quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:02 schreef webfreak het volgende:
Op martkplaats zegt iemand er 30 te hebben...
Maar dat vertrouw ik niet echt. Dikke kans dat 't nepkaartjes zijn. Van die gasten die lege kaartjes jatten bij een postkantoor, en vervolgens zelf de info erop printen. Die dingen schijnen nauwelijks van echt te onderscheiden.
Nouja, ik waag het er maar niet op.
Ofwel probeer heet te winnen, bij 3voor12, oor, de volkskrant enzo of trouw met iemand die 2 kaarten heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
Net heb ik de Volkskrant weer eens rondgebracht, vanaf vandaag de zegeltjesactie. Ik heb er net 4 overgehouden en aan de leidinggevende gevraagd of ie maandag alles wat ie over heeft mee te brengen
Mja, proberen kan geen kwaad.. Al zijn er natuurlijk duizend andere meedingers, dus de kans is niet bijster groot.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Ofwel probeer heet te winnen, bij 3voor12, oor, de volkskrant enzo
Joh... die gasten zijn bijna net zo legendarisch als sonic youth.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef Markjuh het volgende:
Oh Ja, tip voor de mensen die nog nooit Dinosaur Jr. hebben gezien, ga er heen.
Op zich wel, maar de naam Sonic Youth is over het algemeen net wat bekender. En ik denk dat Sonic Youth wel wat meer publiek trekt dan Dinosaur Jr.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Joh... die gasten zijn bijna net zo legendarisch als sonic youth.
Er staat niets in het reglement over het aantal keer dat je mee mag doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
Net heb ik de Volkskrant weer eens rondgebracht, vanaf vandaag de zegeltjesactie. Ik heb er net 4 overgehouden en aan de leidinggevende gevraagd of ie maandag alles wat ie over heeft mee te brengen
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Op zich wel, maar de naam Sonic Youth is over het algemeen net wat bekender.
* De actie geldt voor abonnees én loskopers van de Volkskrant.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er staat niets in het reglement over het aantal keer dat je mee mag doen
En ik kwam gisteravond terug van vakantie en had zoiets van, hmm morgen lowlands ticket maar meteen kopen. Check ik vervolgens mijn mail en lees dat een vriend van me zijn ticket nog had gekocht die middag om vervolgens op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Roellio het volgende:
Pffff! Ik ben al 3,5e week op vakantie. Mijn salaris werd gister gestort en ik dacht: "Laat ik eens een kaartje halen vanuit het buitenland, op ticketservice.nl".
Een 20 minuten later waren ze uitverkocht!
Weet je zeker dat ze echt zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
2 kaartjes voor 340.. Ik mag niet klagen
Proficiat. Wel nog even zweten totdat je langs de scancontrole bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
Je had ook gewoon naar Pukkelpop kunnen gaan. Line-up ongeveer het zelfde (iets beter zelfs vind ik) en dan had je niet zo veel moeten betalen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
Dit riekt naar oplichterijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:54 schreef webfreak het volgende:
Ik heb beet!!
En dan zonder 9 vrienden, die wel allemaal naar LL gaan... Yeah rightquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon naar Pukkelpop kunnen gaan. Line-up ongeveer het zelfde (iets beter zelfs vind ik) en dan had je niet zo veel moeten betalen!
quote:
Truequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:18 schreef webfreak het volgende:
Hij belde mij, ik zeg "340", hij ging akkoord..
Ik heb z'n telefoonnummer en z'n adres (beiden gecheckt.. kloppen)
Een béétje oplichter had het anders aangepakt.
Dat is best viesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:29 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik gad nog een kaartje over omdat een vriend niet mee gaat. Vandaag kaartje verkocht voor 250¤
3 dagen gratis bier drinken![]()
Het is gewoon de markt van vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Roellio het volgende:
Er zijn weinig dingen in de wereld waar ik me daadwerkelijk kwaad om kan maken, dingen interesseren me normaal gesproken simpelweg geen fuck. Maar als opkoopbureau muziekliefhebbers de kans op tickets voor wat voor evenement dan ook ontnemen vind in verachtelijk.
Als ik terug ben van vakantie zal ik eens een mooie brief voor het ministerie schrijven en ergens plaatsen zodat men die kan ondertekenen.
Niet geheel. Het is net alsof ik, terwijl het 35 graden is in Nederland, in elke supermarkt al het bier en bbq-vlees opkoop en op de hoek van de straat voor 300% meer ga verkopen. Het verstoort de relatie tussen de producent van goederen en/of diensten en de consument.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Het is gewoon de markt van vraag en aanbod.
Vergeet niet dat mensen maanden de tijd hebben gehad om zelf een kaartje te fixen. Het is triest maar wel slim van die bedrijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet geheel. Het is net alsof ik, terwijl het 35 graden is in Nederland, in elke supermarkt al het bier en bbq-vlees opkoop en op de hoek van de straat voor 300% meer ga verkopen. Het verstoort de relatie tussen de producent van goederen en/of diensten en de consument.
Het is, uiteraard, (nog) niet illegaal, maar aangezien er enige tijd geleden al door meerdere personen kamervragen over zijn gesteld leeft het onderwerp schijnbaar wel.
Bij lowlands wel, maar je hebt genoeg andere evenementen waar dat niet het geval was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vergeet niet dat mensen maanden de tijd hebben gehad om zelf een kaartje te fixen. Het is triest maar wel slim van die bedrijven.
Inderdaad, kan ook geen medelijden hebben met de mensen die nog geen kaart hebeen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Beetje jammer als er nu nog mensen gaan zeuren dat ze geen kaartje hebben. Je kan ze al heel lang kopen
Kom op man, Kaiserchiefs, Motorhead en Interpol heeft iedere festivalganger de afgelopen jaren al duizenden keren kunnen zien. Tool is dan wel een redelijke naam maar zeker geen headliner. The Arcade Fire is wel headliner waardig maar is nog niet zo groot hier als bv. in Canada en Sonic Youth is nou ook niet echt een ubergrote naam.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef Markjuh het volgende:
Ik snap niet dat er mensen dit jaar klagen over de lineup. Als je van dance houdt dan heb je al helemaal geen recht van klagen. Hier kan 5 days off een puntje aan zuigen. En verder, NiN, Tool, Sonic Youth. Kaiser Chiefs, The Killers, Motörhead, Interpol. Dat zijn toch echt hele grote namen. Niet dat het allemaal mijn ding is maar alleen het feit dat Sonic Youth komt moet al voldoende ijn om een kaartje te kopen. Legendarische band. En natuurlijk de minder iets minder bekande acts die zeker de moeite waard zijn naar mijn mening.
Waar had ik Interpol in 2004, 2005 en 2006 moeten zien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Kom op man, Kaiserchiefs, Motorhead en Interpol heeft iedere festivalganger de afgelopen jaren al duizenden keren kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |