freud - vrijdag 27 juli 2007 @ 09:09:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
[..]
Had hetzelfde probleem freud =]
<uitleg weg>
Ben ik het nog wel mee eens ook... Op deze manier kan ik er nog wel mee leven. Het wordt een ander verhaal als iedere post wordt afgewisseld met een banner natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef ..zapper het volgende:
Waarop ik nog riep: Mwah, ze staan netjes helemaal onderaan. Ik vind dat Danny best een boterham mag verdienen aan Fok, dus so be it.
Ik denk dat de banners (nog) niet subforum specifiek zijn... Op zich geen slecht idee overigens... Advertenties voor de kinderopvang in OUD, lastminutes reclames in TRV etc.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
banners ik begrijp t wel
vind t alleen ronduit ruk dat als de pagina nog niet helemaal geladen is, en jij op je at wilt klikken de pagina net verspringt en je op een pag uitkomt waar je niet wil uitkomen.
wat heeft dat nu met fot te maken
Die Google ads zijn juist altijd content specifiek, door al het geflirt in het SC komen er veel dating ads, en kennelijk heeft er ook iemand over naakt iets gehad ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat de banners (nog) niet subforum specifiek zijn... Op zich geen slecht idee overigens... Advertenties voor de kinderopvang in OUD, lastminutes reclames in TRV etc.
moet je mij nu eens aangeven van voor die post over dat naakt waar eerder iets over naakt gevallen is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die Google ads zijn juist altijd content specifiek, door al het geflirt in het SC komen er veel dating ads, en kennelijk heeft er ook iemand over naakt iets gehad ofzo.
Fok kan ze wel minder content specifiek maken als ze willen, door de content die zij belangrijk vinden naar Google te targetten, het is best een mooi systeem.
Op de woorden seksualiteit en fotografie denk ik, welke allebei in interface elementen op alle pagina's voorkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je mij nu eens aangeven van voor die post over dat naakt waar eerder iets over naakt gevallen is.
ik zou t in dit topic iig niet weten
Daar ligt nog wel een grens ja. Wat mij betreft kan een fipo ad nog net (die heb ik ooit zelf verzonnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het nog wel mee eens ook... Op deze manier kan ik er nog wel mee leven. Het wordt een ander verhaal als iedere post wordt afgewisseld met een banner natuurlijk...
ach liever rondom t forum. heb toch plaats zat, links en rechtsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:49 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daar ligt nog wel een grens ja. Wat mij betreft kan een fipo ad nog net (die heb ik ooit zelf verzonnendus wat kan ik daar tegenin brengen), maar iedere post of links rechts boven onder enzo niet, maar dat mag ook niet van Google, ze hebben een restrictie in het aantal ads dat je per pagina mag tonen
.
Ik heb de bewuste posts van freud al per PM gemeld aan Danny...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij he heeft Danny wel eens mensen gebanned omdat ze banners blockten
<uitleg weg>quote:
Absoluut, heb er met een mini forum van 20-30 gebruikers mee geexperimenteerd en we konden per maand voor net geen 100 euro bier kopen van de adsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
<uitleg weg>
Klaar
En de inkomsten van Ads kan aardig oplopen
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de bewuste posts van freud al per PM gemeld aan Danny...![]()
Damn, net te laat met m'n Nazi smiley aanpassing...quote:
Dierendag voor systeembeheerders? Het moet niet gekker worden...quote:
Je hebt je objectief gehaald?quote:
Ik denk dat ik volgend weekend nog even een ritje langs KameraExpress ga maken om wat spulletjes voor de vakantie te kopen. Heb jij daar wel eens besteld? Zo ja, hoe is dat bevallen?quote:
Oh, dat gaat echt soepel, maar ik zit er vlak bij, dus rij meestal ff langs.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend weekend nog even een ritje langs KameraExpress ga maken om wat spulletjes voor de vakantie te kopen. Heb jij daar wel eens besteld? Zo ja, hoe is dat bevallen?
Heb jij ervaring met flitsers van Sigma?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, dat gaat echt soepel, maar ik zit er vlak bij, dus rij meestal ff langs.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:04 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] brengt een kopje kofiie voor hm2 [afbeelding
Ik had het bijna zelf kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef freud het volgende:
[..]
<uitleg weg>
Klaar
En de inkomsten van Ads kan aardig oplopen
Ik ook hoor. En geen kadootjes, bloemen of andere zaken ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Happy Sysaddminday to you
Kon gewoon m'n eigen koffie inschenken
Stel thuigh hiero
Ik zit er nog dichter bijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, dat gaat echt soepel, maar ik zit er vlak bij, dus rij meestal ff langs.
* PdeHoog wijst naar HM2quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met flitsers van Sigma?
@HM2: Heb jij ervaring met de Canon variant van deze: Sigma EF-500 DG Super Nikon-D AF?quote:
Hier is ie al een heel stuk goedkoperquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef NoXxa het volgende:
Zow net even naar de foto speciaal zaak geweest. En gekeken hoeveel de LowePro Orion Trekker II kost. Maar liefst 120 lieve eurootjes wilde de beste man er voor hebben. Ik heb hem bedankt...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
Dames/heren,
Uitlegjes van hoe ads te blocken mogen niet! Niet meer doen dus graag
Oja werk, dat moet ik zo ook maar eens gaan doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit er nog dichter bijmet mijn werk dus
PdeHoog, moet ik je vinger breken ofzo??quote:
Nee heb geen ervaring met Sigma Flitsers... Ik moet je daarvoor helaas verwijzen naar het EOSDig-forumquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@HM2: Heb jij ervaring met de Canon variant van deze: Sigma EF-500 DG Super Nikon-D AF?
Hoe zouden ze daar reageren op een post die begint als volgt:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
Nee heb geen ervaring met Sigma Flitsers... Ik moet je daarvoor helaas verwijzen naar het EOSDig-forum![]()
quote:Hoi, ik ben nieuw hier en voor mijn Nikon camera...
Ze zullen je wel 'normaal' behandelen, omdat er groot verloop van leden en mods/admins is..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zouden ze daar reageren op een post die begint als volgt:
[..]
Tja dat vind ik dan weer wel erg jammer, persoonlijk zou ik het liefst een opt-out in de forum opties zien voor aangemelde deelnemers, de ads leveren dan nog ruim voldoende op en alleen de zeikerds gaan voor opt-out. Ik krijg nu heel erg de neiging om een dikke link in mn footer te plaatsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:24 schreef Yoni het volgende:
Dames/heren,
Uitlegjes van hoe ads te blocken mogen niet! Niet meer doen dus graag
* Ynske trekt zich niets van bovenstaande aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn wel weer op de zeiktour heDanny mag geen banners plaatsen op zijn forum want dat is vervelend (hoewel je ze verder niet ziet of zo onderaan de pagina), er zou misschien wel eens een user vals kunnen spelen bij de fotowedstrijd waarna deze persoon gelijk maar met het bewijs op tafel moet komen om zijn onschuld te bewijzen en de modjes kunnen het wederom niet goed doen.
Stop lekker met zeiken en ga fotograferen of zo .......
Nee hoor eerder op de realistische tour. Soms is het gewoon hendig om even iets verder na te denken dan een neus lang is met dit soort zaken, en daar is Danny nogal eens lomp in, als je gewoon even leest zie je dat ik niets tegen de ads heb, maar tis weer de manier waarop enzo. Ik heb ze daarom inmiddels nu ook zelf uitgezet, werkt averechts en dat mag ik best wel even laten weten, zeikerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
We zijn wel weer op de zeiktour heDanny mag geen banners plaatsen op zijn forum want dat is vervelend (hoewel je ze verder niet ziet of zo onderaan de pagina), er zou misschien wel eens een user vals kunnen spelen bij de fotowedstrijd waarna deze persoon gelijk maar met het bewijs op tafel moet komen om zijn onschuld te bewijzen en de modjes kunnen het wederom niet goed doen.
Stop lekker met zeiken en ga fotograferen of zo .......
Fotokonijnenberg ligt onderuit...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hier is ie al een heel stuk goedkoper
lang leven de zoekfunctie van oppergod Dannyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:20 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Fotokonijnenberg ligt onderuit....
Is er eigenlijk een tassen topic op Fok dat niet uit het jaar kruik stamt? Want heb nog wel een tassen vraag.
Gebeurd er eens was in deze regio is 't weer niets spectaculairsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:29 schreef ..zapper het volgende:
Ikea Delft ontruimd na brand, Freud kan meteen z'n nieuwe lens even uitproberen.
-edit o laat maar, twas klein brandje en meteen onder controle-
Ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef ralpje het volgende:
* ralpje ook sysadmin-day viert. In m'n eentje, dat wel. Heb net de poster maar ff opgehangen.
Gaan er nog fot-ers naar schollenpop volgende week, trouwens?
Oeh, dat is bijna op (flinke) loopafstand... Misschien wel even een kijkje nemen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:33 schreef ralpje het volgende:
* ralpje ook sysadmin-day viert. In m'n eentje, dat wel. Heb net de poster maar ff opgehangen.
Gaan er nog fot-ers naar schollenpop volgende week, trouwens?
Eigenlijk wel, maar ik heb er nog geen verstand van. Is het leuk spul?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Zijn er hier nog mensen geinteresseerd in Doka spul? Een collega van mij is aan het verhuizen en doet heel veel weg!
jja dat snap ikquote:
Ik zou Seven ff gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, dat is bijna op (flinke) loopafstand... Misschien wel even een kijkje nemen!
Ik hoor net dat het Beeckestijn-pop all over again wordt, ik kan ook een bandje afhalenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik ben op Schollenpop, de hele dag![]()
Wel in het persvak deels, maar ik heb vast ook wel tijd voor socializen![]()
Als ik zin en tijd heb, ga ik zeker even kijken. Maar dat kan ook net het moment zijn dat ik even langs Capelle a/d IJssel rijd voor nieuwe speeltjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou Seven ff gaan kijken![]()
Leuke band en na zeven optredens kun je een aantal nummers meezingen kan ik je uit ervaring vertellen
Gezelligquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:25 schreef ralpje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het Beeckestijn-pop all over again wordt, ik kan ook een bandje afhalen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zin en tijd heb, ga ik zeker even kijken. Maar dat kan ook net het moment zijn dat ik even langs Capelle a/d IJssel rijd voor nieuwe speeltjes.
Ik plaats wel een bestelling bij P. dan, hij werkt er toch vlakbij...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Blijf uit de buurt van het Grafix-pand
daar hangt mijn server..
![]()
Kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik plaats wel een bestelling bij P. dan, hij werkt er toch vlakbij...
Dat eerste lijkt mij geen probleem en dat laatste lijkt mij niet meer dan logisch... Scheelt mij weer een ritje, kom ik waarschijnlijk nog wel op terug dit weekend! Top!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KanMoet je het wel ff op komen halen bij mij thuis
En van te voren geld overboeken
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt mij geen probleem en dat laatste lijkt mij niet meer dan logisch... Scheelt mij weer een ritje, kom ik waarschijnlijk nog wel op terug dit weekend! Top!
50mm is lievvvvquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hehe, eindelijk na 3 weken treuzelen toch maar m'n EF 50mm lensje opgehaald. De fotozaak dacht al dat ik em niet meer kwam ophalen..
Ja ben d'r nu al flieft op, wat een cutyquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:06 schreef WurM het volgende:
* WurM moet weer eens actiever doen met z'n camera en op FOT...
Vind ik in ieder geval
ik had het gelezen idd, en ook nog vertellen dat hij een studie fotografie deed op een of andere school (waar hij dus niet bekend was)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:00 schreef Ynske het volgende:
Nepfotograaf aangehouden in Amersfoort
Een 50-jarige Amersfoorter die zich voordeed als fotografiestudent, is woensdag aangehouden op verdenking van een poging tot een zedenmisdrijf. De man zou in Amersfoort folders hebben uitgedeeld waarmee hij 'meisjesmodellen in de leeftijd van 10 tot 13 jaar' probeerde te ronselen voor een fotoreportage.
De man bood de jonge tieners twintig euro voor een reportage. Bij de politie kwamen zo'n vijftien meldingen binnen over de flyer. Dinsdag deed de politie een oproep om niet op het aanbod van de man in te gaan.
De politie wil niet bekend maken of er meisjes zijn die hebben gereageerd op de flyer. De 'fotograaf' zit nog vast en de zaak wordt momenteel nog onderzocht.
Slechte publiciteit voor de fotografen onder ons, niet iedereen is een vies mannetjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:00 schreef Ynske het volgende:
Nepfotograaf aangehouden in Amersfoort
Een 50-jarige Amersfoorter die zich voordeed als fotografiestudent, is woensdag aangehouden op verdenking van een poging tot een zedenmisdrijf. De man zou in Amersfoort folders hebben uitgedeeld waarmee hij 'meisjesmodellen in de leeftijd van 10 tot 13 jaar' probeerde te ronselen voor een fotoreportage.
De man bood de jonge tieners twintig euro voor een reportage. Bij de politie kwamen zo'n vijftien meldingen binnen over de flyer. Dinsdag deed de politie een oproep om niet op het aanbod van de man in te gaan.
De politie wil niet bekend maken of er meisjes zijn die hebben gereageerd op de flyer. De 'fotograaf' zit nog vast en de zaak wordt momenteel nog onderzocht.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Slechte publiciteit voor de fotografen onder ons, niet iedereen is een vies mannetje![]()
jah lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de stresskippen onder ons...
Klikkerdeklik
Ik geef geen massages, ik ontvang ze alleenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Chanty woont toch om de hoek toch?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik geef geen massages, ik ontvang ze alleen
Onze poes zat net in de hamsterbol
Tijd geleden was er ook zoiets in het Vondelpark in A'dam, maar dat waren er meerdere....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Slechte publiciteit voor de fotografen onder ons, niet iedereen is een vies mannetje![]()
Ik kijk wel uit tegewoordig voordat ik een foto van een spelend kind maak...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tijd geleden was er ook zoiets in het Vondelpark in A'dam, maar dat waren er meerdere....
Stelletje klerelijers....
de vorige keer toen ik dat wilde heb ik eerst een hele tijd met de ouders zitten pratenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit tegewoordig voordat ik een foto van een spelend kind maak...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |