freud - vrijdag 27 juli 2007 @ 09:09:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
[..]
Had hetzelfde probleem freud =]
<uitleg weg>
Ben ik het nog wel mee eens ook... Op deze manier kan ik er nog wel mee leven. Het wordt een ander verhaal als iedere post wordt afgewisseld met een banner natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef ..zapper het volgende:
Waarop ik nog riep: Mwah, ze staan netjes helemaal onderaan. Ik vind dat Danny best een boterham mag verdienen aan Fok, dus so be it.
Ik denk dat de banners (nog) niet subforum specifiek zijn... Op zich geen slecht idee overigens... Advertenties voor de kinderopvang in OUD, lastminutes reclames in TRV etc.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
banners ik begrijp t wel
vind t alleen ronduit ruk dat als de pagina nog niet helemaal geladen is, en jij op je at wilt klikken de pagina net verspringt en je op een pag uitkomt waar je niet wil uitkomen.
wat heeft dat nu met fot te maken
Die Google ads zijn juist altijd content specifiek, door al het geflirt in het SC komen er veel dating ads, en kennelijk heeft er ook iemand over naakt iets gehad ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat de banners (nog) niet subforum specifiek zijn... Op zich geen slecht idee overigens... Advertenties voor de kinderopvang in OUD, lastminutes reclames in TRV etc.
moet je mij nu eens aangeven van voor die post over dat naakt waar eerder iets over naakt gevallen is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die Google ads zijn juist altijd content specifiek, door al het geflirt in het SC komen er veel dating ads, en kennelijk heeft er ook iemand over naakt iets gehad ofzo.
Fok kan ze wel minder content specifiek maken als ze willen, door de content die zij belangrijk vinden naar Google te targetten, het is best een mooi systeem.
Op de woorden seksualiteit en fotografie denk ik, welke allebei in interface elementen op alle pagina's voorkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je mij nu eens aangeven van voor die post over dat naakt waar eerder iets over naakt gevallen is.
ik zou t in dit topic iig niet weten
Daar ligt nog wel een grens ja. Wat mij betreft kan een fipo ad nog net (die heb ik ooit zelf verzonnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het nog wel mee eens ook... Op deze manier kan ik er nog wel mee leven. Het wordt een ander verhaal als iedere post wordt afgewisseld met een banner natuurlijk...
ach liever rondom t forum. heb toch plaats zat, links en rechtsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daar ligt nog wel een grens ja. Wat mij betreft kan een fipo ad nog net (die heb ik ooit zelf verzonnendus wat kan ik daar tegenin brengen), maar iedere post of links rechts boven onder enzo niet, maar dat mag ook niet van Google, ze hebben een restrictie in het aantal ads dat je per pagina mag tonen
.
Ik heb de bewuste posts van freud al per PM gemeld aan Danny...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij he heeft Danny wel eens mensen gebanned omdat ze banners blockten
<uitleg weg>quote:
Absoluut, heb er met een mini forum van 20-30 gebruikers mee geexperimenteerd en we konden per maand voor net geen 100 euro bier kopen van de adsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
<uitleg weg>
Klaar
En de inkomsten van Ads kan aardig oplopen
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de bewuste posts van freud al per PM gemeld aan Danny...![]()
Damn, net te laat met m'n Nazi smiley aanpassing...quote:
Dierendag voor systeembeheerders? Het moet niet gekker worden...quote:
Je hebt je objectief gehaald?quote:
Ik denk dat ik volgend weekend nog even een ritje langs KameraExpress ga maken om wat spulletjes voor de vakantie te kopen. Heb jij daar wel eens besteld? Zo ja, hoe is dat bevallen?quote:
Oh, dat gaat echt soepel, maar ik zit er vlak bij, dus rij meestal ff langs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend weekend nog even een ritje langs KameraExpress ga maken om wat spulletjes voor de vakantie te kopen. Heb jij daar wel eens besteld? Zo ja, hoe is dat bevallen?
Heb jij ervaring met flitsers van Sigma?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, dat gaat echt soepel, maar ik zit er vlak bij, dus rij meestal ff langs.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:04 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] brengt een kopje kofiie voor hm2 [afbeelding
Ik had het bijna zelf kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
<uitleg weg>
Klaar
En de inkomsten van Ads kan aardig oplopen
Ik ook hoor. En geen kadootjes, bloemen of andere zaken ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Happy Sysaddminday to you
Kon gewoon m'n eigen koffie inschenken
Stel thuigh hiero
Ik zit er nog dichter bijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, dat gaat echt soepel, maar ik zit er vlak bij, dus rij meestal ff langs.
* PdeHoog wijst naar HM2quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met flitsers van Sigma?
@HM2: Heb jij ervaring met de Canon variant van deze: Sigma EF-500 DG Super Nikon-D AF?quote:
Hier is ie al een heel stuk goedkoperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef NoXxa het volgende:
Zow net even naar de foto speciaal zaak geweest. En gekeken hoeveel de LowePro Orion Trekker II kost. Maar liefst 120 lieve eurootjes wilde de beste man er voor hebben. Ik heb hem bedankt...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
Dames/heren,
Uitlegjes van hoe ads te blocken mogen niet! Niet meer doen dus graag
Oja werk, dat moet ik zo ook maar eens gaan doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit er nog dichter bijmet mijn werk dus
PdeHoog, moet ik je vinger breken ofzo??quote:
Nee heb geen ervaring met Sigma Flitsers... Ik moet je daarvoor helaas verwijzen naar het EOSDig-forumquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@HM2: Heb jij ervaring met de Canon variant van deze: Sigma EF-500 DG Super Nikon-D AF?
Hoe zouden ze daar reageren op een post die begint als volgt:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
Nee heb geen ervaring met Sigma Flitsers... Ik moet je daarvoor helaas verwijzen naar het EOSDig-forum![]()
quote:Hoi, ik ben nieuw hier en voor mijn Nikon camera...
Ze zullen je wel 'normaal' behandelen, omdat er groot verloop van leden en mods/admins is..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zouden ze daar reageren op een post die begint als volgt:
[..]
Tja dat vind ik dan weer wel erg jammer, persoonlijk zou ik het liefst een opt-out in de forum opties zien voor aangemelde deelnemers, de ads leveren dan nog ruim voldoende op en alleen de zeikerds gaan voor opt-out. Ik krijg nu heel erg de neiging om een dikke link in mn footer te plaatsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
Dames/heren,
Uitlegjes van hoe ads te blocken mogen niet! Niet meer doen dus graag
* Ynske trekt zich niets van bovenstaande aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn wel weer op de zeiktour heDanny mag geen banners plaatsen op zijn forum want dat is vervelend (hoewel je ze verder niet ziet of zo onderaan de pagina), er zou misschien wel eens een user vals kunnen spelen bij de fotowedstrijd waarna deze persoon gelijk maar met het bewijs op tafel moet komen om zijn onschuld te bewijzen en de modjes kunnen het wederom niet goed doen.
Stop lekker met zeiken en ga fotograferen of zo .......
Nee hoor eerder op de realistische tour. Soms is het gewoon hendig om even iets verder na te denken dan een neus lang is met dit soort zaken, en daar is Danny nogal eens lomp in, als je gewoon even leest zie je dat ik niets tegen de ads heb, maar tis weer de manier waarop enzo. Ik heb ze daarom inmiddels nu ook zelf uitgezet, werkt averechts en dat mag ik best wel even laten weten, zeikerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn wel weer op de zeiktour heDanny mag geen banners plaatsen op zijn forum want dat is vervelend (hoewel je ze verder niet ziet of zo onderaan de pagina), er zou misschien wel eens een user vals kunnen spelen bij de fotowedstrijd waarna deze persoon gelijk maar met het bewijs op tafel moet komen om zijn onschuld te bewijzen en de modjes kunnen het wederom niet goed doen.
Stop lekker met zeiken en ga fotograferen of zo .......
Fotokonijnenberg ligt onderuit...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hier is ie al een heel stuk goedkoper
lang leven de zoekfunctie van oppergod Dannyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:20 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Fotokonijnenberg ligt onderuit....
Is er eigenlijk een tassen topic op Fok dat niet uit het jaar kruik stamt? Want heb nog wel een tassen vraag.
Gebeurd er eens was in deze regio is 't weer niets spectaculairsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:29 schreef ..zapper het volgende:
Ikea Delft ontruimd na brand, Freud kan meteen z'n nieuwe lens even uitproberen.
-edit o laat maar, twas klein brandje en meteen onder controle-
Ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef ralpje het volgende:
* ralpje ook sysadmin-day viert. In m'n eentje, dat wel. Heb net de poster maar ff opgehangen.
Gaan er nog fot-ers naar schollenpop volgende week, trouwens?
Oeh, dat is bijna op (flinke) loopafstand... Misschien wel even een kijkje nemen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef ralpje het volgende:
* ralpje ook sysadmin-day viert. In m'n eentje, dat wel. Heb net de poster maar ff opgehangen.
Gaan er nog fot-ers naar schollenpop volgende week, trouwens?
Eigenlijk wel, maar ik heb er nog geen verstand van. Is het leuk spul?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Zijn er hier nog mensen geinteresseerd in Doka spul? Een collega van mij is aan het verhuizen en doet heel veel weg!
jja dat snap ikquote:
Ik zou Seven ff gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is bijna op (flinke) loopafstand... Misschien wel even een kijkje nemen!
Ik hoor net dat het Beeckestijn-pop all over again wordt, ik kan ook een bandje afhalenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik ben op Schollenpop, de hele dag![]()
Wel in het persvak deels, maar ik heb vast ook wel tijd voor socializen![]()
Als ik zin en tijd heb, ga ik zeker even kijken. Maar dat kan ook net het moment zijn dat ik even langs Capelle a/d IJssel rijd voor nieuwe speeltjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou Seven ff gaan kijken![]()
Leuke band en na zeven optredens kun je een aantal nummers meezingen kan ik je uit ervaring vertellen
Gezelligquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:25 schreef ralpje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het Beeckestijn-pop all over again wordt, ik kan ook een bandje afhalen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zin en tijd heb, ga ik zeker even kijken. Maar dat kan ook net het moment zijn dat ik even langs Capelle a/d IJssel rijd voor nieuwe speeltjes.
Ik plaats wel een bestelling bij P. dan, hij werkt er toch vlakbij...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Blijf uit de buurt van het Grafix-pand
daar hangt mijn server..
![]()
Kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik plaats wel een bestelling bij P. dan, hij werkt er toch vlakbij...
Dat eerste lijkt mij geen probleem en dat laatste lijkt mij niet meer dan logisch... Scheelt mij weer een ritje, kom ik waarschijnlijk nog wel op terug dit weekend! Top!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KanMoet je het wel ff op komen halen bij mij thuis
En van te voren geld overboeken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt mij geen probleem en dat laatste lijkt mij niet meer dan logisch... Scheelt mij weer een ritje, kom ik waarschijnlijk nog wel op terug dit weekend! Top!
50mm is lievvvvquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hehe, eindelijk na 3 weken treuzelen toch maar m'n EF 50mm lensje opgehaald. De fotozaak dacht al dat ik em niet meer kwam ophalen..
Ja ben d'r nu al flieft op, wat een cutyquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:06 schreef WurM het volgende:
* WurM moet weer eens actiever doen met z'n camera en op FOT...
Vind ik in ieder geval
ik had het gelezen idd, en ook nog vertellen dat hij een studie fotografie deed op een of andere school (waar hij dus niet bekend was)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:00 schreef Ynske het volgende:
Nepfotograaf aangehouden in Amersfoort
Een 50-jarige Amersfoorter die zich voordeed als fotografiestudent, is woensdag aangehouden op verdenking van een poging tot een zedenmisdrijf. De man zou in Amersfoort folders hebben uitgedeeld waarmee hij 'meisjesmodellen in de leeftijd van 10 tot 13 jaar' probeerde te ronselen voor een fotoreportage.
De man bood de jonge tieners twintig euro voor een reportage. Bij de politie kwamen zo'n vijftien meldingen binnen over de flyer. Dinsdag deed de politie een oproep om niet op het aanbod van de man in te gaan.
De politie wil niet bekend maken of er meisjes zijn die hebben gereageerd op de flyer. De 'fotograaf' zit nog vast en de zaak wordt momenteel nog onderzocht.
Slechte publiciteit voor de fotografen onder ons, niet iedereen is een vies mannetjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:00 schreef Ynske het volgende:
Nepfotograaf aangehouden in Amersfoort
Een 50-jarige Amersfoorter die zich voordeed als fotografiestudent, is woensdag aangehouden op verdenking van een poging tot een zedenmisdrijf. De man zou in Amersfoort folders hebben uitgedeeld waarmee hij 'meisjesmodellen in de leeftijd van 10 tot 13 jaar' probeerde te ronselen voor een fotoreportage.
De man bood de jonge tieners twintig euro voor een reportage. Bij de politie kwamen zo'n vijftien meldingen binnen over de flyer. Dinsdag deed de politie een oproep om niet op het aanbod van de man in te gaan.
De politie wil niet bekend maken of er meisjes zijn die hebben gereageerd op de flyer. De 'fotograaf' zit nog vast en de zaak wordt momenteel nog onderzocht.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Slechte publiciteit voor de fotografen onder ons, niet iedereen is een vies mannetje![]()
jah lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de stresskippen onder ons...
Klikkerdeklik
Ik geef geen massages, ik ontvang ze alleenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Chanty woont toch om de hoek toch?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik geef geen massages, ik ontvang ze alleen
Onze poes zat net in de hamsterbol
Tijd geleden was er ook zoiets in het Vondelpark in A'dam, maar dat waren er meerdere....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Slechte publiciteit voor de fotografen onder ons, niet iedereen is een vies mannetje![]()
Ik kijk wel uit tegewoordig voordat ik een foto van een spelend kind maak...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tijd geleden was er ook zoiets in het Vondelpark in A'dam, maar dat waren er meerdere....
Stelletje klerelijers....
de vorige keer toen ik dat wilde heb ik eerst een hele tijd met de ouders zitten pratenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit tegewoordig voordat ik een foto van een spelend kind maak...![]()
Dat paste perfectquote:
Liefquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef Chanty het volgende:
[afbeelding]
Cosmo snapt er geen hout van
[afbeelding]
En Pientje weet ook nog niet wat ze met die hamster aan moetOgen als schoteltjes
filmpje
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef Chanty het volgende:
[afbeelding]
Cosmo snapt er geen hout van
[afbeelding]
En Pientje weet ook nog niet wat ze met die hamster aan moetOgen als schoteltjes
filmpje
Zit ik me ook af te vragen, maar ik lag er gister kwart over 12 in of zo en ik was vanmorgen om kwart over 9 spontaan zo ongeveer klaar wakkerquote:
Altijd leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:
Veel plezier vandaag P
ik ga de hele dag mijn collega's pesten![]()
hoef maar tot 22uur
dan neem de regenjassen en AHzakken maar meequote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd leukEn of het veel plezier gaat worden weet ik niet
Ik moet een buitenpodium fotograferen
Preparen om Xil te gaan vervelenquote:
Die AH-zak is een goed plan, maar regenjas heb ik nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan neem de regenjassen en AHzakken maar mee
quote:
Heb je een mooie foto van de parade op 28 juli 2007? Stuur die dan op, dan plaatsen wij hem op de site! De mooiste foto's worden getoond in de live-uitzendingen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:16 schreef ..zapper het volgende:
"In de loop van de ochtend knapt het weerbeeld vanuit het westen op. Het neerslaggebied trekt dan naar Duitsland weg en de zon schijnt geregeld tussen de stapelwolken door."
Zometeen lekker badderen en dan op mijn gemak richting Zomercarnaval.
Ik zal eens kijken, ik ben niet zo van het snelle processenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je een mooie foto van de parade op 28 juli 2007? Stuur die dan op, dan plaatsen wij hem op de site! De mooiste foto's worden getoond in de live-uitzendingen.
jamaar kan ik dat wel betalen met mijn wisselende inkomenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, ik ben niet zo van het snelle processen.
En een woning in het centrum gaan kijken is niet eng, maar spannend. Zal voor je duimen woensdag
.
Tofquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:18 schreef Ynske het volgende:heb net gereageerd op een woning in hartje centrum
mag misschien woensdagmorgen gaan kijken
vind dit eng
Lekker! Welke ga je naartoe?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:07 schreef freud het volgende:
'allo. Straks met mijn bips lekker de sauna in denk ik...
Elysium, net gebeld, plek zat. En wie weet kom ik nog mooie vrouwen tegen voor een shootquote:
De kans dat je die daar tegenkomt is altijd wel redelijk aanwezig!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:35 schreef freud het volgende:
[..]
Elysium, net gebeld, plek zat. En wie weet kom ik nog mooie vrouwen tegen voor een shoot.
Grrrrr, alles vol!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans dat je die daar tegenkomt is altijd wel redelijk aanwezig!
serieus?! mijn buren hebben vandaag ook boom weggehaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef ..zapper het volgende:
Ooehoe wat een heerlijke verrassing bij thuiskomst, mijn achterburen hebben een boom weggehaald waardoor ik veel meer licht en avondzon heb nu.
Sgoed! The more boobs, the merrier!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:48 schreef Yoni het volgende:
Morgen herkansing freud? OUD meet gaat toch niet door...
Boobs!quote:
Oe misschien woon jij dan naast mijn achterburenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:58 schreef Kamermans het volgende:
[..]
serieus?! mijn buren hebben vandaag ook boom weggehaald![]()
Ga jij ook mee morgen? FOT sauna meet?quote:
volgens mij zie je dan iig geen boobsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ga jij ook mee morgen? FOT sauna meet?
Ja, ga mee Airwin! Gezelligquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:51 schreef freud het volgende:
[..]
Ga jij ook mee morgen? FOT sauna meet?
Knuffelquote:Op zondag 29 juli 2007 10:03 schreef Yoni het volgende:
Ik ook. Tenminste, iets wat er op moet lijken.
Geen sauna voor mij, mijn hoofd knalt uit elkaar ofzo.
*paracetamol zoekt*
Ik ben sindas half negen bezig geweest met de laatste Harry Potter uit te lezen. Het is me gelukt.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:59 schreef Chanty het volgende:
stelletje slaapmutsenik ben alweer een uur wakker
He ja, de Parade in de regen.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sindas half negen bezig geweest met de laatste Harry Potter uit te lezen. Het is me gelukt.
Nu even rustig aan en straks naar De Parade in Utrecht!
Ach, na meerdere concerten in de stromende regen te hebben gestaan, word ik er wat gemakkelijker onder. Zoals een collega van mij ooit al eens zei: Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel...quote:Op zondag 29 juli 2007 12:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
He ja, de Parade in de regen.![]()
Waarom plannen ze dat toch steeds in juli? Je weet toch dat het altijd regent in Juli?
Veel plezier desondanks.
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sindas half negen bezig geweest met de laatste Harry Potter uit te lezen. Het is me gelukt.
Nu even rustig aan en straks naar De Parade in Utrecht!
Hij is coolquote:Op zondag 29 juli 2007 12:15 schreef An24 het volgende:
Mag ik even mijn mooiste van gister showen?![]()
[afbeelding]
Sorry voor het formaat, ik ga binnenkort ff opzoek naar een ander internet album, klotezoom
Zat ik ook al aan de denken jah, ff kijken of mij dat lukt!quote:Op zondag 29 juli 2007 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is coolEn waarom niet iets meer webhosting en dan op je eigen site neerzetten
Ik doe niets anders eigenlijk
Niks om je voor te schamen toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook in bezig
Gister op de Grote Markt in het zonnetje tussen de optredens door
Whahahahahaha...is goedquote:Op zondag 29 juli 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen toch?Hoe ver ben je?
Ik wil trouwens wel gebruik maken van het min of meer door mij opgelegde aanbod van jou om even langs KameraExpress te rijden na werktijd. Wil jij rekeningnummer en bijbehorende relevante informatie even naar mij doormailen als dat aanbod nog steeds geldt? Dan doe ik je een financiėle injectie en een verlanglijstje toekomen!
Done!quote:
- weg -quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je een mooie foto van de parade op 28 juli 2007? Stuur die dan op, dan plaatsen wij hem op de site! De mooiste foto's worden getoond in de live-uitzendingen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:38 schreef Chanty het volgende:
Poes was net voor het eerst buiten in het park,
slotconclusie:
- Regen is vies
- Baasjes schoot of schouder is de veiligste plek voor een poes buiten
- Er bestaan op deze planeet vreemd uitziende katten die in het water dobberen
- Gras smaakt lekker
- En er is nog veeeeeeeeeeel te ontdekken
Je denkt toch niet dat we zonder cam zijn gegaanquote:Op zondag 29 juli 2007 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dit moet een keer op de foto
Chanty wandelend met een poes
Ohquote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we zonder cam zijn gegaan
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we zonder cam zijn gegaan
Tis ook wel grappig om te zienquote:Op zondag 29 juli 2007 18:13 schreef Chanty het volgende:
Chanty wandelend met poes
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook grappig: overal in het park liepen ouders met kleine kindertjes... en wij met het kleine poesje![]()
Tsja, t is misschien niet echt een gezicht, maar dit is de enige manier waarop het beestje af en toe mee naar buiten kan. Kan ze wat rondsnuffelen of gewoon mee het terras op als we nog zomer krijgen. Ze heeft in elk geval geen moeite met het tuigjequote:
Komt door de hakkenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:35 schreef PdeHoog het volgende:Wat een kleintje zeg
Lief
Overigens wel grappig
Nu ben je opeens wel heel lang
Doe ik ook hoor. Ik ben regelmatig met de buren aan het babbelen buiten, leuk als de katten dan ook ff frisse neus kunnen halenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tsja, t is misschien niet echt een gezicht, maar dit is de enige manier waarop het beestje af en toe mee naar buiten kan. Kan ze wat rondsnuffelen of gewoon mee het terras op als we nog zomer krijgen. Ze heeft in elk geval geen moeite met het tuigjeVerder gaan we d'r natuurlijk niet echt uitlaten, dat kan niet met zo'n beest. t Is puur dat ze niet weg kan lopen. En wie weet maakt het de stap om naar buiten te gaan als dat eenmaal wel kan ook kleiner
gaan ze niet in de knoopquote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik ben regelmatig met de buren aan het babbelen buiten, leuk als de katten dan ook ff frisse neus kunnen halen![]()
Koters en camera's wil nog wel eens een probleem vormenquote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef NoXxa het volgende:
Heel goed om de camera mee te nemen Chanty. Ik kon mezelf wel weer voor mijn kop slaan gisteren dat ik em vergeten was. Er was 1 of andere jump clinic. Super schattig allemaal kleine koters aan het jumpen. Maar geen camera bij de hand om leuke plaatjes te schieten.
Ja, van diequote:Op zondag 29 juli 2007 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koters en camera's wil nog wel eens een probleem vormen![]()
Ervaringsdeskundige begrijp ikquote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, van diemoeders die je achterna rennen om op je te jumpen is minder..
foto'squote:
Dat hangt natuurlijk af van de moederquote:Op zondag 29 juli 2007 18:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, van diemoeders die je achterna rennen om op je te jumpen is minder..
Wacht even, zo kun je het natuurlijk ook interpreteren..quote:Op zondag 29 juli 2007 19:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
foto's
[..]
Dat hangt natuurlijk af van de moeder![]()
Jij denkt er niet bij na, ik denk te ver naquote:Op zondag 29 juli 2007 19:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wacht even, zo kun je het natuurlijk ook interpreteren..Ik heb er niet eens bij nagedacht. Maar goed, ben er niet helemaal bij vandaag, beetje duf van het niks doen en wachten op m'n werk...
en dan denk je dat je net naar huis mag krijg je 5 minuten voor tijd nog een gesprek waardoor je nog overwerkt..
Altijd gezellig met die digibeten...quote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij denkt er niet bij na, ik denk te ver na
Was het tenminste een nuttig, gezellig gesprek?
oehhh wij eten kip met patat en appelmoes![]()
Met storm erbijquote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. Ik ben regelmatig met de buren aan het babbelen buiten, leuk als de katten dan ook ff frisse neus kunnen halen![]()
Storm is het lieve kleine russeltje van mij buren...quote:Op zondag 29 juli 2007 19:29 schreef freud het volgende:
[..]
Met storm erbij. Voordeel: jouw katten zijn nu al groter dan die hond...
Storm wint het op kwantiteit van herriequote:Op zondag 29 juli 2007 19:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Storm is het lieve kleine russeltje van mij buren...maar met de angstfactor van het buiten zijn van mijn katten wint storm het nog hoor
![]()
2e mok koffie al voor de neus staatquote:Op maandag 30 juli 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Puh, ben best een beetje brak. Was gister erg gezellig op De Parade GuildWars, maar het was ook laat!
Enfin, niks wat je met een bakje koffie niet oplost...![]()
Mogguhquote:Op maandag 30 juli 2007 09:39 schreef KhaZ het volgende:
Goedemorgen
Mogguhquote:Op maandag 30 juli 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Puh, ben best een beetje brak. Was gister erg gezellig op De Parade, maar het was ook laat!
Enfin, niks wat je met een bakje koffie niet oplost...![]()
Stel jij je ff niet aan met je vakantie jaquote:
En was t wat? Ik wacht nog ff een half jaartje op de Nederlandse versiequote:Op maandag 30 juli 2007 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhIk heb Harry P. gister ook maar uitgelezen
![]()
Het was.....uhm, hoe zal ik het omschrijven..... spannend en verhelderendquote:Op maandag 30 juli 2007 10:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
En was t wat? Ik wacht nog ff een half jaartje op de Nederlandse versie
Jeetje, da's nog ff schrikken zegquote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Gister 4 uur op de EHBO gezeten. Dochter was flauwgevallen in de badkamer met haar hoofd op de toiletrolhouder. Overal bloed. Ze had een snee vlakbij haar oog en dat is gehecht. Verder niets aan de hand gelukkig. Ik ben me wild geschrokken!
Ze heeft nu een paars oog..
Jeetje, nog aan het nabibberen of al een beetje over de schrik heen?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Gister 4 uur op de EHBO gezeten. Dochter was flauwgevallen in de badkamer met haar hoofd op de toiletrolhouder. Overal bloed. Ze had een snee vlakbij haar oog en dat is gehecht. Verder niets aan de hand gelukkig. Ik ben me wild geschrokken!
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
wel duidelijk waarom ze was flauwgevallen dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Damn Marjo!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Nope, geen teleurstellingquote:Op maandag 30 juli 2007 10:55 schreef Chanty het volgende:
@P: dank u dat was alles wat ik wilde weten, iig geen teleurstelling
NL vertalingenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was.....uhm, hoe zal ik het omschrijven..... spannend en verhelderenden de NL-versie komt er bij mij ook hoor, maar ik had zin in een weekendje lezen en ik wilde weten hoe het verhaal afliep
Lijkt me goeie reden...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:23 schreef -Marjo- het volgende:
We weten niet waarom ze flauw viel. Ze was 's morgens al niet lekker en was weer terug naar bed gegaan. Niets gegeten de hele dag.
Ze is nagekeken door een neuroloog en die kon niet iets vinden. Ze mocht mee naar huis met advies om haar ieder uur wakker te maken vannacht. Als ze dan raar zou reageren moesten we meteen contact opnemen maar ze reageerde normaal.
Gelukkig viel het heel erg mee. Nu heeft ze vier hechtigen maar het had heel erg fout af kunnen lopen...
Thnx voor de lieve woordjes!
Niet zo denigrerend over NL-vertalingen hequote:
Nederlanders die denken dat Engels lezen zoveel beter isquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nederlanders die denken dat Engels lezen zoveel beter is
quote:t is maar net wat je gewend bent, tuurlijk... als je alle zes boeken in t Engels hebt gelezen, ga je nu niet meer in het Nederlands beginnen nee. Maar in het algemeen is er toch echt niets mis met Nederlands![]()
Ik snap echt niet waarom iedereen tegenwoordig zo tegen Nederlands lezen is. En t is werkelijke belachelijk dat je raar wordt aangekeken als je Nederlands leest. Verbaasde vraag de ik toch regelmatig krijg: "Lees jij Nederlands???!!!!" Ja, ik lees Nederlands. Ik ben namelijk een NederlanderWe hebben een prachtige taal, al neemt de verloedering ervan wel steeds verder toe
Zo zonde
Ik ben erg benieuwd naar de verfilming... Vond 'm ook erg spannend ja...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was.....uhm, hoe zal ik het omschrijven..... spannend en verhelderenden de NL-versie komt er bij mij ook hoor, maar ik had zin in een weekendje lezen en ik wilde weten hoe het verhaal afliep
Wel als het origineel Engels isquote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat niet weet, dat niet deert. Bij een film weet je dat er bv een grapje wegvalt, omdat je de tekst hoort. Dat kan je ervaren als storend ja. Maar zolang je het origineel van een boek niet kent, weet je niet waar er een woordgrap wegvalt. En wellicht krijg je er tien voor terug elders in het boek. Uiteindelijk gaat het om het grote verhaal, dat blijft doorgaans toch gewoon intact.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wel als het origineel Engels isMet vertalen ga je altijd vreemde dingen krijgen. Dat geldt al helemaal voor gezegden, die kun je niet vertalen
Kijk maar eens naar de vertaling van een gemiddelde film, de ondertiteling zegt soms heel wat anders dan het gesproken woord van de acteur. Daarom zet ik de ondertitels ook vaak uit bij een DVD film.
Die mensen denken of willen graag de indruk wekken dat hun kennis van het Engels beter is dan dat van de vertaler.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kaaik maai is, ik ken engels lezuh.quote:t is maar net wat je gewend bent, tuurlijk... als je alle zes boeken in t Engels hebt gelezen, ga je nu niet meer in het Nederlands beginnen nee. Maar in het algemeen is er toch echt niets mis met Nederlands![]()
Yup, mee tooquote:Ik snap echt niet waarom iedereen tegenwoordig zo tegen Nederlands lezen is. En t is werkelijke belachelijk dat je raar wordt aangekeken als je Nederlands leest. Verbaasde vraag de ik toch regelmatig krijg: "Lees jij Nederlands???!!!!" Ja, ik lees Nederlands. Ik ben namelijk een Nederlander![]()
mwah, valt wel mee hoor. Taalverloedering (positiever: ontwikkeling) is iets van alle tijden, het valt hooguit wat meer op door de massamedia.quote:We hebben een prachtige taal, al neemt de verloedering ervan wel steeds verder toeZo zonde
Dat laatste speelt zeer zeker ook mee ja, maar t valt me wel op hoeveel Engels kinderen tegenwoordig in hun Nederlands gebruikenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die mensen denken of willen graag de indruk wekken dat hun kennis van het Engels beter is dan dat van de vertaler.![]()
[..]
Kaaik maai is, ik ken engels lezuh.![]()
[..]
Yup, mee too
Ik moet voor mijn werk al zo veel Engels lezen, dan lees ik thuis liever in mijn eigen taal.
[..]
mwah, valt wel mee hoor. Taalverloedering (positiever: ontwikkeling) is iets van alle tijden, het valt hooguit wat meer op door de massamedia.
Die reacties daar op je foto's...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef ..zapper het volgende:
Ghe, ik had die serie van zomercarnaval ook op dumpert.nl gezet (grotere versies), met koeiegrote hebjelief.nl verwijzingen. Zie net dat ze geplaatst zijn http://www.dumpert.nl/mediabase/22027/f8854d9c/index.html zorgt wel voor behoorlijke exposure.
En die link wordt hier gewoon geblockedquote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Die reacties daar op je foto's...Kweet niet of je zo blij moet zijn met die exposure aldaar.
Ach die paar relapen, ik kan wel tegen een stootje hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Die reacties daar op je foto's...Kweet niet of je zo blij moet zijn met die exposure aldaar.
Volgens mij proberen ze elkaar daar te overtreffen om de meest kansloze reactie te plaatsenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ach die paar relapen, ik kan wel tegen een stootje hoor. 4500x bekeken en 16 mongolen die vinden dat ze iets raars moeten roepen, so be it
.
Aha:quote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze elkaar daar te overtreffen om de meest kansloze reactie te plaatsenMooie foto's hoor
Zegt alweer genoegquote:Je bent niet ingelogd. Om te kunnen reageren op deze site moet je op Geenstijl ingelogd zijn en daarna de CookieSync gebruiken.
Mwoah, meer omdat het engels vaak klote vertaald wordt, de vertaler de schrijfstijl compleet verkracht en bij verzonnen woorden zoals in Harry, je met het nederlandse boek, de engelse film niet echt kan volgen qua namen. Sowieso snap ik niet waarom ze namen gaan vertalenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
t is maar net wat je gewend bent, tuurlijk... als je alle zes boeken in t Engels hebt gelezen, ga je nu niet meer in het Nederlands beginnen nee. Maar in het algemeen is er toch echt niets mis met Nederlands![]()
Ik snap echt niet waarom iedereen tegenwoordig zo tegen Nederlands lezen is. En t is werkelijke belachelijk dat je raar wordt aangekeken als je Nederlands leest. Verbaasde vraag de ik toch regelmatig krijg: "Lees jij Nederlands???!!!!" Ja, ik lees Nederlands. Ik ben namelijk een NederlanderWe hebben een prachtige taal, al neemt de verloedering ervan wel steeds verder toe
Zo zonde
Over het algemeen vind ik het wel meevallen met die brakke vertalingen. In het geval van Harry Potter is het een ander verhaal, maar dat zijn kinderboeken en die moeten in feite ook nog een beetje kindvriendelijk blijven in het nederlands. Logisch dat ze daar dan namen bij vertalen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:58 schreef freud het volgende:
[..]
... bij verzonnen woorden zoals in Harry, je met het nederlandse boek, de engelse film niet echt kan volgen qua namen. Sowieso snap ik niet waarom ze namen gaan vertalen.
Dan hoop ik dat je veel talen kent of alleen maar Engelse schrijvers kunt waarderenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:58 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, meer omdat het engels vaak klote vertaald wordt, de vertaler de schrijfstijl compleet verkracht en bij verzonnen woorden zoals in Harry, je met het nederlandse boek, de engelse film niet echt kan volgen qua namen. Sowieso snap ik niet waarom ze namen gaan vertalen.
Ik lees boeken graag in de taal van de schrijver. IMO is praktisch elke vertaling een afbreuk aan het boek.
ms dat de namen een betekenis hebben die anders verloren zou gaan? Vergeet niet dat vertalingen ook begrijpelijk moeten zijn voor iemand die nul komma nul Engels spreekt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:58 schreef freud het volgende:
Mwoah, meer omdat het engels vaak klote vertaald wordt, de vertaler de schrijfstijl compleet verkracht en bij verzonnen woorden zoals in Harry, je met het nederlandse boek, de engelse film niet echt kan volgen qua namen.
Sowieso snap ik niet waarom ze namen gaan vertalen
Jij vertaalt het zelf toch ook, in je hoofd? Kennelijk vind je jouw vertaling beter dan die van de prof (meestal nog een native speaker ook)?quote:Ik lees boeken graag in de taal van de schrijver. IMO is praktisch elke vertaling een afbreuk aan het boek.
Erg populaire boeken zoals Harry zullen ook wat strenger gereviewed en vertaald worden dan anderen. Ik probeer af en toe nog wel eens een vertaling uit de goedkope stapel, maar toch zijn 9 van de 10 boeken door vertaling een hoop kwijt geraakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
Over het algemeen vind ik het wel meevallen met die brakke vertalingen. In het geval van Harry Potter is het een ander verhaal, maar dat zijn kinderboeken en die moeten in feite ook nog een beetje kindvriendelijk blijven in het nederlands. Logisch dat ze daar dan namen bij vertalen.
Ik kan me gelukkig nog prima redden met engelstalige schrijversquote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je veel talen kent of alleen maar Engelse schrijvers kunt waarderen
[..]
True, heb je gelijk in, maar volgens mij zijn de namen in Hp niet met een betekenis. Ik denk dat het in HP vooral gedaan is omdat mensen de originele namen te lastig vinden.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
ms dat de namen een betekenis hebben die anders verloren zou gaan? Vergeet niet dat vertalingen ook begrijpelijk moeten zijn voor iemand die nul komma nul Engels spreekt.
Nope, ik vertaal niet. Ik lees al engels sinds mijn 12e of zo, dus kan wat dat betreft vloeibaar engelsquote:Jij vertaalt het zelf toch ook, in je hoofd? Kennelijk vind je jouw vertaling beter dan die van de prof (meestal nog een native speaker ook)?
Dat laatste schreeuwt om een test eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 17:35 schreef freud het volgende:
[..]
Erg populaire boeken zoals Harry zullen ook wat strenger gereviewed en vertaald worden dan anderen. Ik probeer af en toe nog wel eens een vertaling uit de goedkope stapel, maar toch zijn 9 van de 10 boeken door vertaling een hoop kwijt geraakt.
[..]
Ik kan me gelukkig nog prima redden met engelstalige schrijvers.
[..]
True, heb je gelijk in, maar volgens mij zijn de namen in Hp niet met een betekenis. Ik denk dat het in HP vooral gedaan is omdat mensen de originele namen te lastig vinden.
[..]
Nope, ik vertaal niet. Ik lees al engels sinds mijn 12e of zo, dus kan wat dat betreft vloeibaar engels. Zet me in een groep engelsen, en je haalt me er niet uit
.
Normale engelse novels, geen kinderboekjesquote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef ..zapper het volgende:
Tja, hij heeft wel een Engelse kop, maar of dat nou positief is![]()
.
En vanaf je 12de Engels lezen, dan ben je er niet echt vroeg bij, tegenwoordig is het een vak op het basisonderwijs, en daar ben je meestal weg als je 12 bent.
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat laatste schreeuwt om een test eigenlijkIemand nog een blik Engelsen in de kast staan dat we kunnen opentrekken?
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen...
Ik heb een nederlandse vertaling van een Engels boekje waarbij de vertalers maar gewoon er een Nederlandse draai aan gaven. Erg prettig als je het boek voor je Engelse lijst wilgebruiken...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:30 schreef prupke het volgende:
Over vertalingen : sommige vertalingen zijn gewoon slecht. Maar ja niet alles is goed te vertalen natuurlijk.
Als je een typische nederlandse uitspraak hebt, en een boek word dan vertaald naar het engels.. dan ga je naar een uitdrukking in het engels die er op lijkt
en dat is met alle talen wel zo, en dat blijf je houden.
Erg prettig idd ...not!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een nederlandse vertaling van een Engels boekje waarbij de vertalers maar gewoon er een Nederlandse draai aan gaven. Erg prettig als je het boek voor je Engelse lijst wilgebruiken...
Kan je eerst de Engelse versie aanschaffen voor één naam![]()
Dat staat toch meestal op de eerste pagina's van het boek? bij de boek info???quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Erg prettig idd ...not!
vandaag moest ik de engelse titel zien te achterhalen van het boek : laten wij aanbidden van macdonald!!
ben ik toch wel ff bezig geweest omdat ff voor elkaar te krijgen.
yups .. die hadden we iddquote:Op maandag 30 juli 2007 22:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat staat toch meestal op de eerste pagina's van het boek? bij de boek info???Of had je weer eentje zonder boek aan de balie
En een gemiddelde Amerikaan vertaald "Dykes" toch in iets heel andersquote:Op maandag 30 juli 2007 22:54 schreef prupke het volgende:
[..]
yups .. die hadden we idd
maar de engelse titel is dus: fall on your knees.
hoe vertaal je bv : dat zet geen zoden aan de dijk ?
this will not put grasspolls on the dyke??
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En een gemiddelde Amerikaan vertaald "Dykes" toch in iets heel anders![]()
* prupke naar de keuken loopt om een monitordoekje te halenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
En een dyke zonder graszoden, iets met kaal enzo.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
En een dyke zonder graszoden, iets met kaal enzo.
about coalstone english spokenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
I am all the way going to my bed to sleep. I am very much sleepy like and so I am going to put my eyes closed. Thank you very a lot of much for you being here. Was very nice vor my person too.
Sleep very likable, yes?
The bitches on picture make me happy. Happy little me is jumping in happiness! Hairy man in middle makes me think of monkey. I want female to spank monkeyquote:
Toch wel erg dat die drie meiden het niet voor elkaar krijgen om je ogen van die vent af te houden...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:44 schreef HMaster-II het volgende:
Fotosoep die aap eens van die foto af..![]()
Mijn ogen
![]()
Hij komt uit het noordn'. Neem het hem niet kwalijk...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch wel erg dat die drie meiden het niet voor elkaar krijgen om je ogen van die vent af te houden...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:44 schreef freud het volgende:
[..]
Hij komt uit het noordn'. Neem het hem niet kwalijk...
Gefixt (bij hoge uitzondering, dat wel)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:54 schreef HMaster-II het volgende:
@ Didoteffe linkje van maken.. *rillt van die foto*
Een dark lord die bang wordt van vrouwen die d'r tong uitsteken...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:03 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Gefixt (bij hoge uitzondering, dat wel)
Nou DAT niet..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een dark lord die bang wordt van vrouwen die d'r tong uitsteken...![]()
Een beetje dark lord had zo'n vrouw aan zijn zijde willen hebben...
Eigenlijk ben je gewoon een soort knuffelbeertje, maar wel een dark knuffelbeertje...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou DAT niet..![]()
Ik heb ook eer en geweten en een angst voor dat soort furie's![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een soort knuffelbeertje, maar wel een dark knuffelbeertje...
[afbeelding]
Alsof dat nieuws isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet je het nu ook meteen aan de FOT-community verklappen
![]()
![]()
quote:
Djezus, ik zou iets anders gaan verzamelen. Hernia's sparen in je nek is niet relaxed! Sterkte...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Mooi weer voor de luchten, maar verders .... Koud en nat en shoots die ik te nog te doen heb, moeten wachten.:-(
Ondertussen naar Keulen geweest, naar de kliniek daar voor me nek. Geen 2 nekhernia's, maar 3 stuks. De grooste geeft de meeste klachten, maar zit zeer hoog in de nek. Overleg daar is er momenteel of opereren kan en met welke risico's.
Afwachten dus.
En fotografisch gezien, me studioset uit proberen.:-))))
Oeh 3 cervicale hernia's. Das behoorlijk vervelend. Staat het je werk/hobby foto's maken niet in de weg. Kan me zo voorstellen dat je tintelende vingers/handen hebt...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Mooi weer voor de luchten, maar verders .... Koud en nat en shoots die ik te nog te doen heb, moeten wachten.:-(
Ondertussen naar Keulen geweest, naar de kliniek daar voor me nek. Geen 2 nekhernia's, maar 3 stuks. De grooste geeft de meeste klachten, maar zit zeer hoog in de nek. Overleg daar is er momenteel of opereren kan en met welke risico's.
Afwachten dus.
En fotografisch gezien, me studioset uit proberen.:-))))
* Mr.Noodle mompelt iets van Donnie Darko..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een soort knuffelbeertje, maar wel een dark knuffelbeertje...
[afbeelding]
Coole film, eng konijn!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
* Mr.Noodle mompelt iets van Donnie Darko..
Ik pas helaasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Yoni het volgende:
Gaan er nog mensen morgenavond Blijdorpen?
veel plezier met in de modder rollenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef HMaster-II het volgende:
Mensen ik ga er vantussen..
Lekker Germanium in naar Wacken Open Air.![]()
Tot zondag.. ergens op de middag![]()
Blij te horen Marjo!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
Laura heeft weer praatjes dus is weer de oude
Mooi!!! Maar zijn het ook coherente praatjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
Thnx Freudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef freud het volgende:
[..]
Djezus, ik zou iets anders gaan verzamelen. Hernia's sparen in je nek is niet relaxed! Sterkte...
Mijn werk ben ik zo goed als kwijt en mijn hobby's .... tja, op goeie dagen en momenten wil het wel. Yep, naast continu tinteling in rechts maar ook links, is er ook zeer vaak die enorme pijnuitstraling van nek naar hoofd,aangezicht en armen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Oeh 3 cervicale hernia's. Das behoorlijk vervelend. Staat het je werk/hobby foto's maken niet in de weg. Kan me zo voorstellen dat je tintelende vingers/handen hebt...
Fijn te horen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
Ik zou wel willen maar heb morgen een afspraak met een restauranthouder die gevraagd heeft of ik zijn restaurant kan fotograferen. Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Yoni het volgende:
Gaan er nog mensen morgenavond Blijdorpen?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
Belachelijk zegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef Chanty het volgende:
heb ik nou de hele dag niet in de sc gepost![]()
ja ik trilde al helemaal en zag allemaal vage beelden van toetsenborden en beeldschermen voor mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belachelijk zegHeb je al afkickverschijnselen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
ja ik trilde al helemaal en zag allemaal vage beelden van toetsenborden en beeldschermen voor me
Jou altijdquote:
Zie het als een balansdagje voor het volspammen van een SCquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef Chanty het volgende:
heb ik nou de hele dag niet in de sc gepost![]()
Dan ga ik binnenkort maar eens wat balansweken opnemen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:50 schreef freud het volgende:
[..]
Zie het als een balansdagje voor het volspammen van een SC.
Je gaat meer posten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik binnenkort maar eens wat balansweken opnemen...![]()
Ik doe niet aan balansdagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:50 schreef freud het volgende:
[..]
Zie het als een balansdagje voor het volspammen van een SC.
Hier niet, daar gaat deze SC te langzaam voor... In de R&P SC heb ik al voldoende krediet opgebouwd voor een paar balansweken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |