abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:24:07 #181
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51910474
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:18 schreef Elseetje het volgende:
En dan laat je het er maar bij zitten?
Heb er nog geen tijd ingestoken. Blijkbaar is het niet gewenst. Laatste berichtje wat ik had is dat men het met de FA's ging bespreken (van de mods die wel antwoorden), daarna niets meer van gehoord. Dan niet. Scheelt mij weer een halve dag.
quote:
"Met wie heb je een bitchfight?" "Jij en sigme". Iets zegt mij dat dat geen correct antwoord is
Als het geen correct antwoord is had je voorwaarden moeten stellen aan het antwoord. Alles is een correct antwoord, zelfs "dikke lamsworst met puutje". Het slaat nergens op, maar wel correct aangezien er geen voorwaarden zijn.

En vragen sturen is zoooooooooooooooooooooo 1286.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:25:14 #182
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51910491
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:22 schreef Gabry het volgende:
Het is eerder vreemd dat mannen zich minder lijken te hechten aan make-up en kleding om zich mooi te maken voor vrouwen.
Nee, dat is niet vreemd. Mannen hoeven niet mooi te zijn.
Carpe Libertatem
pi_51910552
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Heb er nog geen tijd ingestoken. Blijkbaar is het niet gewenst. Laatste berichtje wat ik had is dat men het met de FA's ging bespreken (van de mods die wel antwoorden), daarna niets meer van gehoord. Dan niet. Scheelt mij weer een halve dag.
[..]

Als het geen correct antwoord is had je voorwaarden moeten stellen aan het antwoord. Alles is een correct antwoord, zelfs "dikke lamsworst met puutje". Het slaat nergens op, maar wel correct aangezien er geen voorwaarden zijn.

En vragen sturen is zoooooooooooooooooooooo 1286.
Je mag best een bitchfight hebben met "dikke lamsworst met puutje", als je je grammatica maar correct gebruikt Juist was dus geweest "met jou en sigme"
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:33:30 #184
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51910617
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:29 schreef Elseetje het volgende:
Je mag best een bitchfight hebben met "dikke lamsworst met puutje", als je je grammatica maar correct gebruikt Juist was dus geweest "met jou en sigme"
Voor iemand die mij op fouten wil wijzen mis je verdomd veel leestekens.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:37:35 #185
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51910685
Waarom reload het forum pol-pagina's naar de index. Is dat een nieuwe strategie ofzo? Het is echt onmetelijk irritant.
Carpe Libertatem
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:39:00 #186
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_51910713
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:44:40 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51910823
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:48:59 #188
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51910910
quote:
GENEVE - Vier miljoen kinderen onder de vijf jaar sterven jaarlijks aan gevaarlijke milieuomstandigheden zoals vervuilde lucht of water of blootstelling aan chemicaliën.

Dat meldde de Wereldgezondheidsorganisatie van de Verenigde Naties (WHO) vrijdag.

Doodsoorzaken

Het is de eerste keer dat de organisatie een aantal noemt. Belangrijkste doodsoorzaken zijn onder meer vergiftigingen, diarree en malaria, verspreid door de malariamug die gedijt in vuil water.

De meeste ziektegevallen door gevaarlijke milieuomstandigheden komen voor in Afrika, gevolgd door delen van Zuidoost-Azië.
Vier miljoen kinderen, snel zet je pc uit!

Wel tof dat watertekort tegenwoordig een mileuprobleem is. Kom we lossen het op door Afrika vol te zetten met windmolens.
Carpe Libertatem
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:57:42 #189
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51911062
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:22 schreef Gabry het volgende:

[..]

Het is eerder vreemd dat mannen zich minder lijken te hechten aan make-up en kleding om zich mooi te maken voor vrouwen.
al was het alleen maar omdat in de meeste gevallen het geen verbetering is..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 12:59:26 #190
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51911093
Carpe Libertatem
pi_51911369
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Komt dat misschien omdat de EU net als het milieu bepaalde zaken frustreert waar de gemiddelde Nederlander zich aan ergert?
Of je ergert je gewoon en zoekt daar een excuus bij.

Er blijkt naar mijn idee vooral een heel groot stuk onwetendheid uit. Kijk maar eens nuchter wat er concreet het geval is en probeer je gevoel dan even opzij te zetten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51911457
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Vier miljoen kinderen, snel zet je pc uit!

Wel tof dat watertekort tegenwoordig een mileuprobleem is. Kom we lossen het op door Afrika vol te zetten met windmolens.
Watertekort is natuurlijk al decennia een milieuprobleem. dat heet ook wel verdroging met bijvorobeeld woestijnvorming als gevolg.

maar in het stukje staat toch niets over watertekort? Wel over vuil water en dat is zeker ook een milieuprobleem.
pi_51911556
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 13:30:18 #194
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51911589
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:22 schreef du_ke het volgende:
Watertekort is natuurlijk al decennia een milieuprobleem. dat heet ook wel verdroging met bijvorobeeld woestijnvorming als gevolg.

maar in het stukje staat toch niets over watertekort? Wel over vuil water en dat is zeker ook een milieuprobleem.
Hadden ze nou maar geld om het zelf op te lossen.

Nee, we kunnen beter onze eigen markt beschermen door subsidies, kan ons die kut-Afrikanen nou schelen, kunnen we beter geld tegenaan gooien dan lost het zichzelf wel op.
Carpe Libertatem
pi_51911770
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hadden ze nou maar geld om het zelf op te lossen.

Nee, we kunnen beter onze eigen markt beschermen door subsidies, kan ons die kut-Afrikanen nou schelen, kunnen we beter geld tegenaan gooien dan lost het zichzelf wel op.
Wat heeft dit met dat nieuwsbericht te maken?
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 13:46:06 #196
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51911858
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:40 schreef du_ke het volgende:
Wat heeft dit met dat nieuwsbericht te maken?
Dat een hoop 'schuld' van die arme Afrikaantjes bij andere landen ligt dmv. heffingen om de eigen markt te beschermen en ze daardoor geen geld hebben om fatsoenlijke watersystemen neer te zetten.
Carpe Libertatem
pi_51911962
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:46 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dat een hoop 'schuld' van die arme Afrikaantjes bij andere landen ligt dmv. heffingen om de eigen markt te beschermen en ze daardoor geen geld hebben om fatsoenlijke watersystemen neer te zetten.
Dat is wel een erg beperkte visie op de problemen aldaar en zeker niet 1 op 1 te koppelen. Alsof het vrijgeven van de suikerexport naar de Eu daar veel problemen zal schelen.
Die importheffingen zijn er voornamelijk op bulkproducten met een lage marge.
pi_51912047
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:46 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Klopt dat is inderdaad het grootste probleem.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 13:57:45 #199
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51912061
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:51 schreef du_ke het volgende:
Dat is wel een erg beperkte visie op de problemen aldaar en zeker niet 1 op 1 te koppelen. Alsof het vrijgeven van de suikerexport naar de Eu daar veel problemen zal schelen.
Die importheffingen zijn er voornamelijk op bulkproducten met een lage marge.
haha, echtwaar, haha.

Je past perfect in het GL-plaatje. Verbeter de wereld, zolang als het maar goed is voor mijzelf en alles buiten een cirkel van 10 km om mij heen snap ik niet.

Lees je eens in, pak objectief de protectionistische regeltjes van bv. de EU waar alles letterlijk in de wetjes staat. Valt niets anders van te maken en zie hoe wij onze eigen 'solidariteit' verheerlijken door het uitbuiten van anderen.

Maarja, daar hebben we dan democratisch voor gekozen, dus is het ok.
Carpe Libertatem
pi_51912204
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

haha, echtwaar, haha.

Je past perfect in het GL-plaatje. Verbeter de wereld, zolang als het maar goed is voor mijzelf en alles buiten een cirkel van 10 km om mij heen snap ik niet.
meneer komt weer niet verder dan dit soort onzin, het zou ook eens niet.
quote:
Lees je eens in, pak objectief de protectionistische regeltjes van bv. de EU waar alles letterlijk in de wetjes staat. Valt niets anders van te maken en zie hoe wij onze eigen 'solidariteit' verheerlijken door het uitbuiten van anderen.

Maarja, daar hebben we dan democratisch voor gekozen, dus is het ok.
Ik ben ook tegen die importheffingen, altijd al geweest ook. maar er de milieuproblemen in Afrika aan koppelen is gewoonweg compleet absurd. Denk dat een zich verder ontwikkelende landbouw aldaar eerder voor meer dan minder milieuproblemen zal zorgen.
Ben overigens wel voor kwaliteitseisen mbt bestrijdingsmiddelen en hormoongebruik om op die manier oneerlijke concurrentie voor de europese landbouwers, die aan strenge eisen moeten voldoen, te voorkomen.

En ik heb het je al eerder gezegd maar kijk komende winter eens in de supermarkt waar dan de sperzieboontjes vandaan komen .
pi_51912312
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
kan ons die kut-Afrikanen nou schelen, kunnen we beter geld tegenaan gooien dan lost het zichzelf wel op.
Natuurlijk ben je niet een kut-europeaan die neerkijkt op afrikanen
pi_51912314
Zeg, heeft Dekker nu echt een journaliste met zijn voorwiel afgetuigd?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 14:15:39 #203
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51912332
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:07 schreef du_ke het volgende:
Ik ben ook tegen die importheffingen, altijd al geweest ook. maar er de milieuproblemen in Afrika aan koppelen is gewoonweg compleet absurd. Denk dat een zich verder ontwikkelende landbouw aldaar eerder voor meer dan minder milieuproblemen zal zorgen.
Niet die 4 miljoen genoemde kinderen uit het berichtje. Die kunnen dan gewoon goed drinkwater krijgen.

We hoeven maar de helft van ons jaarlijkse budget uit te geven om zieltjes te helpen in de wereld om heel het fucking malariaprobleem op te lossen. Klamboes zijn de bom en ik doe mijn bijdrage door elk jaar er 100 in een pakketje op te sturen.

Klamboe's hebben boze regeringsmensen geen flikkern aan dus kunnen ze dat niet voor zichzelf horken.
quote:
Ben overigens wel voor kwaliteitseisen mbt bestrijdingsmiddelen en hormoongebruik om op die manier oneerlijke concurrentie voor de europese landbouwers, die aan strenge eisen moeten voldoen, te voorkomen.
Subsidies en regelgeving bevorderen die regels
quote:
En ik heb het je al eerder gezegd maar kijk komende winter eens in de supermarkt waar dan de sperzieboontjes vandaan komen .
Maak je geen zorgen. Met het tempo wat de EU nu mee bezig is worden die onbetaalbaar. Lang leven de eigen markt en onze eigen BSE.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 14:17:18 #204
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_51912359
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:14 schreef Bluesdude het volgende:
Natuurlijk ben je niet een kut-europeaan die neerkijkt op afrikanen
Uiteraard.
Carpe Libertatem
pi_51912393
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Uiteraard.
Dacht ik al... schijn van politiekcorrect fatsoen ophouden.
btw.. de eigen markt beschermen is etatisme en anti-libertair.
pi_51912477
Rot op, Miep.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:30:24 #207
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51912569
quote:
Majesteitsschenner wordt vervolgd

27-7-2007

Het Openbaar Ministerie (OM) gaat een 47-jarige Amsterdammer vervolgen wegens majesteitsschennis.
Hij zou koningin Beatrix ernstig hebben beledigd. Het komt zelden voor dat justitie hier iemand voor vervolgt. De verdachte kreeg het op 7 juni wegens nog onbekende reden aan de stok met agenten. "Ik haat jullie koningin. De koningin van Nederland is een hoer", riep hij volgens het OM tegen de politie. Hij zou daarna seksuele handelingen hebben beschreven die hij met de majesteit zou willen verrichten.
De man kan een maximale celstraf van vijf jaar opgelegd krijgen.
Viva la republique !
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51912572
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Niet die 4 miljoen genoemde kinderen uit het berichtje. Die kunnen dan gewoon goed drinkwater krijgen.
Wie zegt dat? Kan je dat ook beter onderbouwen dan dit?
quote:
We hoeven maar de helft van ons jaarlijkse budget uit te geven om zieltjes te helpen in de wereld om heel het fucking malariaprobleem op te lossen. Klamboes zijn de bom en ik doe mijn bijdrage door elk jaar er 100 in een pakketje op te sturen.

Klamboe's hebben boze regeringsmensen geen flikkern aan dus kunnen ze dat niet voor zichzelf horken.
[..]
Heb je gedronken ofzo
quote:
Subsidies en regelgeving bevorderen die regels
[..]
Niet direct. naar mijn idee moet gewoon iedereen z'n spullen hier op de markt kunnen bregen. Zolang die aan bepaalde standaardeisen mbt de volksgezondheid voldoen .
quote:
Maak je geen zorgen. Met het tempo wat de EU nu mee bezig is worden die onbetaalbaar. Lang leven de eigen markt en onze eigen BSE.
Kan je dat ook onderbouwen? Want de praktische feiten wijzen erop dat die import alleen maar meer wordt.
ofwel is het allemaal wel zo erg als je probeert te schetsen?
pi_51912582
rofl, wat een trieste mongool.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:35:45 #210
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51912649
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
rofl, wat een trieste mongool.
in naam van Oranje, halt!
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')