de line up is ronduit bagger vergeleken met vorig jaar. Vandaar dat het niet zo heel erg is om het een keer te missen. Pinkpop zal volgend jaar deze line up niet meer kopieren denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:35 schreef greatgonzo het volgende:
toch sta ik te kijken dat het zo snel is uitverkocht, line-up is niet echt heel veel beter dan vorige jaren.
Of zou het komen doordat PP in tegenstelling tot vorig jaar, niet geheel uitverkocht was?
Ik maakte een sprongetje in de lucht. 60000 was inderdaad veel te veel. Het moet wel leuk blijven (het biertje moet binnen 2 minuten handbereik zijnquote:
nondegodverquote:
Jij hebt geen eens recht van sprekenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:01 schreef kweek89 het volgende:
ik vind dit de meeste kut lineup die ik ooit heb gezien op lowlands...en toch word dit mijn 1ste lowlands jaarstom hé
had je nou maar een kaartje voor mij gekochtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor 800 euro mag je mijn kaartje hebben.
TMF zond vorig jaar ook al wat uit, net als MTV. En 'commerciële troep' is er altijd. Dus ik denk niet dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal een ding zeggen, het is zo druk (denk ik) omdat tmf het uitzend en the kaiser chiefs komen (commerciele troep).
jij wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:07 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Jij hebt geen eens recht van spreken![]()
![]()
check PIquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nondegodver
Ik heb hier een hekel aan
Ik doelde op mijn eigen spelfout, niet op jouw wijzen eropquote:
Dat zijn nog niet de tenten van LL, ik fiets dagelijks langs het terrein want dat ligt op mijn bike route.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik was vanochtend even in Walibi, maar de opbouw is nu al in volle gang. Een aantal tentjes stond al zag ik.
Op Lowlands.nl geven ze ook elke week kaartjes weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:29 schreef Aoristus het volgende:
Je kan nog meedoen in de loterij van de volkskrant en die van 3voor12
Bij de Oor ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op Lowlands.nl geven ze ook elke week kaartjes weg.
Eh.... geldkwestie?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:19 schreef whosvegas het volgende:
Stelletje sukkels, de kaartverkoop is al in januari begonnen.
Waarom moeten zoveel mensen op het laatste moment een kaartje halen
Dan moet je een foto maken die en grappig is en die hippie achtig overkomt en je moet er postzegels bij zoeken. Je krijgt het bepaald niet voor niets he?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op Lowlands.nl geven ze ook elke week kaartjes weg.
Nee, ik kan me voorstellen dat je dan liever +/- 190 euro aan iemand op Martplaats betaalt voor een kaartje waarvan je niet met 100% zekerheid kunt zeggen of het echt is. Absoluut.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan moet je een foto maken die en grappig is en die hippie achtig overkomt en je moet er postzegels bij zoeken. Je krijgt het bepaald niet voor niets he?![]()
Sterkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:01 schreef renzell het volgende:
Maar serieus... is het écht uitverkocht ja?!![]()
Huel hard rennen, met klotsende dienbladen vol bier en uitglijdend op je kaplaarsjes, dan kun je overal nét de helft van meepikken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind dit trouwens de beste lineup in de 3 jaar dat ik naar Lowlands ga. Alleen het schema minder, waardoor ik de helft mis.
Easy come, easy go. Ik heb nog een kleine optie achter de hand voor een eventuele vip kaartquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik kan me voorstellen dat je dan liever +/- 190 euro aan iemand op Martplaats betaalt voor een kaartje waarvan je niet met 100% zekerheid kunt zeggen of het echt is. Absoluut.
Ik heb nog een 2e kaartje liggen...quote:I am Canadian living in Zaandam since April working as an au pair and it has been my dream since I heard about Lowlands to go. I really, really, really want to go and will do just about anything to go so if you have a ticket to Lowlands that you are willing to sell please consider selling it to me.
I have just been totally broken hearted in the last week cuz the love of my life broke up with me and I was supposed to have gone out to buy a ticket last week but because I was so sad I didn't and now today when I finally felt ok enough to go out and buy myself a ticket I found out they are all sold out. I am absolutely miserable sad about it and I must go.
I really want to see NIN and Tool play cuz they are two of my favourite bands. Please oh please PLEASE if you have a ticket to sell then sell it to me! I will pay you 150euros up to 160euros if you like.
Gatver.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
Bij oor geven ze elke 2 weken kaarten weg, dan moet je een foto maken dat je klaar komt voor LL
Denk dat hij het over de vrouwelijke adverteerders heeft.quote:
LOL, ik had niet eens in de gaten dat het een vent was! Ik dacht au pairs meestal vrouwelijk waren.quote:
Welnee. Het verkoopt uit, omdat Lowlands consistent kwaliteit levert, al verzorgt Patrick Jumpen op iedere avond de slotact.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal een ding zeggen, het is zo druk (denk ik) omdat tmf het uitzend en the kaiser chiefs komen (commerciele troep).
Sonic Youth, Interpol, Dizzee Rascal, C-Mon & Kipsky en het nodige Nederlandse hiphopgeweld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik vind dit trouwens de beste lineup in de 3 jaar dat ik naar Lowlands ga. Alleen het schema minder, waardoor ik de helft mis.
Schrijf je terug: pleaze send ur picture, I really really really want to know to who I am donating my servicequote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
LOL, ik had niet eens in de gaten dat het een vent was! Ik dacht au pairs meestal vrouwelijk waren.
Nee, dan laat maar.![]()
vergeet het maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef webfreak het volgende:
VRAAGJE!
Ok, ik heb een kaartje.. Zo'n uitgeprint ding, met een barcode.
Echter, er staat een naam op. En dat is natuurlijk de naam van de originele koper.. Zou je je bij binnenkomst moeten legitimeren??
Heeft iemand hier ervaring mee?
bij voorbaat dank
Op de site staat dat je je moet kunnen legitimeren maar dat dat hoofdzakelijk geldt om vast te stellen of je 16 jaar of ouder bent. Dus bij twijfelgevallen vragen ze om je ID. Verder controleren ze niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef webfreak het volgende:
VRAAGJE!
Ok, ik heb een kaartje.. Zo'n uitgeprint ding, met een barcode.
Echter, er staat een naam op. En dat is natuurlijk de naam van de originele koper.. Zou je je bij binnenkomst moeten legitimeren??
Heeft iemand hier ervaring mee?
bij voorbaat dank
vergeet het maar, je hoeft je echt niet te legitimerenquote:
Toch niet als je 'm direct van een site afhaalt zoals ticketmaster?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enge aan die barcode dingen is dat 'ie vaker verkocht kan zijn.
Ik denk dat je je sofi nummer mee moet nemenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef webfreak het volgende:
[..]
vergeet het maar, je hoeft je echt niet te legitimeren
of
vergeet het maar, dat kaartje kun je door de plee spoelen
?
Nee, inderdaad. Maar uit de post van die knakker maak ik op dat 'ie hem van een ander gekocht heeftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Toch niet als je 'm direct van een site afhaalt zoals ticketmaster?
Ik zou nooit een E-ticket overkopen, teveel kans dat ze je neppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar uit de post van die knakker maak ik op dat 'ie hem van een ander gekocht heeft
Maar wellicht zet 'ie het gek neer
Like, duhquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik zou nooit een E-ticket overkopen, teveel kans dat ze je neppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |