, alleen in 360 spellen.
Eventueel iets leuks ruilen tegen het hele pakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |