Uiteraard. Als Alex komt, dan zit hij natuurlijk op de bank. We kunnen niet om het weergaloze duo Da Costa-Addo heen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
stel je voor Alex nog 1 jaar bij PSV
Maar met wel nummer ?
34
ik zal wel happen of één van jullie niet begrijpen, maar tlk bedoelt natuurlijk dat de eerste officiele rugnummer lijst al is vrij gegeven (voor de mensen die uiteraard t nieuwe shirt wouden), en dat 34 pas het eerste vrije nummer is zon beetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Uiteraard. Als Alex komt, dan zit hij natuurlijk op de bank. We kunnen niet om het weergaloze duo Da Costa-Addo heen.
Dat bedoelt hij jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:53 schreef KELDER het volgende:
[..]
ik zal wel happen of één van jullie niet begrijpen, maar tlk bedoelt natuurlijk dat de eerste officiele rugnummer lijst al is vrij gegeven (voor de mensen die uiteraard t nieuwe shirt wouden), en dat 34 pas het eerste vrije nummer is zon beetje
Wie/wat houdt 'm tegen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Culina zou weg willen.
naar Engeland nog wel........ met 2 miljoen voor hem ben ik tevreden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Culina zou weg willen.
Mompelt iets over waterfiets, strik er om, pak worstenbroodjes mee en trappenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:42 schreef DennieXL het volgende:
Ik zie ook liever Culina vertrekken dan Mika.
Huh? Is toch gewoon dezelfde als vorig jaar dacht ik?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:supporters club card binnen
vind hem niet zo bijzonder dit jaar
niet de seizoenskaart hèquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Daemician het volgende:
[..]
Huh? Is toch gewoon dezelfde als vorig jaar dacht ik?![]()
quote:Makaay praat in de nieuwe Voetbal International over De Transfer van het Jaar. Bijvoorbeeld wat de doorslag gaf om voor Feyenoord te kiezen. 'Geld speelt in mijn keuzes nauwelijks een rol, alleen moet ik wel het idee hebben dat ik serieus word genomen. Dat gevoel had ik niet bij PSV, dat zich als eerste meldde, en dan is het bij mij meteen klaar, over en sluiten.'
Dat vraag ik me ook af. Zometeen maar eens die VI halen, vreemde uitspraak (al blijft het een teasertje natuurlijk en zal het wel weer meevallen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef Suijk het volgende:
Maar wat bedoelt hij met serieus genomen worden?
Door wie dan? Valkx?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Het ging bij meerdere spelers fout
Denk dat dat door 1 man komt
PSV wilde Lazovic of Makaay, maar eigenlijk liever Lazovic aangezien die nog restwaarde heeft.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:57 schreef Suijk het volgende:
Maar wat bedoelt hij met serieus genomen worden?
Vond hem ook niet echt mooi, heb hem ook binnnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef rubbereend het volgende:supporters club card binnen
vind hem niet zo bijzonder dit jaar
Ach hou die ouwe zuurpruim maar daar. Hij is al lang over z'n top heen en kan alleen nog maar slechter worden en niet beter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
PSV legde de prioriteit bij Lazovic en maakte dus niet direct veel werk van Makaay. Dat hij dat dan zo oppikt is begrijpelijk. Hij zou wel wat meer onderbouwing mogen geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |