Ik denk dat er vast 1 tijdelijke kracht wel zo dom is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel postbodes nu een "blanco" envelop uit Den Haag openscheuren.
Wat ook nog het geval kan zijn is dat jouw kaartje geblokkeerd is. Zo is mijn eerste dour kaartje nooit aangekomen en nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik een nieuwe en werd het originele ticket geblokkeerd omdat ie mischien gestolen was.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Like, duh
Een vriend van me heeft kaartjes gegereld voor The Police. Hoor ik later dat het om E-tickets gaat
Dus dat wordt echt bidden en extreem vroeg naar het concert zodat we in ieder geval de eersten zijn
Yupzquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat ook nog het geval kan zijn is dat jouw kaartje geblokkeerd is. Zo is mijn eerste dour kaartje nooit aangekomen en nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik een nieuwe en werd het originele ticket geblokkeerd omdat ie mischien gestolen was.
Je vergeet "aangelengde"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:11 schreef nr.126 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wat we dit jaar voor die kleine miezerige half met schuim gevulde bekertjes van Grolsch gaan betalen![]()
Wat is nu de capaciteit dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:18 schreef TheTh1ng het volgende:
Volgend jaar wordt de capaciteit weer 60.000 op LL volgens een woordvoerder van Mojo die op 3fm in de uitzending was![]()
Weet niet of ik daar zo blij van moet worden, maja..![]()
Ik schreef 60.000 maar dat is wel erg overdrevenquote:
Huh?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:34 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Ik schreef 60.000 maar dat is wel erg overdreven![]()
Nu is het 5000 en ze gaan dus weer naar 6000..
Maar ja!
quote:Met 55.000 verkochte kaarten is Lowlands 2007 dus uitverkocht. Volgend jaar weer naar de 60.000, zoals eerder? Van Eerdenburg: "Nee, we hebben besloten dat dit de goede omvang van Lowlands is. We hebben sinds die editie met 60.000 bezoekers bepaald dat we daar niet happy van werden. Iedereen was geïrriteerd door de drukte."
"de afgelopen dagen"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef TheTh1ng het volgende:
Mja, ik dacht ook dat het in eerste instantie 50.000 was..
Todat ik voor de zekerheid ging kijken op de website,
"We hadden jullie gewaarschuwd; "het gaat hard met de kaartverkoop". Nou, dat hebben we geweten, want de afgelopen dagen zijn er dus 5000 tickets verkocht. En dat wil zeggen dat Lowlands 2007 is UITVERKOCHT!"
ja maar toch verbaast het me elke keer weerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:02 schreef Ruud2007 het volgende:
zo, weer bijgelezen... het gaat met 1 deel per dag![]()
maar wat een drukte over het stijgen van de ticketprijzen na het uitverkopen. dat is toch niks nieuws? dat gebeurd met alle festivals of grotere concerten. doodnormaal hoor.
mijn stem hebben zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:23 schreef HeavenShallBurn het volgende:
de 18de was er toch nog een blokje vrij?
The Hives?
8/11/2007
Budapest, HUN Sziget Festival
8/17/2007
Hasselt, BEL Pukkelpop Festival
8/24/2007
Paris, FRA Rock en Seine
Ik zeg dat dat makkelijk moet lukken
Hmmmm, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Nuttig om te weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef mindgames het volgende:
Wedden dat die prijzen op Marktplaats flink gefuckt worden door de organisatie zelf om zwarthandel tegen te gaan. Dat zie je tegenwoordig bij veel concerten. Torenhoge biedingen op kaartjes, en dan 2 dagen van te voren een bericht van dezelfde verkoper dat de potentiële koper niets meer van zich heeft laten horen en hij nog met de kaarten zit
Oh ja, en daar komt bij dat er dan vaak alsnog kaarten worden verkocht aan de kassa, door de zaal zelf. Dan worden de zwarthandelaren bij de ingang van de zaal ook nog eens gefuckt. Goede zaak. Maar bij festivals zal dat iets anders zijn...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef webfreak het volgende:
Hmmmm, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Nuttig om te weten.
Nouja, ik was sowieso niet van plan 300 ballen voor één kaartje te betalen
In dat geval naaien ze dus ook mensen die wél gewoon eerlijk hun kaartje kwijt kunnen. Ik geloof er niet zo in, in dat verhaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef mindgames het volgende:
Wedden dat die prijzen op Marktplaats flink gefuckt worden door de organisatie zelf om zwarthandel tegen te gaan. Dat zie je tegenwoordig bij veel concerten. Torenhoge biedingen op kaartjes, en dan 2 dagen van te voren een bericht van dezelfde verkoper dat de potentiële koper niets meer van zich heeft laten horen en hij nog met de kaarten zit.
Opzich valt het me wel op dat op Marktplaats steeds dezelfde mensen de prijs opdrijven. Mensen die 3 uur achter elkaar 250 tot 300 euro (!) bieden op vrijwel ieder kaartje... Je zou zeggen: die moeten na een tijdje beet hebben, voor dat geld. Maar ze blijven doorgaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval naaien ze dus ook mensen die wél gewoon eerlijk hun kaartje kwijt kunnen. Ik geloof er niet zo in, in dat verhaal.
In feite kunnen hoge biedingen ook niet worden aangepakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Laton het volgende:
onzin dat marktplaats verhaal, maar ze kunnen wel op verzoek van organisatie hoge biedingen aanpakken geloof ik.
Dat zijn gewoon geen snuggere mensenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Opzich valt het me wel op dat op Marktplaats steeds dezelfde mensen de prijs opdrijven. Mensen die 3 uur achter elkaar 250 tot 300 euro (!) bieden op vrijwel ieder kaartje... Je zou zeggen: die moeten na een tijdje beet hebben, voor dat geld. Maar ze blijven doorgaan.
Nouja, het kan ook toeval zijn natuurlijk
Nouja, in dit geval is 't natuurlijk eigen schuld als je geen kaartje hebt (zoals ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef Laton het volgende:
bespottelijk genoeg wel ja. die tickets4u zou ik nog wel eens in de hens willen zetten. tyfuslijers dat soort mensen.
Ik heb het dus niet eens echt over festivals, dat lijkt mij veel te massaal voor deze truc. Ik heb het vooral over exclusieve optredens. Zie ook dit artikel. En de zwarthandel-markt 'verzieken' door loze biedingen op Marktplaats is ook een methode. Dat kan bij kaarten voor een festival wel weer makkelijk toegepast worden. Waarom zouden de biedingen op Marktplaats zo belachelijk hoog zijn, en op de gecontroleerde site eBay binnen proporties?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval naaien ze dus ook mensen die wél gewoon eerlijk hun kaartje kwijt kunnen. Ik geloof er niet zo in, in dat verhaal.
als zij niet hadden ingekocht had jij misschien nog een kaartje. ik kots op dat soort bedrijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:59 schreef webfreak het volgende:
[..]
Nouja, in dit geval is 't natuurlijk eigen schuld als je geen kaartje hebt (zoals ik).
Maar als bepaalde concerten binnen 10 minuten uitverkopen, en vervolgens zie je dat tickets4U er tientallen aanbiedt voor 3x de prijs... Dan wordt 't ook rood voor mijn ogen.
Was 't maar zo makkelijk. Ik bel sowieso liever, maar de meesten zetten er geen telefoonnummers bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon geen snuggere mensen
Je moet de telefoon pakken zeggen: ik koop die kaarten NU van je, end of story.
That's the spirit!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef webfreak het volgende:
Nouja, nu zit iedereen op marktplaats.. Maar ondertussen hebben we nog 3 weken tot Lowlands. In de tussentijd kunnen er nog een hoop benen breken, relaties op de klippen lopen en andere onvoorziene dingen.. Dus ik schat m'n kansen vrij aardig in
anders is er voor een paar tientjes nog wel een plekje vrij in mijn tasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef webfreak het volgende:
[..]
Was 't maar zo makkelijk. Ik bel sowieso liever, maar de meesten zetten er geen telefoonnummers bij.
Ik heb vandaag 10 nummers gebeld, maar allemaal waren ze hun kaartje al kwijt!
Ik heb zo'n 25 mails verstuurd, waarop ik zo'n 3 reacties heb ontvangen..
Nouja, nu zit iedereen op marktplaats.. Maar ondertussen hebben we nog 3 weken tot Lowlands. In de tussentijd kunnen er nog een hoop benen breken, relaties op de klippen lopen en andere onvoorziene dingen.. Dus ik schat m'n kansen vrij aardig in
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:02 schreef webfreak het volgende:
Op martkplaats zegt iemand er 30 te hebben...
Maar dat vertrouw ik niet echt. Dikke kans dat 't nepkaartjes zijn. Van die gasten die lege kaartjes jatten bij een postkantoor, en vervolgens zelf de info erop printen. Die dingen schijnen nauwelijks van echt te onderscheiden.
Nouja, ik waag het er maar niet op.
Ofwel probeer heet te winnen, bij 3voor12, oor, de volkskrant enzo of trouw met iemand die 2 kaarten heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
Net heb ik de Volkskrant weer eens rondgebracht, vanaf vandaag de zegeltjesactie. Ik heb er net 4 overgehouden en aan de leidinggevende gevraagd of ie maandag alles wat ie over heeft mee te brengen
Mja, proberen kan geen kwaad.. Al zijn er natuurlijk duizend andere meedingers, dus de kans is niet bijster groot.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Ofwel probeer heet te winnen, bij 3voor12, oor, de volkskrant enzo
Joh... die gasten zijn bijna net zo legendarisch als sonic youth.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef Markjuh het volgende:
Oh Ja, tip voor de mensen die nog nooit Dinosaur Jr. hebben gezien, ga er heen.
Op zich wel, maar de naam Sonic Youth is over het algemeen net wat bekender. En ik denk dat Sonic Youth wel wat meer publiek trekt dan Dinosaur Jr.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Joh... die gasten zijn bijna net zo legendarisch als sonic youth.
Er staat niets in het reglement over het aantal keer dat je mee mag doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
Net heb ik de Volkskrant weer eens rondgebracht, vanaf vandaag de zegeltjesactie. Ik heb er net 4 overgehouden en aan de leidinggevende gevraagd of ie maandag alles wat ie over heeft mee te brengen
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de naam Sonic Youth is over het algemeen net wat bekender.
* De actie geldt voor abonnees én loskopers van de Volkskrant.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er staat niets in het reglement over het aantal keer dat je mee mag doen
En ik kwam gisteravond terug van vakantie en had zoiets van, hmm morgen lowlands ticket maar meteen kopen. Check ik vervolgens mijn mail en lees dat een vriend van me zijn ticket nog had gekocht die middag om vervolgens op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Roellio het volgende:
Pffff! Ik ben al 3,5e week op vakantie. Mijn salaris werd gister gestort en ik dacht: "Laat ik eens een kaartje halen vanuit het buitenland, op ticketservice.nl".
Een 20 minuten later waren ze uitverkocht!
Weet je zeker dat ze echt zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
2 kaartjes voor 340.. Ik mag niet klagen
Proficiat. Wel nog even zweten totdat je langs de scancontrole bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
Je had ook gewoon naar Pukkelpop kunnen gaan. Line-up ongeveer het zelfde (iets beter zelfs vind ik) en dan had je niet zo veel moeten betalen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
Dit riekt naar oplichterijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
En dan zonder 9 vrienden, die wel allemaal naar LL gaan... Yeah rightquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon naar Pukkelpop kunnen gaan. Line-up ongeveer het zelfde (iets beter zelfs vind ik) en dan had je niet zo veel moeten betalen!
quote:
Truequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:18 schreef webfreak het volgende:
Hij belde mij, ik zeg "340", hij ging akkoord..
Ik heb z'n telefoonnummer en z'n adres (beiden gecheckt.. kloppen)
Een béétje oplichter had het anders aangepakt.
Dat is best viesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik gad nog een kaartje over omdat een vriend niet mee gaat. Vandaag kaartje verkocht voor 250¤
3 dagen gratis bier drinken![]()
Het is gewoon de markt van vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Roellio het volgende:
Er zijn weinig dingen in de wereld waar ik me daadwerkelijk kwaad om kan maken, dingen interesseren me normaal gesproken simpelweg geen fuck. Maar als opkoopbureau muziekliefhebbers de kans op tickets voor wat voor evenement dan ook ontnemen vind in verachtelijk.
Als ik terug ben van vakantie zal ik eens een mooie brief voor het ministerie schrijven en ergens plaatsen zodat men die kan ondertekenen.
Niet geheel. Het is net alsof ik, terwijl het 35 graden is in Nederland, in elke supermarkt al het bier en bbq-vlees opkoop en op de hoek van de straat voor 300% meer ga verkopen. Het verstoort de relatie tussen de producent van goederen en/of diensten en de consument.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Het is gewoon de markt van vraag en aanbod.
Vergeet niet dat mensen maanden de tijd hebben gehad om zelf een kaartje te fixen. Het is triest maar wel slim van die bedrijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet geheel. Het is net alsof ik, terwijl het 35 graden is in Nederland, in elke supermarkt al het bier en bbq-vlees opkoop en op de hoek van de straat voor 300% meer ga verkopen. Het verstoort de relatie tussen de producent van goederen en/of diensten en de consument.
Het is, uiteraard, (nog) niet illegaal, maar aangezien er enige tijd geleden al door meerdere personen kamervragen over zijn gesteld leeft het onderwerp schijnbaar wel.
Bij lowlands wel, maar je hebt genoeg andere evenementen waar dat niet het geval was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mensen maanden de tijd hebben gehad om zelf een kaartje te fixen. Het is triest maar wel slim van die bedrijven.
Inderdaad, kan ook geen medelijden hebben met de mensen die nog geen kaart hebeen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Beetje jammer als er nu nog mensen gaan zeuren dat ze geen kaartje hebben. Je kan ze al heel lang kopen
Kom op man, Kaiserchiefs, Motorhead en Interpol heeft iedere festivalganger de afgelopen jaren al duizenden keren kunnen zien. Tool is dan wel een redelijke naam maar zeker geen headliner. The Arcade Fire is wel headliner waardig maar is nog niet zo groot hier als bv. in Canada en Sonic Youth is nou ook niet echt een ubergrote naam.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef Markjuh het volgende:
Ik snap niet dat er mensen dit jaar klagen over de lineup. Als je van dance houdt dan heb je al helemaal geen recht van klagen. Hier kan 5 days off een puntje aan zuigen. En verder, NiN, Tool, Sonic Youth. Kaiser Chiefs, The Killers, Motörhead, Interpol. Dat zijn toch echt hele grote namen. Niet dat het allemaal mijn ding is maar alleen het feit dat Sonic Youth komt moet al voldoende ijn om een kaartje te kopen. Legendarische band. En natuurlijk de minder iets minder bekande acts die zeker de moeite waard zijn naar mijn mening.
Waar had ik Interpol in 2004, 2005 en 2006 moeten zien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Kom op man, Kaiserchiefs, Motorhead en Interpol heeft iedere festivalganger de afgelopen jaren al duizenden keren kunnen zien.
Ik zou TOOL niet direct als redelijk grote naam bestempelen...het redelijk mag weg...maar t zou de 5e keer zijn dat ik ze zie in een jaar. Zo komen ze nooit en zo hebben ze een tienrittenkaart NL.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Kom op man, Kaiserchiefs, Motorhead en Interpol heeft iedere festivalganger de afgelopen jaren al duizenden keren kunnen zien. Tool is dan wel een redelijke naam maar zeker geen headliner. The Arcade Fire is wel headliner waardig maar is nog niet zo groot hier als bv. in Canada en Sonic Youth is nou ook niet echt een ubergrote naam.
Neemt niet weg dat ik graag zou willen gaan, maar zeker niet omdat de line-up dit jaar zo enorm vet is.
Dinosaur Jr.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik zou TOOL niet direct als redelijk grote naam bestempelen...het redelijk mag weg...maar t zou de 5e keer zijn dat ik ze zie in een jaar. Zo komen ze nooit en zo hebben ze een tienrittenkaart NL.
Rockin' Parkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waar had ik Interpol in 2004, 2005 en 2006 moeten zien?
Wie maakt hem?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:31 schreef ondeugend het volgende:
Is er al een ; 'Ik ga naar LL en neem mee topic" eigenlijk?![]()
Nee niet dit subforum natuurlijk.
Jijquote:
Inderdaad. En alhoewel ik er persoonlijk niks mee heb denk ik dat Kaiser Chiefs ook zeker wel een grote is, hoe vaak is dat recente hitje van ze niet op de radio langsgekomen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
TOOL en Sonic Youth zijn echt wel megagrote namen he. Mischien dat een arcade fire op het moment wat populairder is maar als je ziet hoe lang een Sonic Youth en hoeveel invloed SOnic Youth gehad heeft op de hedendaagse muziek, dan mag een arcade fire hun veters nog niet strikken.
Ja, ze SMS'en volgens mij iedereen die op marktplaats opzoek is naar kaartjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:03 schreef Suuhuuss het volgende:
haha, daar deed ik dus ook aan mee. Prutsers.
Wat je zegt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:28 schreef Laton het volgende:
het nachtprogramma alleen al is helemaal prima.
Oh, ik pas als ze zo lui zijn dat ze 20.000 man gewoon 'ROEBIEROEBIEROEBIE AAAAAAH" uit de maat laten zingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:47 schreef HAL9000S het volgende:
Als ik rubyrubyrubyruby hoor dan ren ik echt huilend weg
Gelukkig is de kans vrij klein dat ik dat ga meemaken aangezien ik Kaiserschiefs ga mijden als de pestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh, ik pas als ze zo lui zijn dat ze 20.000 man gewoon 'ROEBIEROEBIEROEBIE AAAAAAH" uit de maat laten zingen..
Dat hebben ze dan slim bekeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:09 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, ze SMS'en volgens mij iedereen die op marktplaats opzoek is naar kaartjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |